Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > nákup dřevěných hraček internet

nákup dřevěných hraček internet

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Vošterová
Šetření:02. 04. 2012 - 10. 04. 2012
Počet respondentů:92
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V rámci mé Absolventské práce jsem vyhotovila tento krátký dotazník. Žádám Vás o jeho pravdivé vyplnění. Dotazník je určen všem respondentům od 15-ti let. Je to pár otázek ohledně nakupování přes Internet a speciálně na nakupování dřevěných hraček.

Uveďte prosím odpověď, která nejlépe odpovídá Vašemu názoru.
 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6469,57 %69,57 %  
muž2830,43 %30,43 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 30 let5458,7 %58,7 %  
31 - 40 let1516,3 %16,3 %  
41 - 50 let1213,04 %13,04 %  
51 a více let1111,96 %11,96 %  

Graf

3. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
liberecký5761,96 %61,96 %  
Liberecký Kraj77,61 %7,61 %  
liberec77,61 %7,61 %  
Libereckém55,43 %5,43 %  
ústecký33,26 %3,26 %  
Královehradecký22,17 %2,17 %  
severočeský22,17 %2,17 %  
PRAHA22,17 %2,17 %  
hradeckym11,09 %1,09 %  
Pardubický11,09 %1,09 %  
ostatní odpovědi Libercký
Královéhradecký kraj
jbc
Středočeském kraji
Bratislavsky
55,43 %5,43 % 

Graf

4. Koupili jste si někdy výrobek na základě zhlédnutí reklamy (v televizi, plakát, v rádiu a jiné)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, několikrát4144,57 %44,57 %  
ano, velmi ojediněle2426,09 %26,09 %  
ne1819,57 %19,57 %  
nevím99,78 %9,78 %  

Graf

5. Zaujmou Vás reklamní sdělení na Internetu na tolik, že je otevřete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas6671,74 %71,74 %  
nikdy1617,39 %17,39 %  
často1010,87 %10,87 %  

Graf

6. Jak často nakupujete přes Internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně (několikrát do roka)4447,83 %47,83 %  
občas (jednou za měsíc až dva)2729,35 %29,35 %  
nikdy1314,13 %14,13 %  
velmi často (více jak jednou za měsíc)88,7 %8,7 %  

Graf

7. Pokud nakupujete přes Internet, jak jste s touto možností nákupu spokojeni? Oznámkujte jako ve škole (1 - 5)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23547,3 %38,04 %  
12533,78 %27,17 %  
3810,81 %8,7 %  
522,7 %2,17 %  
422,7 %2,17 %  
de to11,35 %1,09 %  
1-511,35 %1,09 %  

Graf

8. Pokud jste nikdy nenakupovali přes Internet, jaké jsou Vaše důvody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedůvěra1140,74 %11,96 %  
neznalost internetu na takovéto úrovni414,81 %4,35 %  
nevim13,7 %1,09 %  
nakupuju :)13,7 %1,09 %  
Mám rád nákup přez internet, je rychlý a pro mě výhodný, jak pro nákup, tak prodej.13,7 %1,09 %  
nezkušenost13,7 %1,09 %  
nakupuji13,7 %1,09 %  
dojdu si do kameneho kramu13,7 %1,09 %  
špatná moje zkušenost13,7 %1,09 %  
nakupuju13,7 %1,09 %  
špatná zkušenost okolí13,7 %1,09 %  
Nakupuji přes něj.13,7 %1,09 %  
nemám počítač13,7 %1,09 %  
nemám13,7 %1,09 %  

Graf

9. Vlastníte v rodině nějakou dřevenou hračku, magnetku či figurku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, nevím od jaké společnosti6267,39 %67,39 %  
nemáme žádnou dřevěnou hračku1920,65 %20,65 %  
ano, od společnosti Detoa1111,96 %11,96 %  

Graf

10. Zaujala by Vás možnost, koupit si přes Internet dřevěné hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezavrhuji tuto možnost do budoucna4043,48 %43,48 %  
ne, hračku chci vidět na vlastní oči2426,09 %26,09 %  
nevím1617,39 %17,39 %  
ano, již jsem tak učinil(a)55,43 %5,43 %  
ne22,17 %2,17 %  
ne proč jako?11,09 %1,09 %  
vůbec by mne nezaujala, o dřevěné hračky nemám care11,09 %1,09 %  
V žádnym případě11,09 %1,09 %  
až budou vnoučata11,09 %1,09 %  
ne, nemám zájem o dřevěné hračky11,09 %1,09 %  

Graf

11. Je pro Vás důležitá zdravotní nezávadnost při koupi dřevěných hraček pro děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, je to pro mě jedna ze zásadních informací6671,74 %71,74 %  
nesleduji toto sdělení na obale; předpokládám, že v obchodě nenaleznu závadné hračky2223,91 %23,91 %  
je mi to jedno33,26 %3,26 %  
nekuju dřevěné hračky :)11,09 %1,09 %  

Graf

12. Má pro Vás výrobek (dřevěná hračka) větší hodnotu, když pochází z tradiční české dílny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7581,52 %81,52 %  
ne1718,48 %18,48 %  

Graf

13. Znáte společnost Detoa Albrechtice s. r. o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic mi to neříká5458,7 %58,7 %  
ano2527,17 %27,17 %  
nevím jistě, něco jsem o ní už slyšel(a)1314,13 %14,13 %  

Graf

14. Líbí se Vám možnost návštěvy kreativní dílny společnosti Detoa, kde si můžete sami vytvořit dřevěnou hračku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost to je zajímavá, ale ne pro mě5256,52 %56,52 %  
ano, chtěl(a) bych ji v budoucnu navštívit3538,04 %38,04 %  
nepřijde mi to zajímavé22,17 %2,17 %  
zní to zajímavě11,09 %1,09 %  
Vzhledem k mému věku nemám zájem11,09 %1,09 %  
určitě je to zajímavé,ale nemám už malé děti11,09 %1,09 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Znáte společnost Detoa Albrechtice s. r. o.?

  • odpověď ano:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, od společnosti Detoa na otázku 9. Vlastníte v rodině nějakou dřevenou hračku, magnetku či figurku?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. V jakém kraji bydlíte?

4. Koupili jste si někdy výrobek na základě zhlédnutí reklamy (v televizi, plakát, v rádiu a jiné)?

5. Zaujmou Vás reklamní sdělení na Internetu na tolik, že je otevřete?

6. Jak často nakupujete přes Internet?

7. Pokud nakupujete přes Internet, jak jste s touto možností nákupu spokojeni? Oznámkujte jako ve škole (1 - 5)

8. Pokud jste nikdy nenakupovali přes Internet, jaké jsou Vaše důvody?

9. Vlastníte v rodině nějakou dřevenou hračku, magnetku či figurku?

10. Zaujala by Vás možnost, koupit si přes Internet dřevěné hračky?

11. Je pro Vás důležitá zdravotní nezávadnost při koupi dřevěných hraček pro děti?

12. Má pro Vás výrobek (dřevěná hračka) větší hodnotu, když pochází z tradiční české dílny?

13. Znáte společnost Detoa Albrechtice s. r. o.?

14. Líbí se Vám možnost návštěvy kreativní dílny společnosti Detoa, kde si můžete sami vytvořit dřevěnou hračku?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. V jakém kraji bydlíte?

4. Koupili jste si někdy výrobek na základě zhlédnutí reklamy (v televizi, plakát, v rádiu a jiné)?

5. Zaujmou Vás reklamní sdělení na Internetu na tolik, že je otevřete?

6. Jak často nakupujete přes Internet?

7. Pokud nakupujete přes Internet, jak jste s touto možností nákupu spokojeni? Oznámkujte jako ve škole (1 - 5)

8. Pokud jste nikdy nenakupovali přes Internet, jaké jsou Vaše důvody?

9. Vlastníte v rodině nějakou dřevenou hračku, magnetku či figurku?

10. Zaujala by Vás možnost, koupit si přes Internet dřevěné hračky?

11. Je pro Vás důležitá zdravotní nezávadnost při koupi dřevěných hraček pro děti?

12. Má pro Vás výrobek (dřevěná hračka) větší hodnotu, když pochází z tradiční české dílny?

13. Znáte společnost Detoa Albrechtice s. r. o.?

14. Líbí se Vám možnost návštěvy kreativní dílny společnosti Detoa, kde si můžete sami vytvořit dřevěnou hračku?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vošterová, A.nákup dřevěných hraček internet (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakup-drevenych-hracek-inter.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.