Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup kabelek a tašek

Nákup kabelek a tašek

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Romanová
Šetření:02. 07. 2012 - 11. 07. 2012
Počet respondentů:132
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jmenuji se Lucie Romanová a jsem studentkou pátého ročníku Fakulty managementu a ekonomiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. V rámci své diplomové práce budu vytvářet projekt realizace kamenné prodejny pro internetový obchod, který se zabývá se prodejem kabelek, tašek, bižuterie a dalšího zboží.

Chtěla bych Vás touto cestou požádat o chvilku Vašeho času a vyplnění tohoto dotazníku, jehož účelem je získání podkladů pro napsání praktické části diplomové práce.

Dotazník je zcela anonymní.
Předem Vám děkuji za kompletní vyplnění dotazníku a za pomoc, kterou mi tímto poskytujete.
 

Odpovědi respondentů

1. Jak často si kupujete kabelku/tašku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok5743,18 %43,18 %  
1x za 6 měsíců4332,58 %32,58 %  
1x za 3 měsíce107,58 %7,58 %  
1 x měsíčně32,27 %2,27 %  
1x za 2 roky21,52 %1,52 %  
1 x za 2 roky21,52 %1,52 %  
1x za dva roky21,52 %1,52 %  
příležitostně21,52 %1,52 %  
až se mi rozbije stará10,76 %0,76 %  
když se starý batoh začíná rozpadat10,76 %0,76 %  
Méně než 1x za 3 roky10,76 %0,76 %  
když je potřeba10,76 %0,76 %  
až se ta stará rozpadne nebo když narazím na nějakou která se mi děsně líbí10,76 %0,76 %  
podle potřeby10,76 %0,76 %  
1xza 2 roky10,76 %0,76 %  
jen když je to nezbytné10,76 %0,76 %  
1 x za 10 let, když stará doslouží10,76 %0,76 %  
když mi nějaké brnkne do oka10,76 %0,76 %  
méně často10,76 %0,76 %  

Graf

2. V jaké cenové relaci nakupujete kabelku/tašku nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501 – 1 000 Kč6347,73 %47,73 %  
1 – 500 Kč4534,09 %34,09 %  
1 001 – 2 000 Kč1914,39 %14,39 %  
2 001 – 5 000 Kč43,03 %3,03 %  
5 001 Kč a více10,76 %0,76 %  

Graf

3. Jaký materiál kabelky/tašky preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koženka/PVC4131,06 %31,06 %  
textil3728,03 %28,03 %  
kůže3627,27 %27,27 %  
koženka i textil21,52 %1,52 %  
nepreferuji žádný21,52 %1,52 %  
báglovina10,76 %0,76 %  
textil, kůže10,76 %0,76 %  
cordura10,76 %0,76 %  
vybírám podle vzhledu10,76 %0,76 %  
podle příležitosti, pro kterou kabelku kupuji10,76 %0,76 %  
Je mi to vcelku jedno, hlavně se mi musí líbit :)10,76 %0,76 %  
kombinace materiálů10,76 %0,76 %  
preferuji kůže, ale vzhledem k současným finančním možnostem nakupuji koženku10,76 %0,76 %  
jak kdy10,76 %0,76 %  
jakýkoliv10,76 %0,76 %  
různé10,76 %0,76 %  
praktický10,76 %0,76 %  
různý, podle účelu10,76 %0,76 %  
cokoli10,76 %0,76 %  

Graf

4. Uveďte Vaši oblíbenou značku kabelek/tašek:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Nike,Adidas

-

...

Adidas

Adidas

adidas

Adidas

Adidas, puma, nike

Baťa

Baťa, H&M

Baťa, Humanic

Benetton, Baťa

bez preference, záleží na designu a zpracování

Calvin Klein

Carpisa

Converse

corazon

čong

Daikine

Dakine

Dakine

dakine, galex

David Jones

Desigual

Diesel

furla

Guess

Guess

guess

Guess

guess

Guess, Desigual, Baťa

H@M

H&M

husky

Iron Fist, MARS

jakákoliv hezká:)

je mi to jedno zajímá mě disegn

Jennifer, nike...

Keen

kocman

který se mi líbí tu si koupím

kupuji si levné neznačkové

LG

Loap

Louis Vuitton.

Lucky

Made in Wietnam:-) - kvůli ceně

madgirlnancy

mám cca 50% tašek kožených a 50% textilních. Ty textilní mi šije kamarádka, jinak nakupuji v secondhandu s koženým zbožím, miluju kabelky Esprit, Green Burry... Nemám to nijak vyhraněné.

Mango

Na značce mi moc nezáleží,ale když už tak Guess,BacciAbbracci,...

Na značce mi nezáleží.

na značce nezáleží, důležitý je design

nakupuji na webové stránce Fler.cz, výrobky jsou bez značek

Nekupuji značkové kabelky

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemam

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám konkrétní oblíbenou značku

nemám konkrétní značku

nemám oblíbenou

nemám oblíbenou

nemám oblíbenou zančku

nemam oblibenou znacku , kabelka se mi musi libit

nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku

Nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku- většinou no name

Nemám oblíbenou značku, často nakupuji kabelky, které jsou originál, přímo od výrobce (soukromníka).

nemám oblíbenou značku, koupím tu, která se mi líbí a je cenově přijatelná,nezáleží mi na značce.

Nemám oblíbenou značku, kupuji si podle toho, co se mi právě líbí.

Nemám oblíbenou značku, všechny mé kabelky mají různé výrobce.

nemám oblíbenou značku, vždy koupím jinou kabelku podle toho jaká se mi líbí

Nemám oblíbenou značku.

Nemám oblíbenou značku.

nemám oblíbenou,kupuji tu která mě padne do oka

Nemám oblíbenou...

nemám žádnou

Nenakupuji dle značky, ale dle toho, zda-li se mi kabelka líbí a jak je cenově dostupná.

NENÍ

není

nevim

nevím

nevybírám podle značky, ale podle vzhledu

Next

nike

Nike, HM

no name

Ony existují taky značky?

Oriflame

oriflame, vietnamci

orsay, lascara

puma, italské kabelky. Ale na značce nezáleží, hlavně se mně musí líbit

Radley

roxy

S.Oliver

s.Oliver

SANUBABU

Tommy Hilfiger, Puma, Nike, Valentino

Valentino

vietnam fejk šop

vybírám dle nálady a potřeby, značku nepreferuji

Znacky nerozhoduji

značkové

žádná

žádná značka, rozhodující je provedení konkrétního výrobku

žádnou nemám

žádnou nemám, neznačkové

5. Preferujete prodejnu umístěnou v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno, záleží spíše na nabízeném sortimentu8866,67 %66,67 %  
v nákupním centru3022,73 %22,73 %  
v centru města139,85 %9,85 %  
na okraji města10,76 %0,76 %  

Graf

6. Nakupujete kabelky/ tašky spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenném obchodě9068,18 %68,18 %  
v kamenném obchodě i na internetu3325 %25 %  
na internetu96,82 %6,82 %  

Graf

7. Ve kterém obchodě nejčastěji nakupujete kabelku/tašku? Uveďte konkrétní prodejnu/e-shop:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

...

A3

A3 sport

A3 sport

Adidas, A3 Sport

aukro

aukro

aukro.cz

Baťa

Baťa

Baťa - OC Chodov

Baťa, harrods.com, ...

Batavie v Plzni

batohy-corazon.cz

Benetton, Baťa

Bezejmenné obchody

Camaieau

Carpisa - obchodní centrum Corti Venete (Verona - IT) Baťa - Zlín

catgang.cz

CCC, Baťa

Daichman

Deichman, Baťa

Deichmann

Deichmann

Diesel

Do žádného nechodím často.

Esprit, kamrádčin facebook :)), second hand s koženým zbožím v Centru Zahradní Město, Frisson na Národní, který nedávno zavřeli :(, obecně jakýkoliv obchod, který je v Palladiu

fler cz

Fler.cz

fler.cz

forladies

furla.cz

guess shop

H&M

H&M

hodně obchody střídám

http://www.fler.cz/

Humanic

Humanic, GATE, CaA

husky.cz

Iron Fist

Italský obchod

jak se podaří

je to jedno

když vidím hezkou tašku, koupím jí kdekoli

Keen

LlNemam oblibeny obchod, nakupuji nahodne, kdyz me neco zaujme

Louis Vuitton,Pařížská 13 , Praha

M2SHOES

mango, orsay, JAAL, HM

milijemekabelky.cz

mimibazar.cz

na "trhu"

na zahraničních serverech - amazon.co.uk či jiné

Nakupuji nahodile, co mi padne do oka.

Nakupuji pokaždé jinde.

nemám

nemám

nemám

nemám nejčastější

Nemám obchod v ktorom najčastejšie nakupujem. Kabelku alebo tašku si kúpim kdekoľvek. Stačí že sa mi páči.

nemám oblíbenou prodejnu

nemám oblíbený

nemám oblíbený konkrétní obchod

nemám oblíbený obchod, vždy koupím jinde

nemám prodejnu, kde nejčastěji nakupuji, je to spíše o tom, kde mi nějaká kabelka padne do oka

Nemám takovou

nemám žádný konkrétní obchod

Nemám žádný preferovaný obchod pro nákup kabelek, záleží mnohem více na tom, jak mne každý kousek zaujme než na značce nebo obchodu.

nepamatuju

nepreferuji konkrétní prodejnu

nepreferuji žádnou prodejnu

nermám

ners brno vaňkovka

nevím

nevím

Nevím, nemám obchod, ve kterém bych pravidelně nakupovala.

NewYorker,Galex,A3sport,Guess

nikde jsem nekoupila kabelku víc jak jednu

obchodní centra

obchodní centrum Palladium - Guess

Obchůdek v Centru Malenovice (název nevím)

oriflame, vietnamci

orsay, H&M

Orsay, Lascara

Palladium, znackove prodejny

pokaždé jinde

pokaždé jinde

pokaždé jinde

pokaždé jinde

pokaždé v jiném

Poslední kabelku mám z CCC.

Prodejna na nám.Míru Zín ( vedle pošty)- nevím název), OD Prior

prodejny Baťa v Praze

přes internetové stránky Oriflame

ragazza,

Rieker

roxy

různě

různě

Různě.

s.Oliver Zlín

sanubabu

Sport, HM

Sportisimo

sportovní obchody jako Intersport, A3.

Subform Uherské Hradiště

ťang vedle cukrárny na náměstí

Temple

Tchibo, http://www.kabelky-adeline.cz/

to je různé, v prodejně, která je nejblíž zaměstnání nebo bydlišti

to je různé. OK shop asi.

u čonga

už nevím

V obchodním centru Tesco - ve stánku, u Vietnamců, Takko.

v žádném

v žádném konkrétním

ve Zlíně na Školní

vietnamci

vietnamci

vietnamci az luxus cokoliv

Visto

viz odpo. na č. 5 : je mi to jedno, záleží na nabízeném sortimentu

všude

www.fashiondays.cz

www.fashiondays.cz

x-bags, na tržišti

Zara, mango, bigbrands.cz

zlin

žádný

žádný oblíbený obchod

8. Pokud nenakupujete kabelky/tašky prostřednictvím e-shopu, vyberte důvody, které Vás odrazují. Můžete zvolit více možností:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemůžu si zboží prohlédnout „na vlastní oči“10176,52 %76,52 %  
náklady na poštovné5239,39 %39,39 %  
nedostatečné informace o zboží v e-shopu (např. velikost, materiál apod.)4836,36 %36,36 %  
složitější případná reklamace3325 %25 %  
složitý nákupní proces75,3 %5,3 %  
delší dodací lhůta64,55 %4,55 %  
nakupuji na internetu10,76 %0,76 %  
kupuji v eshopech bez problémů10,76 %0,76 %  
nakupuji přes e-shop10,76 %0,76 %  
nakupuji10,76 %0,76 %  
nakupuju na e-shopu10,76 %0,76 %  
nakupuji na e-shopu - moznost chybi!!!10,76 %0,76 %  
v eshopu nakupuji10,76 %0,76 %  
kabelky kupuji málo, tak mě nenapadlo kupovat zrovna přes internet10,76 %0,76 %  
nakupuju10,76 %0,76 %  
špatná zkušenost10,76 %0,76 %  
zkreslení barvy (bývá rozdíl mezi obrázkem a skutečností)10,76 %0,76 %  
chybí možnost vyzkoušení10,76 %0,76 %  

Graf

9. Pokud nakupujete kabelky/tašky prostřednictvím e-shopu, proč volíte tuto možnost? Můžete zvolit více odpovědí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odlišný sortiment než v kamenných obchodech, které navštěvuji5642,42 %42,42 %  
nedostupnost kamenného obchodu v místě bydliště2921,97 %21,97 %  
tento způsob nakupování mi více vyhovuje, je pohodlnější2015,15 %15,15 %  
nenakupuji1511,36 %11,36 %  
nenakupuji kabelky přes e-shop32,27 %2,27 %  
cena21,52 %1,52 %  
nenakupuji v e-shopech21,52 %1,52 %  
nakupuji v kamenném obchodě10,76 %0,76 %  
obrovský výběr, vždy tam najdu, co hledám10,76 %0,76 %  
pokud se mi kabelka velmi líbí, risknu i to, že ji nevidím na vlastní oči10,76 %0,76 %  
nenakupuji v e-shopech kabelky10,76 %0,76 %  
na internetu tasky nekupuji10,76 %0,76 %  
možná nižší cena10,76 %0,76 %  
nenakupuji on-line10,76 %0,76 %  
levnější zboží10,76 %0,76 %  
lepší ceny než v kamených obchodech10,76 %0,76 %  
chybí možnost ,,nenakupuji přes e-shop"10,76 %0,76 %  
nedělám to10,76 %0,76 %  
nenakupuji kabelky v eshopu10,76 %0,76 %  
levnější10,76 %0,76 %  
nenakupuju prosřednictvím eshopu10,76 %0,76 %  
nenakupuji v e-shopu10,76 %0,76 %  
nenakupuju10,76 %0,76 %  
nenakupuji skrze e-shopy10,76 %0,76 %  
nenakupuji kabelky v e-shopu10,76 %0,76 %  
nekupuji10,76 %0,76 %  
přes e-shop nenakupuji10,76 %0,76 %  
nenakupuji kabelky touto formou10,76 %0,76 %  
Ne ! voz odp. č. 810,76 %0,76 %  
nenakupuju10,76 %0,76 %  
nakupuji spíše v kamenném obchodě.10,76 %0,76 %  
Nenakupuji v e-shopech, chybí mi zde reálný náhled na zboží tohoto typu.10,76 %0,76 %  
nenakupuji online10,76 %0,76 %  
jsou levnější10,76 %0,76 %  
nenakupuji nikdy10,76 %0,76 %  

Graf

10. Je pro Vás internetový obchod, který má současně i kamennou prodejnu, důvěryhodnější?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11587,12 %87,12 %  
ne1712,88 %12,88 %  

Graf

11. Myslíte si, že je Zlíně dostatečný počet prodejen s kabelkami/taškami?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím10781,06 %81,06 %  
ano1612,12 %12,12 %  
ne96,82 %6,82 %  

Graf

12. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12796,21 %96,21 %  
muž53,79 %3,79 %  

Graf

13. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 – 35 let6549,24 %49,24 %  
15 – 24 let 5340,15 %40,15 %  
36 – 50 let 118,33 %8,33 %  
51 – 60 let 21,52 %1,52 %  
více než 60 let10,76 %0,76 %  

Graf

14. Jaké je Vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské6246,97 %46,97 %  
středoškolské4634,85 %34,85 %  
vyšší odborné118,33 %8,33 %  
základní 107,58 %7,58 %  
vyučen(a) bez maturity21,52 %1,52 %  
bez vzdělání 10,76 %0,76 %  

Graf

15. V současné době:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracuji5642,42 %42,42 %  
studuji a zároveň pracuji 3022,73 %22,73 %  
studuji2821,21 %21,21 %  
jsem na mateřské či rodičovské dovolené, v domácnosti1410,61 %10,61 %  
jsem nezaměstnaný(á)43,03 %3,03 %  

Graf

16. Ze kterého kraje ČR pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlínský4634,85 %34,85 %  
Praha1914,39 %14,39 %  
Jihomoravský1511,36 %11,36 %  
Moravskoslezský118,33 %8,33 %  
Vysočina75,3 %5,3 %  
Plzeňský75,3 %5,3 %  
Středočeský75,3 %5,3 %  
Jihočeský64,55 %4,55 %  
Karlovarský43,03 %3,03 %  
Olomoucký32,27 %2,27 %  
Ústecký32,27 %2,27 %  
Pardubický21,52 %1,52 %  
Královehradecký21,52 %1,52 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

16. Ze kterého kraje ČR pocházíte?

  • odpověď Zlínský:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Myslíte si, že je Zlíně dostatečný počet prodejen s kabelkami/taškami?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často si kupujete kabelku/tašku?

2. V jaké cenové relaci nakupujete kabelku/tašku nejčastěji?

3. Jaký materiál kabelky/tašky preferujete?

4. Uveďte Vaši oblíbenou značku kabelek/tašek:

5. Preferujete prodejnu umístěnou v:

6. Nakupujete kabelky/ tašky spíše:

8. Pokud nenakupujete kabelky/tašky prostřednictvím e-shopu, vyberte důvody, které Vás odrazují. Můžete zvolit více možností:

9. Pokud nakupujete kabelky/tašky prostřednictvím e-shopu, proč volíte tuto možnost? Můžete zvolit více odpovědí:

10. Je pro Vás internetový obchod, který má současně i kamennou prodejnu, důvěryhodnější?

11. Myslíte si, že je Zlíně dostatečný počet prodejen s kabelkami/taškami?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jaké je Vaše vzdělání?

15. V současné době:

16. Ze kterého kraje ČR pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často si kupujete kabelku/tašku?

2. V jaké cenové relaci nakupujete kabelku/tašku nejčastěji?

3. Jaký materiál kabelky/tašky preferujete?

4. Uveďte Vaši oblíbenou značku kabelek/tašek:

5. Preferujete prodejnu umístěnou v:

6. Nakupujete kabelky/ tašky spíše:

8. Pokud nenakupujete kabelky/tašky prostřednictvím e-shopu, vyberte důvody, které Vás odrazují. Můžete zvolit více možností:

9. Pokud nakupujete kabelky/tašky prostřednictvím e-shopu, proč volíte tuto možnost? Můžete zvolit více odpovědí:

10. Je pro Vás internetový obchod, který má současně i kamennou prodejnu, důvěryhodnější?

11. Myslíte si, že je Zlíně dostatečný počet prodejen s kabelkami/taškami?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jaké je Vaše vzdělání?

15. V současné době:

16. Ze kterého kraje ČR pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Romanová, L.Nákup kabelek a tašek (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakup-kabelek-a-tasek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.