Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup oblečení na internetovém obchodě

Nákup oblečení na internetovém obchodě

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aleš Miňo
Šetření:08. 05. 2016 - 13. 05. 2016
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:80,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Tento dotazník bude sloužit jako podklad pro seminární práci na Vysoké škole a zabere opravdu jen pár minut. Dále budou odpovědi využity pro analýzu a zisk potřebných informací o tom, jak lidé vnímají nakupování oblečení na internetových obchodech. Výzkum může přispět k zlepšení možnosti nakupování oblečení na internetových obchodech. 

 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete oblečení na internetovém obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8477,06 %77,06 %  
Ne2522,94 %22,94 %  

Graf

2. Jak často nakupujete oblečení na internetovém obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 1x měsíčně6172,62 %55,96 %  
1x měsíčně1416,67 %12,84 %  
2-3 krát měsíčně89,52 %7,34 %  
4x a více měsíčně11,19 %0,92 %  

Graf

3. Který z těchto faktorů je pro Vás při nákupu rozhodující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena4047,62 %36,7 %  
Ostatní (grafika, první dojem, rozsah sortimentu)2428,57 %22,02 %  
Reference2023,81 %18,35 %  

Graf

4. Kolik jste ochotni měsíčně maximálně utratit za oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1000 Kč3845,24 %34,86 %  
1001 - 2000 Kč2833,33 %25,69 %  
2001 - 3000 Kč1214,29 %11,01 %  
3001 - 4000 Kč44,76 %3,67 %  
Více než 4000 Kč22,38 %1,83 %  

Graf

5. Sledujete při nákupu oblečení, zda je aktuálně skladem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7690,48 %69,72 %  
ne89,52 %7,34 %  

Graf

6. Jak se zachováte, pokud Vaše vybrané zboží není momentálně skladem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Najdu si jiný e-shop5464,29 %49,54 %  
Objednám zboží a počkám až bude skladem2226,19 %20,18 %  
Zajdu do kamenného obchodu89,52 %7,34 %  

Graf

7. Jaký způsobem dopravy nejraději preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepravci zásilek (PPL apod.)4351,19 %39,45 %  
Úloženka / Zásilkovna2125 %19,27 %  
Česká pošta2023,81 %18,35 %  

Graf

8. Jak rychle by podle Vás měla objednaná zásilka dorazit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do tří dnů5261,9 %47,71 %  
Do 24 hodin1517,86 %13,76 %  
Do týdne910,71 %8,26 %  
Neřeším to89,52 %7,34 %  

Graf

9. Už se vám někdy stalo, že Vaše zásilka přišla poškozena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6476,19 %58,72 %  
ano2023,81 %18,35 %  

Graf

10. Z následujících možností označte alespoň jednu, která Vás nejvíce odrazuje od nákupu na internetovém obchodě.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemůžete si dané zboží vyzkoušet7366,97 %66,97 %  
Špatné reference4642,2 %42,2 %  
E-shop na vás působí nedůvěryhodně4036,7 %36,7 %  
Dlouhá doba doručení2825,69 %25,69 %  
Špatné zkušenosti2018,35 %18,35 %  
Cena98,26 %8,26 %  
Vysoké poštovné21,83 %1,83 %  
doprava10,92 %0,92 %  
Obávám se špatné velikosti. 10,92 %0,92 %  
cena dopravy10,92 %0,92 %  
cena ta dopravu10,92 %0,92 %  
Poštovné 10,92 %0,92 %  

Graf

11. Jaké je Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8477,06 %77,06 %  
Muž2522,94 %22,94 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 25 let7568,81 %68,81 %  
26 - 39 let2321,1 %21,1 %  
40 - 59 let98,26 %8,26 %  
Do 15 let21,83 %1,83 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou4944,95 %44,95 %  
Vysokoškolské4440,37 %40,37 %  
Středoškolské87,34 %7,34 %  
Základní76,42 %6,42 %  
Vyšší odborné10,92 %0,92 %  

Graf

14. Jaký je Váš socioekonomický status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující student3532,11 %32,11 %  
Student3229,36 %29,36 %  
Zaměstnaný2724,77 %24,77 %  
Na mateřské dovolené54,59 %4,59 %  
OSVČ43,67 %3,67 %  
Jiný32,75 %2,75 %  
Nezaměstnaný21,83 %1,83 %  
Důchodce10,92 %0,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak často nakupujete oblečení na internetovém obchodě?

  • odpověď Méně než 1x měsíčně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úloženka / Zásilkovna na otázku 7. Jaký způsobem dopravy nejraději preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete oblečení na internetovém obchodě?

2. Jak často nakupujete oblečení na internetovém obchodě?

3. Který z těchto faktorů je pro Vás při nákupu rozhodující?

4. Kolik jste ochotni měsíčně maximálně utratit za oblečení?

5. Sledujete při nákupu oblečení, zda je aktuálně skladem?

6. Jak se zachováte, pokud Vaše vybrané zboží není momentálně skladem?

7. Jaký způsobem dopravy nejraději preferujete?

8. Jak rychle by podle Vás měla objednaná zásilka dorazit?

9. Už se vám někdy stalo, že Vaše zásilka přišla poškozena?

10. Z následujících možností označte alespoň jednu, která Vás nejvíce odrazuje od nákupu na internetovém obchodě.

11. Jaké je Vaše pohlaví

12. Kolik je Vám let?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. Jaký je Váš socioekonomický status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete oblečení na internetovém obchodě?

2. Jak často nakupujete oblečení na internetovém obchodě?

3. Který z těchto faktorů je pro Vás při nákupu rozhodující?

4. Kolik jste ochotni měsíčně maximálně utratit za oblečení?

5. Sledujete při nákupu oblečení, zda je aktuálně skladem?

6. Jak se zachováte, pokud Vaše vybrané zboží není momentálně skladem?

7. Jaký způsobem dopravy nejraději preferujete?

8. Jak rychle by podle Vás měla objednaná zásilka dorazit?

9. Už se vám někdy stalo, že Vaše zásilka přišla poškozena?

10. Z následujících možností označte alespoň jednu, která Vás nejvíce odrazuje od nákupu na internetovém obchodě.

11. Jaké je Vaše pohlaví

12. Kolik je Vám let?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

14. Jaký je Váš socioekonomický status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Miňo, A.Nákup oblečení na internetovém obchodě (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakup-obleceni-na-e-shopu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.