Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup dámské kosmetiky, Johnson's Baby
Nákup dámské kosmetiky, Johnson's Baby
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jindřich Pokora |
---|---|
Šetření: | 02. 04. 2011 - 04. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 50 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.3 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 68 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento průzkum slouží jako podklad pro seminární práci o marketingu podniku Johnson's Baby v oblasti kosmetiky pro ženy. Je vhodný zejména pro ženy věku 18+.
Odpovědi respondentů
1. Preferujete nákup stále stejné značky kosmetiky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 31 | 62 % | 62 % |
ano | 19 | 38 % | 38 % |
2. Podle čeho se rozhodujete o nákupu určitého kosmetického produktu (mýdla, oleje, krémy, šampony, koupele aj.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zkušenost | 43 | 86 % | 86 % |
cena | 35 | 70 % | 70 % |
kvalita | 35 | 70 % | 70 % |
doporučení přátel | 29 | 58 % | 58 % |
značka | 22 | 44 % | 44 % |
doporučení rodiny | 14 | 28 % | 28 % |
složení | 9 | 18 % | 18 % |
obal | 5 | 10 % | 10 % |
reklama | 4 | 8 % | 8 % |
netestováno na zvířatech | 1 | 2 % | 2 % |
zda byl výrobek testován na zvířatech | 1 | 2 % | 2 % |
podle toho jak smrdí | 1 | 2 % | 2 % |
3. Pokud máte dítě a kupujete pro něj dětskou kosmetiku, podle čeho?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zkušenost | 11 | 73,33 % | 22 % |
kvalita | 10 | 66,67 % | 20 % |
značka | 6 | 40 % | 12 % |
doporučení přátel | 5 | 33,33 % | 10 % |
doporučení rodiny | 5 | 33,33 % | 10 % |
cena | 2 | 13,33 % | 4 % |
složení | 2 | 13,33 % | 4 % |
nemám dítě | 1 | 6,67 % | 2 % |
4. Kde zjišťujete informace o kosmetickém produktu, o který máte zájem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 36 | 72 % | 72 % |
přátelé | 26 | 52 % | 52 % |
prodejna | 26 | 52 % | 52 % |
rodina | 14 | 28 % | 28 % |
reklamní letáky | 8 | 16 % | 16 % |
televize | 4 | 8 % | 8 % |
5. Reklama na ženský kosmetický produkt Vás nejvíce zaujme, pokud:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
reklamy ignoruji | 23 | 46 % | 46 % |
zdůrazňuje ženský element a ženskou krásu | 11 | 22 % | 22 % |
je postavena na vědeckých faktech | 9 | 18 % | 18 % |
vystupuje v ní neznámá normální žena, se kterou je možné se lehce ztotožnit | 4 | 8 % | 8 % |
vystupuje v ní známá důvěryhodná osobnost | 3 | 6 % | 6 % |
6. Jaké vlastnosti se Vám vybaví v souvislosti se značkou Johnson's Baby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tradice | 23 | 46 % | 46 % |
kvalita | 22 | 44 % | 44 % |
péče o celou rodinu | 22 | 44 % | 44 % |
přírodní produkty | 8 | 16 % | 16 % |
krásná vůně | 1 | 2 % | 2 % |
péče o malé děti, miminka | 1 | 2 % | 2 % |
nízká cena | 1 | 2 % | 2 % |
děti | 1 | 2 % | 2 % |
péče o dítě | 1 | 2 % | 2 % |
žiadne | 1 | 2 % | 2 % |
7. Zaregistroval(a) byste se na nově vzniklý webový portál Johnson's Baby obsahující mimo jiné fórum pro ženy ohledně péče a módy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, nepřijde mi to přínosné | 21 | 42 % | 42 % |
ano, pokud by mi to přineslo nějaké výhody (např. slevy) | 15 | 30 % | 30 % |
nevím | 9 | 18 % | 18 % |
ano | 5 | 10 % | 10 % |
8. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče ceny:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 31 | 62 % | 62 % |
stejné | 9 | 18 % | 18 % |
levnější | 6 | 12 % | 12 % |
dražší | 4 | 8 % | 8 % |
9. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče kvality:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
stejná kvalita | 23 | 46 % | 46 % |
nevím | 16 | 32 % | 32 % |
kvalitnější | 10 | 20 % | 20 % |
méně kvalitní | 1 | 2 % | 2 % |
10. Využil(a) byste slevovou akci 30% na vybraný produkt Johnson's Baby výměnou za údaje o svém věku a e-mailové adrese?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 23 | 46 % | 46 % |
ne, protože tyto výrobky bych stejně nekoupil(a) | 14 | 28 % | 28 % |
ne, protože tyto údaje nechci poskytovat | 13 | 26 % | 26 % |
11. Jaký je dle Vašeho názoru nejúčinnější způsob propagace kosmetických výrobků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
věrnostní program a individuální péče o zákazníky | 15 | 30 % | 30 % |
promo akce | 10 | 20 % | 20 % |
televize | 9 | 18 % | 18 % |
slevové akce | 8 | 16 % | 16 % |
přes známé, přátele, rodinu | 4 | 8 % | 8 % |
internet | 2 | 4 % | 4 % |
letáky | 1 | 2 % | 2 % |
vzorky zdarma | 1 | 2 % | 2 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.