Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup potravin v obchodech

Nákup potravin v obchodech

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondra Kočí
Šetření:08. 04. 2016 - 06. 05. 2016
Počet respondentů:264
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rád bych Vás požádal o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká nákupů potravin.   Dotazník zabere  3-5 minut. 

Po skončení šetření budou výsledky k nahlédnutí na vyplnto.cz

Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20678,03 %78,03 %  
Muž5821,97 %21,97 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25let8431,82 %31,82 %  
26-35let7026,52 %26,52 %  
16-20let4416,67 %16,67 %  
46 a více let3212,12 %12,12 %  
36-45let3011,36 %11,36 %  
11-15let41,52 %1,52 %  

Graf

3. Počet členů v domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 členové9134,47 %34,47 %  
3 členové7126,89 %26,89 %  
4 členové5018,94 %18,94 %  
1 člen2710,23 %10,23 %  
5 a více členů259,47 %9,47 %  

Graf

4. Jak často se ve Vaší domácnosti nakupují potraviny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Často - téměř každý den15157,2 %57,2 %  
Občas5420,45 %20,45 %  
Velmi často - každý den3513,26 %13,26 %  
Zřídka - 1x týdně249,09 %9,09 %  

Graf

5. Kde nejčastěji nakupujete potraviny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket/Hypermarket24994,32 %94,32 %  
Malé obchody/Večerky10037,88 %37,88 %  
Trh2910,98 %10,98 %  
Internet62,27 %2,27 %  
Vše uvedené10,38 %0,38 %  
speciální obchody (maso, pečivo,...)10,38 %0,38 %  
Pekárna10,38 %0,38 %  
zdravá výživa10,38 %0,38 %  
Grunt10,38 %0,38 %  

Graf

6. Nakoupili jste někdy potraviny na internetu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18469,7 %69,7 %  
Ano8030,3 %30,3 %  

Graf

7. Jaký obchodní řetězec s potravinami byste si vybrali:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl11744,32 %44,32 %  
Kaufland8231,06 %31,06 %  
Tesco7026,52 %26,52 %  
Globus6725,38 %25,38 %  
Albert5520,83 %20,83 %  
Billa3613,64 %13,64 %  
Penny Market145,3 %5,3 %  
nejbližší10,38 %0,38 %  
ano10,38 %0,38 %  
Aldi10,38 %0,38 %  
Eso market10,38 %0,38 %  
Otázku moc nechápu - k čemu BYCH si jej jako mel vybrat ? 10,38 %0,38 %  
Carrefour, Delvita, Interspar10,38 %0,38 %  
Nezávislý malý obchod, ale nakupuji v Bille, která u nás je10,38 %0,38 %  
v řetězcích nenakupuji10,38 %0,38 %  
Brněnky10,38 %0,38 %  
COOP10,38 %0,38 %  
žádný, kdyby to jen bylo možné10,38 %0,38 %  
Makro10,38 %0,38 %  
EDEKA10,38 %0,38 %  
různé, podle specializace e-shopu (víno, káva, zdravé potraviny, bezlepkové potraviny)10,38 %0,38 %  
Kubík10,38 %0,38 %  
Terno10,38 %0,38 %  
Klasické malé obchody s potravinami.10,38 %0,38 %  
Vše kupuji jen a pouze v Německu10,38 %0,38 %  

Graf

8. Kolik u Vás stojí víkendový nákup potravin:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501-1000Kč8732,95 %32,95 %  
201-500Kč8130,68 %30,68 %  
1001- 2000Kč5721,59 %21,59 %  
0-200Kč145,3 %5,3 %  
2001 a více Kč145,3 %5,3 %  
Nechci odpovídat114,17 %4,17 %  

Graf

9. Pozorujete při výběru potravin jejich složení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou ano12346,59 %46,59 %  
Většinou ne7428,03 %28,03 %  
Vždy4918,56 %18,56 %  
Ne186,82 %6,82 %  

Graf

10. Sledujete při nákupu původ zboží:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy11945,08 %45,08 %  
Ano8933,71 %33,71 %  
Ne5621,21 %21,21 %  

Graf

11. Je pro Vás důležitá cena potravin:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22585,23 %85,23 %  
Ne3914,77 %14,77 %  

Graf

12. Nakupujete ve slevách:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12848,48 %48,48 %  
Někdy12748,11 %48,11 %  
Ne93,41 %3,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Počet členů v domácnosti:

4. Jak často se ve Vaší domácnosti nakupují potraviny:

5. Kde nejčastěji nakupujete potraviny:

6. Nakoupili jste někdy potraviny na internetu:

7. Jaký obchodní řetězec s potravinami byste si vybrali:

8. Kolik u Vás stojí víkendový nákup potravin:

9. Pozorujete při výběru potravin jejich složení:

10. Sledujete při nákupu původ zboží:

11. Je pro Vás důležitá cena potravin:

12. Nakupujete ve slevách:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Počet členů v domácnosti:

4. Jak často se ve Vaší domácnosti nakupují potraviny:

5. Kde nejčastěji nakupujete potraviny:

6. Nakoupili jste někdy potraviny na internetu:

7. Jaký obchodní řetězec s potravinami byste si vybrali:

8. Kolik u Vás stojí víkendový nákup potravin:

9. Pozorujete při výběru potravin jejich složení:

10. Sledujete při nákupu původ zboží:

11. Je pro Vás důležitá cena potravin:

12. Nakupujete ve slevách:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kočí, O.Nákup potravin v obchodech (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakup-potravin-v-obchodech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.