Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
v rámci bakalářské práce Vás chci požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který je zcela anonymní. Dotazník je určen pro respondenty narozené v letech1965 – 2000. Cílem dotazníkového šetření je zjistit, specifika a preference při nákupu kosmetiky na českém trhu.
Výsledky budou veřejně dostupné.
Děkuji Vám za Váš čas a ochotu při vyplňování tohoto dotazníku.
Klára Dvořáková
EkF, VŠB – TU Ostrava
Odpovědi respondentů
1. Rok Vašeho narození:
Pokud jste mimo dané časové rozmezí, tedy rok Vašeho narození je mimo roky 1965 – 2000, prosím, dotazník dále nevyplňujte.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
1988.65
Minimum:
1970
Maximum:
1997
Variační rozpětí:
27
Rozptyl:
36.33
Směrodatná odchylka:
6.03
Medián:
1990
Modus:
1993
2. Nakupujete drogistické zboží?
Např. pleťová kosmetika, sprchové gely, mýdla, vlasová kosmetika, čisticí prostředky na nádobí, čisticí prostředky (na podlahu, na prach), prací prostředky.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
268
98,89 %
98,89 %
Ne
3
1,11 %
1,11 %
3. Kde nejčastěji nakupujete drogistické zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kamenný obchod - specializovaná samoobslužná drogérie (např. DM, Teta, Rossmann, a jiné)
219
81,72 %
80,81 %
Kamenný obchod - hypermarket, supermarket (např. Tesco, Albert, a jiné)
127
47,39 %
46,86 %
Přímý prodej (např. Avon, Oriflame, a jiné)
50
18,66 %
18,45 %
Internetový obchod
45
16,79 %
16,61 %
Kamenný obchod - menší samoobslužné prodejny (např. Hruška, Coop, a jiné)
11
4,1 %
4,06 %
Kamenný obchod - malý pultový prodej
2
0,75 %
0,74 %
4. Prosím vypište, které internetové obchody využíváte nejčastěji?
Vyplňují pouze ti, kteří v 3. zaškrtli internetový obchod, vypište maximálně 3.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
aukro
mall.cz
parfums.cz
aukro
parfums
aukro
aukro, parfums
aukro, wish, alli express
aukro.cz
mall.cz
AVON
avon
Avon, Balea
Avon, DM drogerie
bb-cream.cz
dedra
avon
Dm
DM, Rossmann, Teta, Lidl, Tesco, Globus
DM, Teta drogerie, Rossmann
DM, Teta, Rossman
DM, Teta, Rossmann
Douglas.cz, Parfums.cz, Elfkosmetika.cz
Ebay, Prozdravi
Eva.cz
Fler (domácí kosmetika), nějaký avon internet
hanibal
heureka
heureka.cz - najdu si tam, kde je to nejlevnější, elnino-parfumes.cz
http://missiva.cz
itesco, rohlik.cz, lekarna.cz
krasa.cz, parfums.cz, elnino.cz
lekarna.cz
lekarna.cz,bione cosmetics
mall
parfums
aukro
Mall.cz
Mall.cz, Alza.cz
nepoužívám
Nic
parfemy.cz, vinted.cz
parfum.cz
Parfums
Parfums
parfums, pinkpanda, krása
parfums.cz
Parfums.cz
parfums.cz
Parfums.cz
parfums.cz
parfums.cz
parfums.cz
Parfums.cz, Krasa.cz
Pilulka.cz
Rossmann, Teta
Rossmann,Teta,DM
Různě podle nabídky.
specializované: alpa.cz, manufaktura.cz
Teta, DM, Globus
TOPVET
VMD drogerie
vmd drogerie, parfums
wish, alli express
www.kosmetika-zdravi.cz
YVES ROCHER, PARFUMS, EL NINO
5. Kde nejčastěji získáváte informace o nabídce drogistického zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Přímo na prodejně
177
66,04 %
65,31 %
Tištěné katalogy, letáky, newslettery
156
58,21 %
57,56 %
Internet - oficiální stránky prodejců (např. dm-drogeriemarkt.cz)
56
20,9 %
20,66 %
Internet - blogy, diskuze
50
18,66 %
18,45 %
Internet - sociální sítě, youtube
37
13,81 %
13,65 %
Internet - přímo na stránkách výrobců drogistického zboží
28
10,45 %
10,33 %
Tištěné noviny a časopisy
14
5,22 %
5,17 %
sleduji slevy na internetu
1
0,37 %
0,37 %
od manželky
1
0,37 %
0,37 %
Televizní reklama
1
0,37 %
0,37 %
Kupi.cz
1
0,37 %
0,37 %
Email
1
0,37 %
0,37 %
Reklama v televizi
1
0,37 %
0,37 %
aplikace prodejen v telefonu
1
0,37 %
0,37 %
internet - zasílání nabídky
1
0,37 %
0,37 %
Od přátel, rodiny atd
1
0,37 %
0,37 %
Od známých
1
0,37 %
0,37 %
emaily of prodejců
1
0,37 %
0,37 %
6. Na základě jakých faktorů si vybíráte místo nákupu drogistického zboží?
Ohodnoťte na škále 1-7 (1=velmi důležité, 7=nedůležité).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
7. Nakoupil/a jste již někdy nějaký drogistický výrobek přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nakupuji všechnu drogerii přes internet → otázka č. 9, Ano, nakupuji více než 50% přes internet → otázka č. 9, Ano, ale více nakupuji v kamenných prodejnách → otázka č. 9, Ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale více nakupuji v kamenných prodejnách
171
63,81 %
63,1 %
Ne
73
27,24 %
26,94 %
Ano, nakupuji více než 50% přes internet
20
7,46 %
7,38 %
Ano, nakupuji všechnu drogerii přes internet
4
1,49 %
1,48 %
8. Co Vás nejvíce odrazuje od online nákupu drogistického zboží?
Vyberte 1 možnost.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Navýšení ceny zboží o balné a dopravu
36
50 %
13,28 %
Strach z nedodání zboží
8
11,11 %
2,95 %
Nejistota originálního zboží (imitace známých značek)
7
9,72 %
2,58 %
Délka dodání zboží
4
5,56 %
1,48 %
Možné problémy s reklamací
3
4,17 %
1,11 %
Nedůvěryhodné internetové stránky prodejců
3
4,17 %
1,11 %
Poškození zboží při přepravě
2
2,78 %
0,74 %
radši výrobek vidím reálně v obchodě
1
1,39 %
0,37 %
Nejistota při výběru, nemožnost si prohlédnout, osahat.
1
1,39 %
0,37 %
neměla jsem potřebu
1
1,39 %
0,37 %
Musím pro to jít na poštu
1
1,39 %
0,37 %
ráda chodím do drogerie osobně
1
1,39 %
0,37 %
zbytečné, jelikož mnou kupované značky jsou dostupné v běžných kamenných obchodech
1
1,39 %
0,37 %
nemožnost si zboží tzv. očuchat
1
1,39 %
0,37 %
V našem městě je všechno drogistické zboží dobře dostupné. Máme tu dvě drogerie (i Tetu) a tři supermarkety.
1
1,39 %
0,37 %
nemám důvod tam nakupovat
1
1,39 %
0,37 %
9. Jaké procento výdajů na drogistické zboží utratíte v kamenné prodejně a jakou část v online obchodě?
Prosím napište pouze číslo od 0 do 100.
Např. 80% utratím v kamenné prodejně, 20% utratím online nákupem = napíšu 80.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
13. Které faktory jsou pro Vás při nákupu drogistického zboží nejdůležitější?
Ohodnoťte na škále 1-7 (1=velmi důležité, 7=nedůležité).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
14. Kolik průměrně za měsíc utratíte za drogistické zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
101 - 300 Kč
87
32,46 %
32,1 %
301 - 500 Kč
80
29,85 %
29,52 %
501 - 800 Kč
34
12,69 %
12,55 %
0 - 100 Kč
26
9,7 %
9,59 %
801 - 1 000 Kč
24
8,96 %
8,86 %
1 001 Kč a více
17
6,34 %
6,27 %
15. Kolik času jste za poslední týden strávili nákupem drogistického zboží?
Započítejte i čas strávený nákupem drogistického zboží např. při obyčejném nákupu potravin v supermarketu ( nejen v drogériích).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0 - 10 min.
91
33,96 %
33,58 %
11 - 20 min.
64
23,88 %
23,62 %
21 - 30 min.
61
22,76 %
22,51 %
31 - 40 min.
24
8,96 %
8,86 %
51 - 60 min.
10
3,73 %
3,69 %
61 min. - 1:10 h
6
2,24 %
2,21 %
41 - 50 min.
5
1,87 %
1,85 %
více jak 2 h
4
1,49 %
1,48 %
1:21 - 1:30 h
2
0,75 %
0,74 %
1:51 - 2 h
1
0,37 %
0,37 %
16. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
198
73,88 %
73,06 %
Muž
70
26,12 %
25,83 %
17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
131
48,88 %
48,34 %
VŠ
73
27,24 %
26,94 %
Středoškolské - výuční list
36
13,43 %
13,28 %
ZŠ
28
10,45 %
10,33 %
18. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný/á
136
50,75 %
50,18 %
Student
87
32,46 %
32,1 %
Nezaměstnaný/á
13
4,85 %
4,8 %
mateřská dovolená
7
2,61 %
2,58 %
Podnikal/ka
5
1,87 %
1,85 %
Rodičovská dovolená
5
1,87 %
1,85 %
invalidní důchodce
1
0,37 %
0,37 %
jsem
1
0,37 %
0,37 %
zaměstnaný + student
1
0,37 %
0,37 %
na mateřské dovolené
1
0,37 %
0,37 %
Materska
1
0,37 %
0,37 %
Na Rodičovské dovolené
1
0,37 %
0,37 %
Rodičovská
1
0,37 %
0,37 %
na maretske
1
0,37 %
0,37 %
Materska dovolena
1
0,37 %
0,37 %
Péče o osobu blízkou
1
0,37 %
0,37 %
mateřské
1
0,37 %
0,37 %
zaměstnaná, dálkově studující
1
0,37 %
0,37 %
invalidní důchodkyně
1
0,37 %
0,37 %
Jsem podnikatelka. Podnikal - podnikalka - taková slova neznám
1
0,37 %
0,37 %
na to rodičovské dovolené
1
0,37 %
0,37 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
7. Nakoupil/a jste již někdy nějaký drogistický výrobek přes internet?
odpověď Ne:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Navýšení ceny zboží o balné a dopravu na otázku 8. Co Vás nejvíce odrazuje od online nákupu drogistického zboží?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nakupováním po internetu nemám problém, orientuji se výborně=nesouhlasím 7 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky:
9. Jaké procento výdajů na drogistické zboží utratíte v kamenné prodejně a jakou část v online obchodě?
odpověď < 0 - 70 >:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nakupuji více než 50% přes internet na otázku 7. Nakoupil/a jste již někdy nějaký drogistický výrobek přes internet?
10. Na škále 1-7 označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky:
odpověď Když nakupuji se slevou, mám radost, že jsem ušetřil/a=zcela souhlasím 1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vždy plné regály=6 na otázku 6. Na základě jakých faktorů si vybíráte místo nákupu drogistického zboží?
12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
odpověď Čisticí prostředky (na podlahu, na prach, na nádobí)=nenakupuji 5:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ústní hygiena (zubní pasty, ústní vody)=nenakupuji 5 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prací prostředky (prací prášky, prací gely, aviváže)=nenakupuji 5 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasová kosmetika (šampony, laky, gely, kondicionéry)=nenakupuji 5 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tělová kosmetika (sprchové gely, mýdla, tělové krémy)=nenakupuji 5 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
odpověď Čisticí prostředky (na podlahu, na prach, na nádobí)=pouze offline 4:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prací prostředky (prací prášky, prací gely, aviváže)=pouze offline 4 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduchý systém výměny nebo vrácení zboží=4 na otázku 6. Na základě jakých faktorů si vybíráte místo nákupu drogistického zboží?
odpověď Čisticí prostředky (na podlahu, na prach, na nádobí)=pouze online 1:
7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prací prostředky (prací prášky, prací gely, aviváže)=pouze online 1 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
odpověď Dekorativní kosmetika (řasenky, rtěnky, tužky na oči, make-up)=nenakupuji 5:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasová kosmetika (šampony, laky, gely, kondicionéry)=nenakupuji 5 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pleťová kosmetika (pleť.krémy, čisticí vody, odličovací přípravky)=nenakupuji 5 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
odpověď Prací prostředky (prací prášky, prací gely, aviváže)=nenakupuji 5:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ústní hygiena (zubní pasty, ústní vody)=nenakupuji 5 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasová kosmetika (šampony, laky, gely, kondicionéry)=nenakupuji 5 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čisticí prostředky (na podlahu, na prach, na nádobí)=nenakupuji 5 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
odpověď Prací prostředky (prací prášky, prací gely, aviváže)=pouze online 1:
7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čisticí prostředky (na podlahu, na prach, na nádobí)=pouze online 1 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nakupováním po internetu nemám problém, orientuji se výborně=nesouhlasím 7 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pleťová kosmetika (pleť.krémy, čisticí vody, odličovací přípravky)=pouze offline 4 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasová kosmetika (šampony, laky, gely, kondicionéry)=pouze offline 4 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prací prostředky (prací prášky, prací gely, aviváže)=pouze offline 4 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pánská kosmetika (voda po holení, pěna na holení)=pouze offline 4 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup online je rychlejší než nákup v kamenné prodejně=nesouhlasím 7 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čisticí prostředky (na podlahu, na prach, na nádobí)=pouze offline 4 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena v porovnání s konkurencí=5 na otázku 6. Na základě jakých faktorů si vybíráte místo nákupu drogistického zboží?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tělová kosmetika (sprchové gely, mýdla, tělové krémy)=pouze offline 4 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čisticí prostředky (na podlahu, na prach, na nádobí)=pouze online 1 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tělová kosmetika (sprchové gely, mýdla, tělové krémy)=pouze online 1 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nakupováním po internetu nemám problém, orientuji se výborně=nesouhlasím 7 na otázku 10. Na škále 1-7 označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky:
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tělová kosmetika (sprchové gely, mýdla, tělové krémy)=pouze online 1 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
18. Jste:
odpověď Zaměstnaný/á:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tělová kosmetika (sprchové gely, mýdla, tělové krémy)=pouze online 1 na otázku 12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Rok Vašeho narození:
2. Nakupujete drogistické zboží?
3. Kde nejčastěji nakupujete drogistické zboží?
5. Kde nejčastěji získáváte informace o nabídce drogistického zboží?
6. Na základě jakých faktorů si vybíráte místo nákupu drogistického zboží?
7. Nakoupil/a jste již někdy nějaký drogistický výrobek přes internet?
8. Co Vás nejvíce odrazuje od online nákupu drogistického zboží?
9. Jaké procento výdajů na drogistické zboží utratíte v kamenné prodejně a jakou část v online obchodě?
10. Na škále 1-7 označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky:
11. Kdo Vás nejvíc ovlivňuje při výběru drogistického zboží?
12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
13. Které faktory jsou pro Vás při nákupu drogistického zboží nejdůležitější?
14. Kolik průměrně za měsíc utratíte za drogistické zboží?
15. Kolik času jste za poslední týden strávili nákupem drogistického zboží?
16. Vaše pohlaví:
17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
18. Jste:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Rok Vašeho narození:
2. Nakupujete drogistické zboží?
3. Kde nejčastěji nakupujete drogistické zboží?
5. Kde nejčastěji získáváte informace o nabídce drogistického zboží?
6. Na základě jakých faktorů si vybíráte místo nákupu drogistického zboží?
7. Nakoupil/a jste již někdy nějaký drogistický výrobek přes internet?
8. Co Vás nejvíce odrazuje od online nákupu drogistického zboží?
9. Jaké procento výdajů na drogistické zboží utratíte v kamenné prodejně a jakou část v online obchodě?
10. Na škále 1-7 označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky:
11. Kdo Vás nejvíc ovlivňuje při výběru drogistického zboží?
12. U následujících skupin produktů vyberte, jestli preferujete nákup online nebo v kamenné prodejně (offline):
13. Které faktory jsou pro Vás při nákupu drogistického zboží nejdůležitější?
14. Kolik průměrně za měsíc utratíte za drogistické zboží?
15. Kolik času jste za poslední týden strávili nákupem drogistického zboží?
16. Vaše pohlaví:
17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
18. Jste:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.