Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup oblečení, značka Lacoste

Nákup oblečení, značka Lacoste

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Auez Sushi
Šetření:15. 12. 2023 - 13. 03. 2024
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):23 / 17.48
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je věnován tématu nákupu oblečení. Děkuji předem za odpovědi a zpětnou vazbu. 

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4455 %55 %  
muž3645 %45 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-34 let2936,25 %36,25 %  
35-44 let2025 %25 %  
19-24 let1417,5 %17,5 %  
45-54 let1215 %15 %  
55-64 let33,75 %3,75 %  
do 19 let22,5 %2,5 %  

Graf

3. Vaše hlavní činnost v současné době

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnání4556,25 %56,25 %  
podnikání1417,5 %17,5 %  
studium1215 %15 %  
důchod56,25 %6,25 %  
mateřská / rodičovská dovolená22,5 %2,5 %  
nepracuji22,5 %2,5 %  

Graf

4. Vaše průměrné měsíční příjmy (čisté)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-29 tis. Kč2126,25 %26,25 %  
30-39 tis. Kč1620 %20 %  
do 20 tis. Kč1518,75 %18,75 %  
40-49 tis. Kč1113,75 %13,75 %  
50-59 tis. Kč911,25 %11,25 %  
60-99 tis. Kč78,75 %8,75 %  
100 tis. Kč nebo více11,25 %1,25 %  

Graf

5. Máte rádi nakupování oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1923,75 %23,75 %  
půl na půl1822,5 %22,5 %  
spíše ne1518,75 %18,75 %  
rozhodně ano1518,75 %18,75 %  
rozhodně ne1316,25 %16,25 %  

Graf

6. Jak často nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za několik měsíců2835 %35 %  
Jednou za měsíc1822,5 %22,5 %  
Jednou za rok1113,75 %13,75 %  
Jednou za půlroku1012,5 %12,5 %  
Častěji než jednou za měsíc78,75 %8,75 %  
Vzácněji než jednou za rok67,5 %7,5 %  

Graf

7. Máte nějaké oblíbené značky oblečení (značky, které kupujete nejčastěji)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5163,75 %63,75 %  
Lacoste, Massimo Dutti, Polo, Valentino11,25 %1,25 %  
Charles Tyrwith11,25 %1,25 %  
Desigual, HM11,25 %1,25 %  
Brandit, Surplus 11,25 %1,25 %  
Himalife, Buga11,25 %1,25 %  
nike11,25 %1,25 %  
Nike, Supreme, Heron Preston11,25 %1,25 %  
Orsay, S. Oliver11,25 %1,25 %  
H&M, newyorker, cropp, adidas11,25 %1,25 %  
Versace, Celio, Rockmount ranchwear11,25 %1,25 %  
Jack Wolfskin, Adidas, Lacoste,Prada 11,25 %1,25 %  
Polo Ralph Lauren, Gant, Tommy Hilfiger, Karl Lagerfeld11,25 %1,25 %  
Guess11,25 %1,25 %  
Desigual, Zara, HM11,25 %1,25 %  
Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Levi's11,25 %1,25 %  
Alpine Pro, Litex11,25 %1,25 %  
Miss guided, Medicine, Marks and Spencer,...11,25 %1,25 %  
FB, HM, CA, Prada, Armani...11,25 %1,25 %  
Gant, Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Reserved, Mango, Zara, Emporio Armani11,25 %1,25 %  
Lacoste, Gant a Under Armour11,25 %1,25 %  
Levis, vans, caa, house, Nike, adidas11,25 %1,25 %  
Sam 73, salomon, 11,25 %1,25 %  
TH, Armani11,25 %1,25 %  
Desigual11,25 %1,25 %  
COS , ZARA11,25 %1,25 %  
soliver11,25 %1,25 %  
HM, Nike11,25 %1,25 %  
Zara, Bershka, Stradivarius11,25 %1,25 %  
Сos, Marko Polo11,25 %1,25 %  

Graf

8. Jaký způsob nakupování oblečení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kdy jak2328,75 %28,75 %  
Rozhodně offline (kamenné pobočky)2126,25 %26,25 %  
Spíše offline (kamenné pobočky)1822,5 %22,5 %  
Spíše online (přes internet)1215 %15 %  
Rozhodně online (přes internet)67,5 %7,5 %  

Graf

9. Z jakých zdrojů dostáváte informace o značkách oblečení, trendech v módě, stylu apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet (web)4556,25 %56,25 %  
Sociální sítě3746,25 %46,25 %  
Výlohy na kamenných prodejnách2025 %25 %  
Žádné1822,5 %22,5 %  
Doporučení / komunikace se známými1721,25 %21,25 %  
Tisk (časopisy, knihy)78,75 %8,75 %  
Reklama v TV78,75 %8,75 %  
Nevím22,5 %2,5 %  
neřeším11,25 %1,25 %  
FTV.com11,25 %1,25 %  

Graf

10. Znáte značku Lacoste?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7492,5 %92,5 %  
ne67,5 %7,5 %  

Graf

11. Jaké asociace se Vám vybavují ve spojení se značkou Lacoste?

Další otázky jsou určeny respondentům, kteří značku Lacoste znají (odpověď „ano“ u předchozí otázky“). Ostatní respondenti mohou vyplňování dotazníku ukončit.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

00

Boty triko pólo šaty kabely doplňky

Casual, old money style

Cena 101 , tričko 1 , krokodýl 100

Djokovic

Drahá jak prase (krokodýl), přitom je zboží stejné jako ostatní

Drahá značka, které se funkcí nelišší od ostatních

Drahé oblečení pro muže a ženy. Polo trička a klasické oblečení

Dražší oblečení, kvalitnější, spíše pro vyšší střední třídu.

Golf

Krokodíl

Krokodýl

Krokodýl

krokodýl

Krokodýl

Krokodýl

Krokodýl

Krokodýl

krokodýl

Krokodýl a polo tričko

Krokodýl-

krokodýl, dost předražená značka, trochu upadá

Krokodýl, drahá značka

Krokodyl, prodejna na Vaclavskem náměstí

Krokodýl, předražená značka o ničem.

Krokodýl, tenis, polotrička.

Krokodýl, trika s límečkem, bílé boty

Krokodýlek

Kvalita , styl

Logo, vůně, polo trička

Middle segment, bílé košile, parfémy, krokodýl

naleštěná bída, laciný vzhled, frajírci hrající si na něco co nejsou

nekvalitní, předražený krokodýl

Office Shoes

Polotrika s krokodýlem

prémiovější značka, občas zbytečně drahá

předražená konfekce

Snobismus.

Tenis

tenis, bílé tenisky

Tenis, volny cas

Trapný krokodýl pro starý golfisty, předražený.

Tričko Lakoste

Zadne

Ze na ni nemam peníze Golf Krokodýl Polotricko

Značka pro cikány

žádné

12. Jak se Vám líbí značka Lacoste?

Hodnocení od 1 do 10, kde 1 = rozhodně se nelíbí, 10 = velmi se líbí.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81420,59 %17,5 %  
71014,71 %12,5 %  
51014,71 %12,5 %  
3710,29 %8,75 %  
1710,29 %8,75 %  
2710,29 %8,75 %  
668,82 %7,5 %  
945,88 %5 %  
422,94 %2,5 %  
1011,47 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.37
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.78
Směrodatná odchylka:2.4
Medián:6
Modus:8

Graf

13. Vlastníte nějaký výrobek značky Lacoste?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5271,23 %65 %  
ano2128,77 %26,25 %  

Graf

14. Přál(a) byste mít další výrobek značky Lacoste?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Půl na půl2232,35 %27,5 %  
Spíše ne1420,59 %17,5 %  
Rozhodně ne1420,59 %17,5 %  
Spíše ano1014,71 %12,5 %  
Rozhodně ano811,76 %10 %  

Graf

15. Jak byste hodnotil(a) kvalitu produktů Lacoste?

Hodnocení od 1 do 10, kde 1 = velmi nízká kvalita, 10 = velmi vysoká kvalita.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81628,57 %20 %  
51425 %17,5 %  
9610,71 %7,5 %  
7610,71 %7,5 %  
1047,14 %5 %  
335,36 %3,75 %  
235,36 %3,75 %  
623,57 %2,5 %  
111,79 %1,25 %  
411,79 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.6
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.21
Směrodatná odchylka:2.05
Medián:7
Modus:8

Graf

16. 16. Jak byste hodnotil(a) poměr cena/kvalita výrobků Lacoste?

Hodnocení od 1 do 10, kde 1 = velmi špatně, 10 = velmi dobře.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71018,18 %12,5 %  
4814,55 %10 %  
1814,55 %10 %  
3814,55 %10 %  
5712,73 %8,75 %  
647,27 %5 %  
247,27 %5 %  
835,45 %3,75 %  
1023,64 %2,5 %  
911,82 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.55
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.97
Směrodatná odchylka:2.23
Medián:4
Modus:7

Graf

17. Jak byste hodnotil(a) prostředí prodejen Lacoste?

Hodnocení od 1 do 10, kde 1 = nelíbí se mi, 10 = se mi líbí.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51426,92 %17,5 %  
6815,38 %10 %  
8713,46 %8,75 %  
7611,54 %7,5 %  
1047,69 %5 %  
947,69 %5 %  
135,77 %3,75 %  
335,77 %3,75 %  
423,85 %2,5 %  
211,92 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.08
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.08
Směrodatná odchylka:2.02
Medián:6
Modus:5

Graf

18. Jak byste hodnotil(a) kompetentnost personálu Lacoste?

Hodnocení od 1 do 10, kde 1 = nelíbí se mi, 10 = se mi líbí.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51328,26 %16,25 %  
8817,39 %10 %  
7715,22 %8,75 %  
6510,87 %6,25 %  
348,7 %5 %  
1036,52 %3,75 %  
436,52 %3,75 %  
124,35 %2,5 %  
912,17 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.98
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.05
Směrodatná odchylka:1.75
Medián:6
Modus:5

Graf

19. 19. Jak byste hodnotil(a) propagaci produktů a značky Lacoste (reklamy, nástroje podpory prodeje, PR, sociální sítě apod.)?

Hodnocení od 1 do 10, kde 1 = nelíbí se mi, 10 = se mi líbí.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51326 %16,25 %  
2714 %8,75 %  
6612 %7,5 %  
3612 %7,5 %  
7510 %6,25 %  
1510 %6,25 %  
936 %3,75 %  
424 %2,5 %  
824 %2,5 %  
1012 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.63
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.59
Směrodatná odchylka:2.14
Medián:5
Modus:5

Graf

20. Pokud jste někdy prohlížel(a) webové stránky Lacoste, jak byste je hodnotil(a)?

Hodnocení od 1 do 10, kde 1 = nelíbí se mi, 10 = se mi líbí.

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5925 %11,25 %  
7616,67 %7,5 %  
1616,67 %7,5 %  
6513,89 %6,25 %  
8513,89 %6,25 %  
1025,56 %2,5 %  
225,56 %2,5 %  
312,78 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.26
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.02
Směrodatná odchylka:2.45
Medián:5.5
Modus:5

Graf

21. Jaké výhody / přednosti má podle Vašeho názoru značka Lacoste?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

00

Chlubení se "já na to mám"

Chlubit se značkou?

Jednoduchý znak a barevné provedení.

Kvalita

kvalita, povědomí značky, pohodlnost bot

Malé logo

Materiály desing

Nadčasová, konzervativnější móda

Nevim

neznám

Postavení značky

trendy a bez zbytečností

Známější brand

Žádné

žádné

Žádné

22. Jaké nevýhody / negativa má podle Vašeho názoru značka Lacoste?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

--

Cena

Cena

Cena

Cena, v ČR rozhodně prepalena

Cenu

Drahé věci

Drahe vyrobky

Chlubit se značkou?

Nic zajímavého, obyčejné předražené věci.

nízká kvalita

občas kvalita neodpovídá ceně

Old brand, konzervativní, bez inovací, když náhodou inovace přidou, většinou to nestojí za nic. Mám pocit, že značka pomalu "umírá", vůbec není "sexy"

Omezené velikosti

Předražené kvůli ještěrčímu logu

Sportovní věci Lacoste nejsou kvalitně dobré

Vyšší cena než jiné značky na stejné úrovni (ale záleží na typu oblečení i mé ochotě utrácet)

žádné

23. Co byste uvítal(a) v nabídce, komunikaci, prodeji značky Lacoste?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

00

asi nic

nevím

Nevím, běžně ji nekupuji ani nesleduji.

Nic

Nic

Nic

Nic

Nižší cenu a kvalitu materiálu. Občas neodpovídá cena / materiál.

Snížení cen až o 80 procent

Více extravagantní boty, vyšší podrážka, více barev

Žádnou reklamu v TV. Jsem na ni alergický a značku navždy zavrhnu.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Váš věk

3. Vaše hlavní činnost v současné době

4. Vaše průměrné měsíční příjmy (čisté)

5. Máte rádi nakupování oblečení?

6. Jak často nakupujete oblečení?

7. Máte nějaké oblíbené značky oblečení (značky, které kupujete nejčastěji)?

8. Jaký způsob nakupování oblečení preferujete?

9. Z jakých zdrojů dostáváte informace o značkách oblečení, trendech v módě, stylu apod.?

10. Znáte značku Lacoste?

12. Jak se Vám líbí značka Lacoste?

13. Vlastníte nějaký výrobek značky Lacoste?

14. Přál(a) byste mít další výrobek značky Lacoste?

15. Jak byste hodnotil(a) kvalitu produktů Lacoste?

16. 16. Jak byste hodnotil(a) poměr cena/kvalita výrobků Lacoste?

17. Jak byste hodnotil(a) prostředí prodejen Lacoste?

18. Jak byste hodnotil(a) kompetentnost personálu Lacoste?

19. 19. Jak byste hodnotil(a) propagaci produktů a značky Lacoste (reklamy, nástroje podpory prodeje, PR, sociální sítě apod.)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Váš věk

3. Vaše hlavní činnost v současné době

4. Vaše průměrné měsíční příjmy (čisté)

5. Máte rádi nakupování oblečení?

6. Jak často nakupujete oblečení?

7. Máte nějaké oblíbené značky oblečení (značky, které kupujete nejčastěji)?

8. Jaký způsob nakupování oblečení preferujete?

9. Z jakých zdrojů dostáváte informace o značkách oblečení, trendech v módě, stylu apod.?

10. Znáte značku Lacoste?

12. Jak se Vám líbí značka Lacoste?

13. Vlastníte nějaký výrobek značky Lacoste?

14. Přál(a) byste mít další výrobek značky Lacoste?

15. Jak byste hodnotil(a) kvalitu produktů Lacoste?

16. 16. Jak byste hodnotil(a) poměr cena/kvalita výrobků Lacoste?

17. Jak byste hodnotil(a) prostředí prodejen Lacoste?

18. Jak byste hodnotil(a) kompetentnost personálu Lacoste?

19. 19. Jak byste hodnotil(a) propagaci produktů a značky Lacoste (reklamy, nástroje podpory prodeje, PR, sociální sítě apod.)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sushi, A.Nákup oblečení, značka Lacoste (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://nakup-obleceni-znacka-lacost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.