Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup drogerie na internetu

Nákup drogerie na internetu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Procházková
Šetření:12. 10. 2013 - 18. 10. 2013
Počet respondentů:37
Počet otázek (max/průměr):12 / 8.14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník je zaměřen na nákup drogeristických potřeb pomocí e-shopu.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2875,68 %75,68 %  
muž924,32 %24,32 %  

Graf

2. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-301951,35 %51,35 %  
31-401129,73 %29,73 %  
16-20410,81 %10,81 %  
41-5038,11 %8,11 %  

Graf

3. Nakupujete drogerii na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2156,76 %56,76 %  
ne1643,24 %43,24 %  

Graf

4. Jak často na internetu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x měsíčně836,36 %21,62 %  
1 -2x za půl roku731,82 %18,92 %  
1-2x za rok522,73 %13,51 %  
1-2x týdně29,09 %5,41 %  

Graf

5. Jaké drogistické potřeby na internetu nakupujete nejčastěji.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pleťová kosmetika1045,45 %27,03 %  
vlasová kosmetika836,36 %21,62 %  
čistící prostředky836,36 %21,62 %  
tělová kosmetika731,82 %18,92 %  
prostředky do myčky627,27 %16,22 %  
osobní hygiena627,27 %16,22 %  
holení, depilace522,73 %13,51 %  
prací prostředky418,18 %10,81 %  
osvěžovače vzduchu29,09 %5,41 %  
dětská kosmetika29,09 %5,41 %  
dentální hygiena14,55 %2,7 %  

Graf

Napište, prosím, jaké značky drogistického zboží nejčastěji nakupujete, upřednostňujete.

6. Jaké značky upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alpa, Astrid, Colgate, Dermacol

Ariel, Persil, Air wick, Brise, Calgonit Finish

Calgonit, Jar, Somat, Ariel, Persil

Gillete, Nivea

Gillette, Nivea

Gillette, Nivea, Loreal

henkel

Kérastase, L´oreál Prof., Redken, Matrix, Sanoflore

L´Oreal

Loreal, Nivea, Garnier, Syoss

Mac, Benefit, Sebastian, Paul Mitchell

netestovane na zviratech. Napr. barekol, manufaktura...

nezáleží mi na značce

Nivea, Dove, Loreal,

Nivea, Garnier, Gillette

Nivea, Odol, Mascara, Miss sporty

oriflame

revlon, carmex

Somat, Calgonit, Jar

Vichy, Bioderma

známe, avon, oriflame

7. Co je pro Vás při nakupování důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doprava zdarma1986,36 %51,35 %  
sleva na zboží1463,64 %37,84 %  
sleva na dopravu522,73 %13,51 %  
dárek zdarma14,55 %2,7 %  
věrnostní program14,55 %2,7 %  
moznost vyzvednout na prodejne14,55 %2,7 %  
sleva na další nákup14,55 %2,7 %  
značka či produkt, který potřebuji14,55 %2,7 %  

Graf

8. V čem spatřujete výhody nákupu na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlnost1986,36 %51,35 %  
rychlost1254,55 %32,43 %  
nižší cena627,27 %16,22 %  
dostupnost14,55 %2,7 %  
vetsi vyber i toho co jinak neni skladem14,55 %2,7 %  
často najdu zboží, které se v kamenném obchodě nedá sehnat14,55 %2,7 %  

Graf

9. Jaký druh dopravy upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká pošta1045,45 %27,03 %  
kurýrní služby (DPD, DHL, PPL, ...)1045,45 %27,03 %  
osobní odběr29,09 %5,41 %  
Zásilkovna14,55 %2,7 %  

Graf

10. Jaký způsob platby upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobírka1986,36 %51,35 %  
platba předem na bankovní účet29,09 %5,41 %  
platba kartou online14,55 %2,7 %  

Graf

11. Proč nenakupujete drogistické zboží na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemožnost si zboží prohlédnout, osahat1062,5 %27,03 %  
chodím do drogerie16,25 %2,7 %  
zbytečné placení za poštovné, když můžu zaběhnout do kamenného obchodu16,25 %2,7 %  
Nevyplatí se to kupovat přes internet.16,25 %2,7 %  
neumím platit přes internet16,25 %2,7 %  
nemohu si zboží ihned odnést. Obtěžuje mě jeho vyzvedávání na poště, či čekání na PPL.16,25 %2,7 %  
strach, zda obdrží právě objednané zboží16,25 %2,7 %  
poštovné je dražší než si zajít do obchodu16,25 %2,7 %  

Graf

12. Znáte obchod www.drogerie-slevy.cz ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2095,24 %54,05 %  
ano14,76 %2,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (81,4 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Procházková, T.Nákup drogerie na internetu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nakup-drogerie-na-internetu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.