Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup přes e-shop
Nákup přes e-shop
→ Zúčastněte se krátkého dotazníku o sbírání psích exkrementů a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 1 minuta, veřejné výsledky, jen pro chovatele psů)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Zahradníková |
---|---|
Šetření: | 23. 03. 2010 - 30. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 84 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 19.62 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:12 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
věnujte prosím chvilku následujícímu dotazníku, který bude součástí mé bakalářské práce na téma Praktické problémy elektronické kontraktace. Dotazník se týká nejčastějších problémů při nákupu přes e-shop a jeho cílem je zjištění Vašich zkušeností a teoretických znalostí. Doufám, že některé informace by Vám mohly být k užitku.
Odpovědi respondentů
1. Máte zkušenost s nákupem prostřednictvím e-shopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 80 | 95,24 % | 95,24 % |
Ne | 4 | 4,76 % | 4,76 % |
2. Svoje povědomí o pravidlech elektronického obchodování považujete za:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobré | 30 | 37,5 % | 35,71 % |
Průměrné | 25 | 31,25 % | 29,76 % |
Velmi dobré | 16 | 20 % | 19,05 % |
Horší | 6 | 7,5 % | 7,14 % |
Špatné | 3 | 3,75 % | 3,57 % |
3. Čtete si obchodní podmínky e-shopu před uzavřením kupní smlouvy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 29 | 36,25 % | 34,52 % |
Spíše ne | 23 | 28,75 % | 27,38 % |
Ano | 22 | 27,5 % | 26,19 % |
Ne | 6 | 7,5 % | 7,14 % |
4. Věděli jste, že každý e-shop musí respektovat ochranu osobních údajů, i když to není přímo řečeno v jeho obchodních podmínkách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 64 | 80 % | 76,19 % |
ne | 16 | 20 % | 19,05 % |
5. Máte zkušenost s porušením ochrany osobních údajů:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zasílání nevyžádaných reklam | 41 | 51,25 % | 48,81 % |
S tímto nemám zkušenost | 32 | 40 % | 38,1 % |
Vyžadování jiného než nutného osobního údaje | 17 | 21,25 % | 20,24 % |
Poskytnutí osobních údajů třetí straně | 8 | 10 % | 9,52 % |
Jiné | 1 | 1,25 % | 1,19 % |
6. Věděli jste, že odesláním závazné objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami e-shopu, které zahrnují i specifikace podmínek reklamace a dodací lhůty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 73 | 91,25 % | 86,9 % |
ne | 7 | 8,75 % | 8,33 % |
7. Věděli jste, že vyplnění údajů jako je Vaše jméno, adresa či identifikační číslo v závazné objednávce je Vaším elektronickým podpisem, který Vás zavazuje k plnění smlouvy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 54 | 67,5 % | 64,29 % |
ne | 26 | 32,5 % | 30,95 % |
8. Věděli jste, že při přijímání zásilky ji můžete nechat doručovatelem otevřít, a v případě, že neobsahuje Vámi objednané zboží, zásilku vůbec nepřijmout?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 53 | 66,25 % | 63,1 % |
ano | 27 | 33,75 % | 32,14 % |
9. Jakou formu platby zboží kupovaného po internetu preferujete a proč? (Příklady: předem – při převzetí – zpětně na fakturu)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
1. platba předem (na účet nebo kartou) 2. dobírka
bankovní převod
Bankovním převodem, je to levnější.
Dobirka
dobírka
dobírka
dobírka
dobírka
dobirka
dobírka, odběr na prodejně
dobírkou
Dobírkou - mám alespoň částečnou jistotu, že dávám peníze za zboží - z ruky do ruky. Při větších částkách na fakturu.
Hotove, osobne.
jako prodejce předem, jako nakupující při převzetí :-)) - již jsem při platbě předem zdlouhavě řešila vrácení peněz, když mi zásilka nedorazila.
Když e-shop neznám - při převzetí (většinou dobírkou). Když již znám, klidně platbou předem na účet.
Když se jedná o firmu, kterou znám, platba zálohovou. Když je nová firma, platba většinou na poště při převzetí.
na dobírku
na dobírku
na dobírku
na dobírku, jelikož nepoužívám účet přes internet = poslání peněz z účtu na účet
Na fakturu
Na účet, kreditní karta - je to nejednoduší.
PayPal - bezpečné, možnost refundace
platba kartou - u prověřených eshopů nebo tam, kde jinak platit nejde (zahraniční eshopy typu Amazon atd.) o neprověřených eshopech nejdříve hledám informace na internetu, pak se na základě hodnocení rozhodnu o způsobu platby
platba předem
platba předem - nemusím mít pak starost, abych měla peníze při převzetí. Může také balík převzít kdokoli a nemusím mít strach, že nebude mít peníze.
platba předem - nemusím mít u sebe hotovost
platba předem nebo zpětně na fakturu
platba předem, platba při převzetí
platba při převzetí 1-dovezení zboží domů 2- zboží vyzvednout na některé z prodejen
ppl, dhl, eventuálně pošta
predem
Predem, vetsinou nedávají moc na vyber
predem,pri prevzeti
Preferuji platbu dobírkou, protože si zboží můžu prohlédnout ještě než zaplatím.
Preferuji platbu na dobírku, ale mám zkušenosti i s platbou předem na účet.
Preferuji platbu při převzetí sobavy, že bych mohla být oklamána a při platbě předem už bych své peníze nikdy neviděla.
pri prevzeti
pře převzetí
předem
předem
předem - pohodlně přes internet, levnější než na dobírku
předem - využívám e-banking
předem – při převzetí
Předem elektronicky-většinou objednávám oblečení pro děti a jinak zboží nelze zakoupit než platbou předem
předem na účet ( nesnesu, abych pošťák říkal kolik mám zaplatit a věděl to celý dům)
předem nebo při převzetí
předem přes internet - nemusím se pak starat o placení
předem převodem na účet nebo do zahraničí Paypal protože je to jednoduché, zařídím to online rovnou s objednávkou
předem, je to logické, později pak na fakturu
předem, je to většinou levnější nebo hotově při převzetí v kamenné prodejně
předem, kartou - rychlé a levnější než dobírka
předem, kartou, levnější - (pouze však u známých obchodníků, jinak hotově při převzětí)
předem, při převzetí
předem, většinou je to nejlevnější varianta (např. na dobírku nebo přepravní službou jsou poplatky navíc), zatím s tím naštěstí nebyl problém
předem, zpětně na fakturu
přes bankovní účet - je to bezstarostné a rychlé, člověk nemusí mít při sobě peníze
PŘEVODEM Z BÚ
při převzetí
při převzetí
při převzetí
při převzetí
při převzetí
při převzetí
při převzetí
Při převzetí - jistota dodání zboží
Při převzetí - mohu se přesvědčit, co mi přišlo.
při převzetí - nechci posílat předem peníze; pohodlné
při převzetí - nerada udávám údaje své platební karty přes internet.
při převzetí- kvůli poškození, záměně. nemusí se reklamace řešit e-mailem a neposílám zbytečně peníze
při převzetí, ekonomické důvody, bydlím v praze tudíž většinu nákupů lze řešit takhle a pak mám rád osobní nákup
při převzetí, na dobírku
při převzetí, nedispunuji bankovním účtem pro platbu předem a je to výhodné kvůli výše zmíněnému bodu
Při převzetí, pokud se jedná o zásilky v rámci ČR. Platbu kartou předem jedná-li se o zásilky mimo ČR - nakupi jen na velkých celosvětově známých a úspěšných serverech, tudíž se nemusím bát, že by mi zboží nebylo dodáno, nebo byl problém jiného rázu.
při převzetí, pro jistotu.
při převzetí,je to pro mě nejpohodlnější a nemusím se alespoň bát,že někomu pošlu peníze a budu mít smůlu
Při převzetí. Nemám účet :)
při převzetí.Vždy zkontroluji a pak převezmu
při převzetí/dobírka, u prověřených obchodů platba předem
zpětně na fakturu :)
10. Máte zkušenost s tím, že Vám zboží bylo dodáno po uplynutí dodací lhůty stanovené v obchodních podmínkách nebo vůbec nebylo dodáno?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nemám zkušenost | 45 | 56,25 % | 53,57 % |
Ano, přišlo mi po dodací lhůtě | 27 | 33,75 % | 32,14 % |
Ano, vůbec nebylo doručeno | 18 | 22,5 % | 21,43 % |
11. Věděli jste, že dojde-li zboží po uplynutí dohodnuté nebo přiměřené dodací lhůty, máte nárok od smlouvy odstoupit (nepřevzít zboží + právo na vrácení peněz)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 56 | 70 % | 66,67 % |
ne | 24 | 30 % | 28,57 % |
12. Máte zkušenost s tím, že zboží objednané přes e-shop:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bylo v pořádku, odpovídající ceně | 71 | 88,75 % | 84,52 % |
Nevyhovovalo z jiných důvodů (špatná velikost, jiný odstín apod.) – konkrétní důvody uveďte prosím v další otázce | 20 | 25 % | 23,81 % |
Bylo horší než jaké bych podle popisu očekával | 18 | 22,5 % | 21,43 % |
Kvalita zboží neodpovídala ceně | 11 | 13,75 % | 13,1 % |
13. Uveďte prosím jiné důvody, proč bylo zboží nevyhovující:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
...
horší kvalita, neodpovídající velikost
jiný odstín
Jiný střih, než bylo uvedeno.
Např. kvalita neodpovídala fotu na internetu-ale paní vrátila peníze, i podle přeměřené míry poté velikosti neodpovídali, ale jsou to spíš vyjímky..
nefunkčnost, porušené obaly,
Nemám takové zkusenosti
není
Neodpovídal fotce, jednalo se o psí pelech, rozměry byly menší a barva uplně jiná.
nkvalitní materiál,už bych siu nikdy nic neobjednala
případ: O2 mi po dodací lhůtě a mojí urgenci dodala jiné zboží , než jsem si objednal v jejich eshopu (pochopitelně i s jinými obchodními závazky, které mi kurýr chtěl podstrčit narychlo k podpisu). Což mne vytočilo ještě víc a zásilku jsem odmítl.
realita neodpovídala zobrazení v katalogu
Špatná velikost, jiný odstín, neodpovídající kvalita
Špatná velikost...
vždy bylo vyhovující
vždy jsem byla spokojena
zkreslené barvy na fotkách, špatná velikost, neuvedené vady
14. Věděli jste, že zboží objednané pomocí e-shopu můžete ze zákona vrátit do 14ti dnů bez udání důvodu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 62 | 77,5 % | 73,81 % |
ne | 18 | 22,5 % | 21,43 % |
15. Jak byste hodnotili kvalitu popisu a prezentace zboží na internetu obecně v porovnání se skutečností?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Záleží na konkrétním e-shopu, nakupuji jen tam, kde je popis dostatečný.
-
....
adekvátní
adekvátní
až na vyjímky kvalita popisu a prezentace výborná - na 1
barevná škála a kvalita materiálu odpovídá jen cca v 80%
celkem dobré
dobrá
dobrá kvalita
dobré
dobré
Jak kde, ale tam, kde web neni v ocekavane urovni (informacni a co do nabidky), tam nic nekupuji.
jak kde, jak co. těžko odpovědět.
jak kde, někde je velmi kvalitní i s možností konzultace prodavače
jak kde, většinou dostačující
Jak kdy
Jak kdy, jak kde - většinou ale tak z 80% popis souhlasí.
je odpovídající
je to o náhodě, na koho člověk prostě "natrefí", existují špičkové e-shopy stejně jako průšvihové
Je to pohodlnější přes eshop a většinou je zboží dostatečně popsáno a vyfoceno.
Jen jednou se mi stalo, že zboží neodpovídalo skutečnosti.
když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají
mnohdy nedostatecna
moje zkušenost je taková, že vše bylo většinou v pořádku - popisy se shodovaly se skutečností
nakupuji jenom v takových e-shopech, kde je uvedena kompletní specifikace, foto zboží apod. - takže dobrá
Nejde to brát všeobecně, ale myslím si, že zboží bývá popsáno dstatečně, ale popisu až tolik nedůvěřuji a beru ho z rezervou
Nejlépe je možnosti zkombinovat, pokud to jde. Na internetu se mnohdy o zboží dozvím více než v kamenném obchodě, ale nemohu si ho vyzkoušet. Proto je ideální např. vyzkoušet, ohmatat zboží v obchodě a pak si ho případně objednat přes internet, pokud je na zboží výraznější sleva (např. u elektroniky apod.)
někdy fotografie neodpovídají zboží, často je zboží na internetu prezentováno jako skvělé, ale po zakoupení zjistíte, že jde o nějakou china-shmade
Někdy je lepší zboží si vyzkoušet v kamenném obchodě, přece jen na fotce to není ono ani popis není někdy úplně dokonalý, a nemohu se s prodávajícím poradit.
někdy je potřeba si popis zboží najít na více serverech, ne vždy je popis dostačující
nelze zobecnit, záleži na druhu zboží, a také e-shopu. Obecně dobré, ale vše lze případně vykomunikovat přes telefon nebo email.
nic moc
nikdy jsem nebyl zklamaný,zatím zboží odpovídalo tomu na internetu
občas je trochu jiná barva než na fotce
obecně uspokojivé, po zkušenostech se event. doptávám (např. rozměry)
objektivní
odpovídá
odpovídající
odpovídající, občas klamou fotografie
OK
Peklo
podle mě jsou často informace o zboží neúplné, a to může být velmi zavádějící.
popisy odpovídají skutečnost
POslední dobou se prezentace zboží o hodně zlepšila. Většinou mám přesně představu, co mi přijde.
Prezentace zboží na internetu je v dost velké míře nadsazená skutečnosti.
prezentuje se lépe než se nakonec ukáže reálný výsledek
průměr
různé dle jednotlivých e-hopů
slušná
Spoustu chyb
stránka musí působit alespoň trochu důvěryhodně...
tak jak jsem potřebovala
technické zboží má dané parametry, takže ok. jen někde zveličují (udávají výdrž při minimálním výkonu např. mp3- ale takové parametry jsou vidět i v kamenném obchodě) textilní zboží- výběr co nejvhodnější modelky, aby nalákala. nasvícení atd- nejsou vidět některé švy apod, které mohou zkazit celkový dojem. materiály si na internetu neosahá nikdo...
ucházející
v cajku
v pořádku
v pořádku
vcelku dobrá
ve skutečnosti (v kamenném obchodě) je nutno se po informacích pídit, lepší na internetu, více informací
Většinou mám stáleho dodavatele. Když mi některé informace schází, volám a ptát se na kontaktní adrese. Většinou mi ochotně odpověděli. Vcelku mám dobré zkušenosti.
většinou odpovídající, výjimečně nedostatečné
většinou to odpovídá, dobré je, když jsou udávány míry výrobku.
Většinou vypadají věci lepší než jsou..
vlastní zkušenost se všemi objednávkami dobrá
výborné
vyhovující
Vynikající
Vzhledem k mým dosavadním zkušenostem se prezentace na internetu zatím od skutečnosti prakticky vůbec nelišila.
Vzhledem k tomu, že nakupuji přes internet pouze nové zboží a to buď elektroniku, nebo oblečení, tak tam jsou vždy uvedené fotky. Pokud jsou malé, není problém vygooglit větší ;)
zalezi od fy , z velke casti je to odpovedajuce skutocnosti
Záleží na daném e-shopu zda má zboží řádně nafoceno a popsáno. Pokud vím co kupuji,tak nepotřebuji popisek. Ale pokud kupuji něco o čem moc nevím tak potřebuji dostatek informací aby mě přesvědčili.
záleží na konkrétním e-shopu, některé jsou velice podrobné, některé velice strohé
Záleží na konkrétním e-shopu; někdy nedostatečné informace, ale většinou popis dostačuje; málo fotek produktu
Záleží na konkrétním obchodě.
Záleží ne e shopu. Ale většinou by mohl být popis podrobnější.
zatím je v řadě případů, především těch českých - nedostatečná, prodávat často výrobky bez fotografie už považuji za zoufalost, situace se ale myslím rapidně zlepšuje a zákazník dostává uspokojivé množství informací
Zatím jsem byla vždy spokojena
zboží které objednávám vyhovuje popisem i prezentací
zpravidla dostačující, ale mohlo by to být lepší
16. Ohodnoťte svou spokojenost s vyřizováním reklamací zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu. (1 - zcela spokojen, 5 – nespokojen)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nemám zkušenost s reklamacemi | 35 | 43,75 % | 41,67 % |
1 | 16 | 20 % | 19,05 % |
2 | 15 | 18,75 % | 17,86 % |
3 | 11 | 13,75 % | 13,1 % |
5 | 3 | 3,75 % | 3,57 % |
17. Věděli jste, že objeví-li se na výrobku třikrát stejná vada nebo tři různé vady najednou, máte nárok na vrácení peněz?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 58 | 72,5 % | 69,05 % |
ne | 22 | 27,5 % | 26,19 % |
18. Pokud Vám byly vráceny peníze za zboží v rámci el. smlouvy, bylo to z důvodu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
S tímto nemám zkušenost | 52 | 65 % | 61,9 % |
První reklamace | 12 | 15 % | 14,29 % |
Vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů | 10 | 12,5 % | 11,9 % |
Nedodání zboží vůbec | 7 | 8,75 % | 8,33 % |
Dodání jiného nebo neadekvátního zboží | 4 | 5 % | 4,76 % |
Opakovaná reklamace | 2 | 2,5 % | 2,38 % |
Jiné | 2 | 2,5 % | 2,38 % |
19. Věděli jste, že pokud na Vaše jméno přijde neobjednané zboží s vystavenou fakturou, nemáte žádnou povinnost zboží platit a dokonce ani vracet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 41 | 51,25 % | 48,81 % |
ne | 39 | 48,75 % | 46,43 % |
20. S jakými výše NEuvedenými problémy s nakupováním přes internet jste se potýkali?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
dopravne bylo drazsi nez produkt
....
17. Věděli jste, že objeví-li se na výrobku třikrát stejná vada nebo tři různé vady najednou, máte nárok na vrácení peněz? Neplati vzdy. Firma->Firma je to uplne jinak.
Dostupnost zboží byla jiná než ve skutečnosti
E-shop nabízel velké množství zboží, ale po odeslání objednávky sem byl telefonicky během 10 minut informován že zboží není a bylo nabízeno dražší. Když jsem si poté přečetl hodnocení e-shopu na internetu, tak jsem nebyl první takhle podvedený.
ještě před objednáním- nemožnost připravit zásilku do druhého dne u některých firem, nedostatek zboží na skladě
největší problém je nakupování v českých e-shop s jejich šílenými cenami za dodání zboží
Nemohu si vzpomenout, jen byl někdy problém v kontaktu.
nemožnost dodat zboží na kamennou prodejnu (např. kamenná prodejna pouze v Praze)
Nepotykala
nevím o žádných
občas mám pocit, že prodejce neví, co prodává. např.: počítačová kniha s přiloženým CD (DVD), kde jsou ukázky tvorby v daném softwaru a linky na web k výuce tvorby v daném sw- který ale již neexistuje...takže taková kniha je pak celkem nna nic :((
Poslala jsem peníze za objednávku na www.eshop-knihy.cz a zboží mi nebylo doručeno. Na internetu jsem zjistila, že je nás více, tak jsem se přidala k hromadnému trestnímu oznámení a prý mi majitelka obchodu zboží pošle.
poškození výrobku přepravní službou
problematická a zdlouhavá komunikace s prodejcem.
Rodině, která měla stejné příjmení jako my došel balík za 3000Kč, naštěstí se to vyjasnilo a bylo vše v pořádku.
Špatná komunikace (neodpovídání na maily), nedoručení zboží přepravcem bez upozornění.
špatná komunikace, nulová nebo pozdní odezva, vystavování zboží, které nelze objednat
U některých nových pro mě nových e-shopu - špatná informovanost na kontaktní adrese. Zatím se však vše vyřídilo.
Většinou objednávám zboží přes mimibazar..a někdy e-mail nedorazí nebo pro změnu dorazí x-krát. A také historii objednávek mažou na jejich stránkách po týdnu..což je krátká doba a pak se to těžko dohledává..budu si pro příště objednávky muset kopírovat do wordu..abych věděla, zda vše dorazilo.
Vše vždy proběhlo tak, jak mělo. Bez problémů.
vystavené zboží již v e-shopu není
zavadejici popis ci neuplny
zbytečně složité systémy objednávek, nutná registrace, požadování nadbytečných údajů pro objednávku (např. RČ nebo datum narození)
žádné
žádné další - zde neuvedené
že bylo zboží v nabídce, ale fakticky jej neměli, neaktualizovaná nabídka
21. Klasifikovali byste se jako lépe informovaní o dané problematice po vyplnění tohoto dotazníku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 67 | 83,75 % | 79,76 % |
ne | 13 | 16,25 % | 15,48 % |
22. Myslíte si, že všeobecné povědomí o pravidlech elektronického obchodování je dostačující?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 64 | 80 % | 76,19 % |
ano | 16 | 20 % | 19,05 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.