Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup náplastí - Značka Spofaplast

Nákup náplastí - Značka Spofaplast

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Žaneta Senftová
Šetření:24. 03. 2016 - 06. 04. 2016
Počet respondentů:135
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

momentálně pracuji na Diplomové práci. V souvislosti s touto činností bych Vás ráda požádala o vyplnění  anonymního dotazníku - nezabere Vám více než 5 minut.

Předem Vám velice děkuji za pomoc!

Odpovědi respondentů

1. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské7555,56 %55,56 %  
Středoškolské s maturitou4936,3 %36,3 %  
Středoškolské bez maturity64,44 %4,44 %  
Základní53,7 %3,7 %  

Graf

2. Místo bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město nad 10.000 obyvatel10980,74 %80,74 %  
Město do 10.000 obyvatel1511,11 %11,11 %  
Obec do 1.000 obyvatel118,15 %8,15 %  

Graf

3. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 306245,93 %45,93 %  
31 - 556245,93 %45,93 %  
56 - 10064,44 %4,44 %  
0 - 1853,7 %3,7 %  

Graf

4. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9368,89 %68,89 %  
Muž4231,11 %31,11 %  

Graf

5. Váš měsíční hubý příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20.001 - 50.000 CZK7656,72 %56,3 %  
10.001 - 20.000 CZK2216,42 %16,3 %  
Do 10.000 CZK2115,67 %15,56 %  
Nad 50.000 CZK1511,19 %11,11 %  

Graf

6. Jakou značku náplastí používáte (kupujete)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, značka pro mě není důležitá7656,3 %56,3 %  
Spofaplast2216,3 %16,3 %  
Hartmann139,63 %9,63 %  
Urgo107,41 %7,41 %  
Compeed53,7 %3,7 %  
Dr.Max21,48 %1,48 %  
Nexcare10,74 %0,74 %  
Nexcare, Compeed10,74 %0,74 %  
všechny uvedené10,74 %0,74 %  
různé10,74 %0,74 %  
Nexcare 3M10,74 %0,74 %  
s obrazkami10,74 %0,74 %  
Omniplast, sensiplast, ikeafamily, urgo10,74 %0,74 %  

Graf

7. Kde nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V kamenných lékárnách9368,89 %68,89 %  
V obchodních řetězcích2720 %20 %  
V internetových lékárnách42,96 %2,96 %  
v drogerii32,22 %2,22 %  
Drogerie32,22 %2,22 %  
DM drogerie10,74 %0,74 %  
lékárny & drogerie10,74 %0,74 %  
v kamenných lékárnách nebo drogeriích10,74 %0,74 %  
kdekolvek10,74 %0,74 %  
vkamenných lékárnách a v obchodních řetězcích10,74 %0,74 %  

Graf

8. Jaké faktory u Vás rozhodují při výběru náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita9167,41 %67,41 %  
Cena6044,44 %44,44 %  
Je dlouho na trhu = osvědčená (ozkoušená) náplast2720 %20 %  
Doporučení od lékárníka2619,26 %19,26 %  
Oblíbenost značky1511,11 %11,11 %  
Doporučení od známého1410,37 %10,37 %  
Obal139,63 %9,63 %  
Viděl/a jsem ji v reklamě53,7 %3,7 %  
Recenze na internetu42,96 %2,96 %  
vybírám čistě podle toho, jaký druh náplasti potřebuju a kupuju první, kterou vidím.10,74 %0,74 %  
účel (do vody; nepropustné; na puchýře...); balení (střihání; jednotlivé kusy)10,74 %0,74 %  
Rozměry nebo tvar10,74 %0,74 %  
dosavadní zkušenosti10,74 %0,74 %  
obrazky (detske naplaste)10,74 %0,74 %  
funkce10,74 %0,74 %  
Obrázek na náplasti10,74 %0,74 %  
typ naplasti10,74 %0,74 %  
různé velikosti a tvary v balení, cena10,74 %0,74 %  
neřeším, vemu, která mi přijde první pod ruku10,74 %0,74 %  

Graf

9. Jaký vliv má na Vás při koupi obal produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaujme mě, ale při koupi nijak neovlivní5137,78 %37,78 %  
Žádný (zajímá mě spíše obsah, než obal)4936,3 %36,3 %  
Dám přednost pěknému obalu před obalem nemoderním/nevýrazným/vypadajícím levně či nekvalitně3223,7 %23,7 %  
ovlivňují mě informace uvedené na obalu10,74 %0,74 %  
obal má vliv pouze u náplastí, které kupuji pro děti10,74 %0,74 %  
zásadní, volil bych jen podle něj10,74 %0,74 %  

Graf

10. Pod pojmem PRÉMIOVÁ NÁPLAST si představuji, že:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobře a dlouho lepí4130,37 %30,37 %  
Urychluje hojení3525,93 %25,93 %  
Je voděodolná, nemusí se často měnit2921,48 %21,48 %  
Je komfortní a nenápadná1914,07 %14,07 %  
Pěkně vypadá21,48 %1,48 %  
Ma speciální vlastnosti at je to cokoliv10,74 %0,74 %  
je dražší10,74 %0,74 %  
spíš něco z finančních trhů10,74 %0,74 %  
nic10,74 %0,74 %  
marketingový trik10,74 %0,74 %  
reklamní chyták10,74 %0,74 %  
je drahsia10,74 %0,74 %  
Dobře drží a jde snadno odstranit10,74 %0,74 %  
nic, jen reklamní trik10,74 %0,74 %  

Graf

11. Značku Spofaplast znáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z praktického využití5137,78 %37,78 %  
Neznám4936,3 %36,3 %  
Z lékárny118,15 %8,15 %  
Z reklamy53,7 %3,7 %  
Z doporučení42,96 %2,96 %  
Z internetu42,96 %2,96 %  
Z práce 21,48 %1,48 %  
Historie - Jediná kdysi prodávána náplast 10,74 %0,74 %  
historie10,74 %0,74 %  
historicky známa značka10,74 %0,74 %  
Jiz z detstvi10,74 %0,74 %  
z dětství10,74 %0,74 %  
letitá značka v ČR10,74 %0,74 %  
Pracovala jsem ve 3M ;-)10,74 %0,74 %  
Z praxe10,74 %0,74 %  
ze školy (zdravka)10,74 %0,74 %  

Graf

12. Použil/a jste někdy produkt značky Spofaplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7555,56 %55,56 %  
Ne6044,44 %44,44 %  

Graf

13. Jaký produkt značky Spofaplast jste použil/a

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o 3M Spofaplast Textilní náplast4153,25 %30,37 %  
o 3M Spofaplast Voděodolná náplast1418,18 %10,37 %  
o 3M Spofaplast Gelová náplast56,49 %3,7 %  
o 3M Spofaplast Dětská náplast56,49 %3,7 %  
o 3M Spofaplast na kuří oka33,9 %2,22 %  
o 3M Spofaplast z netkané textilie33,9 %2,22 %  
netuším zda jsem použil - nepamatuji si každou náplast, kterou jsem kdy použil11,3 %0,74 %  
o 3M Spofaplast Transparentní fólie11,3 %0,74 %  
textilní, voděodolnou a dětskou11,3 %0,74 %  
skoro všechny11,3 %0,74 %  
Takovou tu dlouhou strihaci, ta je prakticka kvuli libovolne velikosti a celkem i dobre drzi. 11,3 %0,74 %  
nepamatuji se11,3 %0,74 %  

Graf

14. Jak vnímáte cenu značky Spofaplast s porovnáním oproti konkurenčním produktům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cenu neřeším3242,67 %23,7 %  
Srovnatelná2938,67 %21,48 %  
Levná1216 %8,89 %  
Drahá22,67 %1,48 %  

Graf

15. Líbí se vám design obalu značky Spofaplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsem rád/a, že je mnoho let velmi podobný3344 %24,44 %  
Ano, je moc pěkný1216 %8,89 %  
Ne, je to šílené retro1114,67 %8,15 %  
Ne, změnil/a bych barvu obalu79,33 %5,19 %  
je mi to jedno22,67 %1,48 %  
nechte to tak, prostě Spofaplast, žádný nápad11,33 %0,74 %  
netuším, jak vypadá11,33 %0,74 %  
obal neřeším11,33 %0,74 %  
Nevim, jaky ma obal :) 11,33 %0,74 %  
není pro mne relevantní11,33 %0,74 %  
je mi jedno jaky ma obal11,33 %0,74 %  
Obal si nevybavuji11,33 %0,74 %  
nevybavím si jak obal vypadá11,33 %0,74 %  
Neřeším. 11,33 %0,74 %  
je mi to jedno jak vypada, hlavne ze produkt funguje11,33 %0,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Použil/a jste někdy produkt značky Spofaplast?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 6. Jakou značku náplastí používáte (kupujete)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi o 3M Spofaplast Voděodolná náplast na otázku 13. Jaký produkt značky Spofaplast jste použil/a
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenu neřeším na otázku 14. Jak vnímáte cenu značky Spofaplast s porovnáním oproti konkurenčním produktům?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná na otázku 14. Jak vnímáte cenu značky Spofaplast s porovnáním oproti konkurenčním produktům?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srovnatelná na otázku 14. Jak vnímáte cenu značky Spofaplast s porovnáním oproti konkurenčním produktům?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, je moc pěkný na otázku 15. Líbí se vám design obalu značky Spofaplast?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, jsem rád/a, že je mnoho let velmi podobný na otázku 15. Líbí se vám design obalu značky Spofaplast?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, je to šílené retro na otázku 15. Líbí se vám design obalu značky Spofaplast?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi o 3M Spofaplast Textilní náplast na otázku 13. Jaký produkt značky Spofaplast jste použil/a
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z praktického využití na otázku 11. Značku Spofaplast znáte:
  • odpověď Ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám na otázku 11. Značku Spofaplast znáte:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Dosažené vzdělání

2. Místo bydliště

3. Věk

4. Pohlaví

5. Váš měsíční hubý příjem

6. Jakou značku náplastí používáte (kupujete)?

7. Kde nakupujete náplasti?

8. Jaké faktory u Vás rozhodují při výběru náplasti?

9. Jaký vliv má na Vás při koupi obal produktu?

10. Pod pojmem PRÉMIOVÁ NÁPLAST si představuji, že:

11. Značku Spofaplast znáte:

12. Použil/a jste někdy produkt značky Spofaplast?

13. Jaký produkt značky Spofaplast jste použil/a

14. Jak vnímáte cenu značky Spofaplast s porovnáním oproti konkurenčním produktům?

15. Líbí se vám design obalu značky Spofaplast?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Dosažené vzdělání

2. Místo bydliště

3. Věk

4. Pohlaví

5. Váš měsíční hubý příjem

6. Jakou značku náplastí používáte (kupujete)?

7. Kde nakupujete náplasti?

8. Jaké faktory u Vás rozhodují při výběru náplasti?

9. Jaký vliv má na Vás při koupi obal produktu?

10. Pod pojmem PRÉMIOVÁ NÁPLAST si představuji, že:

11. Značku Spofaplast znáte:

12. Použil/a jste někdy produkt značky Spofaplast?

13. Jaký produkt značky Spofaplast jste použil/a

14. Jak vnímáte cenu značky Spofaplast s porovnáním oproti konkurenčním produktům?

15. Líbí se vám design obalu značky Spofaplast?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Senftová, Ž.Nákup náplastí - Značka Spofaplast (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakup-naplasti-znacka-spofap.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.