Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup spodního prádla přes internet

Nákup spodního prádla přes internet

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dita Brožová
Šetření:22. 05. 2013 - 25. 05. 2013
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím Vás o vyplnění dotazníku, který bude využit jako podklad pro vypracování seminární práce na téma Podnikatelský záměr. Předem všem děkuji za reálné a pravdivé odpovědi. Dotazník je zcela anonymní.

 

Dita Brožová

Odpovědi respondentů

1. Už jste někdy nakupoval/a zboží přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10593,75 %93,75 %  
ne76,25 %6,25 %  

Graf

Můžete zvolit více odpovědí

2. Uveďte prosím dva hlavní důvody volby nákupu přes internet:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlí výběru z domova6864,76 %60,71 %  
časová úspora6763,81 %59,82 %  
finanční úspora5855,24 %51,79 %  
větší výběr21,9 %1,79 %  
šlo o katalogové zboží, které není jinde dostupné10,95 %0,89 %  
zboží se mi líbilo10,95 %0,89 %  
co neseženu v kamenném obchodě,hledám na netu10,95 %0,89 %  
větší výběr zboží10,95 %0,89 %  
širší soriment než při nákupu v kamenných obchodech10,95 %0,89 %  
širší výběr10,95 %0,89 %  
jinak to nejde10,95 %0,89 %  
v obchode ten tovar nemali.10,95 %0,89 %  
požadovaná věc nebyla k sehnání v kamenném obchodě10,95 %0,89 %  
přehled nabídky na jednom místě10,95 %0,89 %  
není možné sehnat v obchodě nebo v čr10,95 %0,89 %  
Dá se sehnat prakticky cokoli a neobtěžují mě dotěrné prodavačky10,95 %0,89 %  
zboží nedostupné v kamenných obchodech, větší výběr10,95 %0,89 %  

Graf

3. Porovnáváte ceny vybraného zboží pomocí internetových porovnávačů ceny, např. Heureka.cz apod.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9186,67 %81,25 %  
ne1413,33 %12,5 %  

Graf

4. Jaký způsob platby zboží preferujete při objednávání přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platba na dobírku při převzetí zboží5451,43 %48,21 %  
platba předem převodem na bankovní účet3432,38 %30,36 %  
platba platební kartou přes internet1211,43 %10,71 %  
platba prostřednictvím vlastního účtu na platebním systému (např. PayU, PayPal a další)54,76 %4,46 %  

Graf

5. Jaký způsob doručení zásilky preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doručení zásilky kurýrem (např. PPL, PDL a jiné)4340,95 %38,39 %  
využitím služeb České pošty – Balík do ruky3230,48 %28,57 %  
využitím služeb České pošty – Balík na poštu3028,57 %26,79 %  

Graf

6. Jak často si kupujete spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za půl roku4439,29 %39,29 %  
jednou za 3 měsíce3632,14 %32,14 %  
déle jak za rok1412,5 %12,5 %  
jednou za ¾ roku1412,5 %12,5 %  
každý měsíc43,57 %3,57 %  

Graf

7. V jaké cenové kategorii spodní prádlo nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 Kč za kus4035,71 %35,71 %  
do 300 Kč za kus4035,71 %35,71 %  
do 800 Kč za kus1715,18 %15,18 %  
cena není směrodatná1210,71 %10,71 %  
do 1200 Kč za kus32,68 %2,68 %  

Graf

Ohodnoťte prosím body 1 - 5 stejně jako ve škole, přičemž 1 = nejdůležitější kritérium, 5 = nejméně důležité kritérium

8. Vyberte varianty, podle čeho si spodní prádlo vybíráte, podle čeho se při nákupu orientujete.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
tvar a vzhled1.5711.513
použitý materiál2.2411.772
barva, vzor2.2411.147
značka3.6611.456
cena2.331.489

Graf

9. Jaké spodní prádlo preferujete z pohledu značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupuji bez ohledu na značku9685,71 %85,71 %  
kupuji spíše renomované a známé značky1614,29 %14,29 %  

Graf

10. Už jste někdy v e-shopu nakoupil/a spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5851,79 %51,79 %  
ano5448,21 %48,21 %  

Graf

11. Uveďte prosím v jakém (tato otázka je nepovinná, budeme velmi vděčni za její vyplnění, slouží pouze pro naše pochopení trhu se spodním prádlem).

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bonprix411,43 %3,57 %  
astratex.cz38,57 %2,68 %  
Tchibo25,71 %1,79 %  
Nebakupovala12,86 %0,89 %  
omlouvám se ale to už si nepamatuji12,86 %0,89 %  
http://www.sportsdirect.com12,86 %0,89 %  
www.vyprodejskladu.eu12,86 %0,89 %  
Ráj prádla12,86 %0,89 %  
rajpradla.cz12,86 %0,89 %  
bohužel už nevím12,86 %0,89 %  
ostatní odpovědi V žádném
www.kalhotky-podprsenky.cz
nepamatuji se, první co měl skladem požadované zboží v mé velikosti a byl nejlevnější spolu s dopravou
Astratex,Gina
Spodní prádlo Nella
beathe uhse
represent.cz a na Aukru
Bonprix,Tchibo,Sexy prádlo
uz nevim v jakem E-shopu, jen ze to byly kojici podprsenky
miriale, blancheport
Calvin C
aukro, zahraniční e-shopy
ale nie pre seba, lebo nemozem si vyskusat, nejednotnost čísel,nie vždy fotka zachytí pravú farbu alebo materiál.
silver
pradlo-plavky-ivka.cz
nekupovala
topshop
v zadnem
nevím
1954,29 %16,96 % 

Graf

12. Pro koho jste jej nakupoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sebe6961,61 %61,61 %  
pro partnera/ku (manžela/manželku)2219,64 %19,64 %  
pro děti1311,61 %11,61 %  
Pro nikoho76,25 %6,25 %  
nekupovala65,36 %5,36 %  
nenakupovala65,36 %5,36 %  
pro někoho jiného32,68 %2,68 %  
Nikoho21,79 %1,79 %  
nekupovala jsem 10,89 %0,89 %  
spodni pradlo pres e-shopu nenakupuji10,89 %0,89 %  
spodní prádlo jsem nenakupovala10,89 %0,89 %  
nenakupuju pradlo v e shopech10,89 %0,89 %  
prádlo přes net nekupuji10,89 %0,89 %  
prádlo jsem nenakupovala10,89 %0,89 %  
pro nikoho, bojím se špatného výběru velikosti10,89 %0,89 %  
nenakupovala jsem spodní prádlo na e-shopu10,89 %0,89 %  
nenakupovala jsem10,89 %0,89 %  
nekupovala jsem prádlo v e-shopu10,89 %0,89 %  
V e-shopu jsem prádlo nekupovala10,89 %0,89 %  
nenakupoval/a10,89 %0,89 %  
nekupovala jsem ho v e-shopu10,89 %0,89 %  
?10,89 %0,89 %  

Graf

13. Co by Vás přimělo k nákupu nebo častějšímu nákupu zboží v e-shopech se spodním prádlem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platba bez poštovného6860,71 %60,71 %  
zajímavá nabídka v podobě cenového zvýhodnění zboží6860,71 %60,71 %  
možnost vrácení zboží v delší než zákonné lhůtě 14 dní1916,96 %16,96 %  
získání něčeho navíc119,82 %9,82 %  
nic32,68 %2,68 %  
Aby seděli velikosti10,89 %0,89 %  
možnost vrácení i použitého zboží10,89 %0,89 %  
moznost vyzkouset si v kammenem krame pred koupi (odber v nejakem obchode se zkouskou)10,89 %0,89 %  
s moznosti vyzkouseni,coz nelze 10,89 %0,89 %  
Aby zboží odpovídalo velikostem10,89 %0,89 %  
dostupnost mé velikosti10,89 %0,89 %  
nic, musím vyzkoušet...10,89 %0,89 %  
nic, zrovna spodní prádlo je lepší koupit v kamenné prodejně, kde si jej člověk může vyzkoušet10,89 %0,89 %  
uvádění rozměrů v cm (ne jen číslování dle velikosti)10,89 %0,89 %  
větší výběr v mé velikosti10,89 %0,89 %  
ak som si mohla prádlo vyskúsať v obchode a lacnejsie objednat na internete10,89 %0,89 %  
obraze s centimetry primo u kusu pradla,abulky velikosti nepomahaji,nemus i ak sedet. pokud budu vedet ze maji kalhotky x cm od pasu k pasu,premerim si moje.10,89 %0,89 %  
nic, spodní prádlo si musím vyzkoušet10,89 %0,89 %  
nejspíše nic, spodní prádlo, zejména podprsenku je lepší si nejdříve vyzkoušet10,89 %0,89 %  
nekupovala10,89 %0,89 %  
vhodná velikost podprsenek - např. 65F10,89 %0,89 %  
široký sortiment, ne jen 'standsrdní' velikosti10,89 %0,89 %  

Graf

14. Pokud již nakupujete, anebo byste se rozhodli nakupovat v e-shopu spodního prádla, jaká kategorie zboží je pro Vás nejzajímavější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podprsenky z jednobarevného hladkého materiálu5952,68 %52,68 %  
podprsenky z barevného nebo zdobeného materiálu (např. krajky, výšivky apod.)5044,64 %44,64 %  
kalhotky/tanga4641,07 %41,07 %  
funkční prádlo vhodné na sport3833,93 %33,93 %  
slipy/trenky/boxerky2825 %25 %  
erotické prádlo1816,07 %16,07 %  
těhotenské a mateřské prádlo1412,5 %12,5 %  
stahovací prádlo1311,61 %11,61 %  
body/korzety87,14 %7,14 %  
nechci nakupovat v e shopu10,89 %0,89 %  
nic10,89 %0,89 %  
trenyrky pro manzela10,89 %0,89 %  
ne10,89 %0,89 %  
spodní prádlo pro děti10,89 %0,89 %  
..10,89 %0,89 %  

Graf

15. Uveďte prosím jednu webovou stránku, která se Vám v souvislosti s užíváním internetu jako první vybaví - kterou nečastěji navštěvujete (facebook, seznam apod.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook2925,89 %25,89 %  
google1916,96 %16,96 %  
seznam1816,07 %16,07 %  
seznam.cz98,04 %8,04 %  
www.seznam.cz54,46 %4,46 %  
google.com43,57 %3,57 %  
seznam,facebook 21,79 %1,79 %  
aukro21,79 %1,79 %  
google, facebook21,79 %1,79 %  
nevím21,79 %1,79 %  
ostatní odpovědi www.xparfémy.cz
www.facebook
http://www.idnes.cz/
facebook.com
Seznam, Facebook, internetbanking
gmail.com
brook.com
centrum,slevomat
seznam.
facebook,seznam + zbozi
czc.cz
facebook, seznam, google
centrum
facebook, seznam, centrum
astratex
yahoo
gmail. facebook
votočvohoz
www.facebook.com
facebook,
2017,86 %17,86 % 

Graf

16. Uveďte prosím Vaše pohlaví (dotazník je zcela anonymní)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10694,64 %94,64 %  
muž65,36 %5,36 %  

Graf

17. Uveďte prosím Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 306053,57 %53,57 %  
31 - 404136,61 %36,61 %  
méně než 2065,36 %5,36 %  
41 - 5054,46 %4,46 %  

Graf

18. Uveďte prosím velikost města/obce v jakém žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 30 001 do 100 000 obyvatel4237,5 %37,5 %  
od 1001 do 10 000 obyvatel2219,64 %19,64 %  
nad 100 000 obyvatel2017,86 %17,86 %  
od 10 001 do 30 000 obyvatel1816,07 %16,07 %  
pod 1000 obyvatel108,93 %8,93 %  

Graf

19. Ohodnoťte prosím podle Vašeho vnímání Váš čistý měsíční příjem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrný3733,04 %33,04 %  
podprůměrný3632,14 %32,14 %  
nevydělávám si (např. student)2017,86 %17,86 %  
mírně nadprůměrný1715,18 %15,18 %  
velmi nadprůměrný21,79 %1,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Pokud již nakupujete, anebo byste se rozhodli nakupovat v e-shopu spodního prádla, jaká kategorie zboží je pro Vás nejzajímavější?

  • odpověď podprsenky z jednobarevného hladkého materiálu:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pod 1000 obyvatel na otázku 18. Uveďte prosím velikost města/obce v jakém žijete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Už jste někdy nakupoval/a zboží přes internet?

2. Uveďte prosím dva hlavní důvody volby nákupu přes internet:

3. Porovnáváte ceny vybraného zboží pomocí internetových porovnávačů ceny, např. Heureka.cz apod.?

4. Jaký způsob platby zboží preferujete při objednávání přes internet?

5. Jaký způsob doručení zásilky preferujete?

6. Jak často si kupujete spodní prádlo?

7. V jaké cenové kategorii spodní prádlo nakupujete?

8. Vyberte varianty, podle čeho si spodní prádlo vybíráte, podle čeho se při nákupu orientujete.

9. Jaké spodní prádlo preferujete z pohledu značek?

10. Už jste někdy v e-shopu nakoupil/a spodní prádlo?

12. Pro koho jste jej nakupoval/a?

13. Co by Vás přimělo k nákupu nebo častějšímu nákupu zboží v e-shopech se spodním prádlem?

14. Pokud již nakupujete, anebo byste se rozhodli nakupovat v e-shopu spodního prádla, jaká kategorie zboží je pro Vás nejzajímavější?

15. Uveďte prosím jednu webovou stránku, která se Vám v souvislosti s užíváním internetu jako první vybaví - kterou nečastěji navštěvujete (facebook, seznam apod.)

16. Uveďte prosím Vaše pohlaví (dotazník je zcela anonymní)

17. Uveďte prosím Váš věk

18. Uveďte prosím velikost města/obce v jakém žijete?

19. Ohodnoťte prosím podle Vašeho vnímání Váš čistý měsíční příjem.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Už jste někdy nakupoval/a zboží přes internet?

2. Uveďte prosím dva hlavní důvody volby nákupu přes internet:

3. Porovnáváte ceny vybraného zboží pomocí internetových porovnávačů ceny, např. Heureka.cz apod.?

4. Jaký způsob platby zboží preferujete při objednávání přes internet?

5. Jaký způsob doručení zásilky preferujete?

6. Jak často si kupujete spodní prádlo?

7. V jaké cenové kategorii spodní prádlo nakupujete?

8. Vyberte varianty, podle čeho si spodní prádlo vybíráte, podle čeho se při nákupu orientujete.

9. Jaké spodní prádlo preferujete z pohledu značek?

10. Už jste někdy v e-shopu nakoupil/a spodní prádlo?

12. Pro koho jste jej nakupoval/a?

13. Co by Vás přimělo k nákupu nebo častějšímu nákupu zboží v e-shopech se spodním prádlem?

14. Pokud již nakupujete, anebo byste se rozhodli nakupovat v e-shopu spodního prádla, jaká kategorie zboží je pro Vás nejzajímavější?

15. Uveďte prosím jednu webovou stránku, která se Vám v souvislosti s užíváním internetu jako první vybaví - kterou nečastěji navštěvujete (facebook, seznam apod.)

16. Uveďte prosím Vaše pohlaví (dotazník je zcela anonymní)

17. Uveďte prosím Váš věk

18. Uveďte prosím velikost města/obce v jakém žijete?

19. Ohodnoťte prosím podle Vašeho vnímání Váš čistý měsíční příjem.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brožová, D.Nákup spodního prádla přes internet (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nakup-spodniho-pradla-pres-i.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.