Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup mobilního telefonu

Nákup mobilního telefonu

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Čiháková
Šetření:15. 08. 2015 - 06. 09. 2015
Počet respondentů:419
Počet otázek (max/průměr):24 / 16.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych poprosit o vyplnění dotazníku k mé seminární práci - Kupní rozhodovací proces při nákupu mobilního telefonu.


Dotazník je určen především pro ty, kteří v posledním roce zakoupili mobilní telefon.


Předem děkuji za Váš čas a pomoc.

Kristýna Čiháková

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena25059,67 %59,67 %  
muž16940,33 %40,33 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 2619045,35 %45,35 %  
27 – 3610926,01 %26,01 %  
37 – 464811,46 %11,46 %  
méně jak 18337,88 %7,88 %  
47 – 56286,68 %6,68 %  
57 +112,63 %2,63 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou19847,26 %47,26 %  
vysokoškolské15837,71 %37,71 %  
základní4410,5 %10,5 %  
střední bez maturity194,53 %4,53 %  

Graf

4. Současné zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec22353,22 %53,22 %  
student15737,47 %37,47 %  
OSVČ389,07 %9,07 %  
nezaměstnaná/ý296,92 %6,92 %  
důchodce143,34 %3,34 %  

Graf

5. Vlastníte soukromý mobilní telefon? (není myšlen služební mobilní telefon)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano41599,05 %99,05 %  
ne40,95 %0,95 %  

Graf

6. Jak je to dlouho, co byl Váš poslední mobilní telefon pořízen/získán?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 1 rokuotázka č. 7, více jak 1 rok → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1 roku27065,06 %64,44 %  
více jak 1 rok14534,94 %34,61 %  

Graf

7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [koupí od autorizovaného prodejce mobilních telefonů – kamenná prodejnaotázka č. 8, koupí od autorizovaného prodejce mobilních telefonů - eshopotázka č. 8, koupí v obchodě s elektrospotřebiči – kamenná prodejnaotázka č. 8, koupí v obchodě s elektrospotřebiči - eshopotázka č. 8, koupí v bazaruotázka č. 8, koupí přes inzerátotázka č. 8, koupí od mobilního operátora - kamenná prodejnaotázka č. 8, koupí od mobilního operátora - eshopotázka č. 8, dostal/a jsem ho jako dárek → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koupí od autorizovaného prodejce mobilních telefonů - eshop6925,37 %16,47 %  
koupí od autorizovaného prodejce mobilních telefonů – kamenná prodejna6624,26 %15,75 %  
koupí v obchodě s elektrospotřebiči - eshop4014,71 %9,55 %  
koupí v obchodě s elektrospotřebiči – kamenná prodejna248,82 %5,73 %  
dostal/a jsem ho jako dárek238,46 %5,49 %  
koupí od mobilního operátora - kamenná prodejna196,99 %4,53 %  
koupí od mobilního operátora - eshop134,78 %3,1 %  
koupí přes inzerát124,41 %2,86 %  
koupí v bazaru62,21 %1,43 %  

Graf

8. Co Vás naposledy přimělo pořídit nový mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
starý mobilní telefon byl zastaralý, neměl již všechny potřebné funkce10742,97 %25,54 %  
starý mobilní telefon se mi rozbil9939,76 %23,63 %  
potřeba být IN a vlastnit nejnovější model135,22 %3,1 %  
starý mobilní telefon se ztratil62,41 %1,43 %  
koupil/a jsem ho pro někoho jako dárek20,8 %0,48 %  
fyzická opotřebovanost, 2 SIM10,4 %0,24 %  
sháněla jsem levný mobil na dovolenou, pro případ, že bych ho ztratila nebo mi ho někdo ukradl, tak aby to tak "nebolelo"10,4 %0,24 %  
neměla jsem telefon10,4 %0,24 %  
LTE10,4 %0,24 %  
dárek10,4 %0,24 %  
Po kratke dobe nefungovL tak,jak by mel10,4 %0,24 %  
Získat zkušenosti s Windows telefonem. 10,4 %0,24 %  
HW budget10,4 %0,24 %  
Zhoršená funkčnosti, morální zastarávání, potřeba vlastnit novější model10,4 %0,24 %  
byl mi odcizen 10,4 %0,24 %  
potřeba10,4 %0,24 %  
2 SIM karta10,4 %0,24 %  
zalibil se mi jiny mobil10,4 %0,24 %  
potřeba mít dvě dostupné SIM karty10,4 %0,24 %  
dala jsem hi manželovi10,4 %0,24 %  
Zastaralý, rozbití10,4 %0,24 %  
Nevim co s penezi ;-)10,4 %0,24 %  
stary mobil uz byl nevykonna sunka, pouze s dvoujadrovym procesorem, na kterem se s tezi dal spustit linux,o nejake nasledne praci nemohla byt rec10,4 %0,24 %  
Chtěl jsem náhradní, kdyby se Mi ten starší rozbil.10,4 %0,24 %  
končila mi smlouva a měla jsem možnost si pořídit nový se slevou10,4 %0,24 %  
stary jsem daroval10,4 %0,24 %  
Když už byla možnost koupit iPhone 5c za 7500, tak proč ho nevzít?10,4 %0,24 %  

Graf

9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odborné webové stránky a diskuse15361,69 %36,52 %  
ze svých předešlých zkušeností13052,42 %31,03 %  
webové stránky výrobců a prodejců11947,98 %28,4 %  
rodina a známí10441,94 %24,82 %  
kolegové3815,32 %9,07 %  
odborníci a prodejci228,87 %5,25 %  
odborné tiskoviny176,85 %4,06 %  
reklama (letáky atd.)135,24 %3,1 %  
youtube recenze10,4 %0,24 %  
Informace nesbírám, vybírám si pouze podle vzhledu, zbytek dořeší přítel :)10,4 %0,24 %  
odnikud - rozhoduji se sama10,4 %0,24 %  
hodně se zajímám o elektro tak si většinu věcí zjišťuji sám z různých zrodů hlavně na internetu10,4 %0,24 %  
Kamaradi10,4 %0,24 %  
outsourcuju10,4 %0,24 %  
Kupuji pouze novější modely od jedné značky10,4 %0,24 %  
Je mi to jedno10,4 %0,24 %  
Recenze, porovnávání na webu10,4 %0,24 %  
vyznám se v elektronice, tudíž si najdu vše potřebné aneb co potřebuji vědět si zjsitím10,4 %0,24 %  
recenze uživatel10,4 %0,24 %  
určila jsem si cenový strop a v něm hledala telefon s nejlepšími recenzemi, když měl více jak 3 záporné na jednu vadu, tak jsem ho z výběru vyřadila. A teď jsem spokojená, vybrala jsem dobře.10,4 %0,24 %  
recenze majitelů10,4 %0,24 %  
jelikoz mam predem urcene parametry jake by mel smartphone mit podle sebe, podle techto parametru kupiji10,4 %0,24 %  

Graf

10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale pouze v době, když se chystám pořídit nový mobilní telefon8634,82 %20,53 %  
spíše ne6225,1 %14,8 %  
ano, pravidelně6225,1 %14,8 %  
ne3714,98 %8,83 %  

Graf

11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena1.8540.61
značka2.2590.905
vzhled – design – rozměry – hmotnost1.8340.616
image2.6481.103
operační systém1.8380.873
velikost paměti – možnost paměťové karty1.850.783
výdrž baterie1.6230.461
funkce a aplikace1.980.7
kvalita fotoaparátu2.020.943
snadná ovladatelnost (user friendly)2.0570.815
minulá zkušenost2.0690.866
doporučení2.3810.786
záruční servis2.3560.91

Graf

12. Využíváte webové stránky, kde je možné vzájemné srovnání mobilních telefonů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16868,02 %40,1 %  
ne7931,98 %18,85 %  

Graf

13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pár dní12952,23 %30,79 %  
cca 1 měsíc6526,32 %15,51 %  
déle než 1 měsíc2710,93 %6,44 %  
rozhodnu se ihned2610,53 %6,21 %  

Graf

14. Zajímáte se blíže o danou značku, od které mobilní telefon kupujete? (jak se značka profiluje, jaké má hodnoty, sociální zodpovědnost atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, je mi to jedno12651,01 %30,07 %  
ano, je to pro mě důležité12148,99 %28,88 %  

Graf

15. Jaké prostředí při nákupu mobilního telefonu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [online – eshopotázka č. 16, kamenná prodejnaotázka č. 17, je mi to jednootázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenná prodejna9839,68 %23,39 %  
online – eshop8333,6 %19,81 %  
je mi to jedno6626,72 %15,75 %  

Graf

16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5566,27 %13,13 %  
ano2833,73 %6,68 %  

Graf

17. Preferujete nákup jakého mobilního telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze úplně nového19880,16 %47,26 %  
je mi to jedno, záleží na dané situaci (cena, stav mobilního telefonu, záruka atd.)4719,03 %11,22 %  
pouze staršího20,81 %0,48 %  

Graf

18. Necháte se při nákupu mobilního telefonu ovlivnit cenovými nabídkami či akcemi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15161,13 %36,04 %  
ne9638,87 %22,91 %  

Graf

19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samsung5421,86 %12,89 %  
Apple3815,38 %9,07 %  
Nokia3212,96 %7,64 %  
Sony3212,96 %7,64 %  
LG166,48 %3,82 %  
HTC114,45 %2,63 %  
Huawei93,64 %2,15 %  
Lenovo62,43 %1,43 %  
Microsoft62,43 %1,43 %  
Xiaomi41,62 %0,95 %  
BlackBerry41,62 %0,95 %  
Evolveo31,21 %0,72 %  
vodafone31,21 %0,72 %  
Alcatel20,81 %0,48 %  
THL20,81 %0,48 %  
sony ericsson20,81 %0,48 %  
Motorola20,81 %0,48 %  
Acer20,81 %0,48 %  
ZOPO20,81 %0,48 %  
Prestigio20,81 %0,48 %  
swissvoice; motorola10,4 %0,24 %  
gsmart10,4 %0,24 %  
BENQ10,4 %0,24 %  
Nexus10,4 %0,24 %  
Asus10,4 %0,24 %  
Spirit 10,4 %0,24 %  
Jolla10,4 %0,24 %  
Nokia a HTC10,4 %0,24 %  
Energy Sistem10,4 %0,24 %  
meiuzu MX10,4 %0,24 %  
Vodafon (Alcatel)10,4 %0,24 %  
Zopo, Xiaomi atd, v porovnani se stejnymi telefony znamejsich znacek jsou HW daleko vykonnejsi10,4 %0,24 %  
Huawei a Sony10,4 %0,24 %  
Doogee10,4 %0,24 %  
vkworld10,4 %0,24 %  

Graf

20. Je pro Vás důležité, jak značku Vašeho mobilního telefonu vnímají ostatní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21888,26 %52,03 %  
ano2911,74 %6,92 %  

Graf

21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ano14659,11 %34,84 %  
spíše ano7630,77 %18,14 %  
spíše ne218,5 %5,01 %  
rozhodně ne41,62 %0,95 %  

Graf

22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, podělím se s rodinou a známými21888,26 %52,03 %  
ano, podělím se veřejně (webové stránky – diskuse)3915,79 %9,31 %  
ne249,72 %5,73 %  

Graf

23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, podělím se s rodinou a známými21285,83 %50,6 %  
ano, podělím se veřejně (webové stránky – diskuse)5522,27 %13,13 %  
ne218,5 %5,01 %  

Graf

24. Budete-li nespokojen/a se zakoupeným mobilním telefonem či službami s ním spojenými, ovlivní to Váš případný budoucí nákup od této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ovlivní mě to a neprovedu další nákup od této značky13655,06 %32,46 %  
v případě poskytnutí špatných služeb – změním jen obchodníka, ale značku nikoliv7429,96 %17,66 %  
neovlivní mě to, bude-li to zajímavá nabídka, koupím si od této značky další mobilní telefon6927,94 %16,47 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi HTC na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď základní:
    • 8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně jak 18 na otázku 2. Věk:

4. Současné zaměstnání:

  • odpověď student:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně jak 18 na otázku 2. Věk:

6. Jak je to dlouho, co byl Váš poslední mobilní telefon pořízen/získán?

  • odpověď do 1 roku:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi potřeba být IN a vlastnit nejnovější model na otázku 8. Co Vás naposledy přimělo pořídit nový mobilní telefon?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi starý mobilní telefon byl zastaralý, neměl již všechny potřebné funkce na otázku 8. Co Vás naposledy přimělo pořídit nový mobilní telefon?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi starý mobilní telefon se mi rozbil na otázku 8. Co Vás naposledy přimělo pořídit nový mobilní telefon?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kolegové na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné tiskoviny na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné webové stránky a diskuse na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama (letáky atd.) na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodina a známí na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky výrobců a prodejců na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze svých předešlých zkušeností na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale pouze v době, když se chystám pořídit nový mobilní telefon na otázku 10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, pravidelně na otázku 10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi funkce a aplikace=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi funkce a aplikace=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi funkce a aplikace=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi funkce a aplikace=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi image=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi image=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi image=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi image=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita fotoaparátu=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita fotoaparátu=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita fotoaparátu=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita fotoaparátu=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi minulá zkušenost=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi minulá zkušenost=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi minulá zkušenost=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi minulá zkušenost=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi operační systém=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi operační systém=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi operační systém=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi operační systém=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi snadná ovladatelnost (user friendly)=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi snadná ovladatelnost (user friendly)=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi snadná ovladatelnost (user friendly)=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi snadná ovladatelnost (user friendly)=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost paměti – možnost paměťové karty=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost paměti – možnost paměťové karty=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost paměti – možnost paměťové karty=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost paměti – možnost paměťové karty=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výdrž baterie=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výdrž baterie=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výdrž baterie=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled – design – rozměry – hmotnost=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled – design – rozměry – hmotnost=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled – design – rozměry – hmotnost=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruční servis=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruční servis=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruční servis=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruční servis=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Využíváte webové stránky, kde je možné vzájemné srovnání mobilních telefonů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Využíváte webové stránky, kde je možné vzájemné srovnání mobilních telefonů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cca 1 měsíc na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi déle než 1 měsíc na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pár dní na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodnu se ihned na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, je to pro mě důležité na otázku 14. Zajímáte se blíže o danou značku, od které mobilní telefon kupujete? (jak se značka profiluje, jaké má hodnoty, sociální zodpovědnost atd.)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, je mi to jedno na otázku 14. Zajímáte se blíže o danou značku, od které mobilní telefon kupujete? (jak se značka profiluje, jaké má hodnoty, sociální zodpovědnost atd.)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 15. Jaké prostředí při nákupu mobilního telefonu preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna na otázku 15. Jaké prostředí při nákupu mobilního telefonu preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi online – eshop na otázku 15. Jaké prostředí při nákupu mobilního telefonu preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno, záleží na dané situaci (cena, stav mobilního telefonu, záruka atd.) na otázku 17. Preferujete nákup jakého mobilního telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze úplně nového na otázku 17. Preferujete nákup jakého mobilního telefonu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Necháte se při nákupu mobilního telefonu ovlivnit cenovými nabídkami či akcemi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Necháte se při nákupu mobilního telefonu ovlivnit cenovými nabídkami či akcemi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi HTC na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi LG na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nokia na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samsung na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sony na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Je pro Vás důležité, jak značku Vašeho mobilního telefonu vnímají ostatní?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Je pro Vás důležité, jak značku Vašeho mobilního telefonu vnímají ostatní?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ano na otázku 21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, podělím se s rodinou a známými na otázku 22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, podělím se veřejně (webové stránky – diskuse) na otázku 22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, podělím se s rodinou a známými na otázku 23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, podělím se veřejně (webové stránky – diskuse) na otázku 23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neovlivní mě to, bude-li to zajímavá nabídka, koupím si od této značky další mobilní telefon na otázku 24. Budete-li nespokojen/a se zakoupeným mobilním telefonem či službami s ním spojenými, ovlivní to Váš případný budoucí nákup od této značky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovlivní mě to a neprovedu další nákup od této značky na otázku 24. Budete-li nespokojen/a se zakoupeným mobilním telefonem či službami s ním spojenými, ovlivní to Váš případný budoucí nákup od této značky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v případě poskytnutí špatných služeb – změním jen obchodníka, ale značku nikoliv na otázku 24. Budete-li nespokojen/a se zakoupeným mobilním telefonem či službami s ním spojenými, ovlivní to Váš případný budoucí nákup od této značky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostal/a jsem ho jako dárek na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od autorizovaného prodejce mobilních telefonů - eshop na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od autorizovaného prodejce mobilních telefonů – kamenná prodejna na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od mobilního operátora - eshop na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od mobilního operátora - kamenná prodejna na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí přes inzerát na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí v obchodě s elektrospotřebiči – kamenná prodejna na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí v obchodě s elektrospotřebiči - eshop na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:

9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?

  • odpověď odborné webové stránky a diskuse:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od mobilního operátora - eshop na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:

12. Využíváte webové stránky, kde je možné vzájemné srovnání mobilních telefonů?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi LG na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí přes inzerát na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:

15. Jaké prostředí při nákupu mobilního telefonu preferujete?

  • odpověď online – eshop:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?

17. Preferujete nákup jakého mobilního telefonu?

  • odpověď pouze úplně nového:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi déle než 1 měsíc na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi potřeba být IN a vlastnit nejnovější model na otázku 8. Co Vás naposledy přimělo pořídit nový mobilní telefon?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama (letáky atd.) na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi funkce a aplikace=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníci a prodejci na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruční servis=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)

18. Necháte se při nákupu mobilního telefonu ovlivnit cenovými nabídkami či akcemi?

  • odpověď ne:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)

20. Je pro Vás důležité, jak značku Vašeho mobilního telefonu vnímají ostatní?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi funkce a aplikace=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi operační systém=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi LG na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi image=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nokia na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sony na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita fotoaparátu=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od mobilního operátora - kamenná prodejna na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled – design – rozměry – hmotnost=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled – design – rozměry – hmotnost=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost paměti – možnost paměťové karty=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, je mi to jedno na otázku 14. Zajímáte se blíže o danou značku, od které mobilní telefon kupujete? (jak se značka profiluje, jaké má hodnoty, sociální zodpovědnost atd.)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi neovlivní mě to, bude-li to zajímavá nabídka, koupím si od této značky další mobilní telefon na otázku 24. Budete-li nespokojen/a se zakoupeným mobilním telefonem či službami s ním spojenými, ovlivní to Váš případný budoucí nákup od této značky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od autorizovaného prodejce mobilních telefonů - eshop na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, podělím se veřejně (webové stránky – diskuse) na otázku 23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi déle než 1 měsíc na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výdrž baterie=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita fotoaparátu=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodnu se ihned na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, podělím se veřejně (webové stránky – diskuse) na otázku 22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od mobilního operátora - eshop na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi image=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi online – eshop na otázku 15. Jaké prostředí při nákupu mobilního telefonu preferujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost paměti – možnost paměťové karty=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruční servis=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snadná ovladatelnost (user friendly)=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samsung na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi minulá zkušenost=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Necháte se při nákupu mobilního telefonu ovlivnit cenovými nabídkami či akcemi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snadná ovladatelnost (user friendly)=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruční servis=2 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)

22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?

  • odpověď ano, podělím se s rodinou a známými:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi potřeba být IN a vlastnit nejnovější model na otázku 8. Co Vás naposledy přimělo pořídit nový mobilní telefon?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama (letáky atd.) na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi HTC na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od mobilního operátora - eshop na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, podělím se s rodinou a známými na otázku 23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruční servis=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kolegové na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi minulá zkušenost=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi operační systém=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost paměti – možnost paměťové karty=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale pouze v době, když se chystám pořídit nový mobilní telefon na otázku 10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi LG na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost paměti – možnost paměťové karty=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodina a známí na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ano na otázku 21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Je pro Vás důležité, jak značku Vašeho mobilního telefonu vnímají ostatní?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovlivní mě to a neprovedu další nákup od této značky na otázku 24. Budete-li nespokojen/a se zakoupeným mobilním telefonem či službami s ním spojenými, ovlivní to Váš případný budoucí nákup od této značky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi déle než 1 měsíc na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi image=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 15. Jaké prostředí při nákupu mobilního telefonu preferujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled – design – rozměry – hmotnost=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cca 1 měsíc na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita fotoaparátu=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, je to pro mě důležité na otázku 14. Zajímáte se blíže o danou značku, od které mobilní telefon kupujete? (jak se značka profiluje, jaké má hodnoty, sociální zodpovědnost atd.)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí přes inzerát na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborníci a prodejci na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od autorizovaného prodejce mobilních telefonů – kamenná prodejna na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sony na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snadná ovladatelnost (user friendly)=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi odborné webové stránky a diskuse na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruční servis=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí v obchodě s elektrospotřebiči - eshop na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:

23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?

  • odpověď ano, podělím se s rodinou a známými:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi potřeba být IN a vlastnit nejnovější model na otázku 8. Co Vás naposledy přimělo pořídit nový mobilní telefon?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama (letáky atd.) na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi HTC na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi LG na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí přes inzerát na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, podělím se s rodinou a známými na otázku 22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple na otázku 19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost paměti – možnost paměťové karty=3 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodina a známí na otázku 9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale pouze v době, když se chystám pořídit nový mobilní telefon na otázku 10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cca 1 měsíc na otázku 13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupí od mobilního operátora - eshop na otázku 7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi minulá zkušenost=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled – design – rozměry – hmotnost=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, je to pro mě důležité na otázku 14. Zajímáte se blíže o danou značku, od které mobilní telefon kupujete? (jak se značka profiluje, jaké má hodnoty, sociální zodpovědnost atd.)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi image=1 na otázku 11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)
  • odpověď ano, podělím se veřejně (webové stránky – diskuse):
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, podělím se veřejně (webové stránky – diskuse) na otázku 22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Současné zaměstnání:

5. Vlastníte soukromý mobilní telefon? (není myšlen služební mobilní telefon)

6. Jak je to dlouho, co byl Váš poslední mobilní telefon pořízen/získán?

7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:

8. Co Vás naposledy přimělo pořídit nový mobilní telefon?

9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?

10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?

11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)

12. Využíváte webové stránky, kde je možné vzájemné srovnání mobilních telefonů?

13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?

14. Zajímáte se blíže o danou značku, od které mobilní telefon kupujete? (jak se značka profiluje, jaké má hodnoty, sociální zodpovědnost atd.)

15. Jaké prostředí při nákupu mobilního telefonu preferujete?

16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?

17. Preferujete nákup jakého mobilního telefonu?

18. Necháte se při nákupu mobilního telefonu ovlivnit cenovými nabídkami či akcemi?

19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?

20. Je pro Vás důležité, jak značku Vašeho mobilního telefonu vnímají ostatní?

21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?

22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?

23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?

24. Budete-li nespokojen/a se zakoupeným mobilním telefonem či službami s ním spojenými, ovlivní to Váš případný budoucí nákup od této značky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Současné zaměstnání:

5. Vlastníte soukromý mobilní telefon? (není myšlen služební mobilní telefon)

6. Jak je to dlouho, co byl Váš poslední mobilní telefon pořízen/získán?

7. Poslední mobilní telefon byl pořízen/získán:

8. Co Vás naposledy přimělo pořídit nový mobilní telefon?

9. Odkud sbíráte informace či rady během rozhodování o koupi mobilního telefonu?

10. Sledujete novinky na trhu mobilních telefonů?

11. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu mobilního telefonu na stupnici 1 – 4 (1 = ROZHODUJÍCÍ 2 = DŮLEŽITÉ 3 = OKRAJOVÉ 4 = NEDŮLEŽITÉ)

12. Využíváte webové stránky, kde je možné vzájemné srovnání mobilních telefonů?

13. Jak dlouho se rozhodujete, než mobilní telefon pořídíte?

14. Zajímáte se blíže o danou značku, od které mobilní telefon kupujete? (jak se značka profiluje, jaké má hodnoty, sociální zodpovědnost atd.)

15. Jaké prostředí při nákupu mobilního telefonu preferujete?

16. Navštívíte před online nákupem ještě kamennou prodejnu, kde si mobilní telefon vyzkoušíte?

17. Preferujete nákup jakého mobilního telefonu?

18. Necháte se při nákupu mobilního telefonu ovlivnit cenovými nabídkami či akcemi?

19. Jakou značku mobilního telefonu aktuálně vlastníte?

20. Je pro Vás důležité, jak značku Vašeho mobilního telefonu vnímají ostatní?

21. Jste spokojen/a se svým aktuálním mobilním telefonem?

22. Podělíte se se svými pozitivními zkušenostmi s ostatními?

23. Podělíte se se svými negativními zkušenostmi s ostatními?

24. Budete-li nespokojen/a se zakoupeným mobilním telefonem či službami s ním spojenými, ovlivní to Váš případný budoucí nákup od této značky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čiháková, K.Nákup mobilního telefonu (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://nakup-mobilniho-telefonu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.