Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
39
65 %
65 %
muž
21
35 %
35 %
2. Do jaké věkové skupiny patříte
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
36-40
19
31,67 %
31,67 %
31-35
15
25 %
25 %
26-30
9
15 %
15 %
21-25
6
10 %
10 %
41-45
5
8,33 %
8,33 %
46-50
4
6,67 %
6,67 %
15-20
2
3,33 %
3,33 %
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
37
61,67 %
61,67 %
střední s maturitou
22
36,67 %
36,67 %
základní
1
1,67 %
1,67 %
4. Kolik obyvatel má obec/ město kde žijete
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad 100 000 obyvatel
45
75 %
75 %
do 100 000 obyvatel
7
11,67 %
11,67 %
do 50 000 obyvatel
4
6,67 %
6,67 %
do 10 000 obyvatel
4
6,67 %
6,67 %
5. Myslíte si, že náboženská témata patří do reklamních sdělení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
21
35 %
35 %
nevím
13
21,67 %
21,67 %
nesouhlasím
12
20 %
20 %
souhlasím
7
11,67 %
11,67 %
spíše souhlasím
7
11,67 %
11,67 %
6. Vybavíte si reklamu, která byla založena na náboženských symbolech? Pokud ano, jak na Vás působila?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
neúčinná vs. účinná
1-0-1
-0.262
0.431
rušivá vs. neobtěžující
1-0-1
0
0.476
zajímavá vs. nezajímavá
1-0-1
0.048
0.522
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Vybavíte si reklamu, která byla založena na biblickém příběhu? Pokud ano, jak na Vás působila?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
neúčinná vs. účinná
alternativní
-0.324
0.76
rušivá vs. nebtěžující
alternativní
0.27
0.792
zajímavá vs. nezajímavá
alternativní
-0.054
0.916
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Myslíte si, že lidé věnují reklamám s náboženskou tématikou více pozornosti, něž ostatním?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
22
36,67 %
36,67 %
spíše souhlasím
17
28,33 %
28,33 %
nevím
14
23,33 %
23,33 %
nesouhlasím
7
11,67 %
11,67 %
9. Myslíte si, že lidé jsou schopni si takové reklamy déle a lépe zapamatovat?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
21
35 %
35 %
nevím
15
25 %
25 %
spíše souhlasím
14
23,33 %
23,33 %
nesouhlasím
8
13,33 %
13,33 %
souhlasím
2
3,33 %
3,33 %
10. Rozumíte sdělení, které se předložený vizuál snaží říci?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
30
50 %
50 %
ne
21
35 %
35 %
nevím
9
15 %
15 %
11. Je pro Vás snadné pochopit sdělení, nebo jste musel/a přemýšlet
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
musel/a jsem se zamyslet
29
48,33 %
48,33 %
nerozumím mu vůbec
24
40 %
40 %
ano, sdělení jsem pochopil okamžitě
7
11,67 %
11,67 %
12. Vidíte ve vizuálu jasné spojení s produktem?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
44
75,86 %
73,33 %
nevím
7
12,07 %
11,67 %
ano
7
12,07 %
11,67 %
13. Jak na Vás tento vizuál působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nepůsobí na mě
49
81,67 %
81,67 %
pozitivně
9
15 %
15 %
uráží mě
2
3,33 %
3,33 %
14. Je pro Vás tento vizuál snadno zapamatovatelný?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
19
31,67 %
31,67 %
spíše souhlasím
14
23,33 %
23,33 %
nevím
11
18,33 %
18,33 %
nesouhlasím
11
18,33 %
18,33 %
souhlasím
5
8,33 %
8,33 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6. Vybavíte si reklamu, která byla založena na náboženských symbolech? Pokud ano, jak na Vás působila?
odpověď neúčinná [1-0-1] účinná: -1:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavá [1-0-1] nezajímavá: 1 na otázku 6. Vybavíte si reklamu, která byla založena na náboženských symbolech? Pokud ano, jak na Vás působila?
7. Vybavíte si reklamu, která byla založena na biblickém příběhu? Pokud ano, jak na Vás působila?
odpověď neúčinná [alternativní] účinná: -1:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rušivá [alternativní] nebtěžující: -1 na otázku 7. Vybavíte si reklamu, která byla založena na biblickém příběhu? Pokud ano, jak na Vás působila?
odpověď zajímavá [alternativní] nezajímavá: -1:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavá [1-0-1] nezajímavá: -1 na otázku 6. Vybavíte si reklamu, která byla založena na náboženských symbolech? Pokud ano, jak na Vás působila?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi neúčinná [alternativní] účinná: 1 na otázku 7. Vybavíte si reklamu, která byla založena na biblickém příběhu? Pokud ano, jak na Vás působila?
11. Je pro Vás snadné pochopit sdělení, nebo jste musel/a přemýšlet
odpověď nerozumím mu vůbec:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Rozumíte sdělení, které se předložený vizuál snaží říci?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vaše pohlaví
2. Do jaké věkové skupiny patříte
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Kolik obyvatel má obec/ město kde žijete
5. Myslíte si, že náboženská témata patří do reklamních sdělení?
6. Vybavíte si reklamu, která byla založena na náboženských symbolech? Pokud ano, jak na Vás působila?
7. Vybavíte si reklamu, která byla založena na biblickém příběhu? Pokud ano, jak na Vás působila?
8. Myslíte si, že lidé věnují reklamám s náboženskou tématikou více pozornosti, něž ostatním?
9. Myslíte si, že lidé jsou schopni si takové reklamy déle a lépe zapamatovat?
10. Rozumíte sdělení, které se předložený vizuál snaží říci?
11. Je pro Vás snadné pochopit sdělení, nebo jste musel/a přemýšlet
12. Vidíte ve vizuálu jasné spojení s produktem?
13. Jak na Vás tento vizuál působí?
14. Je pro Vás tento vizuál snadno zapamatovatelný?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vaše pohlaví
2. Do jaké věkové skupiny patříte
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Kolik obyvatel má obec/ město kde žijete
5. Myslíte si, že náboženská témata patří do reklamních sdělení?
6. Vybavíte si reklamu, která byla založena na náboženských symbolech? Pokud ano, jak na Vás působila?
7. Vybavíte si reklamu, která byla založena na biblickém příběhu? Pokud ano, jak na Vás působila?
8. Myslíte si, že lidé věnují reklamám s náboženskou tématikou více pozornosti, něž ostatním?
9. Myslíte si, že lidé jsou schopni si takové reklamy déle a lépe zapamatovat?
10. Rozumíte sdělení, které se předložený vizuál snaží říci?
11. Je pro Vás snadné pochopit sdělení, nebo jste musel/a přemýšlet
12. Vidíte ve vizuálu jasné spojení s produktem?
13. Jak na Vás tento vizuál působí?
14. Je pro Vás tento vizuál snadno zapamatovatelný?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.