Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup, údržba a prodej ojetého automobilu

Nákup, údržba a prodej ojetého automobilu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dušan Mlynarčík
Šetření:29. 11. 2014 - 04. 12. 2014
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.56
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen pro muže a ženy, kteří nakupovali či se chystají nakoupit ojeté vozidlo, řešili či budou řešit jeho servis, a následně prodali či se budou svůj vůz jednou prodávat. Dotazník je určen osobám starším 18 let. 

Odpovědi respondentů

1. Máte vybraný konkrétní model automobilu i jeho výbavu. Podle čeho se budete rozhodovat ve výběru mezi jednotlivými nabídkami? Určete jednotlivým bodům prioritu. 1- nejnižší priorita, 4 - nejvyšší priorita

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
stav vozidla2.5311.812
najeté kilometry2.4060.866
jasná a přehledná historie2.51.188
důvěryhodnost prodávajícího2.5631.121

Graf

2. Máte na výběr mezi dvěma vozy vaší vybrané značky a výbavy. Který z nich raději koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Automobil se servisní knihou za vyšší cenu2681,25 %81,25 %  
Automobil bez servisní knihy618,75 %18,75 %  

Graf

3. Pokud jste v předchozím případě zvolili variantu se servisní knihou, kolik procent jste ochotni připlatit k prodejní ceně za takové vozidlo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10419,05 %12,5 %  
5419,05 %12,5 %  
214,76 %3,13 %  
0% - to považuji za samozřejmost a za to se NEplatí!!!14,76 %3,13 %  
5%14,76 %3,13 %  
jednotky tisíc kč14,76 %3,13 %  
maximalne 5-10% / zalezi na vychozi cene14,76 %3,13 %  
max tři procenta z ceny vozu14,76 %3,13 %  
pet14,76 %3,13 %  
moc ne, popravdě bych vzal klidne vůz bez SK od důvěryhodného prodejce. Se serviskami podvádí velmi často i autorizování dealeři, proto nemají moc význam. Osobně jsem třeba přešvihl servisní kontrolu o 10 000 km a naspali mi stav k původnímu intervalu14,76 %3,13 %  
ostatní odpovědi nemám zkušenost
neorientuji se v této oblasti
tři
5-10%
10%
523,81 %15,63 % 

Graf

4. Jak často jezdíte, či jste jezdili, se svým vozidlem ročně do servisu? Nepočítejte do celkového počtu i pneuservis.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x ročně1134,38 %34,38 %  
Méně než 1x ročně618,75 %18,75 %  
Vícekrát ročně618,75 %18,75 %  
2x ročně515,63 %15,63 %  
Vůbec412,5 %12,5 %  

Graf

5. Pokud jezdíte se svým vozidlem do servisu či pneuservisu, kde servis vybíráte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení od jiné osoby1965,52 %59,38 %  
jiné1034,48 %31,25 %  

Graf

6. Podle čeho se nejčastěji rozhodujete jaký konkrétní autoservis či pneuservis vybrat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reference od jiné osoby1340,63 %40,63 %  
jezdím tam, kde to znám1237,5 %37,5 %  
jiné515,63 %15,63 %  
recenze13,13 %3,13 %  
vzdálenost13,13 %3,13 %  

Graf

7. Jaký kanál při prodeji ojetého automobilu využíváte či byste využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní prodej1546,88 %46,88 %  
autobazar1340,63 %40,63 %  
jiné412,5 %12,5 %  

Graf

8. Co je pro vás při prodeji ojetého automobilu důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží podle aktuální situace1650 %50 %  
prodat automobil za dobrou cenu1546,88 %46,88 %  
prodat automobil co nejrychleji13,13 %3,13 %  

Graf

9. Jaké je vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž1753,13 %53,13 %  
žena1546,88 %46,88 %  

Graf

10. Jaký je váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 301753,13 %53,13 %  
41 - 50721,88 %21,88 %  
31 - 40618,75 %18,75 %  
51 a více26,25 %6,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mlynarčík, D.Nákup, údržba a prodej ojetého automobilu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nakup-udrzba-a-prodej-vozidl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.