Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup do auta [Praha]

Nákup do auta [Praha]

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Novák
Šetření:09. 04. 2014 - 07. 05. 2014
Počet respondentů:56
Počet otázek (max/průměr):8 / 6.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:58,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pokud bydlíte v okolí Prahy a denně do města dojíždíte autem, rád bych Vás poprosil o vyplnění tohoto průzkumu.

 

Průzkum má za cíl zjistit, zda je zájem o nový způsob nakupování.

 

Pokud nesplňujete podmínky, prosím nevyplňujte dotazík. Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete potraviny na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano - pravidelněotázka č. 3, Ne, ale zkusil(a) jsem tootázka č. 2, Ne - nikdyotázka č. 2, Takovou službu neznámotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne - nikdy3867,86 %67,86 %  
Ne, ale zkusil(a) jsem to1221,43 %21,43 %  
Ano - pravidelně58,93 %8,93 %  
Takovou službu neznám11,79 %1,79 %  

Graf

2. Co vás od nákupu potravin přes internet odrazuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemožnost si zboží "osahat"3570 %62,5 %  
Cena za doručení1938 %33,93 %  
Dostupnost služby1122 %19,64 %  
Komplikovanost doručení1020 %17,86 %  
Cena za zboží36 %5,36 %  
Nevím, takovou službu neznám24 %3,57 %  
nejsem si jista kvalitou12 %1,79 %  
nutnost být v určenou hodinu doma12 %1,79 %  
zvyk12 %1,79 %  

Graf

3. Kolik času strávíte při každodenním nákupu v kamenných prodejnách?

Kolik času se vším všudy strávíte při nakupování denních potřeb v supermarketu / potravinách.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - 15 min2341,07 %41,07 %  
15 - 30 min1832,14 %32,14 %  
0 - 5 min814,29 %14,29 %  
30 - 45 min610,71 %10,71 %  
víc než 45 min11,79 %1,79 %  

Graf

4. Jak byste hodnotili čas strávený každodenním nakupováním:

Zaškrtněte hodnocení se kterým nejvíce souhlasíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Beru to jako nutnost3867,86 %67,86 %  
Užitečně strávený čas1017,86 %17,86 %  
Radši bych ho využil(a) jinak610,71 %10,71 %  
Naprostá ztráta času11,79 %1,79 %  
Nevím11,79 %1,79 %  

Graf

5. Jak dlouho dojíždíte autem do Prahy (zaměstnání)?

Čas strávený v autě při cestě z nebo do zaměstnání / Prahy.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 15 min1832,14 %32,14 %  
15 - 30 min1730,36 %30,36 %  
30 - 45 min1017,86 %17,86 %  
45 - 60 min712,5 %12,5 %  
víc než 1h47,14 %7,14 %  

Graf

6. Je pro Vás časová úspora dostatečnou motivací ke změně nákupních zvyklostí?

Zaškrtněte hodnocení se kterým nejvíce souhlasíte nebo doplňte vlastní odpověď.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvážil(a) bych to2442,86 %42,86 %  
Ano, ale záleží na dalších službách1425 %25 %  
Ne - nerad(a) měním své zvyky916,07 %16,07 %  
Ano - určitě610,71 %10,71 %  
Ne - čas pro mě není důležitý23,57 %3,57 %  
Ne - chci vědět, co kupuji11,79 %1,79 %  

Graf

Přečtěte si před zodpovězením otázky:

Princip služby:

1) Na internetu si vyberu a objednám zboží / potraviny a zvolím místo vyzvednutí (typicky na výpadovce z Prahy).

2) Zboží bude do několika minut připraveno k vyzvednutí.

3) Cestou z práce se zastavím u výdejního místa, kde okamžitě dostanu svůj nákup (max 3 minuty zdržení).

 

7. Využili byste možnosti si takto nakoupit?

Na základě hrubého popisu služby zaškrtněte hodnocení se kterým nejvíce souhlasíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - vyzkoušel(a) bych to1730,36 %30,36 %  
Spíš ano, ale záleží na umístění výdejních míst1221,43 %21,43 %  
Spíš ne - je to nepraktické1017,86 %17,86 %  
Ne - raději nakupuji tradičně1017,86 %17,86 %  
Ano - určitě35,36 %5,36 %  
Záleží na více faktorech35,36 %5,36 %  
Nevím11,79 %1,79 %  

Graf

8. Vaše postřehy, náměty či připomínky ke zmíněné službě:


Tato otázka je nepovinná, pokud nevíte co napsat, pokračujte dál.


Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Na začátku dotazníku jste měl uvést, že se jedná o službu pro mimopražské dojíždějící. Jako Pražák bych to vůbec nevyplňoval. Jezdím všude metrem, auto nevlastním a nepotřebuji, vyzvedávání někde u výpadovky je pro mě naprostý nesmysl, nemám se tam jak dostat.

vb eržáč

využívám dovážku potravin nejen kvůli úspoře času, peněz (neutratím nic navíc), ale i z důvodu vynesení nákupu až ke dveřím bytu


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete potraviny na internetu?

2. Co vás od nákupu potravin přes internet odrazuje?

3. Kolik času strávíte při každodenním nákupu v kamenných prodejnách?

4. Jak byste hodnotili čas strávený každodenním nakupováním:

5. Jak dlouho dojíždíte autem do Prahy (zaměstnání)?

6. Je pro Vás časová úspora dostatečnou motivací ke změně nákupních zvyklostí?

7. Využili byste možnosti si takto nakoupit?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete potraviny na internetu?

2. Co vás od nákupu potravin přes internet odrazuje?

3. Kolik času strávíte při každodenním nákupu v kamenných prodejnách?

4. Jak byste hodnotili čas strávený každodenním nakupováním:

5. Jak dlouho dojíždíte autem do Prahy (zaměstnání)?

6. Je pro Vás časová úspora dostatečnou motivací ke změně nákupních zvyklostí?

7. Využili byste možnosti si takto nakoupit?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novák, J.Nákup do auta [Praha] (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nakup-do-auta-praha.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.