Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup eletrospotřebičů

Nákup eletrospotřebičů

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tial
Šetření:10. 04. 2019 - 16. 04. 2019
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění tohoto dotazníku. Jeho cílem je získat informace o preferencích zákazníků v ČR při nákupu elektrospotřebičů

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3351,56 %51,56 %  
Muž3148,44 %48,44 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 352132,81 %32,81 %  
19-251726,56 %26,56 %  
36 - 451117,19 %17,19 %  
46 - 55914,06 %14,06 %  
55 a starší46,25 %6,25 %  
do 1823,13 %3,13 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou3046,88 %46,88 %  
Vysokoškolské2843,75 %43,75 %  
Základní34,69 %4,69 %  
Vyučení34,69 %4,69 %  

Graf

4. Jaké sociální sítě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook4671,88 %71,88 %  
YouTube3757,81 %57,81 %  
Instagram1523,44 %23,44 %  
Nepoužívám žádnou1015,63 %15,63 %  
Jiná síť710,94 %10,94 %  
Twitter69,38 %9,38 %  

Graf

5. Jak často používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den několikrát2437,5 %37,5 %  
Každý den2132,81 %32,81 %  
Zřídka1117,19 %17,19 %  
Parkrát týdně69,38 %9,38 %  
Parkrát měsičně23,13 %3,13 %  

Graf

6. Ovlivňuje komunikace na sociálních sítích Váš názor na společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4062,5 %62,5 %  
Ano2437,5 %37,5 %  

Graf

7. Sledujete profily firem na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4164,06 %64,06 %  
Ano2335,94 %35,94 %  

Graf

8. Sledujete na sociálních sítích společnosti, které se zabývají prodejem elektrospotřebiču?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1565,22 %23,44 %  
Ano834,78 %12,5 %  

Graf

9. Jaký máte názor na reklamu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální2539,06 %39,06 %  
Negativní2031,25 %31,25 %  
Spíše negativní1421,88 %21,88 %  
Spíše pozitivní57,81 %7,81 %  

Graf

10. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ni klikli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3250 %50 %  
Ne3250 %50 %  

Graf

11. Koupili jste někdy výrobek na základě reklamy na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4875 %75 %  
Ano1625 %25 %  

Graf

12. Účastnili jste se někdy soutěže na sociálních sítích nějaké společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5078,13 %78,13 %  
Ano1421,88 %21,88 %  

Graf

13. Komunikovali jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4468,75 %68,75 %  
Ano2031,25 %31,25 %  

Graf

14. Co bylo předmětem Vaší komunikace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekomunikoval jsem4266,67 %65,63 %  
Informace o produktu/službě společnosti1219,05 %18,75 %  
Řešení nějakého problému812,7 %12,5 %  
Zpětná vazba34,76 %4,69 %  
Jiný důvod34,76 %4,69 %  

Graf

15. Znáte společnost Elektro World?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6296,88 %96,88 %  
Ne23,13 %3,13 %  

Graf

16. Sledujete společnost Elektro World na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6398,44 %98,44 %  
Ano11,56 %1,56 %  

Graf

17. Ve kterých z níže uvedených obchodu nakupujete nejčastějí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alza.cz3046,88 %46,88 %  
jiný2132,81 %32,81 %  
Mall.cz1625 %25 %  
czc.cz1523,44 %23,44 %  
Datart1523,44 %23,44 %  
Elektro World710,94 %10,94 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaké sociální sítě používáte?

  • odpověď Nepoužívám žádnou:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zřídka na otázku 5. Jak často používáte sociální sítě?

5. Jak často používáte sociální sítě?

  • odpověď Zřídka:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám žádnou na otázku 4. Jaké sociální sítě používáte?

6. Ovlivňuje komunikace na sociálních sítích Váš názor na společnost?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám žádnou na otázku 4. Jaké sociální sítě používáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zřídka na otázku 5. Jak často používáte sociální sítě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ni klikli?

7. Sledujete profily firem na sociálních sítích?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Sledujete na sociálních sítích společnosti, které se zabývají prodejem elektrospotřebiču?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám žádnou na otázku 4. Jaké sociální sítě používáte?

10. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ni klikli?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Koupili jste někdy výrobek na základě reklamy na sociálních sítích?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Ovlivňuje komunikace na sociálních sítích Váš názor na společnost?
  • odpověď Ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám žádnou na otázku 4. Jaké sociální sítě používáte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zřídka na otázku 5. Jak často používáte sociální sítě?

13. Komunikovali jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě?

  • odpověď Ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktu/službě společnosti na otázku 14. Co bylo předmětem Vaší komunikace?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví

2. Váš věk

3. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

4. Jaké sociální sítě používáte?

5. Jak často používáte sociální sítě?

6. Ovlivňuje komunikace na sociálních sítích Váš názor na společnost?

7. Sledujete profily firem na sociálních sítích?

8. Sledujete na sociálních sítích společnosti, které se zabývají prodejem elektrospotřebiču?

9. Jaký máte názor na reklamu na sociálních sítích?

10. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ni klikli?

11. Koupili jste někdy výrobek na základě reklamy na sociálních sítích?

12. Účastnili jste se někdy soutěže na sociálních sítích nějaké společnosti?

13. Komunikovali jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě?

14. Co bylo předmětem Vaší komunikace?

15. Znáte společnost Elektro World?

16. Sledujete společnost Elektro World na sociálních sítích?

17. Ve kterých z níže uvedených obchodu nakupujete nejčastějí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví

2. Váš věk

3. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

4. Jaké sociální sítě používáte?

5. Jak často používáte sociální sítě?

6. Ovlivňuje komunikace na sociálních sítích Váš názor na společnost?

7. Sledujete profily firem na sociálních sítích?

8. Sledujete na sociálních sítích společnosti, které se zabývají prodejem elektrospotřebiču?

9. Jaký máte názor na reklamu na sociálních sítích?

10. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ni klikli?

11. Koupili jste někdy výrobek na základě reklamy na sociálních sítích?

12. Účastnili jste se někdy soutěže na sociálních sítích nějaké společnosti?

13. Komunikovali jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě?

14. Co bylo předmětem Vaší komunikace?

15. Znáte společnost Elektro World?

16. Sledujete společnost Elektro World na sociálních sítích?

17. Ve kterých z níže uvedených obchodu nakupujete nejčastějí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

, T.Nákup eletrospotřebičů (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://nakup-eletrospotrebicu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.