Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup drogistického tovaru v SR

Nákup drogistického tovaru v SR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Maixnerová
Šetření:18. 01. 2016 - 15. 02. 2016
Počet respondentů:230
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

v rámci bakalárskej práce (Analýza nákupného chovania) Vás chcem požiadať o vyplnenie tohto dotazníka, ktorý je úplne anonymný. Dotazník je určený pre respondentov narodených v rokoch 1965 - 2000. Cieľom prieskumu je zistiť špecifiká a preferencie pri nákupe drogistického tovaru (pleťová kozmetika, sprchové gély, mydlá, vlasová kozmetika, čistiace prostriedky na riad, čistiace prostriedky (na podlahu, na prach), pracie prostriedky) na slovenskom trhu.

Výsledky budú verejne dostupné.

Ďakujem Vám za Váš čas a ochotu pri vyplňovaní tohto dotazníka.

Jana Maixnerová
EkF, VŠB - TU Ostrava

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Výsledky budú spracované v rámci bakalárskej práce (Analýza nákupného chovania). 

Dotazník je určený pre respondentov narodených v rokoch 1965 - 2000. Cieľom prieskumu je zistiť špecifiká a preferencie pri nákupe drogistického tovaru (pleťová kozmetika, sprchové gély, mydlá, vlasová kozmetika, čistiace prostriedky na riad, čistiace prostriedky (na podlahu, na prach), pracie prostriedky) na slovenskom trhu.

Dotazník je úplne anonymný a výsledky budú verejne dostupné.

Vopred ďakujem za vyplnenie.

Jana Maixnerová


Ak ste mimo dané časové rozmedzie, teda rok Vášho narodenia je mimo roky 1965 - 2000, prosím, dotazník nevypĺňajte.
 

Odpovědi respondentů

1. Rok Vášho narodenia:

Ak ste mimo dané časové rozmedzie, teda rok Vášho narodenia je mimo roky 1965 - 2000, prosím, ukončite dotazník!

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19944218,26 %18,26 %  
19933213,91 %13,91 %  
1992208,7 %8,7 %  
1996187,83 %7,83 %  
1995166,96 %6,96 %  
1991156,52 %6,52 %  
1990146,09 %6,09 %  
1997104,35 %4,35 %  
198862,61 %2,61 %  
199852,17 %2,17 %  
ostatní odpovědi 1985
1970
1989
1987
1984
1982
1975
1986
1979
1966
1999
1965
1981
1972
1983
20
1980
1978
1976
1
1969
92
1977
5222,61 %22,61 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1991.09
Minimum:1970
Maximum:1997
Variační rozpětí:27
Rozptyl:27.25
Směrodatná odchylka:5.22
Medián:1993
Modus:1994

Graf

2. Nakupujete drogistický tovar?

(pleťová kozmetika, sprchové gély, mydlá, vlasová kozmetika, čistiace prostriedky na riad, čistiace prostriedky (na podlahu, na prach), pracie prostriedky)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 3, Nie → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno21091,3 %91,3 %  
Nie208,7 %8,7 %  

Graf

3. Kde najčastejšie nakupujete drogistický tovar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenný obchod - špecializovaná samoobslužná drogéria (napr. DM, Teta, 101, a iné ...)16377,25 %70,87 %  
Kamenný obchod - hypermarket, supermarket (napr. Tesco, Billa, ...)10851,18 %46,96 %  
Priamy predaj (napr. Avon, Oriflame, ...)4420,85 %19,13 %  
Internetový obchod125,69 %5,22 %  
Kamenný obchod - menšie samoobslužné predajne (napr. Coop, CBA a iné)62,84 %2,61 %  
Kamenný obchod - malý pultový predaj52,37 %2,17 %  

Graf

4. Prosím vypíšte, ktoré internetové obchody využívate najčastejšie na nákup drogistického tovaru:

Vyplňte iba ak ste v otázke č. 3 zaškrtli Internetový obchod.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Avon online, alza, cez vyhladavac kt mi najde najnizsie ceny

DM

DM, 101

dr.max

Ebay

elf-kozmetika.eu makeupandmore.sk

eosbalzam.sk

manufaktura.cz

nemám pravidelné.vyhľadávam produkty,preto sa eshopy menia

Online avon

Oriflame

Parfums.cz

Parfums.cz

Parfums.sk

parfums.sk

parfumy.sk

Pinkpanda.cz, galaxieprani.cz, romiebeauty.sk, makeuprevolution.cz, bhcosmetics.sk...

ponio

prarfums.sk parfemy-elnino.sk

www.lekarna.cz

www.parfums.sk www.kadernicke-potreby.com

www.parfums.sk

žiadne

5. Kde najčastejšie získavate informácie o ponuke drogistického tovaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Priamo na predajni14870,14 %64,35 %  
Tlačené katalógy, letáky, newsletter10549,76 %45,65 %  
Internet - sociálne siete, youtube4219,91 %18,26 %  
Internet - blogy, diskusie3717,54 %16,09 %  
Internet - oficiálne stránky predajcov (napr. dm-drogeriemarkt.sk)2813,27 %12,17 %  
Tlačené noviny a časopisy2712,8 %11,74 %  
Internet - priamo na stránkach výrobcov drogistického tovaru125,69 %5,22 %  
reklama v televízii10,47 %0,43 %  
od priateľov a známych, ktorí majú daný výrobok odskúšaný10,47 %0,43 %  
Televízia10,47 %0,43 %  
Nikde, idem, prídem,kúpim10,47 %0,43 %  
nezískavám, kúpim čo vidím aby som si mohol ísť konečne kúpiť niečo pod zub10,47 %0,43 %  

Graf

6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?

Ohodnoťte na škále 1-7 (1 = veľmi dôležité, 7 = nedôležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Nakúpil / a ste už niekedy nejaký drogistický výrobok cez internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno, nakupujem všetku drogérii cez internetotázka č. 9, Áno, nakupujem viac ako 50% cez internetotázka č. 9, Áno, ale viac nakupujem v kamenných predajniachotázka č. 9, Nieotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, ale viac nakupujem v kamenných predajniach10147,87 %43,91 %  
Nie10147,87 %43,91 %  
Áno, nakupujem viac ako 50% cez internet73,32 %3,04 %  
Áno, nakupujem všetku drogérii cez internet20,95 %0,87 %  

Graf

8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dĺžka dodania tovaru2224,44 %9,57 %  
Navýšenie ceny tovaru o balné a dopravu1820 %7,83 %  
Neistota originálneho tovaru1820 %7,83 %  
Nedôveryhodné internetové stránky predajcov910 %3,91 %  
Možné problémy s reklamáciou88,89 %3,48 %  
Poškodenie tovaru pri preprave44,44 %1,74 %  
ani som o tom neuvažoval 11,11 %0,43 %  
Neviem, nemal som potrebu nakupovať drogériu z e-shopu11,11 %0,43 %  
Všetko čo potrebujem kúpim v kamennom obchode, nepotrebujem teda nakupovať online.11,11 %0,43 %  
Kamenný obchod vystačí :)11,11 %0,43 %  
Nič ma od toho neodradza ale ani ma to nelaka11,11 %0,43 %  
nepraktickosť11,11 %0,43 %  
Strach z nedodania tovaru11,11 %0,43 %  
nemôžem si to pozrieť na vlastné oči - vôňu, farbu, či inú vlastnosť výrobku11,11 %0,43 %  
nechce sa mi to hľadať cez internet11,11 %0,43 %  
to jedno mydlo a šampón kúpim aj v hypermarkete11,11 %0,43 %  
Necítim tu potrebu, keďže všetko čo treba, kúpim v tescu11,11 %0,43 %  

Graf

9. Aké percento výdavkov na drogistický tovar utratíte v kamennej predajni?

(Prosím napíšte len číslo od 0 do 100)

Chceme zistiť percentuálny rozdiel medzi kamennou predajňou a online nákupom.

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1006731,75 %29,13 %  
905023,7 %21,74 %  
95136,16 %5,65 %  
80125,69 %5,22 %  
50125,69 %5,22 %  
70104,74 %4,35 %  
9983,79 %3,48 %  
1062,84 %2,61 %  
2062,84 %2,61 %  
8531,42 %1,3 %  
ostatní odpovědi 40
60
75
30
0
98
1
35
72
78
25
5
77
45
2
2411,37 %10,43 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:83.35
Minimum:10
Maximum:100
Variační rozpětí:90
Rozptyl:488.39
Směrodatná odchylka:22.1
Medián:90
Modus:100

Graf

10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:

Ohodnoťte na škále 1-7 (1= úplne súhlasím, 7 = nesúhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Kto Vás najviac ovplyvňuje pri výbere drogistického tovaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastná skúsenosť17583,33 %76,09 %  
Priatelia7837,14 %33,91 %  
Rodinní príslušníci6932,86 %30 %  
Partner / ka3516,67 %15,22 %  
Personál v predajni146,67 %6,09 %  
Kolegovia, spolupracovníci62,86 %2,61 %  
Iba ja sama10,48 %0,43 %  
blogy10,48 %0,43 %  
blogerky10,48 %0,43 %  
Recenze na internetu: blogerky, youtuberky 10,48 %0,43 %  
Ja10,48 %0,43 %  
recenzie na internete 10,48 %0,43 %  
reklama10,48 %0,43 %  
Nikto10,48 %0,43 %  

Graf

12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):

Ohodnoťte na škále 1-5: (1=iba online, 2=prevažne online, 3= prevažne offline, 4=iba offline, 5=nenakupujem)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Ktoré faktory sú pre Vás pri nákupe drogistického tovaru najdôležitejšie?

Ohodnoťte na škále 1-7 (1 = najdôležitejšie, 7 = nedôležité):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3,51 - 11 €7636,19 %33,04 %  
18,01 – 30 €4521,43 %19,57 %  
11,01 – 18 €4019,05 %17,39 %  
0 - 3,5 €2110 %9,13 %  
37,01 € a viac146,67 %6,09 %  
30,01 – 37 €146,67 %6,09 %  

Graf

15. Koľko času ste za posledný týždeň strávili nákupom drogistického tovaru?

Započítajte aj čas strávený nákupom drogistického tovaru napr. pri obyčajnom nákupe potravín (nielen v drogériách).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 10 min.8741,43 %37,83 %  
11 - 20 min.6430,48 %27,83 %  
21 - 30 min.2612,38 %11,3 %  
31 - 40 min.136,19 %5,65 %  
51 - 60 min.94,29 %3,91 %  
41 - 50 min.52,38 %2,17 %  
61 min. - 1:10 h31,43 %1,3 %  
1:51 - 2 h20,95 %0,87 %  
1:11 - 1:20 h10,48 %0,43 %  

Graf

16. Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13664,76 %59,13 %  
Muž7435,24 %32,17 %  

Graf

17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stredoškolské s maturitou11052,38 %47,83 %  
8138,57 %35,22 %  
146,67 %6,09 %  
Stredoškolské - výučný list52,38 %2,17 %  

Graf

18. Ste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Študent12860,95 %55,65 %  
Zamestnaný / á5626,67 %24,35 %  
Podnikateľ / ka157,14 %6,52 %  
Nezamestnaný / á83,81 %3,48 %  
zamestnaný študent10,48 %0,43 %  
Pracujúci študent.10,48 %0,43 %  
materska dovolenja10,48 %0,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Rok Vášho narodenia:

  • odpověď ( 1995 - 1999 >:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?

  • odpověď Znalosti personálu=nedôležité 7:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zloženie výrobku=nedôležité 7 na otázku 13. Ktoré faktory sú pre Vás pri nákupe drogistického tovaru najdôležitejšie?

7. Nakúpil / a ste už niekedy nejaký drogistický výrobok cez internet?

  • odpověď Nie:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dĺžka dodania tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Navýšenie ceny tovaru o balné a dopravu na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neistota originálneho tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nakupovaním po internete nemám problém, orientujem sa výborne=nesúhlasím 7 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:

9. Aké percento výdavkov na drogistický tovar utratíte v kamennej predajni?

  • odpověď < 0 - 70 >:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nie na otázku 2. Nakupujete drogistický tovar?

12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):

  • odpověď Čistiace prostriedky (na podlahu, na prach, na riad)=iba offline:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracie prostriedky (pracie prášky, aviváže, pracie gély, odstraňovače škvŕn)=iba offline na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detská kozmetika (krémy, masti, šampóny, mydlá)=iba offline na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30,01 – 37 € na otázku 14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?
  • odpověď Dekoratívna kozmetika (riasenky, rúže, ceruzky na oči, make-up)=nenakupujem:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasová kozmetika (šampóny, laky, gély, kondicionéry)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
  • odpověď Detská kozmetika (krémy, masti, šampóny, mydlá)=nenakupujem:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vždy plné regály=6 na otázku 6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pánska kozmetika (voda po holení, pena na holenie)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracie prostriedky (pracie prášky, aviváže, pracie gély, odstraňovače škvŕn)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
  • odpověď Pleťová kozmetika (pleť. krémy, čistiace vody, odličovacie prípravky)=iba offline:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neistota originálneho tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
  • odpověď Pleťová kozmetika (pleť. krémy, čistiace vody, odličovacie prípravky)=nenakupujem:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasová kozmetika (šampóny, laky, gély, kondicionéry)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
  • odpověď Pracie prostriedky (pracie prášky, aviváže, pracie gély, odstraňovače škvŕn)=iba offline:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detská kozmetika (krémy, masti, šampóny, mydlá)=iba offline na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30,01 – 37 € na otázku 14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?
  • odpověď Pracie prostriedky (pracie prášky, aviváže, pracie gély, odstraňovače škvŕn)=nenakupujem:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistiace prostriedky (na podlahu, na prach, na riad)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
  • odpověď Telová kozmetika (sprchové gély, mydlá, telové krémy)=iba offline:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neistota originálneho tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup online je rýchlejší než nákup v kamennej predajni=6 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:
  • odpověď Vlasová kozmetika (šampóny, laky, gély, kondicionéry)=iba offline:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neistota originálneho tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?

16. Vaše pohlavie:

  • odpověď Žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dekoratívna kozmetika (riasenky, rúže, ceruzky na oči, make-up)=prevažne online na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dekoratívna kozmetika (riasenky, rúže, ceruzky na oči, make-up)=prevažne offline na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30,01 – 37 € na otázku 14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky so zľavami si prezerám pravidelne=úplne súhlasím 1 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:

18. Ste:

  • odpověď Študent:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Rok Vášho narodenia:

2. Nakupujete drogistický tovar?

3. Kde najčastejšie nakupujete drogistický tovar?

5. Kde najčastejšie získavate informácie o ponuke drogistického tovaru?

6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?

7. Nakúpil / a ste už niekedy nejaký drogistický výrobok cez internet?

8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?

9. Aké percento výdavkov na drogistický tovar utratíte v kamennej predajni?

10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:

11. Kto Vás najviac ovplyvňuje pri výbere drogistického tovaru?

12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):

13. Ktoré faktory sú pre Vás pri nákupe drogistického tovaru najdôležitejšie?

14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?

15. Koľko času ste za posledný týždeň strávili nákupom drogistického tovaru?

16. Vaše pohlavie:

17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

18. Ste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Rok Vášho narodenia:

2. Nakupujete drogistický tovar?

3. Kde najčastejšie nakupujete drogistický tovar?

5. Kde najčastejšie získavate informácie o ponuke drogistického tovaru?

6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?

7. Nakúpil / a ste už niekedy nejaký drogistický výrobok cez internet?

8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?

9. Aké percento výdavkov na drogistický tovar utratíte v kamennej predajni?

10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:

11. Kto Vás najviac ovplyvňuje pri výbere drogistického tovaru?

12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):

13. Ktoré faktory sú pre Vás pri nákupe drogistického tovaru najdôležitejšie?

14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?

15. Koľko času ste za posledný týždeň strávili nákupom drogistického tovaru?

16. Vaše pohlavie:

17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

18. Ste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Maixnerová, J.Nákup drogistického tovaru v SR (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakup-drogistickeho-tovaru.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.