Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup drogistického zboží

Nákup drogistického zboží

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marie Geistová
Šetření:27. 04. 2011 - 04. 05. 2011
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):25 / 25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych vás požádala o vyplnění dotazníku, který slouží ke zpracování seminární práce do předmětu Marketing.

Dotazník se týká nákupních zvyklostí při nakupování drogistického zboží.

 

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně3043,48 %43,48 %  
1x měsíčně2637,68 %37,68 %  
2x a vícekrát za týden811,59 %11,59 %  
méně často57,25 %7,25 %  

Graf

2. Jste v domácnosti hlavní osoba nakupující drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4057,97 %57,97 %  
ne2942,03 %42,03 %  

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogistický řetězec typu DM drogerie, Schlecker apod.4869,57 %69,57 %  
supermarket, hypermarket2942,03 %42,03 %  
specializované menší obchody710,14 %10,14 %  
jinde57,25 %7,25 %  

Graf

4. Ovlivňuje volbu obchodu možnost parkování

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5072,46 %72,46 %  
ano1927,54 %27,54 %  

Graf

5. Kolik peněz vydáte průměrně za nákup drogistického zboží měsíčně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500,- 3144,93 %44,93 %  
500,- - 1000,-2333,33 %33,33 %  
1000,- - 2000,-1217,39 %17,39 %  
více než 2000,-34,35 %4,35 %  

Graf

6. Jak nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kombinace obou možností4260,87 %60,87 %  
podle předem stanoveného seznamu1623,19 %23,19 %  
nahodile1115,94 %15,94 %  

Graf

7. Sledujete akční nabídky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5376,81 %76,81 %  
ne1623,19 %23,19 %  

Graf

8. Jaká forma reklamy Vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tištěné letáky ve schránce3043,48 %43,48 %  
internet1623,19 %23,19 %  
jiná1217,39 %17,39 %  
inzerce v médiích1115,94 %15,94 %  

Graf

9. Nakupujete cíleně podle slev?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3956,52 %56,52 %  
ano3043,48 %43,48 %  

Graf

10. Jaký typ prodejny upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
samoobsluha6492,75 %92,75 %  
pultový prodej57,25 %7,25 %  

Graf

11. Očekáváte od personálu prodejny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
že vyčká, dokud se na něj sami neobrátíte5579,71 %79,71 %  
že Vás osloví1420,29 %20,29 %  

Graf

12. Kupujete stále stejné výrobky a značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3855,07 %55,07 %  
ne3144,93 %44,93 %  

Graf

13. Rádi a často zukoušíte nové výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3855,07 %55,07 %  
ano3144,93 %44,93 %  

Graf

14. Uvítali byste možnost dovozu zboží do domu dle tel. objednávky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4768,12 %68,12 %  
ano2231,88 %31,88 %  

Graf

15. Pokud požádáte personál o radu, obvykle se setkáte s tím, že

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poradil4260,87 %60,87 %  
ochotně poradil2333,33 %33,33 %  
neporadil45,8 %5,8 %  

Graf

16. Upřednostňujete prodejny bez dalšího sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4565,22 %65,22 %  
ano2434,78 %34,78 %  

Graf

17. Upřednostňujete při nákupu známé a zavedené značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5681,16 %81,16 %  
ne1318,84 %18,84 %  

Graf

18. Co je pro Vás rozhodujícím faktorem při výběru výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkušenost s konkrétním výrobkem4463,77 %63,77 %  
cena1826,09 %26,09 %  
značka34,35 %4,35 %  
reklama22,9 %2,9 %  
jiné22,9 %2,9 %  

Graf

19. Dáváte přednost českým výrobkům před zahraničními?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5275,36 %75,36 %  
ano1724,64 %24,64 %  

Graf

20. Dáváte přednost přírodním produktům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4159,42 %59,42 %  
ano2840,58 %40,58 %  

Graf

21. Dáváte přednost ekologicky šetrným výrobkům, byť za vyšší cenu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4869,57 %69,57 %  
ano2130,43 %30,43 %  

Graf

22. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5072,46 %72,46 %  
mu1927,54 %27,54 %  

Graf

23. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 40 let5376,81 %76,81 %  
40 - 60 let1318,84 %18,84 %  
do 20 let22,9 %2,9 %  
60 a víc11,45 %1,45 %  

Graf

24. Jsou ve Vaší domácnosti děti do 5 let?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5681,16 %81,16 %  
ano1318,84 %18,84 %  

Graf

25. Jaké je Vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské4666,67 %66,67 %  
vysokoškolské1927,54 %27,54 %  
vyučen22,9 %2,9 %  
základní22,9 %2,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jste v domácnosti hlavní osoba nakupující drogistické zboží?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000,- - 2000,- na otázku 5. Kolik peněz vydáte průměrně za nákup drogistického zboží měsíčně?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete drogistické zboží?

2. Jste v domácnosti hlavní osoba nakupující drogistické zboží?

3. Kde nejčastěji nakupujete drogistické zboží?

4. Ovlivňuje volbu obchodu možnost parkování

5. Kolik peněz vydáte průměrně za nákup drogistického zboží měsíčně?

6. Jak nakupujete?

7. Sledujete akční nabídky?

8. Jaká forma reklamy Vás nejvíce osloví?

9. Nakupujete cíleně podle slev?

10. Jaký typ prodejny upřednostňujete?

11. Očekáváte od personálu prodejny:

12. Kupujete stále stejné výrobky a značky?

13. Rádi a často zukoušíte nové výrobky?

14. Uvítali byste možnost dovozu zboží do domu dle tel. objednávky?

15. Pokud požádáte personál o radu, obvykle se setkáte s tím, že

16. Upřednostňujete prodejny bez dalšího sortimentu?

17. Upřednostňujete při nákupu známé a zavedené značky?

18. Co je pro Vás rozhodujícím faktorem při výběru výrobku?

19. Dáváte přednost českým výrobkům před zahraničními?

20. Dáváte přednost přírodním produktům?

21. Dáváte přednost ekologicky šetrným výrobkům, byť za vyšší cenu?

22. Vaše pohlaví?

23. Kolik Vám je let?

24. Jsou ve Vaší domácnosti děti do 5 let?

25. Jaké je Vaše vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete drogistické zboží?

2. Jste v domácnosti hlavní osoba nakupující drogistické zboží?

3. Kde nejčastěji nakupujete drogistické zboží?

4. Ovlivňuje volbu obchodu možnost parkování

5. Kolik peněz vydáte průměrně za nákup drogistického zboží měsíčně?

6. Jak nakupujete?

7. Sledujete akční nabídky?

8. Jaká forma reklamy Vás nejvíce osloví?

9. Nakupujete cíleně podle slev?

10. Jaký typ prodejny upřednostňujete?

11. Očekáváte od personálu prodejny:

12. Kupujete stále stejné výrobky a značky?

13. Rádi a často zukoušíte nové výrobky?

14. Uvítali byste možnost dovozu zboží do domu dle tel. objednávky?

15. Pokud požádáte personál o radu, obvykle se setkáte s tím, že

16. Upřednostňujete prodejny bez dalšího sortimentu?

17. Upřednostňujete při nákupu známé a zavedené značky?

18. Co je pro Vás rozhodujícím faktorem při výběru výrobku?

19. Dáváte přednost českým výrobkům před zahraničními?

20. Dáváte přednost přírodním produktům?

21. Dáváte přednost ekologicky šetrným výrobkům, byť za vyšší cenu?

22. Vaše pohlaví?

23. Kolik Vám je let?

24. Jsou ve Vaší domácnosti děti do 5 let?

25. Jaké je Vaše vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Geistová, M.Nákup drogistického zboží (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nakup-drogistickeho-zbozi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.