Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup na slevomatech

Nákup na slevomatech

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Červenková
Šetření:11. 04. 2012 - 18. 04. 2012
Počet respondentů:150
Počet otázek (max/průměr):17 / 17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazníkové šetření je určeno pro uživatele slevomatů.

 

Dobrý den,

jsme studenti Ekonomické fakulty a tímto Vás žádáme o vyplnění našeho dotázniku, který využijeme k vypracování seminární práce. Cílem našeho výzkumu je zjistit, které slevomaty nejčastěji využívate, co si na slevomatech kupujete, kolik jste ochotni utratit a jak Vás ovliňují dané slevy.
 

Odpovědi respondentů

1. Využíváte slevomaty na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13388,67 %88,67 %  
ne1711,33 %11,33 %  

Graf

2. Který z těchto slevomatů preferujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz7852 %52 %  
Jiné3221,33 %21,33 %  
Vykupto.cz2013,33 %13,33 %  
Zapakatel.cz128 %8 %  
Ulovto.cz42,67 %2,67 %  
Amplion.cz32 %2 %  
Fajnslevy.cz10,67 %0,67 %  

Graf

3. Co nejčastěji nakupujete na slevomatech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo a pití6442,67 %42,67 %  
Zboží2718 %18 %  
Jiné2013,33 %13,33 %  
Zájezdy1912,67 %12,67 %  
Kosmetické a relaxační služby1812 %12 %  
Móda21,33 %1,33 %  

Graf

4. Jaký způsobem uhrazujete služby či zboží na slevomatech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Převodem9060 %60 %  
Kartou3926 %26 %  
Dobírka128 %8 %  
Jiné85,33 %5,33 %  
Osobní odběr10,67 %0,67 %  

Graf

5. Jak jste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb?

(např. vstřícnost personálu v restauracích oproti běžným zákazníkům)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni11476 %76 %  
Velmi spokojeni1711,33 %11,33 %  
Nepříliš spokojeni128 %8 %  
Nespokojeni74,67 %4,67 %  

Graf

6. Jste spokojeni s šířkou sortimetu služeb a zboží, které slevomat poskytuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni8758 %58 %  
Velmi spokojeni2919,33 %19,33 %  
Nepříliš spokojeni2818,67 %18,67 %  
Nespokojeni64 %4 %  

Graf

7. Jste spokojeni s dodáním voucheru či zbožím?

(např. včasné doručení voucheru či zboží)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni8657,33 %57,33 %  
Velmi spokojeni5335,33 %35,33 %  
Nepříliš spokojeni85,33 %5,33 %  
Nespokojeni32 %2 %  

Graf

8. Zdají se Vám výše slevy úměrné (skutečné) k cílové ceně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano9764,67 %64,67 %  
Ano 2718 %18 %  
Spíše ne1912,67 %12,67 %  
Ne74,67 %4,67 %  

Graf

9. Ovlivňuje Vás výše slevy daných produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5939,33 %39,33 %  
Ano5738 %38 %  
Spíše ne2315,33 %15,33 %  
Ne117,33 %7,33 %  

Graf

10. Kotrolujete pravidelně nové slevy na slevomatech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4630,67 %30,67 %  
Spíše ne4530 %30 %  
Ne3322 %22 %  
Ano2617,33 %17,33 %  

Graf

11. Ovlivňuje Vás desing webových stránek při výběru slevomatu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne5536,67 %36,67 %  
Spíše ano3825,33 %25,33 %  
Ano3120,67 %20,67 %  
Ne2617,33 %17,33 %  

Graf

12. Kolikrát za rok nakupujete na slevomatech?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102617,33 %17,33 %  
32416 %16 %  
12013,33 %13,33 %  
51912,67 %12,67 %  
21812 %12 %  
485,33 %5,33 %  
674,67 %4,67 %  
1274,67 %4,67 %  
2064 %4 %  
3032 %2 %  
ostatní odpovědi 15
8
7
24
50
1367
128 %8 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.15
Minimum:1
Maximum:20
Variační rozpětí:19
Rozptyl:22.06
Směrodatná odchylka:4.7
Medián:5
Modus:10

Graf

13. Kolik průměrně za rok utratíte na slevomatech?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10003221,33 %21,33 %  
20001912,67 %12,67 %  
30001610,67 %10,67 %  
50001510 %10 %  
500149,33 %9,33 %  
150085,33 %5,33 %  
153,33 %3,33 %  
250053,33 %3,33 %  
1000053,33 %3,33 %  
10042,67 %2,67 %  
ostatní odpovědi 200
3500
300
6000
4000
600
15000
800
12000
1200
10000000000000000
1758
25000
154
2718 %18 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2217
Minimum:100
Maximum:10000
Variační rozpětí:9900
Rozptyl:3753053.16
Směrodatná odchylka:1937.28
Medián:1629
Modus:1000

Graf

14. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11677,33 %77,33 %  
Muž3422,67 %22,67 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2613690,67 %90,67 %  
27 - 3485,33 %5,33 %  
35 a více42,67 %2,67 %  
Méně než 1821,33 %1,33 %  

Graf

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou11677,33 %77,33 %  
Vysokoškolské2617,33 %17,33 %  
Základní32 %2 %  
Střední bez maturity/vyučen32 %2 %  
Vyšší odborné21,33 %1,33 %  

Graf

17. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 1 999 Kč5436 %36 %  
2 000 - 4 999 Kč4429,33 %29,33 %  
5 000 – 9 999 Kč 2617,33 %17,33 %  
nad 15 000 Kč1610,67 %10,67 %  
10 000 – 14 999 Kč 106,67 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte slevomaty na internetu?

2. Který z těchto slevomatů preferujete nejčastěji?

3. Co nejčastěji nakupujete na slevomatech?

4. Jaký způsobem uhrazujete služby či zboží na slevomatech?

5. Jak jste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb?

6. Jste spokojeni s šířkou sortimetu služeb a zboží, které slevomat poskytuje?

7. Jste spokojeni s dodáním voucheru či zbožím?

8. Zdají se Vám výše slevy úměrné (skutečné) k cílové ceně?

9. Ovlivňuje Vás výše slevy daných produktů?

10. Kotrolujete pravidelně nové slevy na slevomatech?

11. Ovlivňuje Vás desing webových stránek při výběru slevomatu?

12. Kolikrát za rok nakupujete na slevomatech?

13. Kolik průměrně za rok utratíte na slevomatech?

14. Vaše pohlaví

15. Kolik je Vám let?

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Jaký je Váš měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte slevomaty na internetu?

2. Který z těchto slevomatů preferujete nejčastěji?

3. Co nejčastěji nakupujete na slevomatech?

4. Jaký způsobem uhrazujete služby či zboží na slevomatech?

5. Jak jste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb?

6. Jste spokojeni s šířkou sortimetu služeb a zboží, které slevomat poskytuje?

7. Jste spokojeni s dodáním voucheru či zbožím?

8. Zdají se Vám výše slevy úměrné (skutečné) k cílové ceně?

9. Ovlivňuje Vás výše slevy daných produktů?

10. Kotrolujete pravidelně nové slevy na slevomatech?

11. Ovlivňuje Vás desing webových stránek při výběru slevomatu?

12. Kolikrát za rok nakupujete na slevomatech?

13. Kolik průměrně za rok utratíte na slevomatech?

14. Vaše pohlaví

15. Kolik je Vám let?

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Jaký je Váš měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Červenková , Š.Nákup na slevomatech (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakup-na-slevomatech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.