Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup spodního prádla

Nákup spodního prádla

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Šlapáková
Šetření:17. 07. 2011 - 16. 08. 2011
Počet respondentů:187
Počet otázek (max/průměr):20 / 16.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku pro potřeby mé bakalářské práce. Jeho cílem je zjistit, co zákazník preferuje, když vybírá spodní prádlo a zda mu něco chybí.

Předem Vám děkuji za Váš čas.

S pozdravem

Jana Šlapáková

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete dámské spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16789,3 %89,3 %  
ne2010,7 %10,7 %  

Graf

2. Co je pro Vás důležité při nákupu spodního prádla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodejna, kde nakupujete (její prostředí, poloha prodejny)6337,72 %33,69 %  
značka1810,78 %9,63 %  
výrobce (domácí/zahraniční)116,59 %5,88 %  
cena116,59 %5,88 %  
doporučení známého63,59 %3,21 %  
materiál31,8 %1,6 %  
kvalita21,2 %1,07 %  
kvalita a cena21,2 %1,07 %  
aby mi sedělo21,2 %1,07 %  
střih a kvalita10,6 %0,53 %  
střih, materiál10,6 %0,53 %  
kvalita materiálu10,6 %0,53 %  
aby mi to sedělo, velikost10,6 %0,53 %  
střih, který mi sedí10,6 %0,53 %  
kvalita produktu10,6 %0,53 %  
zda se mi íbí a sedí mi10,6 %0,53 %  
vyhovující rozměr, design, trvanlivost10,6 %0,53 %  
cena, pohodlí10,6 %0,53 %  
velikost10,6 %0,53 %  
design, pohodlí10,6 %0,53 %  
styl, barva10,6 %0,53 %  
Kvalita, materiál, vzhled10,6 %0,53 %  
to, jestli mi sedí a je z kvalitního materiálu10,6 %0,53 %  
zda se mi to prádlo líbí10,6 %0,53 %  
cena a materiál10,6 %0,53 %  
cena a jak mi sedne10,6 %0,53 %  
kvalita a pohodlnost10,6 %0,53 %  
jak dobře konkrétní kus padne10,6 %0,53 %  
material a barva10,6 %0,53 %  
střih10,6 %0,53 %  
zda je prodávající schopen poradit10,6 %0,53 %  
jestli sedí10,6 %0,53 %  
funkčnost, jak mi sedí, kvalita materiálu, ...10,6 %0,53 %  
vzhled prádla10,6 %0,53 %  
aby dobře padlo10,6 %0,53 %  
Nezáleží mi na značce ani obchodu10,6 %0,53 %  
vzhled, pohodlí, soukromí při nákupu10,6 %0,53 %  
Design, cena, kvalita10,6 %0,53 %  
To prádlo!10,6 %0,53 %  
kvalita pradla10,6 %0,53 %  
nabídka velikostí, kvalita10,6 %0,53 %  
nic10,6 %0,53 %  
cena, tvar, vzhled, pohodlnost10,6 %0,53 %  
cena a to moje představa10,6 %0,53 %  
design10,6 %0,53 %  
kvalita materiálu a aby mi prádlo sedělo10,6 %0,53 %  
cena, výběr z více typů/střihů, odborná a ochotná 10,6 %0,53 %  
vzhled, cena10,6 %0,53 %  
kvalita a vzhled10,6 %0,53 %  
mají větší velikosti10,6 %0,53 %  
střihy, materiál, sortiment10,6 %0,53 %  
styl, pohodlnost, vzhled10,6 %0,53 %  
jak sedí10,6 %0,53 %  
veľkosť, farba, strih10,6 %0,53 %  
zda sedí10,6 %0,53 %  
jestli mi spodní prádlo sedí :)10,6 %0,53 %  
velikosti10,6 %0,53 %  
jestli se mi líbí a padne10,6 %0,53 %  

Graf

3. Jaký typ prodejny upřednostňujete při výběru oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializované prodejny se spodním prádlem7846,71 %41,71 %  
běžné prodejny s oděvy (obchodní centra)7444,31 %39,57 %  
internetové obchody84,79 %4,28 %  
objednání z katalogu31,8 %1,6 %  
hypermarket, supermarket21,2 %1,07 %  
jak kdy - někdy internet, jindy dle příležitosti 10,6 %0,53 %  
trhy10,6 %0,53 %  

Graf

4. Co upřednostňujete při výběru spodního prádla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlí6740,12 %35,83 %  
vzhled4124,55 %21,93 %  
cenovou dostupnost2917,37 %15,51 %  
kvalitu2011,98 %10,7 %  
styl21,2 %1,07 %  
pohodlí,vzhled,styl10,6 %0,53 %  
pohodlí, vzhled i cena dohromady10,6 %0,53 %  
vzhled, styl, kvalita, cena10,6 %0,53 %  
funkčnost10,6 %0,53 %  
Je pro mě těžké sehnat svou velikost, nevybírám si10,6 %0,53 %  
kvalita + vzhled10,6 %0,53 %  
Vše uvedené10,6 %0,53 %  
pohodlí i cenu10,6 %0,53 %  

Graf

5. Co Vás na výrobku většinou upoutá jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design13681,44 %72,73 %  
kvalita1810,78 %9,63 %  
cena137,78 %6,95 %  

Graf

6. Jakou barvu spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
černá7343,71 %39,04 %  
bílá4627,54 %24,6 %  
tělová105,99 %5,35 %  
červená74,19 %3,74 %  
různé barvy42,4 %2,14 %  
nic42,4 %2,14 %  
růžová31,8 %1,6 %  
žádnou21,2 %1,07 %  
barevné21,2 %1,07 %  
barevné, s potisky10,6 %0,53 %  
neupřednostňuji žádnou konkrétní barvu10,6 %0,53 %  
nezáleží10,6 %0,53 %  
barevnost:)10,6 %0,53 %  
barevné, popř s obrázky10,6 %0,53 %  
různé10,6 %0,53 %  
barevná10,6 %0,53 %  
neupřednostňuji žádnou barvu10,6 %0,53 %  
zelená, modrá10,6 %0,53 %  
podle obleceni10,6 %0,53 %  
šedá10,6 %0,53 %  
černočervená, tyrkysová, tělová10,6 %0,53 %  
jakákoliv10,6 %0,53 %  
barevné kousky10,6 %0,53 %  
mám rada farbu spodného prádla podľa vrchného oblč10,6 %0,53 %  
různé, klidně i vícebarevné, veselé :)10,6 %0,53 %  

Graf

7. Jaký vzhled spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednobarevné11870,66 %63,1 %  
vzorované (např. proužky, puntíky, kytičky atd.)2313,77 %12,3 %  
vícebarevné (např. kombinace červená - černá)2112,57 %11,23 %  
různé21,2 %1,07 %  
záleží na konkrétním modelu10,6 %0,53 %  
nezáleží10,6 %0,53 %  
nic10,6 %0,53 %  

Graf

8. Jaký typ spodního prádla preferujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kombinace obou: hladké + krajka8249,1 %43,85 %  
hladké7142,51 %37,97 %  
krajkované116,59 %5,88 %  
dle potřeby10,6 %0,53 %  
nic10,6 %0,53 %  
krajkované a erotické10,6 %0,53 %  

Graf

9. Při výběru spodního prádla kladete důraz na použitý materiál?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14285,03 %75,94 %  
ne2514,97 %13,37 %  

Graf

10. Jaký typ podprsenek nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s kosticemi a tenkým vyztužením9355,69 %49,73 %  
push-up podprsenku6840,72 %36,36 %  
s kosticemi bez vyztužení3118,56 %16,58 %  
sportovní1810,78 %9,63 %  
samodržící, korzetovou105,99 %5,35 %  
podprsenku bez kostic63,59 %3,21 %  
zmenšovací52,99 %2,67 %  
neviditelnou42,4 %2,14 %  

Graf

11. Jaký typ kalhotek nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasické8852,69 %47,06 %  
bokové5029,94 %26,74 %  
kalhotky s nohavičkou4929,34 %26,2 %  
tanga4728,14 %25,13 %  
brazilky2112,57 %11,23 %  
bezešvé, neviditelné1810,78 %9,63 %  
stahovací31,8 %1,6 %  

Graf

12. Používáte i jiný typ spodního prádla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13580,84 %72,19 %  
ano3219,16 %17,11 %  

Graf

13. Můžete prosím uvést jaký jiný typ spodního prádla používáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

.

body

body, korzet

body, tilka

erotické, latex nebo oblečky sexy uklízečky

kalhotky s nohavičkou

kalhotky s nohavičkou, bokové

klasické

klasické kalhotky, spodní košilky

korset

korzet

korzet

korzet

korzet, podvazkové pásy

korzet, samodržící punčochy

korzety nebo v létě žádné

korzety, body

Košilku, korzet

Košilky

košilky

košilky

košilky

mám i korzet

normální

Podprsenky i s kosticemi a tenkým vyztužením i bez něj, kalhotky i klasické nebo bokové.

podvazkové pásy,noční košilky

Podvazkový pás

termo-košilky

tílka (tedy věřím, že tento kus oděvu stále patří do spodního prádla) =D - zejména v zimě se to hodí

trenky - jsem chlap

14. Jste spokojena s nabídkou spodního prádla ve Vašem okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10864,67 %57,75 %  
ne5935,33 %31,55 %  

Graf

15. Co postrádáte v nabídce spodního prádla ve Vašem okolí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

----

.

celkově obchody se spodním prádlem

celkově všude malá nabídka a vysoká cena

je zde nedostatek erotického oblečení

klasické podprsenky bez vycpávek a výztuží

kvalifikovaný personál (jako je naříklad v Praze v Le Chaton či v Bra Expertu) a váběr větčích čísel (tedy ne standartně špatně do kočíčků velikosti "C" či maximálně "D"). Prodavačky často vůbec netuší, jak má správně sedět prádlo a to dokonce i prodavačky ve specializovaných prodejnách se spodním prádlem (Triumph, DIM atp.). Nejvtipnější je, pokud sami prodavačky mají špatně zvolenou podprsenku (která jim dělá dvojitá prsa či "věšáky")

kvalitní prádlo za rozumnou cenu, personál, který ví co prodává a je schopen poradit

kvalitní spodní prádlo

Kvalitu

levné, hezké, kvalitní prádlo :-)

malá velikost podprsenek

málo "normálních" obchodů - jsou tu samí Vietnamci se svým ne moc kvalitním zbožím a v tom málu "normálních" obchodů to není o moc lepší...

Módní vzhled

moju veľkosť

Nabídka spodního prádla je velmi omezená, nejen designově ale i co se týče velikostí.

nabídku větších velikostí kosíčky větší jak D

nedostatek specializovaných prodejen

nedostatek specializovaných prodejen

nelíbí se mi moc vzorů

Není velký výběr v podprsenkách s košíčky D a výše. tyto modely většinou nebývají moderní a hezké. Jsou to ve většině takové "babkovské" modely.

obchody

obchody

obchody

obvykle je malý výběr v mé velikosti

paní Konarovskou

podprsenky mé velikosti tvar, který "sedí" "jednokosticové" podprsenky

podprsenky s menším obvodem (pod 70) a košíčky většími než D

podprsenky s větší velikostí košíčků - F

postrádám atypické velikosti (viz u podprsenek 80/85 A - někdy opravdu problém sehnat), chybí mi i lepší materiály u kalhotek (nic to nevydrží)

primemark (Anglie)

přívětivý přístup personálu

různé designy spodního prádla

Správné velikosti podprsenek - menší obvody a větší košíčky, než nosí naprostá většina Češek. Potom, co jsem se o to začala trochu zajímat, zjistila jsem, že moje správná velikost je 75E-F místo 85B, bohužel málokde mají velikosti nad D v normálních designech =(

střih kalhotek, která nejsou tanga, ale přitom nejsou obří

svou velikost podprsenky a větší výběr pohodlných bokových bavlněných (!!) tang

Téměř nemožné sehnat pěkné podprsenky bez kostic a výstuže. Taktéž je občas problém najít bavlněné kalhotky, které by vypadaly pěkně.

v mém městě je malý výběr úplně ve všem, ale nevadí mi to

Ve svém okolí neseženu podprsenku své velikosti

velikost a nabidku sortimentu, ochotne prodavacky

velikost podprsenek

větší dostupnost podprsenek ve větších velikostech s normálním (70-75) obvodem

Větší rozsah velikostí.

větší sortiment pro větší velikosti (tzn. D a více)

větši velikosti - v hypermarketech apod. neni mozno sehnat vetsi velikosti (hezke pradlo)

Větší velikosti v krajkovém prádle

Větší výběr moderních vyztužených podprsenek ve velikosti D +

větší výběr velkých velikostí - podprsenky

Větší výběr, vše je "na jedno brdo".

vhodné velikosti

Víc bavlněných výrobků. Zpravidla je všchno z kousavé neprodyšné umělotiny. A u podprsenek posrádám větší výběr bez vyztužených a vytvarovaných košíčků.

více "nestandardních" velikostí podprsenek

Více obchodů v většími velikostmi. Na postavu velikosti 42, ale většími prsy je velmi omezená nabídka.

Victoria Secret

vše

všeobecně malá nabídka

výběr velikostí

Vyrobky ze 100% bavlny! (bez elastanu)

Vzhledm k tomu že mám malý obvod hrudníku (65 - 70) a košíčky velikosti C je pro mě problém dostavit se do normálního obchodu kolikrát i jen se spodním prádlo a vybrat si podprsenku která by mi seděla. Prodejen, kde Vám někdo poradí je málo :-/

16. Jaké značky spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

----

.

.

...

aaa

Agent Provocateur

andrie

andrie

andrie

andrie

andrie

Andrie, Triumph, Atlantic

Belinda

Belinda

Bravissimo

co kupuju tak jsou neznačkové a ani bych se stejně nepodívala, kdybych si už něco takového koupila, je mi to jedno

Curvy KAte

české

české značky

DIM

Effuniak (polská značka), Panache - podprsenky Molvy, F&F, Kenvelo - kalhotky

Etam

etam, HM

evita, beate uhse,

Felina

felina, triumf

Freya

Freya

freya, pour moi

Guess

H&M

H&M

H&M, Censored, Victoria secret

HaM, Newyorker

hennes and mauritz

HM

HM

HM, New Yorker

Intimissimi, Calvin Klein

Intimissimi, Playboy

intimissimi, victoria´s secret

Jak kdy..

jak kdy...pokazde jinak

je mi to jedno ot. 17 - záleží kterého kusu - kalhotky do 200 Kč, podprsenka i nad 1000 Kč.

je mi to jedno

je mi to jedno

je mi to jedno

Je mi to jedno

Kris Line

Lindex

Lingeria, Triumph, Andrie, Triola

Linie

Lomar

mám různé značky, nepreferuju pouze jednu nebo dvě

mark and spencer

Marks and Spencer

marks and spencer

Na tuhle otázku nedokážu odpovědět

Na značce mi nezáleží

na značky se vůbec nedívám

Nakupuji u Vietnamců takže značky neřeším

nedávám přednost žádné značce

nedívám se na značku

nedívám se na značky, jde mi hlavně o to, aby bylo prádlo pohodlné, hezké a o poměr cena/kvalita

Nehledím na značky

nemám favorita

nemám oblíbené

nemám oblíbené značky

nemám oblíbené značky, prostě sedí/nesedí, to je hlavní

nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku

nemám obľúbenú značku

nemám preferenci značky

Nemám upřednostněnou značku.

nemám vyhraněnou značku

Nemám vyhraněnou značku

nemám vyhraněnou značku

Nemám vyhraněnou značku

nemám vyhraněnou značku, více záleží na kvalitě a pohodlí.

nepreferuji značku, nakupuji dle momentální nálady v různých obchodech

nepreferuji žádné značky, prádlo musí hlavně sedět. Ale pěkné a zároveň i pohodlné prádlo dělá Lise Charmel, Freya, Antigel, Fauve, Elomi, Fantasie

nepreferuji žádnou značku

nepreferuji žádnou značku

Nepreferuju konkrétní značky.

Nerozhoduji se podle značek

neuprednostnuji zadnou

neupřednostňuji

neupřednostňuji určité značky

neupřednostňuji žádné

neupřednostňuji žádnou

neupřednostňuji žádnou značku

neupřednostňuji žádnou značku

Neupřednosťnuji žádnou značku. Záleží na ceně, a na tom, abych se v ní cítila.

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevybavím si

nevybírám podle značek, neznám ani konkrétní značky spodního prádla, snad jen Timo a pak u sportovních podprsenek

New Yorker

nezáleží mi na značce

nezáleží na tom

neznačkové

neznačkové obchody

neznám žádnou značku

playboy

Pleas

podprsenky Lindex, kalhotky C&A

podprsenky Triumph nebo Timo, jinak problémy s velikostí a střihem kalhotky nezáleží, hlavně aby byly bavlněné

Poslední dobou Tezenis.

primemark, secret

Různé

sielei triuph

sloggi,halens,naturana otto,

tezenis, hm, intimisimmi

Timo

timo

Timo, Sport

to od číňanů :D

Trimph, belinda

Triola

triola

Triola

triola, timo

Triumf

Triumf, Marks and Spencer

Triump, lingerie

Triumpf, SíéLei, Timo

Triumph

triumph

triumph

Triumph

Triumph

Triumph

triumph

Triumph

Triumph

triumph

triumph

Triumph, Flame, Cornette

Triumph, Triola

victoria secret

victoria secret,

victoria secret, etam, women secret ...

Victoria's Secret a moc mi chybí, že se v ČR neprodává

Vietnamci

wonderbra

Wonderbra

zadne

značka?? CENU!

značky neřeším

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné zančky neupřednost'nuji

žádnné

žádnou

žádnou

žádnou značku neupřednostňuji

17. Kolik jste ochotni investovat při nákupu 1 ks do spodního prádla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
401 - 600 Kč4426,35 %23,53 %  
201 - 400 Kč3722,16 %19,79 %  
601 - 800 Kč2615,57 %13,9 %  
1 - 200 Kč2313,77 %12,3 %  
801 - 1000 Kč2213,17 %11,76 %  
nad 1000 Kč158,98 %8,02 %  

Graf

18. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16286,63 %86,63 %  
muž2513,37 %13,37 %  

Graf

19. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let7741,18 %41,18 %  
18 - 20 let4725,13 %25,13 %  
26 - 30 let2915,51 %15,51 %  
31 - 40 let2814,97 %14,97 %  
41 - 50 let52,67 %2,67 %  
nad 51 let10,53 %0,53 %  

Graf

20. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5831,02 %31,02 %  
Brno136,95 %6,95 %  
Liberec115,88 %5,88 %  
Ostrava63,21 %3,21 %  
Olomouc52,67 %2,67 %  
Plzeň42,14 %2,14 %  
Zlín42,14 %2,14 %  
Pardubice42,14 %2,14 %  
Mladá Boleslav31,6 %1,6 %  
Zlínský kraj31,6 %1,6 %  
ostatní odpovědi Vysočina
Luštěnice
Jihlava
středočeský kraj
Mělník
Frýdek-Místek
severní Morava
Vsetín
Jihočeský kraj
Královehradecký kraj
české budějovice
Brno-venkov
Písek
česká lípa

Lysá nad Labem
Poděbrady
Čím
Milevsko
Praha 9 - Černý Most
Prachatický okres
Jilemnice
dědina
Londýn
Šumperk
Havířov
Vojkovice
Chomutov
Rokycany
neřeknu
Český Brod
Vysočina, Žďársko
hl.m.Praha
Severní Čechy
MS kraj
Olomoucký kraj
Nové Město na Moravě
rymarov
budějovice
Karviná
Benátky nad Jizerou
Humpolec
Přerov
Hustopeče
---
Karlovy Vary
-
Jihomoravský kraj
Chrudim
Lomnice nad Popelkou
jižní čechy
Praha-západ
Horšovský Týn
s přítelem
třebíč
Jablonec nad Nisou
Břeclav
Stražisko
Slovensko
ivančice
7640,64 %40,64 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jaký vzhled spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

  • odpověď jednobarevné:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 801 - 1000 Kč na otázku 17. Kolik jste ochotni investovat při nákupu 1 ks do spodního prádla?

18. Pohlaví:

  • odpověď muž:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Nakupujete dámské spodní prádlo?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete dámské spodní prádlo?

2. Co je pro Vás důležité při nákupu spodního prádla?

3. Jaký typ prodejny upřednostňujete při výběru oblečení?

4. Co upřednostňujete při výběru spodního prádla?

5. Co Vás na výrobku většinou upoutá jako první?

6. Jakou barvu spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

7. Jaký vzhled spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

8. Jaký typ spodního prádla preferujete nejvíce?

9. Při výběru spodního prádla kladete důraz na použitý materiál?

10. Jaký typ podprsenek nejčastěji nakupujete?

11. Jaký typ kalhotek nejčastěji nakupujete?

12. Používáte i jiný typ spodního prádla?

14. Jste spokojena s nabídkou spodního prádla ve Vašem okolí?

16. Jaké značky spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

17. Kolik jste ochotni investovat při nákupu 1 ks do spodního prádla?

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete dámské spodní prádlo?

2. Co je pro Vás důležité při nákupu spodního prádla?

3. Jaký typ prodejny upřednostňujete při výběru oblečení?

4. Co upřednostňujete při výběru spodního prádla?

5. Co Vás na výrobku většinou upoutá jako první?

6. Jakou barvu spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

7. Jaký vzhled spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

8. Jaký typ spodního prádla preferujete nejvíce?

9. Při výběru spodního prádla kladete důraz na použitý materiál?

10. Jaký typ podprsenek nejčastěji nakupujete?

11. Jaký typ kalhotek nejčastěji nakupujete?

12. Používáte i jiný typ spodního prádla?

14. Jste spokojena s nabídkou spodního prádla ve Vašem okolí?

16. Jaké značky spodního prádla upřednostňujete nejvíce?

17. Kolik jste ochotni investovat při nákupu 1 ks do spodního prádla?

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šlapáková, J.Nákup spodního prádla (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nakup-spodniho-pradla.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.