Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup kosmetiky na internetu

Nákup kosmetiky na internetu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Moravcová
Šetření:11. 10. 2013 - 16. 10. 2013
Počet respondentů:2045
Počet otázek (max/průměr):8 / 4.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-9 PDF-10 PDF-11 PDF-12 PDF-13 PDF-14 PDF-15 PDF-16 PDF-17 PDF-18 PDF-19 PDF-20 PDF-21 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rádi bychom Vás požádali o vyplnění krátkého dotazníku o tom, jak nakupujete kosmetiku na internetu.
Zabere Vám to pomohou 1 minutu.

Děkujeme za Vaši pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete kosmetiku na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano115956,65 %56,67 %  
Ne88643,3 %43,33 %  
Ja10,05 %0,05 %  

Graf

2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepravidelně74363,94 %36,33 %  
1x měsíčně24120,74 %11,78 %  
Výjmečně15813,6 %7,73 %  
1x týdně201,72 %0,98 %  

Graf

3. Jaké produkty na internetu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůně (parfémy, deodoranty, apod.)78067,24 %38,14 %  
Pleťovou kosmetika55547,84 %27,14 %  
Vlasovou kosmetika55547,84 %27,14 %  
Dekorativní kosmetiku na líčení53646,21 %26,21 %  
Tělovou kosmetika50843,79 %24,84 %  

Graf

4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dekorativní kosmetiku na líčení43737,7 %21,37 %  
Vůně (parfémy, deodoranty, apod.)33128,56 %16,19 %  
Pleťovou kosmetika28324,42 %13,84 %  
Vlasovou kosmetika26723,04 %13,06 %  
Tělovou kosmetika25121,66 %12,27 %  

Graf

5. Proč tento/tyto produkty nerad/a nakupujete na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim283,59 %1,37 %  
nepoužívám je 111,41 %0,54 %  
nelíčím se81,03 %0,39 %  
Nepoužívám60,77 %0,29 %  
nemohu si přivonět50,64 %0,24 %  
nevím jak voní50,64 %0,24 %  
Nedůvěra40,51 %0,2 %  
alergie40,51 %0,2 %  
nemaluji se40,51 %0,2 %  
nelze vyzkoušet40,51 %0,2 %  
ostatní odpovědi neznám vůni
nepouzivam
nelicim se
nemohu vyzkoušet
neviem
kvůli vůni
nepouzivam je
ani nevím
musím je vyzkoušet
nemám důvod
Mám svou značku
nemůžu si přičichnout
nedaju sa vyskusat
...
musím vyzkoušet
nevím vuni
moc jí nepoužívám
potřebuji vyzkoušet
zkreslené barvy
nevím jak to voní
nelze si přivonět
Potřebuji vědět, jak vůně voní a vidět barvy u líčení.
nakupuji v DM drogerii, je to nejrychlejší a mám svou osvědčenou značku
raději vyzkouším vzorek přímo na prodejně, jestli mi sedí odstím atd...
líčení si chci vyzkoušet
Nemusí odpovídat odstín fotky produktu
pleť
Potrebuji nejdrive vyzkouset vzorek
pracuji v kosmeticke firme - mam vuni z prace dost
mám osvědené značky z lékárny, preferuji pultový prodej
Používám pouze jednu značku šamponu a kondicionéru.
neni moznost vyzkouset
nelze vyzkouset tak jako na prodejne pomoci testeru
potřebuji si ho vyzkoušet předem - vidět odstín, texturu atd.
nemuzu je vyzkouset
Když si chci koupit parfém, nejdříve jdu do kamenného obchodu, abych věděla, jak voní nebo kupuji ten, který už znám.Na itnernetu většinou kupuji pouze vyzkoušenou kosmetiku, protože je na internetu levnější.
Mám jich doma hodně, nepotřebuji je.
Ráda si kosmetiku zkouším, zda mi vyhovuje
nemuzu to vyzkouset
nemám s tým problém nakupovať ostatné veci na internete, ak ich poznám a mám odskúšané, llen som tak ešte neučinila, v budúcnosti sa tomu nebránim
není to o nechuti nakupovat pletovou kosmetiku na internetu, ale o tom, ze ji mam dostatek z Avonu :-)
ráda si je vyzkouším naživo
Nelze si prohlédnout
rada si tuto kosmetiku "osaham"
cena
Kupuji ji v běžné drogerii, nemám potřebu kupovat na internetu.
nakupuji v lekarne
potrebuji si je prohlednout, vyzkouset odstin
Raději nakoupím v kamenném obchodě
Používám pořád jednu značku od svého kadeřníka
Mam sve oblibene produkty, ktere si kupuji v lekarne nebo pres zname za nizsi ceny.
Rada si je vyberu primo v obchode, kde je mohu vyzkouset a porovnat
nemám potřebu je nakupovat na internetu - na internetu nakupuji vyhradně kvůli výhodnější ceně
Nemohu si vyzkouset odstin, nevim, jestli odpovida vyobrazeni a pod.
Chci si vůni nejdřív vyzkoušet, nákup si promyslet
Pleťovou kosmetiku skoro nepoužívám, dekorativní raději zakoupím v kamenném obchodě po shlédnutí barev.
Nakupuji tyto produkty pouze v lekarne
Jsem zásobena z jiného zdroje
Protože jsem zatím neměla potřebu.
dostavam ich darcekom
protože je nemohu vyzkoušet....
nemožnost vyzkoušení
raději vidím reálnou barvu a texturu v obchodě
Potřebuji si odstíny "osahat"
nakupuji již osvědčené výrobky co znám
především dekorativní kosmetiku si musím vyzkoušet než si ji koupím ( př. rtěnka)
Ráda si je "osahám", zjistím zda např.oční stíny budou kvalitní či ne, i u ostatnich druhu kosmetiky na internetu nakupuji jen ty produkty,ktere uz znam
Ráda si k šamponum v obchodech čuchám
Raději nakoupím v obchodě
Radeji si nakoupim v lekarne
nemožnost vyzkoušet
nemůžu si ho vyzkoušet
Nepatří mezi produkty, které bych na internetu vůbec vyhledávala..
nemohu přivonět
ráda očichávám
potřebuji zjistit, jak daný parfém voní
rozdíl mezi e-shopem a kamenným obchodem není tak velký jako např u parfémů
nutno vidět osobně, pokud nevybírám odzkoušený produkt, jaká je barevnost atd
nevím jak by na ně reagovala moje kůže a u parfémů kvůli alergii
kuli vuni necítím
na internetu je nelze zkusit, otevřít, očichat, použít tester, nakupuji jen známé a osvědčené výrobky, ty, co zde nerada kupuji ráda obměňuji
raději si vyberu v obchodě
zbytečné
nutno vyzkouset, ocichat
nákup mého oblíbeného výrobku není na internetu výhodnější, než v kamenné prodejně
Protože mě zajímá vůně konzistence
protože jsou barvy líčidel zkreslené...
mám oblíbený obchod, do kterého chodím
v obchodě je to lepší
Nenapadlo mě je nakupovat na netu. Raději zajdu do drogérie.
nevidím důvod ho kupovat, poštovné většinou dělá rozdíl ceny
ráda si je vybírám osobně
nemuzu si zkusit odstin a vuni
pride mi to nevyhodne
ty co pouzivam, nejsou na internetu dostupne
Používám jí minimálně.
nevím, raději v obchodě, můžu si přivonět a přečíst si složení
nemužu si jí vyzkoušet
musím si to fyzicky ošahat a jsou to nárazové nákupy
radeji si poradne prohlednu odstin v kamenne prodejne
elektroniku bez moznosti vyzvednuti v kamennem obchode
mám svůj osvědčení výrobek z kamenného obchodu
chci je prvně vyzkoušet jsem na hodně krému alergická
nejsou k sehnání na internetu
špatně se vybírá odstín
mám značky, které nakupuji v rámci přímého obchodu nebo rovnou v drogeriích
používám jednu speciální značku, která je dostupná běžně v drogeriích
ráda si ho vyberu osobně
mam oblibenou znacku
neznámé složení (v popisku na internetu není mnohdy vypsané celé složení)
Na 99% výrobků mám alergii
dostávám je jako dárek
U parfému se dlouho rozhoduji jestli jo nebo ne..A nové vůně nelze na internetu ovonět.
NEPOZNÁM PŘESNOU VŮNI
Mé doposud oblíbené produkty jsou k dostání v běžné prodejní síti drogerií.
Radeji si ho vyberu v drogerie je to prehlednejsi
Nemuzu si je vyzkouset jak voni
Nedokáži odhadnout vůni
radši si je koupím osobně
Obava ze zvolení nevhodné barvy apod.
Mám svou oblíbenou značku v drogerii
Kvůli autentičkosti odstínu. Zde upřednostňuji osobní výběr.
protože je téměř nepoužívám
nemoznost vyzkouseni vune
Ne že nerada, ale nejdéle vydrží
nemám možnost vyzkouet vůni
Blbě se odhaduje jak bude parfém vonět na mě
potřeba vyzkoušet, co mi vyhovuje
Preferuji značkové vůně, které mohu ozkoušet v kamenném obchodě.
to co používám, je dostupné za příznivé ceny v kamenných obchodech
protože se musela zvolit alespoň jedna možnost :-D
mám stoho fleky po tváři nesedi mi to
kvůli citlivé pleti a alergiím
V kamenných obchodech je velký výběr, tak mě to nenutí
nevím jak voní :(
Tezko pres internet uhadnu,jestli mi parfem bude vonet
Preferuji značku z kamenné drogerie DM
chodim do specialnich obchodu, mam radsi osobni nakup
foto zkresluje barvy u dekorativní kosmetiky, a parfému nemohu očichat,
Nevím jestli mi sedne např. vůní
vydrzi dyl
nakupuji ji ráda, jenom nejméně ze všech možností
Např. laky na vlasy mi nevyhovují.
podle obrazku se spatne vybíra odstin
Protože si ho musím vyzkoušet nejdřív osobně
nedůvěřivá
chci vidět reálný odstín
nevím přesnou barvu
protože nevím jak parfémy voní
chci vyzoušet něco jiného
Ráda si dekorativní kosmetiku vybírám v obchodě, kvůli správné barvě, typu apod.
Nakupuji je ráda, ale vůně nejsou potřeba tak často :-) Navíc je lepší, když si vůni může člověk očichat naživo, aby nekupoval zajíce v pytli.
Necitím
potřebuji vědět, jak voní
nelíčím se,raději kupuji vůně....
nemohu vyzkoušet například jak mi sedí odstín
nepoživam tělovou kosmetiku
nakupuju je obecně málo - na netu kupuju pouze kvalitní šampony a parfemy - jsou levnější a kvalitnější než v obchodě
protože vůně nemám vyzkoušené a naslepo nic objednávat nebudu
Nevím, jaké budou mít přípravky účinky, zda budu spokojená.
Protože si vůni potřebuji ovonět.
Ve skutecnsti,muze jit o jiny odstin barvy
Nejsem zvyklá nakupovat vlasovou kosmetiku u AVON
nemůžu si vůni očichat, kupuju jen už známé vůně
musím osobně vyzkoušet vůni
netrefila bych se
protoze je sezenu v kazde kvalitni drogerii
používám různé značky a zrovna tělovou kosmetiku mám oblíbenou z drogerie
raději si je očichám
Mám svou vyzkoušenou značku
nelze přivonět
často nesouhlasí odstíny,nemohu vyzkoušet vůni
musím si ho vyzkoušet
vyzkoušet
odstíny nemusí souhlasit
Nemám možnost vyzkoušet barvu
Mám svojí oblíbenou značku, která se na internetu neprodává
nevidím barvy v reálu
Vyhovuje mi jediná značka a tu mají v každé kamenné dorgérii
chci si vuni vyzkoušet
musim si to vyzkouset jak to voni :-)
nejsou o tolik levnější než v obchodě
je mi milejší je nakoupit v kamenném obchodě, kde si mohu např. i přivonět
radši si ho prohlédnu v kamenném obchodě
potřebuji vidět barvy v reálu...
kupuji ho minimálně, protože šamponů máme dost
Protože mi to kolíkrát nepůsobí dobře na pleť
potřebuji to vidět osobně
vůni si musím zkusit a dekorativní se hodně liší od obrázku
nakupuji
nenakupuju dekorativni kosmetiku vubec
dávám přednost osobnímu výběru, kdy si mohu vyzkoušet vzorek, na inernetu nakupuji pouze jeden druh parfému, který mám vyzkoušený a v obchodě ho nemohu sehnat
Osobní dojem z přímého nákupu produktu, testování
s poštovným vyjdou dráž než v obchodě
Mám svůj šampon, který stačí koupit v drogerii
Lepší je nejprve vyzkoušet
potřebuji si to vyzkoušet
Kupuju jen jednu značku - bez silikonů v DM
je lepší vidět dekorativní kosmetiku naživo
Nemohu vůni vyzkoušet.
nikdy se netrefím
zkreslené barevné odstíny
Neodhadnu z obrázku přesně barvy a odstíny
potřebuji je vyzkoušet a osobně viděř
Potřebuji vidět, nebo vyzkoušet.
u těchto krémů mě zajímá vůně a tu přes internet nepoznám
Na vlasové produkty nejsem náročná a vystačím si s drogériemi a Parfémy a vůně nenakupuji naslepo, potřebuji vědět, jak voní.
Na internetu nemám záruku, že dotyčná vůně tak opravdu voní.
Při započtení dopravy se většinou nevyplatí
chci si vyzkoušet, vidět to napřímo
potřebuji cítit vůni a nebo líčící barvu
Raději ji kupuji v drogerii.
Moc nepoužívám
není vůně
nejméně ho potřebuju
kupuji přímo od avonu
nelíčím se mám permanentí makeup
vůni si raději kupuji osobně, protože si myslím že je to tak lepší a vlasovou kosmetiku nekupuji proto, že mám svůj oblíbený obchod kam se ráda vracím
ceny nejsou tak odlišné jako u parfému např
rada si vyberu prijmo
Většinou není pro koho
mevim
toto kupuji pouze osobně
potřebujiodzkoušet a vidět odstín v realu
potřebuji si vůni vyzkoušet
protože necítím vůni parfému
Protože nemám ráda žádne krémy na těle
potřebuji to vyzkoušet
špatně se hodnotí odstíny,
nevím mám svou značku
vôňu potrebujem cítiť, telovú kozmetiku kupujem v drogérii, lebo stále chýba
rozdíl mezi představou a skutečností o vůni
Ještě jsem neměla potřebu.
může klamat odstín
je v dostatečném výběru v obchodech
protože si jej nemohu zkusit
odebíraám od Vevay
protože široká nabídka je k dispozici v kamenných obchodech ve stejné cenové relaci, není potřeba platit poštovné
nevyhovuje mi to
mám svou zaručeno značku
nevyhovuje mi
většinou ji dostanu, takže nemám tolik důvodů to kupovat
vonavky zduvodu ze neznam jejich vuni
málo používám
radeji si ji koupim volne v kamenem obchode
Sem zvyklá to nakupovat v obchodě.
ráda si sama vyzkouším, jak produkt voní
v obchodě si vyberu z většího množství nabízených kvalitních produktů
potřebuji si přivonět a zjistit konsistenci výrobků
neověřené a mám potíže s vlasy
nemám vyzkoušeno, nepříznivé ceny
raději si ji vybírám fyzicky
kvůli tomu že nevím jak by reagovala pokožka
ne nerada ale vetsinou vydrží déle než např.šampon :)
musim to vyskusat
nie som zvyknuta
Ráda vím, jak to voní
necítím vůni
nemůžu otestovat, jestli by mi opravdu voněly a jestli jsou kvalitní
lebo ich potrebujem lepšie vidiet
vůně
chodím do obchodu pro své oblíbené značky v rámci nákupu
levnější je v obchodě
mám své vybrané
vůně si ráda očichám a dle toho se rozhodnu
kupuju profesionální výrobky od kadeřnice
Barva neodpovídá skutečnosti
Lebo pouzivam z lekarne
nejsou odzkoušené
na mé vlasy stačí produkty z krámů
Lepší využívám nákupu a slev v hypermarketech
Tuto kosmetiku nakupuji v lékárně.
Chci cítit a vidět na vlastní oči
používam stále jeden
nemůžu je vyzkoušet
Protože si chci čichnout jak voní
osobně
nevím jak by mi padl ton např. make upu
nemohu si přičichnout
Nepotřebuji je
Protože se velmi málo maluji
cez ineternet sa nedá cítiť vôňa
Těžko si je ovoním.
nerada se mažu :-)
nekupuji často jen někdy
Protože nevím, zda-li mi budou sedět a v případě parfémů i vonět
orientuji se podle ceny
je výběr v kamenných obchodech
Nie som si istá odtieňmi
tolik je nepotrebuju
Není možnost zjistit vůni
Barevnost nesedí s reálem
jelikož je dosti drahý
nevyplatí se to
rada si vune nejprve vyzkousim
nepoužívam ich
Radši si to koupím osobně
mám svoju osvedčenú
na vůně je nutný čich
nemám dobrou zkušenost
Mám specifické potíže, neměním značku a svou ověřenou kupuji v kamenném obchodě
nemám ozkoušené
nejde si ho ovonět
nemám zkušennosti
vybírám osobně
potřebuji je vyzkoušet
nemohu si ho vyzkoušet
Ráda si vyzkouším a to přes internet nejde
odtiene - farby su skreslene
nepouzivam to
mam svoju znacku v obchode
skreslenie farieb
neodpovídají odstíny
Nakupuji ji jen velmi málo
raději si vyzkouším vůni osobně
ráda vidím reálnou barvu
nemohu si vyzkoušet vůni na sobě
farba líčidiel
moc jenepoužívám
nespotrebujem ho tak rychlo
žádnou takovou kosmetiku nepoužívám
Nemohu si vyzkoušet vůni
líčím se velmi málo
pokud nemám tento výrobek vyzkoušený
nepoužívám, nebo velmi zřídka
kupuji v kamenných obchodech podle ceny
nemůžu vyzkoušet, jak voní
Barvy mnohdy neodpovidají skutečnosti.
na některou kosmetiku jsem alergická a proto nakupuji pouze to, co už mám vyzkoušené a nebo můžu vyzkoušet
nemožnost přivonět
neuzivam
potřebuji si vůni očuchat
nemohu si čichnout
nemůžu si přivonět a vybrat si co se mi líbí za vůni
" z internetu vůni nepoznám :-)
na internetu nelze parfém ovonět :-)
levnější cena
nemožnost vyzkoušení barvy
není možnost zjistit vůni parfému
koli voni
je lepsi si vse vyzkouset
jsem alergik a tak si ráda vše vyzkouším sama
nezjistim zda se mi vune libi nebo ne
nejde si přivonět k parfému
nakupuji v obchodě
potřebuji je vidět
protože přes internet necítím tu vůni
radej si přivonim k parfemu
Nejradši to vidím
mám malou spotřebu
mám svoji značku a tu kupuji v obchodě
nerada kupuji bez ovonění a také kvůli vyšší ceně
bez vyzkoušení je minimální šance se trefit
vyberu si v obchodě
koupím levněji v kamenném obchodě
musim je zkusit
Parfém se nedá nakoupit podle oka, musím vědět, jak daná vůně vynikne na mém těle...
mám své osvědčené oblíbené značky, které kupuju v kamenných prodejnách
raději si odstín vyberu osobně
musim osobne vyzkouset podle testeru
nemohu si k tomu čuchnout
Poštovné často vyjde dráž než výrobek.
Musim si to priamo chytit a pozriet si.
nejsem zvykla na tieto produkty
jen ho nenakupuji
ráda si ho zkusím jak voní to přes internet nejde
nemám možnost vyzkoušet vůni
barvy na netu klamou
nemožnost vyzkoušení, neodpovídající barvy proti fotografiím
lebo
mám velmi velmi citlivou pleť
Potřebuji si vyzkoušet, jak voní
nevyhovují
Nevyužívam
Nemám důvěru
ráda si barvy vyzkouším
nakupujem ho málo, pretože voňavka vydrží dlho
mám svoje olíbné a hlavně vyzkoušené značky
těžko si koupíte vůni, když nevíte, jak voní. Ráda zkouším nové vůně, ne stále tu samou
x
málo ho používám
nevyplatí se to po finanční stránce
nemam zvlastni naroky
Potřebuji si přivonět a zjistit, jestli mi vůně vyhovuje. U dekorativní kosmetiky se jedná o odstíny.
Nejlepší je vůni ochutnat
odhat odstínu make-upu
nepoužívám jej
nemôžem ich ovoňať
chci si je osobně vyzkoušet, prohlédnout
chci si vyzkoušet odstíny
mám své vyzkoušené značky, u ostatní kosmetiky - jak dekorativní, tak vůňí ráda experimentuji
Nekupuji tělovou kosmetiku vůbec, není mi příjemné se po koupeli čímkoliv mazat.
Nejsem si jistá vůní
nemažu se
k líčení používám pouze řasenku
výhodná cena a různé akce
v reálu se dost mění
neppotřebuji to
zkušenost
Nakupuji přímo u své kadeřnice
moc jej nepoužívám
špatně se z fotek odhadují odstíny makeupu, rtěnek, pudrů...
Je to takový typ zboží, který je nutné vidět přímo a vyzkoušet
ráda si je můžu vyzkoušet (přičichnout či jinak prohlídnout) v prodejně
mám svoji značku a nemám problém s nákupem
radeji si vybiram osobne
Nevidím zblízka a nemohu si ji vyzkoušet na pokožku.
dekorativní - barvu je třeba vidět "naživo" - obrázky zkreslují, krémy - pouze vyzkoušené a ověřené
dostávám je
radši si dekorativní kosmetiku vybírám osobně
protiože parfém necítím
Vůně potřebuji vyzkoušet v realu
chci znát a vyzkoušet konzistenci
to opravdu nevim
Tyto produkty nenakupuji ráda obecně.
není zkušenost
Drahé poštovné a balné, u parfémů dávám přednost osobnímu výběru
vydrží mi nejdéle
musím si je očichat
Jelikož nevím zda -li to bude přesně to co hledám
je špatně vidět odstín
internetu nevěřím
Dekoratívnu kozmetiku nakupujem vtedy keď už mi končí.
nemohu odzkoušet
spatna zkusenost
nedovedu odhadnout odstín
raději je vyzkouším a podívám se osobně
nemám možnost "očichání"
používám ji velmi málo
Neni moznost si vyrobek vyzkouset
potřebuji otestovat a vidět odstín reálně, foto zkreslují
musím si výrobek "očichat", aby se mi líbil
jelikož se jedná o typ produktu, který raději vyberu osobně na prodejně
moja je aj v obchode
ráda si vyzkouším odstíny osobně
vůně ráda vyzkouším, každému voní něco jiného
Kupuji v kamenném obchodě.
v kamenném obchodě je dostačující výběr a je to jednodušší
mám jiný zdroj
necítim vôňu
odstíny se liší často od skutečnosti
kupuji ji osobně
Musím si je vybrat osobně.
obecně tyto produkty kupuji nejméně často
u kosmetiky nejde o nákup na internetu, ale důvodu malého využití,u vůní jde o prblém,že netušíte,jak parfém voní,AVON nabízí vzorky, což je opravdu skvělé
NEVÍM JAK VONÍ,MUSÍM VYZKOUŠET JAK VYPADÁ V REÁLU
neličim
Používám málo
zatím jsem nenašla, co bych potřebovala
raději jej vidím
stíny mi přišly již 2x vysypané
Radeji osobne vyzkousim
protože pletovou kosmetiku nepoužívám
Kupuji osvědčené produkty v kamenných obchodech
nemůžu vyzkoušet ani na ruce
nelze ovonet
Nic
raději si je vybírám osobně
boty
nemám možnost si vybrat dle vůně
zatím ho nepotrebuju
protože si vybírám vůni právě podle vůně a to na internetu nejde
ráda je nejdříve vidím na vlastní oči
Podľa mňa sa parfém nedá kúpiť na internete .. treba ho predsa ovoniať
nemohu přes internet cítit vůni
nakupuji v kamenném obchodě
Potrebujem si fyzicky testerom vyskusat znasanlivost pokozky na produkt
Potřebuji to vidět na vlastní oči jak ta barv vypadá
Takové věci raději nakupuji v kamenném obchodě
mám svou oblíbenou, kterou jsem na internetu jeětě nenašla
ráda si parfém nejdřív vyzkouším
kožní nesnášenlivost, dávám přednost lékárnám o možnosti vyzkoušení
kupujem v lekárni
k parfému si prostě musím přivonět.
niektore produkty su nie v hygienicky otestovanom stave pre používanie pre bežného človeka
něco jsem zvolit musela :D
ty koupím všude
raději vybírám fyzicky
musim to vyzjouset
Kupuji v drogerii
nepotřebuji
barevně neodpovida
ráda si vybírám vůně osobně
Protoze si nemuzu vybrat vuni parfemu.
Musím znát přesně odstíny které kupuji
raději si zboží prohlédnu v kamenném obchodě
v obchode vyjdou levneji,nemusim platit postovne
mám oblíbenou značku z kamenného obchodu
Raději si produkt prohlédnu a vyzkouším
Neznám vůni; líčím se minimálně
nemožno vyzkoušet
vybírám si přímo na místě a barvy na internetu dost skreslují
Na kosmetiku mám raději kamenné obchody
Nedá se zkusit vůně
Tento typ radši osobne. Odstiny např. Rtěnek se výrazně liší
mám svoj osvečený :)
nevěřím
musím je vzkoušet
Necítím vůni, popis mi nestačí
nekupuji vůbec - nemaluji se
Lebo sa nemaľujem
nelze si vůni na sobě vyzkoušet před nákupem
koupím si v drogerii
protože tyto produkty nenakupuji skoro vůbec - nepoužívám je
nemůžu je očichat
nutné očichat
Vůně a dekorativní kosmetiku si nemohu osobně vyzkoušet, zda mi bude vyhovovat.
potřebuji přivonět
protoze se mi to vyplati vic v drogerii, muzu si ovonet a nemusim platit postovne
Je příliš drahý
moc ho nepotrebuji
telová kozmetika - zlé skúsenosti, vône - potrebujem ich ovoňať, čo sa na internete nedá, preto pri výbere parfému uprednostňujem kamenné obchody
Mám svého dodavatele,s kterým jsem spokojená
je třeba vyzkoušet, každý druh pleti je jiný
vyzkoušení vůně
není pořádně poznat odstín
ráda si je vyzkouším osobně, barva nemusí být jako na obrázku
ráda si nechám poradit osobně
parfém - cítit vůni, líčení také zkusit osobně
nepřijde mi to vhodné
nemůžu vyzkoušet vůni
právě kvůli vůni - přes obrazovku se těžce poznává
mám svoji značku tak ji kupuji ve stejném obchodě,když potřebuji
raději si ho prohlédnu osobně
produkt sa nedá vyskúšať
vůni potřebuji vyzkoušet osobně a dekorativní proto, že se nelíčím (bez brýlí na sebe nevidím)
nevím, zatím jsem to nezkoušela
xxxxxxxx
je veľa druhu, neviem si vybrať
Pretože sa o tom potrebujem najprv poradiť aby som na ňu nezareagovala zle, ale uvítala by som i jej nákup cez internet. mám na mysli kozmetiku ktorú už poznám a tou je aj avon.
kupuji ho, pouze pokud jsem si skutečně jistá, že mám vyzkoušený
****
nedá se vyzkoušet
Tělovou kosmetiku kupuji málo, často dostanu od někoho jako dárek a kosmetiku na líčení si přece jen raději vyberu v obchodě
koupím si je v obchodě
pokud se bejedná o ověřenou vůni, podle popisu nepoznám jak voní
potřebuju si ozkoušet přímo na sobě
jelikož nevim jak produkt voní
protože nevím jak vůně voní
protože se nelíčím
chodím do specializované prodejny
Upřednostňuji osobní vyzkoušení.
je lepší jí vidět
kupuji v kameném obchodě
zatím nebyl důvod
protoze si nemohu privonet
ne nerada, ale nejméně, vydrží nejdéle
protože v reálně pak vypadají jinak
vlasovou kosmetiku nakupuji u kadeřnice
Nelze odzkoušet přes internet.
nevoní přes obrazovku
nemůžu přivonět
pretože potrebujem cítiť na koži vôňu
potřebuji odzkoušet odstíny na vlastní kůži
raději si je koupím v kamenném obchodě protože si můžu porovnat s dalšími a rovnou si to odnesu domů, nemusím čekat než mi to přijde.
nepoužívám parfémy, pouze deodoranty a toaletní vody a ty si koupím v drogérii
Parfémy jen které znám,musím si je očuchat!
ohledně barevnéfo vyobrazení,často se od skutečnosti liší
jsou dostupné v obchodech kamených
nedělá mi dobře
Není to nejnutnější.
mám citlivou pleť a musím si jí vyzkoušet
nemám vyhranený vkus na vône, tak si ju radšej vždy najprv ovoniam, čo sa pri tomto spôsobe nakmupovania nedá
musím si k nim přivonět
kupuji v kamenných obchodech
nemohu si přičichnout k vůni
raději si je koupím v obchodě
je lacnejší
Mám 1 oblíbenou značku, kterou nakupuji vždy v akcích v běžných obchodech.
nemůžu si k němu přivonět a vzorkové vůně na stránce jsou často odlišné
Některé parfémy mohou příliš ne tak vonět
kvuli barve
Nevím, jak parfémy voní.
Raději si vše před koupí prohlédnu osobně
nelze přesně určit barvy
mám svoju značku cez kaderníčku
h
potřebuji si je sama vyzkoušet,jak voní
raději vyzkouším
nemaluju se
Pretože je dostupný v dobrých cenách v obchodoch
jednoduháé
Ráda se podívám osobně, ne na obrázku
Radsej si osobne obzriem tovar
nevím asi špatné ceny
Jseem na nějaké věci alergicka co se týče líčení musím mít spociální
moc to nepouzivam,kupuji pro ostatni, jako darek
nevěřím, že to neni fake
Potřebuju si je vyzkoušet v obchodě
potrebuji citit vuni
njjnn
chci si vyzkoušet
proto
Kupuji to to je pro mě více podstatné
nejméně jej potřebuji nebo jsou velká balení a dlouho vydrží
Chci výrobky vidět na vlastní oči (vzorky)
chci to vidět na vlastní oči jak to vypadá
Mám svoji Miss Cosmetic poradkyni
jeto levnejsi
barvy jsou na fotografiích jiné než ve skutečnosti
raději si ho prohlidnu a vyzkouším tester
K vůním nemám možnost si přivonět a vlasovou kosmetiku nakupuji v prodejnách drogerie.
nevidím správně odstín
Rada si to ocucham v obchode
nemožnost vyzkoušení odstínu
Vúne - lebo nemôžem skusiť ako vonia a telovou kozmetiku moc nepoužívam
mam radši když je vidím v reálu
kupuji je v lékárně za flexi passy, kterými na netu platit nelze
chci si ji vyzkouset
lepší je osobní výběr
mám radši kamenný obchod co se týče vlasové kosmetiky
musim vědět jak voni
neoskousene
protože jde těžko poznat jestli se k Vám vůně hodí nebo ne
mám svoji osvědčenou značku
mám své vyzkoušené a nechci je měnit
MŮŽE BYT ZKRESLENÁ BARVA OČNÍCH STÍNU APOD.
rada si vyskousim vuni osobne,pokud je nova!!!!!!
mam svoju znacku ktora mi vyhovuje najviac
ráda si ho vyzkoušim
s vlasovou a pleťovou kosmetikou nechci experimentovat, mám ráda vyzkoušené značky z místních obchodů
Je dostupná v každém obchodě
Nejprve ji musím vyzkoušet.
nedôverujem im
nezdá se mi solidní
Vlastním kadeřnictví a kupuji si je sama v obchodu pro kadeřníky
záleží za jakou cenu a co je nabízeno.
Těchto přípravků mám doma zatím dostatečnou zásobu.
Musím ho vidět.
tyhle produkty si chci "vzít do ruky"než je koupím
ráda si vyzkouším osobně
nakupujiv obchodě známé a odskoušené značky
chci vidět barvu v reálu
mám oblíbenou řadu i drogerii
jednoduche
rada si vyskousim vuni
vůně si ráda ,,očuchám" a bojím se padělků
Vůni musím vyzkoušet osobně.
Odstín/barva neodpovídá na obrázku skutečnosti.
mám problematickou pleť
odlišné farby
musím vidieť osobne
protože si je chci očuchat, než si je koupím
není možnost zkusit jak voní
nemůžu si vyzkoušet vůni
možnost ověření kvality
Nemohu si vyzkoušet, zda mi sedí zvolená barva, v obchodě jsou testery.
mám vlastní zdroj
Nemam zaujem
nedokážu odhadnout správný odstín
Je levnější
barevně to nemusí odpovídat, raději si výrobek prohlednu osobně
mám ráda to osahat
ráda si vybírám podle vůně
fotky zkreslují a nemůžu je vidět
nestojí to za to poštovné
jsem atopik a potřebuji speciální přípravky, které se musím také vyzkoušet v podobě testrů atd.
nutné vybrat osobně
nevyužiji
pleťovú kozmetiku radšej najpr otestujem a potom kúpim.....pravidelne používam produkty z lekárne
Nemám k tomu důvěru.
potřebuji poradu od kosmetičky mám citlivou pleť
Nakupuji, ale velmi málo. Dlouho vydrží.
MÁM SVOJE ZDROJE
nepotřebuji pro mě zbytečné
kupuji si je v obchode
Mám citlivou pleť, proto si kupuji jen osvědčené výrobky, které mám odzkoušené.
nejsem v tomto náročná,stačí mi obyčejný krém z jakéhokoliv kameného obchodu
mám vlastní značku krému
h
Raději si výrobky ozkouším v obchodě.
potřebuji cítit vůni
som spokojna s cenou z okolia oproti internetu je vyhodnejsia
Cena je stejna jak v drogeriich
70189,87 %34,28 % 

Graf

6. Líbil by se vám internetový obchod kosmetiky s vaším osobním poradcem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano87275,3 %42,64 %  
Ne28524,61 %13,94 %  
Igen10,09 %0,05 %  

Graf

7. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena112096,64 %54,77 %  
Muž383,28 %1,86 %  
10,09 %0,05 %  

Graf

8. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 3535830,89 %17,51 %  
18 - 2532227,78 %15,75 %  
36 - 4527223,47 %13,3 %  
46 - 5514812,77 %7,24 %  
56 a více585 %2,84 %  
26-3510,09 %0,05 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete kosmetiku na internetu?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dekorativní kosmetiku na líčení na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasovou kosmetika na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně (parfémy, deodoranty, apod.) na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevim na otázku 5. Proč tento/tyto produkty nerad/a nakupujete na internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dekorativní kosmetiku na líčení na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pleťovou kosmetika na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tělovou kosmetika na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasovou kosmetika na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně (parfémy, deodoranty, apod.) na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 7. Pohlaví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 7. Pohlaví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 25 na otázku 8. Věk
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 - 35 na otázku 8. Věk
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 - 45 na otázku 8. Věk
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 8. Věk
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56 a více na otázku 8. Věk
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Líbil by se vám internetový obchod kosmetiky s vaším osobním poradcem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Líbil by se vám internetový obchod kosmetiky s vaším osobním poradcem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepravidelně na otázku 2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pleťovou kosmetika na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tělovou kosmetika na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výjmečně na otázku 2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?

7. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevim na otázku 5. Proč tento/tyto produkty nerad/a nakupujete na internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 - 45 na otázku 8. Věk
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 8. Věk
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dekorativní kosmetiku na líčení na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tělovou kosmetika na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pleťovou kosmetika na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasovou kosmetika na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně (parfémy, deodoranty, apod.) na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Líbil by se vám internetový obchod kosmetiky s vaším osobním poradcem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Líbil by se vám internetový obchod kosmetiky s vaším osobním poradcem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Nakupujete kosmetiku na internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepravidelně na otázku 2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlasovou kosmetika na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 25 na otázku 8. Věk
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56 a více na otázku 8. Věk
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně (parfémy, deodoranty, apod.) na otázku 3. Jaké produkty na internetu nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pleťovou kosmetika na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dekorativní kosmetiku na líčení na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výjmečně na otázku 2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 - 35 na otázku 8. Věk
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tělovou kosmetika na otázku 4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete kosmetiku na internetu?

2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?

3. Jaké produkty na internetu nakupujete?

4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?

5. Proč tento/tyto produkty nerad/a nakupujete na internetu?

6. Líbil by se vám internetový obchod kosmetiky s vaším osobním poradcem?

7. Pohlaví

8. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete kosmetiku na internetu?

2. Jak často nakupujete kosmetiku na internetu?

3. Jaké produkty na internetu nakupujete?

4. Jaké produkty na internetu nakupujete nejméně nebo vůbec?

5. Proč tento/tyto produkty nerad/a nakupujete na internetu?

6. Líbil by se vám internetový obchod kosmetiky s vaším osobním poradcem?

7. Pohlaví

8. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Moravcová, L.Nákup kosmetiky na internetu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nakup-kosmetiky-na-internetu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.