Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup oblečení v e-shopech

Nákup oblečení v e-shopech

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:iveta hillová
Šetření:16. 02. 2016 - 23. 02. 2016
Počet respondentů:221
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

ráda bych vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku. Jsem studentkou 2. ročníku navazujícího studia na Ekonomické fakultě VŠB – TU Ostrava a tento dotazník bude sloužit jako podklad pro vypracování mé diplomové práce na téma „Typologie zákazníků internetových obchodů s oblečením“. Dotazník je zcela anonymní a data budou použita pro analýzu chování a postojů zákazníků internetových obchodů s oděvy.

Děkuji vám za spolupráci.

Pokud není uvedeno jinak, označte prosím jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Nakoupili jste již někdy volnočasové oblečení prostřednictvím internetového obchodu? Za volnočasové oděvy jsou brány mikiny, trička, svetry, bundy apod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku, nevím → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20291,4 %91,4 %  
ne188,14 %8,14 %  
nevím10,45 %0,45 %  

Graf

2. Kde nejčastěji nakupujete tyto oděvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenných prodejnách15576,73 %70,14 %  
v internetových obchodech4220,79 %19 %  
stánkové prodejny a tržiště52,48 %2,26 %  

Graf

3. Jak často průměrně nakupujete volnočasové oděvy v e-shopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 x za tři měsíce6833,66 %30,77 %  
1 x za půl roku5125,25 %23,08 %  
1 x za měsíc3919,31 %17,65 %  
1 x za rok2311,39 %10,41 %  
méně než 1 x za rok146,93 %6,33 %  
1 x za týden73,47 %3,17 %  

Graf

4. Jak velkou částku průměrně utratíte v e-shopech za volnočasové oděvy během jednoho měsíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 1 00013767,82 %61,99 %  
1 001 - 3 0005125,25 %23,08 %  
3 001 - 5 000115,45 %4,98 %  
5 001 - 10 00031,49 %1,36 %  

Graf

5. Jaký způsob úhrady při nákupu oblečení v e-shopu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
online platba kartou7537,13 %33,94 %  
dobírka7135,15 %32,13 %  
bankovní převod3617,82 %16,29 %  
platba při převzetí zboží v prodejně136,44 %5,88 %  
PayPal apod.73,47 %3,17 %  

Graf

6. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). E-shop, kde nakoupím si vybírám

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dle ceny zboží1.5890.767
Z mých oblíbených obchodů2.2481.226
Z garantovaných obchodů2.3321.232
Dle ceny a způsobu dodání1.6290.738
Na základě doporučení rodiny3.0691.5
Na základě doporučení známých2.8121.212
Dle zkušeností předchozích zákazníků2.1831.07
Dle dostupnosti zboží2.2180.953
Dle vzhledu a použitelnosti e-shopu2.491.587

Graf

7. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Motivací pro online nákup je pro mě

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Širší výběr sortimentu1.9311.114
Nižší ceny zboží1.520.695
Úspora času1.5990.953
Pohodlí1.6390.924
Slevy1.7281.06
Doprava zdarma1.6040.932
Lepší prezentace zboží3.0151.193
Jednoduché porovnání zboží2.4161.411
Nedostupnost zboží v kamenných prodejnách2.3021.122
Nedostupnost daného obchodu v okolí2.2971.12

Graf

8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Za bariéry online nákupu považuji

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cenu dopravy1.6930.945
Obavy z reklamace2.2521.555
Nemožnost vyzkoušet zboží1.9161.325
Nedostatečný popis produktu2.3811.384
Toužím po okamžitém vlastnictví3.7481.476
Nedostatečné (nekvalitní) fotografie produktu2.451.416
Obavy ze zneužití platební karty3.1681.675
Obavy ze zneužití osobních údajů3.2771.448
Nemožnost konzultace s prodavačem3.9161.622

Graf

9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Rád/a surfuji na internetu21.337
Používám nástroje pro blokaci internetových reklam3.3223
Jsem zkušeným nakupujícím na internetu2.4261.68
Porovnávám ceny zboží21.257
Porovnávám vlastnosti zboží2.1781.483
Na internetu vyhledávám nejlevnější nabídky2.0591.422
Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači2.0251.48

Graf

10. Mé zkušenosti s online nákupem oděvů jsou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše kladné13466,34 %60,63 %  
zcela kladné5125,25 %23,08 %  
spíš záporné94,46 %4,07 %  
nejsem schopen/a určit83,96 %3,62 %  

Graf

11. Využíváte k online nákupu volnočasových oděvů také mobilních zařízení (telefon nebo tablet)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10350,99 %46,61 %  
ano9647,52 %43,44 %  
nevím31,49 %1,36 %  

Graf

12. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11657,43 %52,49 %  
muž8642,57 %38,91 %  

Graf

13. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 40 let13667,33 %61,54 %  
41 – 60 let3416,83 %15,38 %  
15 – 20 let2411,88 %10,86 %  
více než 60 let83,96 %3,62 %  

Graf

14. Jaké je vaše dominující ekonomické postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující10250,5 %46,15 %  
student7637,62 %34,39 %  
v domácnosti115,45 %4,98 %  
důchodce73,47 %3,17 %  
jiné31,49 %1,36 %  
nezaměstnaný31,49 %1,36 %  

Graf

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9949,01 %44,8 %  
středoškolské (výuční list, bez maturity, s maturitou)9547,03 %42,99 %  
základní83,96 %3,62 %  

Graf

16. Jaký je váš průměrný hrubý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 15 000 Kč9647,52 %43,44 %  
15 000 až 25 000 Kč7436,63 %33,48 %  
26 000 až 35 000 Kč2311,39 %10,41 %  
více než 35 000 Kč94,46 %4,07 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jak velkou částku průměrně utratíte v e-shopech za volnočasové oděvy během jednoho měsíce?

  • odpověď 0 - 1 000:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Porovnávám vlastnosti zboží=4 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za rok na otázku 3. Jak často průměrně nakupujete volnočasové oděvy v e-shopech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zkušeným nakupujícím na internetu=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

6. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). E-shop, kde nakoupím si vybírám

  • odpověď Dle ceny a způsobu dodání=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
  • odpověď Dle ceny zboží=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
  • odpověď Dle dostupnosti zboží=1:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatečné (nekvalitní) fotografie produktu=5 na otázku 8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Za bariéry online nákupu považuji
  • odpověď Na základě doporučení rodiny=5:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na základě doporučení známých=5 na otázku 6. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). E-shop, kde nakoupím si vybírám

7. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Motivací pro online nákup je pro mě

  • odpověď Doprava zdarma=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zkušeným nakupujícím na internetu=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
  • odpověď Úspora času=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlí=1 na otázku 7. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Motivací pro online nákup je pro mě

8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Za bariéry online nákupu považuji

  • odpověď Cenu dopravy=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zkušeným nakupujícím na internetu=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
  • odpověď Nemožnost konzultace s prodavačem=5:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatečný popis produktu=5 na otázku 8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Za bariéry online nákupu považuji
  • odpověď Nemožnost vyzkoušet zboží=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zkušeným nakupujícím na internetu=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednoduché porovnání zboží=4 na otázku 7. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Motivací pro online nákup je pro mě
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 x za rok na otázku 3. Jak často průměrně nakupujete volnočasové oděvy v e-shopech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy z reklamace=1 na otázku 8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Za bariéry online nákupu považuji
  • odpověď Obavy z reklamace=1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
  • odpověď Toužím po okamžitém vlastnictví=5:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatečné (nekvalitní) fotografie produktu=5 na otázku 8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Za bariéry online nákupu považuji

9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

  • odpověď Používám nástroje pro blokaci internetových reklam=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zkušeným nakupujícím na internetu=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
  • odpověď Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zkušeným nakupujícím na internetu=1 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

10. Mé zkušenosti s online nákupem oděvů jsou:

  • odpověď spíše kladné:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Porovnávám ceny zboží=3 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

11. Využíváte k online nákupu volnočasových oděvů také mobilních zařízení (telefon nebo tablet)?

  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zkušeným nakupujícím na internetu=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 x za rok na otázku 3. Jak často průměrně nakupujete volnočasové oděvy v e-shopech?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu vyhledávám nejlevnější nabídky=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

12. Jakého jste pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi v domácnosti na otázku 14. Jaké je vaše dominující ekonomické postavení?

13. Jaký je váš věk?

  • odpověď 21 – 40 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dle ceny a způsobu dodání=3 na otázku 6. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). E-shop, kde nakoupím si vybírám
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dle zkušeností předchozích zákazníků=4 na otázku 6. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). E-shop, kde nakoupím si vybírám
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Používám nástroje pro blokaci internetových reklam=4 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď středoškolské (výuční list, bez maturity, s maturitou):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zkušeným nakupujícím na internetu=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
  • odpověď vysokoškolské:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 000 až 35 000 Kč na otázku 16. Jaký je váš průměrný hrubý měsíční příjem?

16. Jaký je váš průměrný hrubý měsíční příjem?

  • odpověď méně než 15 000 Kč:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zkušeným nakupujícím na internetu=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Umím pracovat s internetovými srovnávači a vyhledávači=5 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Porovnávám vlastnosti zboží=4 na otázku 9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakoupili jste již někdy volnočasové oblečení prostřednictvím internetového obchodu? Za volnočasové oděvy jsou brány mikiny, trička, svetry, bundy apod.

2. Kde nejčastěji nakupujete tyto oděvy?

3. Jak často průměrně nakupujete volnočasové oděvy v e-shopech?

4. Jak velkou částku průměrně utratíte v e-shopech za volnočasové oděvy během jednoho měsíce?

5. Jaký způsob úhrady při nákupu oblečení v e-shopu preferujete?

6. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). E-shop, kde nakoupím si vybírám

7. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Motivací pro online nákup je pro mě

8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Za bariéry online nákupu považuji

9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

10. Mé zkušenosti s online nákupem oděvů jsou:

11. Využíváte k online nákupu volnočasových oděvů také mobilních zařízení (telefon nebo tablet)?

12. Jakého jste pohlaví?

13. Jaký je váš věk?

14. Jaké je vaše dominující ekonomické postavení?

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Jaký je váš průměrný hrubý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakoupili jste již někdy volnočasové oblečení prostřednictvím internetového obchodu? Za volnočasové oděvy jsou brány mikiny, trička, svetry, bundy apod.

2. Kde nejčastěji nakupujete tyto oděvy?

3. Jak často průměrně nakupujete volnočasové oděvy v e-shopech?

4. Jak velkou částku průměrně utratíte v e-shopech za volnočasové oděvy během jednoho měsíce?

5. Jaký způsob úhrady při nákupu oblečení v e-shopu preferujete?

6. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). E-shop, kde nakoupím si vybírám

7. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Motivací pro online nákup je pro mě

8. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím). Za bariéry online nákupu považuji

9. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními (1 – zcela Souhlasím, 5 – zcela Nesouhlasím).

10. Mé zkušenosti s online nákupem oděvů jsou:

11. Využíváte k online nákupu volnočasových oděvů také mobilních zařízení (telefon nebo tablet)?

12. Jakého jste pohlaví?

13. Jaký je váš věk?

14. Jaké je vaše dominující ekonomické postavení?

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Jaký je váš průměrný hrubý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

hillová, i.Nákup oblečení v e-shopech (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakup-obleceni-v-e-shopech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.