Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
v rámci bakalárskej práce (Analýza nákupného chovania) Vás chcem požiadať o vyplnenie tohto dotazníka, ktorý je úplne anonymný. Dotazník je určený pre respondentov narodených vrokoch 1965 - 2000. Cieľom prieskumu je zistiť špecifiká a preferencie pri nákupe drogistického tovaru (pleťová kozmetika, sprchové gély, mydlá, vlasová kozmetika, čistiace prostriedky na riad, čistiace prostriedky (na podlahu, na prach), pracie prostriedky) na slovenskom trhu.
Výsledky budú verejne dostupné.
Ďakujem Vám za Váš čas a ochotu pri vyplňovaní tohto dotazníka.
Jana Maixnerová EkF, VŠB - TU Ostrava
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Výsledky budú spracované v rámci bakalárskej práce (Analýza nákupného chovania).
Dotazník je určený pre respondentov narodených vrokoch 1965 - 2000. Cieľom prieskumu je zistiť špecifiká a preferencie pri nákupe drogistického tovaru (pleťová kozmetika, sprchové gély, mydlá, vlasová kozmetika, čistiace prostriedky na riad, čistiace prostriedky (na podlahu, na prach), pracie prostriedky) na slovenskom trhu.
Dotazník je úplne anonymný a výsledky budú verejne dostupné.
Vopred ďakujem za vyplnenie.
Jana Maixnerová
Ak ste mimo dané časové rozmedzie, teda rok Vášho narodenia je mimo roky 1965 - 2000, prosím, dotazník nevypĺňajte.
Odpovědi respondentů
1. Rok Vášho narodenia:
Ak ste mimo dané časové rozmedzie, teda rok Vášho narodenia je mimo roky 1965 - 2000, prosím, ukončite dotazník!
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
1991.09
Minimum:
1970
Maximum:
1997
Variační rozpětí:
27
Rozptyl:
27.25
Směrodatná odchylka:
5.22
Medián:
1993
Modus:
1994
2. Nakupujete drogistický tovar?
(pleťová kozmetika, sprchové gély, mydlá, vlasová kozmetika, čistiace prostriedky na riad, čistiace prostriedky (na podlahu, na prach), pracie prostriedky)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno → otázka č. 3, Nie → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Áno
210
91,3 %
91,3 %
Nie
20
8,7 %
8,7 %
3. Kde najčastejšie nakupujete drogistický tovar?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kamenný obchod - špecializovaná samoobslužná drogéria (napr. DM, Teta, 101, a iné ...)
163
77,25 %
70,87 %
Kamenný obchod - hypermarket, supermarket (napr. Tesco, Billa, ...)
108
51,18 %
46,96 %
Priamy predaj (napr. Avon, Oriflame, ...)
44
20,85 %
19,13 %
Internetový obchod
12
5,69 %
5,22 %
Kamenný obchod - menšie samoobslužné predajne (napr. Coop, CBA a iné)
6
2,84 %
2,61 %
Kamenný obchod - malý pultový predaj
5
2,37 %
2,17 %
4. Prosím vypíšte, ktoré internetové obchody využívate najčastejšie na nákup drogistického tovaru:
Vyplňte iba ak ste v otázke č. 3 zaškrtli Internetový obchod.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Avon online, alza, cez vyhladavac kt mi najde najnizsie ceny
DM
DM, 101
dr.max
Ebay
elf-kozmetika.eu
makeupandmore.sk
eosbalzam.sk
manufaktura.cz
nemám pravidelné.vyhľadávam produkty,preto sa eshopy menia
5. Kde najčastejšie získavate informácie o ponuke drogistického tovaru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Priamo na predajni
148
70,14 %
64,35 %
Tlačené katalógy, letáky, newsletter
105
49,76 %
45,65 %
Internet - sociálne siete, youtube
42
19,91 %
18,26 %
Internet - blogy, diskusie
37
17,54 %
16,09 %
Internet - oficiálne stránky predajcov (napr. dm-drogeriemarkt.sk)
28
13,27 %
12,17 %
Tlačené noviny a časopisy
27
12,8 %
11,74 %
Internet - priamo na stránkach výrobcov drogistického tovaru
12
5,69 %
5,22 %
reklama v televízii
1
0,47 %
0,43 %
od priateľov a známych, ktorí majú daný výrobok odskúšaný
1
0,47 %
0,43 %
Televízia
1
0,47 %
0,43 %
Nikde, idem, prídem,kúpim
1
0,47 %
0,43 %
nezískavám, kúpim čo vidím aby som si mohol ísť konečne kúpiť niečo pod zub
1
0,47 %
0,43 %
6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?
Ohodnoťte na škále 1-7 (1 = veľmi dôležité, 7 = nedôležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
7. Nakúpil / a ste už niekedy nejaký drogistický výrobok cez internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Áno, nakupujem všetku drogérii cez internet → otázka č. 9, Áno, nakupujem viac ako 50% cez internet → otázka č. 9, Áno, ale viac nakupujem v kamenných predajniach → otázka č. 9, Nie → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Áno, ale viac nakupujem v kamenných predajniach
101
47,87 %
43,91 %
Nie
101
47,87 %
43,91 %
Áno, nakupujem viac ako 50% cez internet
7
3,32 %
3,04 %
Áno, nakupujem všetku drogérii cez internet
2
0,95 %
0,87 %
8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dĺžka dodania tovaru
22
24,44 %
9,57 %
Navýšenie ceny tovaru o balné a dopravu
18
20 %
7,83 %
Neistota originálneho tovaru
18
20 %
7,83 %
Nedôveryhodné internetové stránky predajcov
9
10 %
3,91 %
Možné problémy s reklamáciou
8
8,89 %
3,48 %
Poškodenie tovaru pri preprave
4
4,44 %
1,74 %
ani som o tom neuvažoval
1
1,11 %
0,43 %
Neviem, nemal som potrebu nakupovať drogériu z e-shopu
1
1,11 %
0,43 %
Všetko čo potrebujem kúpim v kamennom obchode, nepotrebujem teda nakupovať online.
1
1,11 %
0,43 %
Kamenný obchod vystačí :)
1
1,11 %
0,43 %
Nič ma od toho neodradza ale ani ma to nelaka
1
1,11 %
0,43 %
nepraktickosť
1
1,11 %
0,43 %
Strach z nedodania tovaru
1
1,11 %
0,43 %
nemôžem si to pozrieť na vlastné oči - vôňu, farbu, či inú vlastnosť výrobku
1
1,11 %
0,43 %
nechce sa mi to hľadať cez internet
1
1,11 %
0,43 %
to jedno mydlo a šampón kúpim aj v hypermarkete
1
1,11 %
0,43 %
Necítim tu potrebu, keďže všetko čo treba, kúpim v tescu
1
1,11 %
0,43 %
9. Aké percento výdavkov na drogistický tovar utratíte v kamennej predajni?
(Prosím napíšte len číslo od 0 do 100)
Chceme zistiť percentuálny rozdiel medzi kamennou predajňou a online nákupom.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
83.35
Minimum:
10
Maximum:
100
Variační rozpětí:
90
Rozptyl:
488.39
Směrodatná odchylka:
22.1
Medián:
90
Modus:
100
10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:
Ohodnoťte na škále 1-7 (1= úplne súhlasím, 7 = nesúhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
11. Kto Vás najviac ovplyvňuje pri výbere drogistického tovaru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vlastná skúsenosť
175
83,33 %
76,09 %
Priatelia
78
37,14 %
33,91 %
Rodinní príslušníci
69
32,86 %
30 %
Partner / ka
35
16,67 %
15,22 %
Personál v predajni
14
6,67 %
6,09 %
Kolegovia, spolupracovníci
6
2,86 %
2,61 %
Iba ja sama
1
0,48 %
0,43 %
blogy
1
0,48 %
0,43 %
blogerky
1
0,48 %
0,43 %
Recenze na internetu: blogerky, youtuberky
1
0,48 %
0,43 %
Ja
1
0,48 %
0,43 %
recenzie na internete
1
0,48 %
0,43 %
reklama
1
0,48 %
0,43 %
Nikto
1
0,48 %
0,43 %
12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
Ohodnoťte na škále 1-5: (1=iba online, 2=prevažne online, 3= prevažne offline, 4=iba offline, 5=nenakupujem)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
13. Ktoré faktory sú pre Vás pri nákupe drogistického tovaru najdôležitejšie?
Ohodnoťte na škále 1-7 (1 = najdôležitejšie, 7 = nedôležité):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3,51 - 11 €
76
36,19 %
33,04 %
18,01 – 30 €
45
21,43 %
19,57 %
11,01 – 18 €
40
19,05 %
17,39 %
0 - 3,5 €
21
10 %
9,13 %
37,01 € a viac
14
6,67 %
6,09 %
30,01 – 37 €
14
6,67 %
6,09 %
15. Koľko času ste za posledný týždeň strávili nákupom drogistického tovaru?
Započítajte aj čas strávený nákupom drogistického tovaru napr. pri obyčajnom nákupe potravín (nielen v drogériách).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0 - 10 min.
87
41,43 %
37,83 %
11 - 20 min.
64
30,48 %
27,83 %
21 - 30 min.
26
12,38 %
11,3 %
31 - 40 min.
13
6,19 %
5,65 %
51 - 60 min.
9
4,29 %
3,91 %
41 - 50 min.
5
2,38 %
2,17 %
61 min. - 1:10 h
3
1,43 %
1,3 %
1:51 - 2 h
2
0,95 %
0,87 %
1:11 - 1:20 h
1
0,48 %
0,43 %
16. Vaše pohlavie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
136
64,76 %
59,13 %
Muž
74
35,24 %
32,17 %
17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Stredoškolské s maturitou
110
52,38 %
47,83 %
VŠ
81
38,57 %
35,22 %
ZŠ
14
6,67 %
6,09 %
Stredoškolské - výučný list
5
2,38 %
2,17 %
18. Ste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Študent
128
60,95 %
55,65 %
Zamestnaný / á
56
26,67 %
24,35 %
Podnikateľ / ka
15
7,14 %
6,52 %
Nezamestnaný / á
8
3,81 %
3,48 %
zamestnaný študent
1
0,48 %
0,43 %
Pracujúci študent.
1
0,48 %
0,43 %
materska dovolenja
1
0,48 %
0,43 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZŠ na otázku 17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?
odpověď Znalosti personálu=nedôležité 7:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zloženie výrobku=nedôležité 7 na otázku 13. Ktoré faktory sú pre Vás pri nákupe drogistického tovaru najdôležitejšie?
7. Nakúpil / a ste už niekedy nejaký drogistický výrobok cez internet?
odpověď Nie:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dĺžka dodania tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Navýšenie ceny tovaru o balné a dopravu na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neistota originálneho tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nakupovaním po internete nemám problém, orientujem sa výborne=nesúhlasím 7 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:
9. Aké percento výdavkov na drogistický tovar utratíte v kamennej predajni?
odpověď < 0 - 70 >:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nie na otázku 2. Nakupujete drogistický tovar?
12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
odpověď Čistiace prostriedky (na podlahu, na prach, na riad)=iba offline:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracie prostriedky (pracie prášky, aviváže, pracie gély, odstraňovače škvŕn)=iba offline na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detská kozmetika (krémy, masti, šampóny, mydlá)=iba offline na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30,01 – 37 € na otázku 14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?
odpověď Dekoratívna kozmetika (riasenky, rúže, ceruzky na oči, make-up)=nenakupujem:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasová kozmetika (šampóny, laky, gély, kondicionéry)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vždy plné regály=6 na otázku 6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pánska kozmetika (voda po holení, pena na holenie)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracie prostriedky (pracie prášky, aviváže, pracie gély, odstraňovače škvŕn)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
odpověď Pleťová kozmetika (pleť. krémy, čistiace vody, odličovacie prípravky)=iba offline:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neistota originálneho tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
odpověď Pleťová kozmetika (pleť. krémy, čistiace vody, odličovacie prípravky)=nenakupujem:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasová kozmetika (šampóny, laky, gély, kondicionéry)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detská kozmetika (krémy, masti, šampóny, mydlá)=iba offline na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30,01 – 37 € na otázku 14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?
odpověď Pracie prostriedky (pracie prášky, aviváže, pracie gély, odstraňovače škvŕn)=nenakupujem:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistiace prostriedky (na podlahu, na prach, na riad)=nenakupujem na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neistota originálneho tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup online je rýchlejší než nákup v kamennej predajni=6 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neistota originálneho tovaru na otázku 8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
16. Vaše pohlavie:
odpověď Žena:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dekoratívna kozmetika (riasenky, rúže, ceruzky na oči, make-up)=prevažne online na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dekoratívna kozmetika (riasenky, rúže, ceruzky na oči, make-up)=prevažne offline na otázku 12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30,01 – 37 € na otázku 14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky so zľavami si prezerám pravidelne=úplne súhlasím 1 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:
18. Ste:
odpověď Študent:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZŠ na otázku 17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Rok Vášho narodenia:
2. Nakupujete drogistický tovar?
3. Kde najčastejšie nakupujete drogistický tovar?
5. Kde najčastejšie získavate informácie o ponuke drogistického tovaru?
6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?
7. Nakúpil / a ste už niekedy nejaký drogistický výrobok cez internet?
8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
9. Aké percento výdavkov na drogistický tovar utratíte v kamennej predajni?
10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:
11. Kto Vás najviac ovplyvňuje pri výbere drogistického tovaru?
12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
13. Ktoré faktory sú pre Vás pri nákupe drogistického tovaru najdôležitejšie?
14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?
15. Koľko času ste za posledný týždeň strávili nákupom drogistického tovaru?
16. Vaše pohlavie:
17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
18. Ste:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Rok Vášho narodenia:
2. Nakupujete drogistický tovar?
3. Kde najčastejšie nakupujete drogistický tovar?
5. Kde najčastejšie získavate informácie o ponuke drogistického tovaru?
6. Na základe akých faktorov si vyberáte miesto nákupu drogistického tovaru?
7. Nakúpil / a ste už niekedy nejaký drogistický výrobok cez internet?
8. Čo Vás najviac odradzuje od online nákupu drogistického tovaru?
9. Aké percento výdavkov na drogistický tovar utratíte v kamennej predajni?
10. Na škále 1-7 označte, do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi:
11. Kto Vás najviac ovplyvňuje pri výbere drogistického tovaru?
12. U nasledujúcich skupín vyberte, či preferujete nákup online alebo v kamennej predajni (offline):
13. Ktoré faktory sú pre Vás pri nákupe drogistického tovaru najdôležitejšie?
14. Koľko utratíte priemerne za mesiac na drogistický tovar?
15. Koľko času ste za posledný týždeň strávili nákupom drogistického tovaru?
16. Vaše pohlavie:
17. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:
18. Ste:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.