Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup dámské kosmetiky, Johnson's Baby

Nákup dámské kosmetiky, Johnson's Baby

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jindřich Pokora
Šetření:02. 04. 2011 - 04. 04. 2011
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento průzkum slouží jako podklad pro seminární práci o marketingu podniku Johnson's Baby v oblasti kosmetiky pro ženy. Je vhodný zejména pro ženy věku 18+.

Odpovědi respondentů

1. Preferujete nákup stále stejné značky kosmetiky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3162 %62 %  
ano1938 %38 %  

Graf

2. Podle čeho se rozhodujete o nákupu určitého kosmetického produktu (mýdla, oleje, krémy, šampony, koupele aj.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkušenost4386 %86 %  
cena3570 %70 %  
kvalita3570 %70 %  
doporučení přátel2958 %58 %  
značka2244 %44 %  
doporučení rodiny1428 %28 %  
složení918 %18 %  
obal510 %10 %  
reklama48 %8 %  
netestováno na zvířatech12 %2 %  
zda byl výrobek testován na zvířatech12 %2 %  
podle toho jak smrdí12 %2 %  

Graf

3. Pokud máte dítě a kupujete pro něj dětskou kosmetiku, podle čeho?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkušenost1173,33 %22 %  
kvalita1066,67 %20 %  
značka640 %12 %  
doporučení přátel533,33 %10 %  
doporučení rodiny533,33 %10 %  
cena213,33 %4 %  
složení213,33 %4 %  
nemám dítě16,67 %2 %  

Graf

4. Kde zjišťujete informace o kosmetickém produktu, o který máte zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet3672 %72 %  
přátelé2652 %52 %  
prodejna2652 %52 %  
rodina1428 %28 %  
reklamní letáky816 %16 %  
televize48 %8 %  

Graf

5. Reklama na ženský kosmetický produkt Vás nejvíce zaujme, pokud:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamy ignoruji2346 %46 %  
zdůrazňuje ženský element a ženskou krásu1122 %22 %  
je postavena na vědeckých faktech918 %18 %  
vystupuje v ní neznámá normální žena, se kterou je možné se lehce ztotožnit48 %8 %  
vystupuje v ní známá důvěryhodná osobnost36 %6 %  

Graf

6. Jaké vlastnosti se Vám vybaví v souvislosti se značkou Johnson's Baby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradice2346 %46 %  
kvalita2244 %44 %  
péče o celou rodinu2244 %44 %  
přírodní produkty816 %16 %  
krásná vůně12 %2 %  
péče o malé děti, miminka12 %2 %  
nízká cena12 %2 %  
děti12 %2 %  
péče o dítě12 %2 %  
žiadne12 %2 %  

Graf

7. Zaregistroval(a) byste se na nově vzniklý webový portál Johnson's Baby obsahující mimo jiné fórum pro ženy ohledně péče a módy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nepřijde mi to přínosné2142 %42 %  
ano, pokud by mi to přineslo nějaké výhody (např. slevy)1530 %30 %  
nevím918 %18 %  
ano510 %10 %  

Graf

8. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče ceny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3162 %62 %  
stejné918 %18 %  
levnější612 %12 %  
dražší48 %8 %  

Graf

9. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče kvality:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejná kvalita2346 %46 %  
nevím1632 %32 %  
kvalitnější1020 %20 %  
méně kvalitní12 %2 %  

Graf

10. Využil(a) byste slevovou akci 30% na vybraný produkt Johnson's Baby výměnou za údaje o svém věku a e-mailové adrese?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2346 %46 %  
ne, protože tyto výrobky bych stejně nekoupil(a)1428 %28 %  
ne, protože tyto údaje nechci poskytovat1326 %26 %  

Graf

11. Jaký je dle Vašeho názoru nejúčinnější způsob propagace kosmetických výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
věrnostní program a individuální péče o zákazníky1530 %30 %  
promo akce1020 %20 %  
televize918 %18 %  
slevové akce816 %16 %  
přes známé, přátele, rodinu48 %8 %  
internet24 %4 %  
letáky12 %2 %  
vzorky zdarma12 %2 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Podle čeho se rozhodujete o nákupu určitého kosmetického produktu (mýdla, oleje, krémy, šampony, koupele aj.)?

  • odpověď doporučení přátel:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení rodiny na otázku 2. Podle čeho se rozhodujete o nákupu určitého kosmetického produktu (mýdla, oleje, krémy, šampony, koupele aj.)?

4. Kde zjišťujete informace o kosmetickém produktu, o který máte zájem?

  • odpověď přátelé:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodina na otázku 4. Kde zjišťujete informace o kosmetickém produktu, o který máte zájem?

8. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče ceny:

  • odpověď nevím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče kvality:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Preferujete nákup stále stejné značky kosmetiky?

2. Podle čeho se rozhodujete o nákupu určitého kosmetického produktu (mýdla, oleje, krémy, šampony, koupele aj.)?

3. Pokud máte dítě a kupujete pro něj dětskou kosmetiku, podle čeho?

4. Kde zjišťujete informace o kosmetickém produktu, o který máte zájem?

5. Reklama na ženský kosmetický produkt Vás nejvíce zaujme, pokud:

6. Jaké vlastnosti se Vám vybaví v souvislosti se značkou Johnson's Baby?

7. Zaregistroval(a) byste se na nově vzniklý webový portál Johnson's Baby obsahující mimo jiné fórum pro ženy ohledně péče a módy?

8. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče ceny:

9. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče kvality:

10. Využil(a) byste slevovou akci 30% na vybraný produkt Johnson's Baby výměnou za údaje o svém věku a e-mailové adrese?

11. Jaký je dle Vašeho názoru nejúčinnější způsob propagace kosmetických výrobků?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Preferujete nákup stále stejné značky kosmetiky?

2. Podle čeho se rozhodujete o nákupu určitého kosmetického produktu (mýdla, oleje, krémy, šampony, koupele aj.)?

3. Pokud máte dítě a kupujete pro něj dětskou kosmetiku, podle čeho?

4. Kde zjišťujete informace o kosmetickém produktu, o který máte zájem?

5. Reklama na ženský kosmetický produkt Vás nejvíce zaujme, pokud:

6. Jaké vlastnosti se Vám vybaví v souvislosti se značkou Johnson's Baby?

7. Zaregistroval(a) byste se na nově vzniklý webový portál Johnson's Baby obsahující mimo jiné fórum pro ženy ohledně péče a módy?

8. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče ceny:

9. Produkty Nivea jsou v porovnání s Johnson´s Baby co se týče kvality:

10. Využil(a) byste slevovou akci 30% na vybraný produkt Johnson's Baby výměnou za údaje o svém věku a e-mailové adrese?

11. Jaký je dle Vašeho názoru nejúčinnější způsob propagace kosmetických výrobků?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pokora, J.Nákup dámské kosmetiky, Johnson's Baby (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nakup-damske-kosmetiky-johns.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.