Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup triček přes internet

Nákup triček přes internet

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Mareš
Šetření:17. 09. 2009 - 24. 09. 2009
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):8 / 5.06
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:30,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého průzkumu na téma Nákup triček přes internet. Cílem průzkumu je zjistit spotřebitelské preference při nakupování v e-shopech.

 

Děkuji za Vaši ochotu a Váš čas.

Jan Mareš

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete trička přes internet (alespoň jedenkrát)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4063,49 %63,49 %  
Ne2336,51 %36,51 %  

Graf

2. Co je důvodem Vašeho nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originalita2665 %41,27 %  
Pohodlí při nákupu1947,5 %30,16 %  
Cena1435 %22,22 %  
Kvalita trička37,5 %4,76 %  
Rychlost dodání25 %3,17 %  

Graf

3. Jaký střih trička upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasický2767,5 %42,86 %  
Uplý, na tělo1332,5 %20,63 %  
Jiný512,5 %7,94 %  
Límec do "V"37,5 %4,76 %  
Polokošile12,5 %1,59 %  

Graf

4. Jakou velikost trička nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
M2050 %31,75 %  
L922,5 %14,29 %  
XL717,5 %11,11 %  
S615 %9,52 %  
XXL37,5 %4,76 %  
XS12,5 %1,59 %  

Graf

5. Jakou barvu upřednostňujete při nákupu trička?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Černá2357,5 %36,51 %  
Modrá1127,5 %17,46 %  
Bílá922,5 %14,29 %  
Červená820 %12,7 %  
Zelená717,5 %11,11 %  
Jiná717,5 %11,11 %  
Oranžová37,5 %4,76 %  
Žlutá25 %3,17 %  
Hnědá25 %3,17 %  
Šedá12,5 %1,59 %  
Růžová12,5 %1,59 %  

Graf

6. Na jakých stránkách trička nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aukro425 %6,35 %  
www.shakk.cz16,25 %1,59 %  
metalshop.cz16,25 %1,59 %  
různé. popř Black Rod16,25 %1,59 %  
www.bastard.cz16,25 %1,59 %  
bastard.cz16,25 %1,59 %  
threadless.com16,25 %1,59 %  
různě a taky přímo na stránkách hudebních skupin16,25 %1,59 %  
rôzne16,25 %1,59 %  
www.defect.cz16,25 %1,59 %  
ostatní odpovědi kazoostory.cz
kde narazím na něco hezkého, tam koupím
už nevím
318,75 %4,76 % 

Graf

7. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-20 let2152,5 %33,33 %  
21-25 let1025 %15,87 %  
26-30 let410 %6,35 %  
36-40 let37,5 %4,76 %  
31-35 let12,5 %1,59 %  
46-50 let12,5 %1,59 %  

Graf

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3075 %47,62 %  
Muž1025 %15,87 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete trička přes internet (alespoň jedenkrát)?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 2. Co je důvodem Vašeho nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlí při nákupu na otázku 2. Co je důvodem Vašeho nákupu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uplý, na tělo na otázku 3. Jaký střih trička upřednostňujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi M na otázku 4. Jakou velikost trička nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Černá na otázku 5. Jakou barvu upřednostňujete při nákupu trička?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Modrá na otázku 5. Jakou barvu upřednostňujete při nákupu trička?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 let na otázku 7. Jaký je Váš věk?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21-25 let na otázku 7. Jaký je Váš věk?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 8. Jste
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 8. Jste
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klasický na otázku 3. Jaký střih trička upřednostňujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originalita na otázku 2. Co je důvodem Vašeho nákupu?

3. Jaký střih trička upřednostňujete?

  • odpověď Klasický:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 8. Jste

8. Jste

  • odpověď Žena:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uplý, na tělo na otázku 3. Jaký střih trička upřednostňujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi M na otázku 4. Jakou velikost trička nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete trička přes internet (alespoň jedenkrát)?

2. Co je důvodem Vašeho nákupu?

3. Jaký střih trička upřednostňujete?

4. Jakou velikost trička nakupujete?

5. Jakou barvu upřednostňujete při nákupu trička?

7. Jaký je Váš věk?

8. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete trička přes internet (alespoň jedenkrát)?

2. Co je důvodem Vašeho nákupu?

3. Jaký střih trička upřednostňujete?

4. Jakou velikost trička nakupujete?

5. Jakou barvu upřednostňujete při nákupu trička?

7. Jaký je Váš věk?

8. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mareš, J.Nákup triček přes internet (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://nakup-tricek-pres-internet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.