Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup pánského spodního prádla

Nákup pánského spodního prádla

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiřina Poláková
Šetření:22. 12. 2011 - 21. 01. 2012
Počet respondentů:178
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.73
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovoluji si Vás tímto požádat o pomoc při průzkumu trhu v rámci mé bakalářské práce na Technické univerzitě v Liberci, obor Textilní marketing. Cílem je stanovit marketingovou strategii pro výrobu a prodej pánského spodního prádla.

Prosím, aby tento dotazník vyplňovali pouze ti, kteří mají s nákupem tohoto sortimentu osobní zkušenost.

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12570,22 %70,22 %  
muž5329,78 %29,78 %  

Graf

2. Nákup pánského prádla u mě probíhá

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně12369,1 %69,1 %  
plánovaně5530,9 %30,9 %  

Graf

3. Obvykle jde o

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
praktický nákup9955,62 %55,62 %  
dárek či malou pozornost7944,38 %44,38 %  

Graf

4. Jaké typy prádla obvykle nakupujete? (i více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiléhavé boxerky10558,99 %58,99 %  
trenky z tkaniny (volné, plátěné)7240,45 %40,45 %  
trenkoslipy6134,27 %34,27 %  
trika (jako prádlo pod košili)3016,85 %16,85 %  
nátělníky179,55 %9,55 %  
slipy179,55 %9,55 %  

Graf

5. Kolik Kč jste ochoten/na zaplatit za kus prádla v dobré kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3003217,98 %17,98 %  
5003217,98 %17,98 %  
2002715,17 %15,17 %  
100137,3 %7,3 %  
250126,74 %6,74 %  
400116,18 %6,18 %  
35073,93 %3,93 %  
15073,93 %3,93 %  
5063,37 %3,37 %  
100063,37 %3,37 %  
ostatní odpovědi 600
700
800
1500
180
250.400
45
80
35
320
260
30
550
160
120
2514,04 %14,04 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:331.3
Minimum:50
Maximum:1000
Variační rozpětí:950
Rozptyl:28823.37
Směrodatná odchylka:169.77
Medián:300
Modus:300

Graf

6. V jakém typu obchodu pánské prádlo nakupujete? 1= většinou, 3= občas, 5=ne

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
V kamenném obchodě specializovaném na spodní prádlo2.4941.778
V kamenném obchodě se sportovním nebo outdoorovým vybavením3.4491.91
V galanterii4.3651.063
V prodejnách oděvních značek v nákupních centrech2.6461.79
V supermarketu3.7191.775
V tržnici/ u stánku4.411.13
Objednávám z katalogů4.3760.965
Objednávám přes internet3.6911.978

Graf

7. Máte svou oblíbenou značku pánského prádla?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12871,91 %71,91 %  
ano5028,09 %28,09 %  

Graf

8. Pokud ANO jakou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Calvin Klein612 %3,37 %  
STYX510 %2,81 %  
Andrie510 %2,81 %  
Gina24 %1,12 %  
puma24 %1,12 %  
DIM24 %1,12 %  
RESERVED24 %1,12 %  
Styx, 69 Slam12 %0,56 %  
XL12 %0,56 %  
Adrie12 %0,56 %  
ostatní odpovědi SMOG
styx, andrie, horsefeathers
Represent, Andrie
Atlantic, Andrie
jeep
cornette
H&M
ne
andria
Lonsdale
evona
Next
FAVAB
spoltex
nemám
nike
pleas
emporio armani, diesel, calvin klein
represent
CK
365 boxers
TOMMY HILFIGER
Marks&Spencer
2346 %12,92 % 

Graf

9. Kolik kusů při jednom nákupu obvykle nakupujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27642,7 %42,7 %  
35329,78 %29,78 %  
12715,17 %15,17 %  
5147,87 %7,87 %  
484,49 %4,49 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.42
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.8
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:2
Modus:2

Graf

10. Jaké barvy pánského prádla preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tmavé barvy10659,55 %59,55 %  
barva nerozhoduje5430,34 %30,34 %  
pestré barvy2715,17 %15,17 %  
světlé barvy147,87 %7,87 %  

Graf

11. Preferujete jednobarevné, vícebarevné nebo modely se vzorem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám preferenci, líbí se mi všechny6435,96 %35,96 %  
jednobarevné5832,58 %32,58 %  
se vzorem/ s celoplošným tiskem3217,98 %17,98 %  
kombinace několika barev (např. kontrastní vsadka)2413,48 %13,48 %  

Graf

12. Vybíráte modely s výraznou (nekrytou) gumou v pase?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy, dle celkového vzhledu8648,31 %48,31 %  
Někdy, záleží, pro koho vybírám2815,73 %15,73 %  
Ano, líbí se mi2614,61 %14,61 %  
Ne, nelíbí se mi to1910,67 %10,67 %  
Ne, není to (prý) pohodlné158,43 %8,43 %  
Ne, to je pouze pro mladé42,25 %2,25 %  

Graf

13. Seřaďte prosím jednotlivé faktory, které vnímáte při vybírání pánského prádla, dle důležitosti (seřaďte 1-7, kde 1 znamená nejdůležitější)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
pěkný obal5.8882.583
známá značka4.5223.014
dobrá cena2.9552.065
zajímavý design3.0062.444
kvalita materiálu2.0672.063
pohodlí při nakupování4.8482.41
velký výběr4.7132.542

Graf

14. Jaký způsob výběru prádla preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zboží je vystaveno na ramínkách, a tak si ho můžu sám/sama v klidu prohlédnout13173,6 %73,6 %  
Prodavačka mi dle mých požadavků ukáže odpovídající zboží a případně poradí při výběru2916,29 %16,29 %  
Vyhovuje mi výběr z katalogů nebo nákup po internetu1810,11 %10,11 %  

Graf

15. Při nákupu pánského prádla mám obvykle problém s

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aa

barevnou kombinací v balení. Vždy je namícháno několik barev a ty mi zrovna nevyhovují

barevnstí a tvarem nohaviček

cenou

cenou, někdy se mi zdá vysoká

jestli bude sedět a někde neškrtit a tak

jsem žena, takže s velikostí pro mého přítele

když nemají potřebnou velikost u kusu, který se mi líbí

kvalitou materiálu a provedení

málo místa pro můj penis, všechno moc těsné, malá dírka na poklopci, trenky se mi nelíbí

malou nabídkou

Malý výběr pro štíhlé postavy - modely a vzory spíše pro náctileté

malým výběrem pro vysoké a hubené

materiálem

materiálem a designem

materiálem,desing se mi líbí a kvůli mat. složení spodní prádlo nekoupím

nejsem si jistá velikostí

nemám problém

nemám problém, občas je problém s velikostí

Nenapadá mě způsob, jak to odstranit. Když si člověk vybírá spodní prádlo, a musí si ho zkoušet přes svoje vlastní spodní prádlo, tak teprve až doma zjistí, jak mu doopravdy sedí. ad otázka číslo 6: V kamenném obchodě s oděvy, kde si při výběru něčeho jiného všimnu, že mají trenky (ne v nákupních centrech).

Není to vždy citově pohodlné, případně se člověk stydí.

neodpovídající velikostí

nesouhlasejícími velikostmi napříč značkami.

Nic

ničím

ničím

obávam sa že mi nebude sedieť, bude ma tlačiť

občas s výběrem velikosti O:)

Obsluhou a jejich přílišnou aktivitou.

obsluhujicimi

obvodem nohou přes stehna

odhad velikosti vzhledem k použitému střihu

odhadem velikostí

odhadem velikosti

odhadem velikosti

odhadem velikosti :oD

odhadnutím velikosti

označení velikosti. S, M, L mi nevyhovuje

prodavačkou, která není moc příjemná, nebo příliš vlezlá

rozdílnými velikostmi jednotlivých značek

růzým značením velikostí, L, 80

s dotěrnými prodavačkami

s nalezením zajímavého designu/barvy

s odhadnutím velikosti, u některých výrobců stačí velikost M u jiných musím vzít L

se správnou velikostí - liší se i u stejných druhů prádla; většinou je příliš pevná a úzká guma v pase, která neodpovídá celkové velikosti, takže v pase to škrtí přitom velikost prádla by byla dobrá

se správným výběrem velikosti

správným odhadnutím velikosti, není XL jako XL

tím se k tomu dokopat

tím skloubit kvalitu materilu, barvu atd.

tím, že není vystaveno, takže ho mohu posoudit pouze podle obrázku.

tím, že se nevyrábí typ, který chci

trefit velikost - každé má jiné číslování

urcenim velikosti

určení správné velikosti

určení velikosti, nejsem si jistá, zda to dotyčnému bude sedět

určením velikosti

velikostí

velikostí

velikostí

Velikostí

velikostí

velikostí

velikostí

velikostí

velikostí

velikosti

velikostí

velikostí

velikostí

velikostí

velikostí

velikostí vůči střihu

velikostmi

velikostmi, které se velmi liší (XL jedné značky je velikostně M jiné značky)

volbou velikosti

výběrem

vyberem spravne velikosti, jelikoz stejne oznaceni velikosti u ruznych prodejcu v konecnem dusleku neodpovida

Výběrem velikosti

vzruším se

že se mi do obchodu nechce

16. Pro koho nakupujete pánské prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
manžel/partner12570,22 %70,22 %  
pro sebe5631,46 %31,46 %  
syn2011,24 %11,24 %  
otec1910,67 %10,67 %  
bratr1810,11 %10,11 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22179,55 %9,55 %  
24168,99 %8,99 %  
23147,87 %7,87 %  
21147,87 %7,87 %  
25137,3 %7,3 %  
2695,06 %5,06 %  
2773,93 %3,93 %  
1973,93 %3,93 %  
1873,93 %3,93 %  
3763,37 %3,37 %  
ostatní odpovědi 33
17
35
30
20
32
29
39
31
38
28
34
54
41
40
52
24.7
48
45
43
58
36
47
42
49
55
46
6838,2 %38,2 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:27.08
Minimum:18
Maximum:47
Variační rozpětí:29
Rozptyl:44.15
Směrodatná odchylka:6.64
Medián:25
Modus:22

Graf

18. Jaký je věk mužů, pro které prádlo nakupujete? Více ročníků prosím oddělte čárkami.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25168,99 %8,99 %  
2673,93 %3,93 %  
2473,93 %3,93 %  
3263,37 %3,37 %  
3063,37 %3,37 %  
2863,37 %3,37 %  
3352,81 %2,81 %  
2752,81 %2,81 %  
2052,81 %2,81 %  
3152,81 %2,81 %  
ostatní odpovědi 22
21
23
17
18
35
38
37
48
41
-
29
19
58
55
39
21, 25
12, 24, 47
30,61
25 - 51
53, 18
40,5
15
32, 29
33,30
43
19, 44
1986, 1955
4, 40
1970, 1980
nic
nekupuji
nenakupuji pro cizí, jen pro sebe
22, 26, 49
41. 8
30, 25
32,46,80
30,35
43,18
18,44
44
36
30, 56
28,28
25,30,55
28,21,53
59,32
13, 25, 45
1969,1997,1952
34,9
48, 19
42,20
1956,1989
26, 28, 53, 61
40, 11
30, 36, 59
24, 31, 62
Nenakupuju
32, 56
27, 54
4
60,34
25-37
37, 7
35,60
1979
20,28,45
3
23,57,20
do 30ti let
20, 36
25, 35
19,23
20-
čtyřicet
60
30,63
30 let
39,4
16,35
1972, 1985
29,52
jsem muž nakupuju pro sebe
11061,8 %61,8 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jsem

  • odpověď muž:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro sebe na otázku 16. Pro koho nakupujete pánské prádlo?

3. Obvykle jde o

  • odpověď praktický nákup:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 1. Jsem
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro sebe na otázku 16. Pro koho nakupujete pánské prádlo?

16. Pro koho nakupujete pánské prádlo?

  • odpověď pro sebe:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 1. Jsem

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem

2. Nákup pánského prádla u mě probíhá

3. Obvykle jde o

4. Jaké typy prádla obvykle nakupujete? (i více možností)

5. Kolik Kč jste ochoten/na zaplatit za kus prádla v dobré kvalitě?

6. V jakém typu obchodu pánské prádlo nakupujete? 1= většinou, 3= občas, 5=ne

7. Máte svou oblíbenou značku pánského prádla?

9. Kolik kusů při jednom nákupu obvykle nakupujete?

10. Jaké barvy pánského prádla preferujete?

11. Preferujete jednobarevné, vícebarevné nebo modely se vzorem?

12. Vybíráte modely s výraznou (nekrytou) gumou v pase?

13. Seřaďte prosím jednotlivé faktory, které vnímáte při vybírání pánského prádla, dle důležitosti (seřaďte 1-7, kde 1 znamená nejdůležitější)

14. Jaký způsob výběru prádla preferujete?

15. Při nákupu pánského prádla mám obvykle problém s

16. Pro koho nakupujete pánské prádlo?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaký je věk mužů, pro které prádlo nakupujete? Více ročníků prosím oddělte čárkami.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem

2. Nákup pánského prádla u mě probíhá

3. Obvykle jde o

4. Jaké typy prádla obvykle nakupujete? (i více možností)

5. Kolik Kč jste ochoten/na zaplatit za kus prádla v dobré kvalitě?

6. V jakém typu obchodu pánské prádlo nakupujete? 1= většinou, 3= občas, 5=ne

7. Máte svou oblíbenou značku pánského prádla?

9. Kolik kusů při jednom nákupu obvykle nakupujete?

10. Jaké barvy pánského prádla preferujete?

11. Preferujete jednobarevné, vícebarevné nebo modely se vzorem?

12. Vybíráte modely s výraznou (nekrytou) gumou v pase?

13. Seřaďte prosím jednotlivé faktory, které vnímáte při vybírání pánského prádla, dle důležitosti (seřaďte 1-7, kde 1 znamená nejdůležitější)

14. Jaký způsob výběru prádla preferujete?

15. Při nákupu pánského prádla mám obvykle problém s

16. Pro koho nakupujete pánské prádlo?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaký je věk mužů, pro které prádlo nakupujete? Více ročníků prosím oddělte čárkami.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Poláková, J.Nákup pánského spodního prádla (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakup-panskeho-spodniho-prad.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.