Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup squashové rakety

Nákup squashové rakety

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Demčák
Šetření:14. 07. 2008 - 08. 09. 2008
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):29 / 17.97
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

žádám Vás o účast v průzkumu na téma "Nákup squashové rakety". Průzkum se zabývá prioritami hráčů při nákupu squashové rakety a s tím spojenými otázkami, vč. preferovaných (nejen internetových) obchodů.

Dotazník je určen hráčům squashe na jakékoli úrovni. Výsledky budou veřejně přístupné a stanou se podkladem pro případný rozvoj jednoho z mých projektů.

Předem všem děkuji za spolupráci.

Marek Demčák

Odpovědi respondentů

1. Jak dlouho hrajete squash?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 roky2129,17 %29,17 %  
méně než rok1926,39 %26,39 %  
právě začínám1723,61 %23,61 %  
více než 3 roky912,5 %12,5 %  
3 roky68,33 %8,33 %  

Graf

2. Jakou raketou hrajete squash?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní - 1000 - 2000 Kč2230,56 %30,56 %  
půjčenou ve squashovém centru1520,83 %20,83 %  
vlastní - 2000 - 3000 Kč1419,44 %19,44 %  
vlastní - do 1000 Kč1115,28 %15,28 %  
půjčenou od kamaráda79,72 %9,72 %  
vlastní - za více než 3000 Kč34,17 %4,17 %  

Graf

3. Jak často obměňujete raketu (koupě, dar,..)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zatím jsem neobměňoval/a5677,78 %77,78 %  
více než za 2 roky68,33 %8,33 %  
jednou za 2 roky56,94 %6,94 %  
jednou za sezonu45,56 %5,56 %  
několikrát za sezonu11,39 %1,39 %  

Graf

4. Podle čeho vybíráte nebo byste vybíral/a raketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
srovnání parametrů (objektivní volba rakety)5373,61 %73,61 %  
cena4359,72 %59,72 %  
doporučení známého3751,39 %51,39 %  
kvalita materiálu3548,61 %48,61 %  
akční nabídka (sleva, dárek k raketě,...)2737,5 %37,5 %  
vzhled (subjetivní volba rakety)2331,94 %31,94 %  
doporučení obchodníka1926,39 %26,39 %  
doporučení odborného periodika (vč. PR)1115,28 %15,28 %  
reklama na internetu56,94 %6,94 %  
reklama na squashové akci (turnaje,...)34,17 %4,17 %  
reklama ve squashovém centru22,78 %2,78 %  

Graf

5. Kupovali jste již někdy raketu pro někoho jiného? (pokud ne, přejděte na další otázku)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, pro méně zkušeného hráče850 %11,11 %  
ano, pro hráče na stejné úrovni743,75 %9,72 %  
ano, pro více zkušeného hráče318,75 %4,17 %  

Graf

6. Jaké vidíte hlavní výhody v nákupu v kamenném obchodě / squashovém centru?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-Raketu si potěžkám -Prohlédnu -Zkusím, jak pohodlně padne do ruky.

Fyzický kontakt s raketou Posouzení vlastností (hmotnost, kvalita provedení)

mám větší jistotu že si nekoupím nějakýho šmejda

Mohu si ji prohlédnout, osahat...

mohu si raketu podržet v ruce a ihned zjistit, zda mi vyhovuje její hmotnost a velikost gripu

Mohu si tam v klidu prdnout a prodavači se jen usmějou. Dále tam můžu okukovat pěkné slečny, ale ony mě nemají moc rády, protože mám okolo sebe smrad. Nevím, jak se tam bere, ale vždycky tam je. Možná to zjistíme v tomto průzkumu ohledně spotřeby elektrického produ v domácnostech v ČR.

moznost si ji chytit do ruky, porovnat s jinyma, rada prodavace (i kdyz to musi byt fundovany)

moznost si osahat, vyptat se na podrobnosti

možnost konzultace s prodejcem, fyzickým vyzkoušením (ohmatáním) zboží, okamžitý odběr zboží

možnost raketu vyzkoušet jaká je do ruky

možnost si raketu "osahat", potenciální možnost si raketu vyzkoušet, osobní přístup

Možnost si raketu "ošahat" a přímo se poradit s prodávajícím

možnost si raketu prohlédnout, konzultace s personálem

možnost si vzít raketu do ruky

možnost toho že mně jako začátečníkovi někdo poradí, poznám kdy se mi někdo snaží vnutit něco co nepotřebuji, možnost vyzkoušení/vrácení

možnost vyzkoušení

možnost vyzkoušení rakety

možnost vyzkoušet si raketu, zkusit jak sedí v ruce, porovnat s ostatními modely

Možnost vyzkoušet více raket na jednou...

muzu to hned testnout... v eshopu asi nee

můžu si ji ohmatat

můžu si osahat a potěžkat raketu, poradí nejen prodávající, ale i případný jiný kupující, mohu si zkontrolovat, zda mnou kupovaná raketa je zcela v pořádku

nevim

osahas si to, vyzkousis

Ozdkoušení materiálu, pružnosti atd.

podivat se na raketu, zkusit vzit do ruky a objednat z netu levneji :D

poradenstvi

Příjde mi to lepší jak kvůli reklamaci, tak kvůli tomu, že si raketu můžu prohlédnout, potěžkat

přímý kontakt s lidmi... čím dál víc slyším o tom, jak se lidé snaží uhnat internetové prodejce, kteří jim dodali špatné zboží a někdy uhnat je je až nemožné..

rada

Rada odborníka, možnost raketu si blíže prohlédnout a "ohmatat"

Raketa se dá vyzkoušet - možnost vybrat tu s ideálním vyvážením pro váš styl hry.

rozumi tomu tam a treba i poradi

v kamenném obchodě je raketu možné si ihned vyzkoušet a "osahat" a je to rychlejší nákup, ale přes internet se většinou dá sehnat levněji a raději nakupuji přes internet.

V kamenném obchodě si můžu raketu prohlédnout, potěžkat, prostě "zkusit" a získat případně doporučení od prodavače.

více informací

vidím ji na vlastní oči a vezmu si ji i do ruky

Vidím, zdali je mi raketa sympatická.

Výhody nákupu v kamenném obchodě: možnost "osahat si" raketu, konzultace s prodejcem

záruka

znalost prodejce, a možné doporučení..

Žádné

7. Jaké vidíte hlavní nevýhody v nákupu v kamenném obchodě / squashovém centru?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-Podbízivý prodejce -Cesta po obchodech a možné dlouhé hledání té pravé rakety

Asi vyšší cena

Bývají dražší a nemám možnost porovnat ceny v jiných obchodech tak jako na internetu.

cena

cena

cena - nekupovat :)

cena je lehce vyssi, v kamennych obchodech neni zdaleka takovy vyber

cena, čas

cena, dostupnost

cena, málo akčních nabídek, užší nabídka

cena, nemůže se rovnat nákupu přes internet, co se týče pohodlí, menší výběr

Časově náročnější

Jedna z nevýhod je, že tam není čočkovka. Myslím, že všichni hráči skvoše mají rádi čočkovku, proto by ji měli nabízet ZDARMA ve všech prodejních centrech. Jak jinak máme, kruciš, potom kvalitně prdět?!?

levnejsi

Menší výběr, většinou vyšší cena.

někdy hodně vysoká cena, a občas se může vyskystnou i někdo kdo prodeji vubec nerozumí..

někdy vyšší cena v porovnání s internetovými obchody

nekvalifikovaný prodejce a prodejci snažící se prodat nejdražší kusy

nevim

Nevýhody nákupu v kamenném obchodě: ne vždy je zde dostatečný výběr, nutnost nalézt vhodný kamenný obchod a dojít do něj

nutnost dopravení se na místo

obvykle vyšší cena

Omezený sortiment Nemožnosti okamžitého srovnání s konkurencí

Poměrně vysoká cena, absence akčních nabídek.

pouze vizuální prohlídka rakety + přečtení základních parametrů mi nestačí

šíře nabídky, vyšší ceny

to nevím, možná kdyby tam nebyla kvalifikovaná obsluha, která neumí poradit - nerozumí tomu.. ale to se mi ještě nestalo

viz srovnání v bodě 6

vyssi ceny

vyssi ceny

vyšší cena

Vyšší cena než v internetovém obchodě

Vyšší cena oproti eshopu

vyšší ceny

Vyšší ceny

vyšší ceny (na internetu lze zakoupit za ceny akční)

vyšší ceny, menší výběr

ze ji neotestuju

žádné

žádné

8. Koupil/a jste již raketu v kamenném obchodě / squashovém centru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, neplánuji2534,72 %34,72 %  
ano2433,33 %33,33 %  
ne, ale klidně bych koupil/a2331,94 %31,94 %  

Graf

9. Jaké vidíte hlavní výhody nákupu v internetovém obchodě?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Akční nabídky, nižší ceny.

anonymita

cena

cena

cena

cena

Cena

cena, čas

cena, recenze, diskuse

cena, velky vyber

ceny,porovnani v klidu z domova,vetsi vyber

Čas na porovnání parametrů, cena, neomezený výběr

Fyzicka nepritomnost obchodnika.

Internetový obchod žádné výhody nemá. Akorát že mohu být doma nahatý, to ale nevím, zda je moc velká výhoda. Chápete...

je levnější než v kamenném obchodě

levnější ceny, větší výběr

Levnější, větší výběr, možnost porovnat ceny.

levny

možnost dlouhodobějšího výběru (mohu si ji porovnávat a rozmýšlet dlouho jak chci), nižší cena, obvykle dárek k zásilce

možnost získat zboží za nejnižší možnou cenu

nákup v pohodlí domova = je to pohodlnější a jednodušší

nikam nemusím

nizke ceny

nižší cena

nižší cena

nižší cena, možnost srovnání vlastností výrobků, nejsem v časovém presu že si už honem musím vybrat když nade mnou stojí obchodník v kamenném obchodě

nižší cena, širší výběr

nižší ceny, komplexní přehled o trhu během pár minut

Pohodlí

pohodlí

Pohodlí

přehlednost

rady a návody jak postupovat při výběru (nemusí být jen v e-shopu), nižší cena

Rychlost nákupu, pohodlnost, lepší cena, možnost zboží vrátit

šíře nabídky, nižší ceny, možnost zpětné vazby od majitelů v diskuzích atp.

tak leda nižší ceny

Velký výběr, nižší ceny

Větší výběr a nižší cena

většinou výhodnější ceny

viz 6 + pohodlný nákup doma

viz nevýhody nákupu v kameném obchodě (nutnost dopravení se na místo)

vlastní ho moje kamarádka, takže výrazné slevy:)

výběr, cena, pohodlí

wšecky

10. Jaké vidíte hlavní nevýhody nákupu v internetovém obchodě?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-Raketu si neprohlédnu, nepotěžkám, nezvážím na vlastní oči. Jsem odkázaná na popis a fotografii. -Obava že při nespokojenosti budu mít potíže s reklamací -Případná cesta na poštu, kde spolehlivě strávím hodinu čekáním ve frontě

čekání na dodávku, nemožnost vyzkoušet si raketu jak sedí v ruce

dodání, nemožnost si raketu vyzkoušet

nedostatecne poradenstvi

nedostatek informací

nedůvěra v zabezpečení www stránek

nejde to ohrabat

Nejistota

nejistota v dodavce

nemohu si raketu osahat, mnohdy ze široké nabídky zboží již nejsou všechny k dostání (jsou vyprodané)

nemohu si raketu vyzkoušet, je možné že mi nebude vyhovovat

Nemohu si zboží osahat, necítím, z jakých je materiálů, jaká je pevnost a pod.

nemoznost otestovat

nemoznost vyzkouset

nemožnost si raketu "osahat"

nemožnost si raketu "osahat"

Nemožnost si zboží vyzkoušet

Nemožnost vyzkoušet raketu

nemožnost vzít si raketu do ruky

nemůžu si ji ošahat

Nemůžu si ji potěškat

Nemůžu si na ní sáhnout

není možnost "osahat si" raketu, není možnost konzultace s prodejcem

není možnost fyzického vyzkoušení (není-li zboží v blízském kamenném obchodě na tzv. okoukání zboží), většinou problém odběru zboží (nasmlouvaní dopravci garantují dodání zboží ve větším časovém rozmezí daného dne, a často to bývá když je kupující většinou ještě v práci:)

není možnost si raketu osobně vyzkoušet, ohmatat...

není možnost si raketu vyzkoušet

není rada

neosahas vyvazeni

obtížná reklamace

Riziko v souvislosti s výběrem na dálku a riziko související s dodávkou poštou.

v mém případě žádné...

v něhterých případech nemožnost osobního odběru

viz 6

viz výhody nákupu v kam. obch.

výrobek je někdy trochu jiný než na obrázku

Za rok jsem vystřídal už 14 partnerek. Všechny měly velké oči.

Žádné

11. Koupil/a jste již raketu v internetovém obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, ne, ale zvažuji tootázka č. 12, ne, preferuji kamenné obchodyotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, preferuji kamenné obchody2636,11 %36,11 %  
ne, ale zvažuji to2534,72 %34,72 %  
ano2129,17 %29,17 %  

Graf

12. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: cena rakety

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
důležitý2248,89 %30,56 %  
velmi důležitý1533,33 %20,83 %  
nedůležitý36,67 %4,17 %  
neutrální36,67 %4,17 %  
méně důležitý24,44 %2,78 %  

Graf

13. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: cena dopravy

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
důležitý1636,36 %22,22 %  
velmi důležitý920,45 %12,5 %  
méně důležitý818,18 %11,11 %  
neutrální715,91 %9,72 %  
nedůležitý49,09 %5,56 %  

Graf

14. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: použitelnost obchodu (přehlednost, intuitivnost ovládání)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
důležitý2044,44 %27,78 %  
velmi důležitý1328,89 %18,06 %  
neutrální920 %12,5 %  
nedůležitý24,44 %2,78 %  
méně důležitý12,22 %1,39 %  

Graf

15. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: konzultace s odborníkem online

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální1432,56 %19,44 %  
méně důležitý1227,91 %16,67 %  
důležitý920,93 %12,5 %  
velmi důležitý49,3 %5,56 %  
nedůležitý49,3 %5,56 %  

Graf

16. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: rychlost dodání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
důležitý2351,11 %31,94 %  
neutrální817,78 %11,11 %  
velmi důležitý715,56 %9,72 %  
méně důležitý48,89 %5,56 %  
nedůležitý36,67 %4,17 %  

Graf

17. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: existence zboží na skladě

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
důležitý1328,89 %18,06 %  
velmi důležitý1226,67 %16,67 %  
neutrální920 %12,5 %  
méně důležitý715,56 %9,72 %  
nedůležitý48,89 %5,56 %  

Graf

18. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: srovnání raket podle parametrů

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi důležitý2659,09 %36,11 %  
důležitý1227,27 %16,67 %  
neutrální49,09 %5,56 %  
méně důležitý12,27 %1,39 %  
nedůležitý12,27 %1,39 %  

Graf

19. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: doporučení vhodného produktu obchodníkem na stránkách (akce)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální1534,88 %20,83 %  
důležitý1227,91 %16,67 %  
méně důležitý1023,26 %13,89 %  
nedůležitý49,3 %5,56 %  
velmi důležitý24,65 %2,78 %  

Graf

20. Používáte při nákupu vyhledávač zboží.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3678,26 %50 %  
ano, ale jen pro kontrolu ceny (před objednáním v eshopu, jestli není cena moc velká)817,39 %11,11 %  
ano, pro primární vyhledání rakety24,35 %2,78 %  

Graf

21. Jak vysokou částku jste ochotni zaplatit za dopravu rakety v hodnotě 2000 Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
75 - 100 Kč1328,26 %18,06 %  
0 Kč1123,91 %15,28 %  
51 - 75 Kč715,22 %9,72 %  
101 - 160 Kč613,04 %8,33 %  
21 - 50 Kč48,7 %5,56 %  
více než 160 Kč36,52 %4,17 %  
1 - 20 Kč24,35 %2,78 %  

Graf

22. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
max. 5 prac. dní1634,78 %22,22 %  
max. 2 prac. dny1123,91 %15,28 %  
max. 7 prac. dní817,39 %11,11 %  
max. 3 prac. dny510,87 %6,94 %  
max. 10 prac. dní36,52 %4,17 %  
chci raketu okamžitě - osobní odběr24,35 %2,78 %  
více než 10 prac. dní12,17 %1,39 %  

Graf

23. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety, když víte, že bude o 5% levnější než u nejvýhodnější konkurence?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - 10 dní2350 %31,94 %  
méně než 5 dní1839,13 %25 %  
více než 10 dní510,87 %6,94 %  

Graf

24. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety, když víte, že bude o 10% levnější než u nejvýhodnější konkurence?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - 10 dní2350 %31,94 %  
méně než 5 dní1430,43 %19,44 %  
více než 10 dní919,57 %12,5 %  

Graf

25. Bylo by pro Vás lákavé rozšíření doby vrácení zboží bez udání důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale chuť nakupovat by to výrazně neovlivnilo3065,22 %41,67 %  
ne1021,74 %13,89 %  
ano, velmi613,04 %8,33 %  

Graf

26. Jaké čtete (papírové) časopisy ohledně squashe? (názvy můžete oddělit čárkou nebo nechat prázdné)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné333,33 %4,17 %  
nic111,11 %1,39 %  
Mladá fronta DNES, Blesk, Automotosport, Právo.111,11 %1,39 %  
-111,11 %1,39 %  
žádný111,11 %1,39 %  
ne111,11 %1,39 %  
ggggg111,11 %1,39 %  

Graf

27. Jaké sledujete internetové stránky ohledně squashe (ne obchody)? (adresy můžete oddělit čárkou nebo nechat pole prázdné)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné213,33 %2,78 %  
www.vseliga.cz16,67 %1,39 %  
sleduju pouze stránky firmy u které squash hraji16,67 %1,39 %  
nic16,67 %1,39 %  
vseliga.cz16,67 %1,39 %  
www.tube8.com, www.redtube.com, www.thousandbabes.16,67 %1,39 %  
www.esquo.cz16,67 %1,39 %  
www.vsliga.cz, +různé další (nepravidelně)16,67 %1,39 %  
inline-online.cz16,67 %1,39 %  
žádný16,67 %1,39 %  
ostatní odpovědi výjimečně, nepamatuju si název
vsliga.cz
hjhjhj
www.casq.cz www.vsliga.cz atp..
426,67 %5,56 % 

Graf

28. Jaké si vybavujete internetové obchody? (adresy můžete oddělit čárkou nebo nechat pole prázdné)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportobchod313,64 %4,17 %  
google :D14,55 %1,39 %  
racketstore14,55 %1,39 %  
ebay, bart-sport, sportsdirect.. stovka dalších :)14,55 %1,39 %  
aukro (tam právě kupuji raketu)14,55 %1,39 %  
www.seznam.cz14,55 %1,39 %  
rakety.cz14,55 %1,39 %  
http://www.rakety-online.cz/; sportobchod.cz14,55 %1,39 %  
http://www.prokennex.cz, http://tsg.prodejce.cz/14,55 %1,39 %  
kasa.cz 14,55 %1,39 %  
ostatní odpovědi obchodni-dum, eproton
velké množství (viz mé záložky)
mall.cz
www.wilson.cz
www.sportobchod.cz, www.sportplaneta.cz
dlouho jsem nic nekupovala, nevybavuji si
www.mall.cz, www.vltava.cz, www.1nakup.cz
www.rakety-online.cz
jhjhj
sportobchod sportplaneta
1045,45 %13,89 % 

Graf

29. Prostor pro Vaše poznámky k průzkumu:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

jhjghh

Líbí se mi ten pán vpravo. Taky hraje skvoš?!

některé odpovědi byly částečně ovlivněné tím, že jsem v minulosti hrál ve větší míře tenis, takže přeskakuji stav hráče začátečníka

Squash hraji jednou týdně s kolegy z práce. Tento sport mě baví, ale nejsem v něm nijak "fanatická", abych např. četla o squashi časopisy.

tak nejak nevim jajky je cil, ale to je fuk :)

už si nevzpomínám kde na internetu jsem svou raketu kupovala, ale pamatuji si že stránka byla velice jednoduše udělaná, stačilo dvakrát kliknout, vyplnit adresu a raketa byla na cestě, dokonce nepřišlo ani potvrzení objednávky, což mě docela negativně překvapilo. proběhlo ale všechno v pořádku, raketa v pořádku přišla a už rok funguje. stránky byly na doporučení kamaráda, jako naprostý začátečník bych si sama nevybrala, max podle ceny. takže co nejlevnější :)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Podle čeho vybíráte nebo byste vybíral/a raketu?

  • odpověď cena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlastní - do 1000 Kč na otázku 2. Jakou raketou hrajete squash?

20. Používáte při nákupu vyhledávač zboží.cz?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně důležitý na otázku 19. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: doporučení vhodného produktu obchodníkem na stránkách (akce)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi max. 2 prac. dny na otázku 22. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety?

23. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety, když víte, že bude o 5% levnější než u nejvýhodnější konkurence?

  • odpověď méně než 5 dní:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 dní na otázku 24. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety, když víte, že bude o 10% levnější než u nejvýhodnější konkurence?

25. Bylo by pro Vás lákavé rozšíření doby vrácení zboží bez udání důvodu?

  • odpověď ano, ale chuť nakupovat by to výrazně neovlivnilo:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně důležitý na otázku 19. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: doporučení vhodného produktu obchodníkem na stránkách (akce)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak dlouho hrajete squash?

2. Jakou raketou hrajete squash?

3. Jak často obměňujete raketu (koupě, dar,..)?

4. Podle čeho vybíráte nebo byste vybíral/a raketu?

8. Koupil/a jste již raketu v kamenném obchodě / squashovém centru?

11. Koupil/a jste již raketu v internetovém obchodě?

12. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: cena rakety

13. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: cena dopravy

14. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: použitelnost obchodu (přehlednost, intuitivnost ovládání)

15. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: konzultace s odborníkem online

16. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: rychlost dodání

17. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: existence zboží na skladě

18. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: srovnání raket podle parametrů

19. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: doporučení vhodného produktu obchodníkem na stránkách (akce)

20. Používáte při nákupu vyhledávač zboží.cz?

21. Jak vysokou částku jste ochotni zaplatit za dopravu rakety v hodnotě 2000 Kč?

22. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety?

23. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety, když víte, že bude o 5% levnější než u nejvýhodnější konkurence?

24. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety, když víte, že bude o 10% levnější než u nejvýhodnější konkurence?

25. Bylo by pro Vás lákavé rozšíření doby vrácení zboží bez udání důvodu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak dlouho hrajete squash?

2. Jakou raketou hrajete squash?

3. Jak často obměňujete raketu (koupě, dar,..)?

4. Podle čeho vybíráte nebo byste vybíral/a raketu?

8. Koupil/a jste již raketu v kamenném obchodě / squashovém centru?

11. Koupil/a jste již raketu v internetovém obchodě?

12. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: cena rakety

13. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: cena dopravy

14. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: použitelnost obchodu (přehlednost, intuitivnost ovládání)

15. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: konzultace s odborníkem online

16. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: rychlost dodání

17. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: existence zboží na skladě

18. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: srovnání raket podle parametrů

19. Zvolte důležitost faktoru při nákupu squashové rakety na internetu: doporučení vhodného produktu obchodníkem na stránkách (akce)

20. Používáte při nákupu vyhledávač zboží.cz?

21. Jak vysokou částku jste ochotni zaplatit za dopravu rakety v hodnotě 2000 Kč?

22. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety?

23. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety, když víte, že bude o 5% levnější než u nejvýhodnější konkurence?

24. Jak dlouho jste ochotni čekat na dodání rakety, když víte, že bude o 10% levnější než u nejvýhodnější konkurence?

25. Bylo by pro Vás lákavé rozšíření doby vrácení zboží bez udání důvodu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Demčák, M.Nákup squashové rakety (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://nakup-squashove-rakety.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.