Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup sanitární techniky

Nákup sanitární techniky

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Kohlová
Šetření:28. 02. 2015 - 15. 03. 2015
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):22 / 18.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

moc Vás prosím o vyplnění dotazníku k mě diplomové práci. Jedná se o průzkum nakupování sanitární techniky a využívání souvisejících služeb.

Sanitární technikou myslím například vany, WC, umyvadla, sprchové kouty, umyvadlové i vanové sifony, vodovodní baterie, ale i těsnění, trubky, odobočky a kolena z různých materiálů.

Předem za vyplnění moc děkuji.

 

Odpovědi respondentů

1. Koupili jste v poslední době nebo v blízké době plánujete koupit sanitární techniku? (např. vana, umyvadlo, WC, sprchový kout, vodovodní baterie...)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4653,49 %53,49 %  
ano4046,51 %46,51 %  

Graf

2. Jakému poměru ceny a kvality dáváte přednost při nákupu například vany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední cena/střední kvalita6373,26 %73,26 %  
Vysoká cena/vysoká kvalita1213,95 %13,95 %  
nízká cena/vysoká kvalita22,33 %2,33 %  
Nízká cena/nízká kvalita22,33 %2,33 %  
střední cena/vysoká kvalita22,33 %2,33 %  
Vysoká kvalita za dobrou cenu.11,16 %1,16 %  
nejlepší je vysoká kvalita za nižší cenu :)11,16 %1,16 %  
kvalita za dobrou cenu11,16 %1,16 %  
Vysoká kvalita za rozumnou cenu11,16 %1,16 %  
nízká cena/vysoká kvalita akce11,16 %1,16 %  

Graf

3. Jakému poměru zboží dáváte přednost například při koupi umyvadlového sifonu nebo umyvadlového špuntu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední cena/střední kvalita5766,28 %66,28 %  
Nízká cena/nízká kvalita1517,44 %17,44 %  
Vysoká cena/vysoká kvalita910,47 %10,47 %  
nízká cena/vysoká kvalita22,33 %2,33 %  
střední cena/vysoká kvalita11,16 %1,16 %  
kvalita za dobrou cenu11,16 %1,16 %  
Vysoká kvalita za rozumnou cenu11,16 %1,16 %  

Graf

4. Dáváte při nákupu vodovodní baterie přednost českým, nebo polským či čínským výrobkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Českým5867,44 %67,44 %  
Je mi to jedno1416,28 %16,28 %  
Nevím1213,95 %13,95 %  
Polským či čínským22,33 %2,33 %  

Graf

5. Koupili jste si někdy nějaký levný produkt od čínských nebo polských výrobců? Například levný sprchový kout nebo baterii.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7, Nevímotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5766,28 %66,28 %  
Nevím1719,77 %19,77 %  
Ano1213,95 %13,95 %  

Graf

6. Jaké jste s produktem měli zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vše bylo v pořádku, výrobek fungoval tak jak měl650 %6,98 %  
Výrobek byl vadný, musel/a jsem ho reklamovat nebo si koupit nový, popřípadě opravit650 %6,98 %  

Graf

7. Jaké služby jste u prodejce sanitární techniky již využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prodej5867,44 %67,44 %  
Pomoc s výběrem3540,7 %40,7 %  
Poradenství3034,88 %34,88 %  
Montáže2225,58 %25,58 %  
Odvoz zboží1416,28 %16,28 %  
Žádné1213,95 %13,95 %  
Opravy1011,63 %11,63 %  

Graf

8. U jaké firmy jste těchto služeb využili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bytservis

ELSYMCO s.r.o.

fa Kessl

Hansa....a výhradně kvalitní německé značky....žádné české polské nebo čínské šunty

Hornbach

Hornbach

Jika, laufen

Juraj Kohl

Juraj Kohl

Kamený obchod - již si nepamatuji. Ovšem také v IKEA

Keraplastik

Keraplastik,OBI

Kohl. J

Likost

malá soukromá firma

Místní soukromník, a kdysi Baumax

název si již nepamatuji

Nevim

Nevim

nevím

OBI

Obi

OBI

OBI

obi

ravák

Siko

Siko

Siko koupelny

Siko koupelny

Šabata

Tuka

u známého, který je instalatér

už si nepamatuji, více firem

Vodocentrum Sokolov

VOX Cheb

využili jsme místní malé soukromé firmy zaměřené na realizaci bytových přestaveb, která objednala námi vybrané zboží od svého dodavatele za nižší cenu, než bychom měli možnost nakoupit přímo u velkého distributora sanitárního zboží

9. Jaké služby očekáváte od někoho, kdo prodává sanitární techniku? (prodej, poradenství, pomoc s výběrem, montáže, opravy, půjčování nářadí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prodej7182,56 %82,56 %  
Pomoc s výběrem6980,23 %80,23 %  
Poradenství6777,91 %77,91 %  
Odvoz zboží4552,33 %52,33 %  
Montáže3641,86 %41,86 %  
Opravy3641,86 %41,86 %  
Půjčování nářadí1112,79 %12,79 %  
odbornost a přehled o výrobcích11,16 %1,16 %  
Také bezproblémové vyřízení případné reklamace, samozřejmě i rozumné ceny a kvalitní zboží.11,16 %1,16 %  

Graf

10. Jak daleko jste ochotni dojet pro produkt, jako je vana?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 – 30 km3743,02 %43,02 %  
6 – 15 km1820,93 %20,93 %  
51 km a více1213,95 %13,95 %  
31 – 50 km1112,79 %12,79 %  
0 – 5 km89,3 %9,3 %  

Graf

11. Kterou dobu upřednostňujete pro nákup sanitární techniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno5766,28 %66,28 %  
Odpoledne1618,6 %18,6 %  
Dopoledne89,3 %9,3 %  
víkend22,33 %2,33 %  
na denní době nesejde, zjistili jsme, že podstatné je zajistit hlídání pro děti, abychom je na nákup nemuseli brát s sebou, protože to dobu nákupu protáhne na dvojnásobek11,16 %1,16 %  
dle toho, jak mi to čas dovolí11,16 %1,16 %  
kdykoliv o víkendu11,16 %1,16 %  

Graf

12. Pokud sháníte firmu, která by ve vašem bytě nebo domě provedla instalatérské práce, podle čeho ji vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle doporučení5563,95 %63,95 %  
Podle ceny4248,84 %48,84 %  
Podle zkušeností3844,19 %44,19 %  
Podle nabídky služeb3540,7 %40,7 %  
Podle místa působiště2427,91 %27,91 %  
Upřednostním řemeslníka, u něhož jsem si již zakoupil/a potřebný materiál1618,6 %18,6 %  
Podle webových stránek firmy89,3 %9,3 %  
dělám si to sám11,16 %1,16 %  
mám v příbuzenstvu někoho, kdo se tím zabývá11,16 %1,16 %  
hledám na nejremeslnici.cz11,16 %1,16 %  

Graf

13. Pokud potřebujete zakoupit sanitární techniku, jak se rozhodujete, kde nakoupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V prodejně, ve které jsem již nakupoval/a a mám její výrobky ověřené5867,44 %67,44 %  
V prodejně, o které mi řeknou mí známí2427,91 %27,91 %  
V prodejně, kolem které chodím, nejbližší prodejně1517,44 %17,44 %  
V co nejlevnější prodejně78,14 %8,14 %  
Nevím22,33 %2,33 %  
net11,16 %1,16 %  
Kde dokáží odborně poradit.11,16 %1,16 %  
po průzkumu více prodejců11,16 %1,16 %  
projdu weby a porovnám ceny a podmínky11,16 %1,16 %  
podle toho, kde daný produkt mají a za jakou cenu11,16 %1,16 %  
porovnám internetovou nabídku a co se mi líbí, to si zajedu prohlédnout na vlastní oči do kamenné prodejny11,16 %1,16 %  
projdu internet a najdu prodejnu, kde mají vybraný výrobek nejlevnější11,16 %1,16 %  
podle nabídky, místa působiště11,16 %1,16 %  
Samozřejmě i tam, kde mají kvalitní zboží za rozumné ceny a bezproblémové vyřízení případné reklamace. Určitě mne neosloví prodejna s tím nejlevnějším zbožím (z Číny apod.), ale ani prodejna s tím nejkvalitnějším, ale za přemrštěně vysoké ceny.11,16 %1,16 %  
v prodejně, která je relativně blízko, ale má obrovský výběr.11,16 %1,16 %  

Graf

14. Znáte název nějaké prodejny/provozovny se sanitární technikou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, několik, v rámci rebubliky i jen tady v místě, nedávno jsme nějaký výrobek potřebovali.

Baumax, OBI, Hornbach

Hornbach, Bauhaus, Baumax, baumarkt

Hornbach, Obi

Juraj Kohl, Likost, Gienger Bohemia, Ptáček

Juraj Kohl, OBI, SIKO

Juraj Kohl, OBI, siko

Juraj Kohl, Šabata, Keraplastik, OBI

Keraplastik

Keraplastik

Keraplastik,OBI

Koupelny Siko, Novoplast

ne

Ne

Ne

Ne

OBI

OBI

OBI

OBI

OBI

OBI

OBI, Bauhaus, Baumax

OBI, Baumax, Ptáček

Obi, hornbach

OBI, Hornbach

obi, siko

OBI, Siko, Likost

Ptacek. Ketaplastik. Sabata. Kohl

ravak

siko

Siko

siko

SIKO

Siko koupelny

Siko, Obi, Hornbach

siko, obi, ptáček, rako

Siko, ravak

siko, sapho

Siko, Sýkora, Maro

Siko, Šabata, Keraplastik

Tuka

v čr nenakupuji

15. Máte nějakou prodejnu, kterou preferujete, kam chodíte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6676,74 %76,74 %  
ano2023,26 %23,26 %  

Graf

16. Pokud ano, napište prosím název.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Baumarkt

Baumax

Hornbach

Juraj Kohl

Juraj Kohl

Kessl

Kohl. J.

Likost

malá soukromá firma Stavební keramika

Nemohu si vzpomenout

Obi

pemtrade.cz

Siko

Siko koupelny

Siko, Ikea

šabata

Záleží podle aktuální nabídky v době, kdy se věc pořizuje. Předem je dobře zjistit důležité informace.

17. Chtěli byste být informováni o novinkách a slevách v prodejně/provozovně se sanitární technikou v blízkosti vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7182,56 %82,56 %  
Ano1517,44 %17,44 %  

Graf

18. Jakým způsobem byste chtěli být informováni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E – mailem960 %10,47 %  
Letáky nebo newslettery do schránky746,67 %8,14 %  
Přes internetové stránky firmy640 %6,98 %  
Reklama v televizi320 %3,49 %  
Reklama na internetu320 %3,49 %  
Venkovní reklama (billboardy)213,33 %2,33 %  

Graf

19. Je pro vás rozhodující při nákupu sanitární techniky a koupelnových doplňků, jak je prodejna zařízena a jaké prostředí v ní panuje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5361,63 %61,63 %  
ne1922,09 %22,09 %  
nevím1416,28 %16,28 %  

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5159,3 %59,3 %  
Muž3540,7 %40,7 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 30 let3945,35 %45,35 %  
41 – 50 let1922,09 %22,09 %  
31 – 40 let1011,63 %11,63 %  
51 – 60 let910,47 %10,47 %  
do 20 let55,81 %5,81 %  
61 let a více44,65 %4,65 %  

Graf

22. Kraj

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Karlovarský kraj2630,23 %30,23 %  
Hlavní město Praha1922,09 %22,09 %  
Plzeňský kraj1011,63 %11,63 %  
Středočeský kraj78,14 %8,14 %  
Jihočeský kraj44,65 %4,65 %  
Pardubický kraj44,65 %4,65 %  
Královéhradecký kraj33,49 %3,49 %  
Kraj Vysočina33,49 %3,49 %  
Ústecký kraj33,49 %3,49 %  
Jihomoravský kraj33,49 %3,49 %  
Zlínský kraj22,33 %2,33 %  
Liberecký kraj11,16 %1,16 %  
Olomoucký kraj11,16 %1,16 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jaké služby očekáváte od někoho, kdo prodává sanitární techniku? (prodej, poradenství, pomoc s výběrem, montáže, opravy, půjčování nářadí)

  • odpověď Odvoz zboží:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 km a více na otázku 10. Jak daleko jste ochotni dojet pro produkt, jako je vana?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Půjčování nářadí na otázku 9. Jaké služby očekáváte od někoho, kdo prodává sanitární techniku? (prodej, poradenství, pomoc s výběrem, montáže, opravy, půjčování nářadí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupili jste v poslední době nebo v blízké době plánujete koupit sanitární techniku? (např. vana, umyvadlo, WC, sprchový kout, vodovodní baterie...)

2. Jakému poměru ceny a kvality dáváte přednost při nákupu například vany?

3. Jakému poměru zboží dáváte přednost například při koupi umyvadlového sifonu nebo umyvadlového špuntu?

4. Dáváte při nákupu vodovodní baterie přednost českým, nebo polským či čínským výrobkům?

5. Koupili jste si někdy nějaký levný produkt od čínských nebo polských výrobců? Například levný sprchový kout nebo baterii.

7. Jaké služby jste u prodejce sanitární techniky již využili?

9. Jaké služby očekáváte od někoho, kdo prodává sanitární techniku? (prodej, poradenství, pomoc s výběrem, montáže, opravy, půjčování nářadí)

10. Jak daleko jste ochotni dojet pro produkt, jako je vana?

11. Kterou dobu upřednostňujete pro nákup sanitární techniky?

12. Pokud sháníte firmu, která by ve vašem bytě nebo domě provedla instalatérské práce, podle čeho ji vybíráte?

13. Pokud potřebujete zakoupit sanitární techniku, jak se rozhodujete, kde nakoupíte?

15. Máte nějakou prodejnu, kterou preferujete, kam chodíte nejčastěji?

17. Chtěli byste být informováni o novinkách a slevách v prodejně/provozovně se sanitární technikou v blízkosti vašeho bydliště?

19. Je pro vás rozhodující při nákupu sanitární techniky a koupelnových doplňků, jak je prodejna zařízena a jaké prostředí v ní panuje?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Kraj

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupili jste v poslední době nebo v blízké době plánujete koupit sanitární techniku? (např. vana, umyvadlo, WC, sprchový kout, vodovodní baterie...)

2. Jakému poměru ceny a kvality dáváte přednost při nákupu například vany?

3. Jakému poměru zboží dáváte přednost například při koupi umyvadlového sifonu nebo umyvadlového špuntu?

4. Dáváte při nákupu vodovodní baterie přednost českým, nebo polským či čínským výrobkům?

5. Koupili jste si někdy nějaký levný produkt od čínských nebo polských výrobců? Například levný sprchový kout nebo baterii.

7. Jaké služby jste u prodejce sanitární techniky již využili?

9. Jaké služby očekáváte od někoho, kdo prodává sanitární techniku? (prodej, poradenství, pomoc s výběrem, montáže, opravy, půjčování nářadí)

10. Jak daleko jste ochotni dojet pro produkt, jako je vana?

11. Kterou dobu upřednostňujete pro nákup sanitární techniky?

12. Pokud sháníte firmu, která by ve vašem bytě nebo domě provedla instalatérské práce, podle čeho ji vybíráte?

13. Pokud potřebujete zakoupit sanitární techniku, jak se rozhodujete, kde nakoupíte?

15. Máte nějakou prodejnu, kterou preferujete, kam chodíte nejčastěji?

17. Chtěli byste být informováni o novinkách a slevách v prodejně/provozovně se sanitární technikou v blízkosti vašeho bydliště?

19. Je pro vás rozhodující při nákupu sanitární techniky a koupelnových doplňků, jak je prodejna zařízena a jaké prostředí v ní panuje?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Kraj

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kohlová, P.Nákup sanitární techniky (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://nakup-sanitarni-techniky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.