Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup v rámci obchodního konceptu "bez obalu"

Nákup v rámci obchodního konceptu "bez obalu"

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolína Míková
Šetření:14. 01. 2021 - 31. 01. 2021
Počet respondentů:318
Počet otázek (max/průměr):27 / 20.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

děkuji vám, že jste se rozhodli věnovat několik minut svého času k vyplnění dotazníku o spotřebitelských postojích a preferencích při nákupu v rámci obchodního konceptu "bez obalu". Dotazník je určen osobám narozeným v letech 1965 - 1996. Výsledky dotazníku budou použity pro diplomovou práci na toto téma.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelněotázka č. 4, Ano, občasotázka č. 4, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pravidelně22871,7 %71,7 %  
Ano, občas7924,84 %24,84 %  
Ne113,46 %3,46 %  

Graf

2. Jaký je váš postoj k jednorázovým plastovým výrobkům (obaly, nádobí, brčka apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřemýšlím nad nimi, nevadí mi654,55 %1,89 %  
Záleží na druhu výrobku (některé jsou nezbytné)327,27 %0,94 %  
Nekupuji jednorázové plastové výrobky, ani nepoužívám alternativy19,09 %0,31 %  
Používám alternativy (papír, látka apod.)19,09 %0,31 %  

Graf

3. Třídíte běžný odpad?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vždy třídím běžný odpadotázka č. 21, Ano, často třídím běžný odpadotázka č. 21, Ano, zřídka třídím běžný odpadotázka č. 21, Ne, vůbec odpad netřídímotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, často třídím běžný odpad436,36 %1,26 %  
Ne, vůbec odpad netřídím327,27 %0,94 %  
Ano, zřídka třídím běžný odpad218,18 %0,63 %  
Ano, vždy třídím běžný odpad218,18 %0,63 %  

Graf

4. Zajímáte se o to, v jakém obalu je vámi kupované zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, spíše se zajímám12741,37 %39,94 %  
Spíše se nezajímám9330,29 %29,25 %  
Ano, velmi se zajímám6621,5 %20,75 %  
Ne, vůbec se nezajímám216,84 %6,6 %  

Graf

5. Co je pro vás důležité při nákupu potravin? Seřaďte prosím, 1. = nejdůležitější, 5. = nejméně důležité.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena produktu2.3811.78
Původ produktu2.8991.531
Složení produktu2.3091.465
Velikost balení3.592.014
Obal, ve kterém je produkt zabalen (z hlediska materiálu)3.8211.32

Graf

6. Jaký je váš postoj k jednorázovým plastovým výrobkům (obaly, nádobí, brčka apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na druhu výrobku (některé jsou nezbytné)14346,58 %44,97 %  
Používám alternativy (papír, látka apod.)9731,6 %30,5 %  
Nekupuji jednorázové plastové výrobky, ani nepoužívám alternativy3411,07 %10,69 %  
Nepřemýšlím nad nimi, nevadí mi309,77 %9,43 %  
Vyhledávám je30,98 %0,94 %  

Graf

7. Třídíte běžný odpad?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vždy třídím běžný odpad17757,65 %55,66 %  
Ano, často třídím běžný odpad9831,92 %30,82 %  
Ano, zřídka třídím běžný odpad206,51 %6,29 %  
Ne, vůbec odpad netřídím123,91 %3,77 %  

Graf

8. Používáte k přepravě nákupu vlastní tašky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, nákupní tašky si nosím vždy své16754,4 %52,52 %  
Ano, nákupní tašky se snažím nosit své11637,79 %36,48 %  
Ne, nákupní tašky si kupuji247,82 %7,55 %  

Graf

9. Používáte k nákupu ovoce a zeleniny tzv. "nekonečné sáčky" (znovupoužitelné látkové sáčky)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy12139,41 %38,05 %  
Ano, vždy7624,76 %23,9 %  
Ano, často6019,54 %18,87 %  
Občas5016,29 %15,72 %  

Graf

10. Jak se nejčastěji dopravujete na nákup potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Autem, na motorce, skútru apod.15048,86 %47,17 %  
Pěšky13644,3 %42,77 %  
Hromadnou dopravou10132,9 %31,76 %  
Na kole, koloběžce apod.227,17 %6,92 %  
dovoz potravin10,33 %0,31 %  
rohlik.cz10,33 %0,31 %  
online10,33 %0,31 %  
Na vesnici bez obchodu pouze autem,zato jednou za 14dní a beru ssebou děti na výlet (hřiště atd)10,33 %0,31 %  
Pokud je to cestou(například z práce) a velký nákup, tak autem. Menší nákupy pešky10,33 %0,31 %  
Nakupuji nejčastěji online s dovozem 10,33 %0,31 %  
na kole i autem10,33 %0,31 %  
Košík.cz, jiné e-shopy10,33 %0,31 %  
Do blízkého obchodu pěšky, na velký nákup nebo při cestě z práce autem10,33 %0,31 %  

Graf

11. Nakupujete produkty bez obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nakupuji pouze produkty bez obaluotázka č. 12, Ano, pravidelně nakupuji vybrané produkty bez obaluotázka č. 12, Ano, občasotázka č. 12, Nakupoval(a) jsem, ale kvůli koronavirové krizi jsem přestal(a)otázka č. 21, Koupil(a) jsem, ale tento typ produktů mi nevyhovovalotázka č. 21, Ne, ale zvažuji tootázka č. 21, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas11738,11 %36,79 %  
Ano, pravidelně nakupuji vybrané produkty bez obalu9330,29 %29,25 %  
Ne4013,03 %12,58 %  
Ne, ale zvažuji to309,77 %9,43 %  
Nakupoval(a) jsem, ale kvůli koronavirové krizi jsem přestal(a)123,91 %3,77 %  
Ano, nakupuji pouze produkty bez obalu113,58 %3,46 %  
Koupil(a) jsem, ale tento typ produktů mi nevyhovoval41,3 %1,26 %  

Graf

12. Kde nejčastěji nakupujete produkty bez obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Farmářské a jiné trhy10044,64 %31,45 %  
Supermarket/hypermarket9944,2 %31,13 %  
Specializované prodejny, jako jsou řeznictví, pekařství apod.9341,52 %29,25 %  
Specializované bezobalové prodejny9040,18 %28,3 %  
Farmářské prodejny, prodejny zdravé výživy7232,14 %22,64 %  
Rohlík.cz10,45 %0,31 %  
internetové prodejny (Rohlík, Košík)10,45 %0,31 %  
Online 10,45 %0,31 %  

Graf

13. Jaký máte k nakupování produktů bez obalu důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šetřím životní prostředí díky menší spotřebě obalů13660,99 %42,77 %  
Celková kvalita produktů10747,98 %33,65 %  
Dobrý pocit10145,29 %31,76 %  
Produkty bez obalu jsou takových značek, které vyhledávám4620,63 %14,47 %  
Lepší cena - neplatím za obal3113,9 %9,75 %  
Dostupnost obchodu s produkty bez obalu2712,11 %8,49 %  
Hygiena83,59 %2,52 %  
koupím jen množství, které vím, že spotřebuji10,45 %0,31 %  
Koupě množství které potřebuji = žádné zbytky10,45 %0,31 %  
původně to byla výzva zkusit žít bez odpadu, pak už jsem u toho zůstala a baví mě to10,45 %0,31 %  
např. na banány nebo celer obal nepotřebuji10,45 %0,31 %  
Atmosféra prodejen a farmářských trhů10,45 %0,31 %  
některé ovoce a zelenina nepotřebuje obal10,45 %0,31 %  
nevidím důvod brát si sáček 10,45 %0,31 %  
nemusím balit některé ovoce a zeleninu - ananas, banány...10,45 %0,31 %  

Graf

14. Jaké nádoby používáte pro nákup produktů bez obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Látkové11451,58 %35,85 %  
Papírové10647,96 %33,33 %  
Skleněné9743,89 %30,5 %  
Plastové7935,75 %24,84 %  
žádné20,9 %0,63 %  
žádné - když to jde tak zeleninu a ovoce bez sáčku10,45 %0,31 %  
žádné - nezabalím ovoce a zeleninu10,45 %0,31 %  
Zadne10,45 %0,31 %  
žádné, např. pro některé ovoce a zeleninu10,45 %0,31 %  
Podle druhu produktu a taky co mám zrovna ssebou, látkové,papírové tašky, průhledné sáčky,sklenička.10,45 %0,31 %  
Dřevěné bedýnky na ovoce a zeleninu10,45 %0,31 %  
žádné - nebalím např. okurky, zelí, celer, banány...10,45 %0,31 %  
žádné, některé ovoce a zelenina nemusí být v obalu10,45 %0,31 %  
Prouteny kosik na ovoce a zeleninu10,45 %0,31 %  
např. dřevěná bedýnka10,45 %0,31 %  
Drevene bedynky, keramicky dzban, ovoce a zelenina uplne bez obalu10,45 %0,31 %  
proutěný koš10,45 %0,31 %  
bedýnka10,45 %0,31 %  
někdy žádné10,45 %0,31 %  

Graf

15. Změnila se frekvence vašich nákupů produktů bez obalu během koronavirové krize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9442,34 %29,56 %  
Ano, snížila se7734,68 %24,21 %  
Ano, zvýšila se5122,97 %16,04 %  

Graf

16. Změnilo se množství produktů bez obalu, které nakupujete, během koronavirové krize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11551,8 %36,16 %  
Ano, snížilo se7131,98 %22,33 %  
Ano, zvýšilo se3616,22 %11,32 %  

Graf

17. Obáváte se při nakupování produktů bez obalu vyššího rizika nákazy koronavirem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Ano, ale pouze při nákupu některých produktůotázka č. 18, Spíše neotázka č. 19, Vůbec neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec ne11049,55 %34,59 %  
Spíše ne9241,44 %28,93 %  
Ano, ale pouze při nákupu některých produktů135,86 %4,09 %  
Ano73,15 %2,2 %  

Graf

18. U nákupu jakých produktů bez obalu se obáváte vyššího rizika nákazy koronavirem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pečivo323,08 %0,94 %  
u těch, na které lidí sahají a prskají17,69 %0,31 %  
obecně, hlavně u ovoce a zeleniny, ale to nakupuji bez obalu i tak, také pečivo17,69 %0,31 %  
Pečivo, ovoce, zelenina17,69 %0,31 %  
U tech, ktere nandava obsluha17,69 %0,31 %  
Ovoce a zelenina17,69 %0,31 %  
Pečivo, ovoce, zelenina, uzeniny na váhu17,69 %0,31 %  
Nebalené uzeniny, pečivo17,69 %0,31 %  
pečivo, pultový prodej lahůdek17,69 %0,31 %  
nebalené pečivo17,69 %0,31 %  
ostatní odpovědi např. pečivo 17,69 %0,31 % 

Graf

19. Pocítil(a) jste rozdíl v cenách produktů bez obalu před a během koronavirové krize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19186,04 %60,06 %  
Ano, ceny se zvýšily3113,96 %9,75 %  

Graf

20. Pocítil(a) jste rozdíl v kvalitě nabízených produktů bez obalu před a během koronavirové krize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19286,49 %60,38 %  
Ano, kvalita se zvýšila2712,16 %8,49 %  
Ano, kvalita se snížila31,35 %0,94 %  

Graf

21. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17755,66 %55,66 %  
Muž14144,34 %44,34 %  

Graf

22. Do jaké kategorie patří rok vašeho narození?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1987 - 19916721,07 %21,07 %  
1992 - 19966520,44 %20,44 %  
1981 - 19865216,35 %16,35 %  
1976 - 19804815,09 %15,09 %  
1965 - 19704413,84 %13,84 %  
1971 - 19754213,21 %13,21 %  

Graf

23. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské11937,42 %37,42 %  
Středoškolské11435,85 %35,85 %  
Vyšší odborné5517,3 %17,3 %  
Vyučen(a)309,43 %9,43 %  

Graf

24. Žijete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hlavním městě Praha12238,36 %38,36 %  
V jiném městě s 60 tisíci obyvateli a více12238,36 %38,36 %  
Ve městě s méně než 60 tisíci obyvateli nebo na vesnici7423,27 %23,27 %  

Graf

25. V jakém žijete kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha12238,36 %38,36 %  
Středočeský kraj3611,32 %11,32 %  
Plzeňský kraj195,97 %5,97 %  
Pardubický kraj175,35 %5,35 %  
Jihočeský kraj165,03 %5,03 %  
Liberecký kraj154,72 %4,72 %  
Kraj Vysočina154,72 %4,72 %  
Moravskoslezský kraj144,4 %4,4 %  
Olomoucký kraj134,09 %4,09 %  
Ústecký kraj123,77 %3,77 %  
Jihomoravský kraj123,77 %3,77 %  
Zlínský kraj103,14 %3,14 %  
Královéhradecký kraj103,14 %3,14 %  
Karlovarský kraj72,2 %2,2 %  

Graf

26. Byl(a) jste koronavirovou krizí dotčen(a) některou z následujících změn?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Omezil(a) jsem pohyb venku včetně běžných nákupů15348,11 %48,11 %  
Zvýšily se mé hygienické nároky12739,94 %39,94 %  
Nic z uvedeného se mě netýká7623,9 %23,9 %  
Snížily se mé příjmy6119,18 %19,18 %  
Zvýšily se mé příjmy154,72 %4,72 %  

Graf

27. Prostor pro jakékoliv doplnění k tématu:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Během koronakrize se objevilo převážně pečivo jednotlivě balené, takže to už jsem nekoupila.

Bez obalu je hloupost, top jsou jednorázové plastové sáčky, které pak mají možnost si volně létat v okolí popelnic a beztrestně migrovat až do volné přírody a tím ji kulturně obohacovat, což je prý správný.

Bioodpad kompostuji, jiny odpad nemam, takze netridim

Chtěl bych nakupovat bez obalu ještě více, ale musím vážit i další hlediska, jako např. dostupnost speciálního bezobalového obchodu. Z ekologického hlediska nedává smysl, abych kvůli několika položkám jel autem 9 km do nejbližšího bezobalového obchodu a pak zase 9 km zpět, když mohu tytéž položky nakoupit v obalu během cesty do práce.

Jenom poznámka - narodila jsem se rok 1999, ale možnost tam není :(

Jsem na rodičovský s dvojčaty. Peču chleba, takže pečivo téměř nekupuju, brambory a zeleninu jsem koupila na uskladnění od souseda, o otázky ekologie vč.problematiky odpadů se zajímám přirozeně od dětství.. jediný co mě limituje jsou finance,bohužel. Jeden bezobalový obchod mají mí kamarádi,přesto tam zavítám spíš výjimečně

Otázka 9 - používám jednorázové igelitové sáčky opakovaně (použitý sáček si nosím s sebou a znovu použiji, např. na pečivo či ovoce, zeleninu). Nákupy "bez obalu" mají hezkou ideu, ale vážně je jednodušší zajít do supermarketu a naházet do košíku vše co potřebuji, než přemýšlet, kde seženu jednotlivé suroviny "bez obalu". Snažím se kupovat vždy velké balení zejména kvůli ceně, ale i kvůli úspoře obalového materiálu, nicméně nakupování bez obalu nevyhledávám.

Pokud bych měla v docházkové vzdálenosti bezobalovou prodejnu, dávala bych jí přednost před běžnými obchody. V této situaci(koronavirus) raději dojdu do nejbližšího obchodu, než abych jela mhd do bezobalové prodejny

Prijde mi zde malo otazek na tema bezobalu.presnejsi receno jen jedna otazka se mne ptala zda tyto potreciny nakupuji, takzr mi to spise prijde jako dotaznik na chovani spotrebitelu nez bezobalove nakupovani.asi bych zde ocekacal otazky typu: proc je nenakupujete, kolik obchodu mate v okoli, jak daleko jste ochotna jet atd ale itak preji uspesne zakonceni studia

Ráda bych nakupovala v bezobalových obchodech, ale ceny zboží jsou zde několikanásobně vyšší (např. u mouky, oleje apod.).

Váš dotazník bohužel člověku vnucuje jistý typ odpovědi. Hned u první otázky, kde mám volit pořadí důležitosti toho, co jsou relevantní parametry nákupu, způsobí, že obal je v důležitosti až třetí. Jenže Vy jste mohla otázku položit několika lepšími, v seriózním výzkumu lépe strukturovanými možnostmi.

Viz otázka č. 12 Problém je v dostupnosti prodejen Bez obalu v okolí mého bydliště, nakup je potom časově velmi náročný. Viz. otázka č. 13 Bohužel jsou paradoxně produkty bez obalu často výrazně dražší, než běžně dostupná balení.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete potraviny?

4. Zajímáte se o to, v jakém obalu je vámi kupované zboží?

5. Co je pro vás důležité při nákupu potravin? Seřaďte prosím, 1. = nejdůležitější, 5. = nejméně důležité.

6. Jaký je váš postoj k jednorázovým plastovým výrobkům (obaly, nádobí, brčka apod.)?

7. Třídíte běžný odpad?

8. Používáte k přepravě nákupu vlastní tašky?

9. Používáte k nákupu ovoce a zeleniny tzv. "nekonečné sáčky" (znovupoužitelné látkové sáčky)?

10. Jak se nejčastěji dopravujete na nákup potravin?

11. Nakupujete produkty bez obalu?

12. Kde nejčastěji nakupujete produkty bez obalu?

13. Jaký máte k nakupování produktů bez obalu důvod?

14. Jaké nádoby používáte pro nákup produktů bez obalu?

15. Změnila se frekvence vašich nákupů produktů bez obalu během koronavirové krize?

16. Změnilo se množství produktů bez obalu, které nakupujete, během koronavirové krize?

17. Obáváte se při nakupování produktů bez obalu vyššího rizika nákazy koronavirem?

19. Pocítil(a) jste rozdíl v cenách produktů bez obalu před a během koronavirové krize?

20. Pocítil(a) jste rozdíl v kvalitě nabízených produktů bez obalu před a během koronavirové krize?

21. Jaké je vaše pohlaví?

22. Do jaké kategorie patří rok vašeho narození?

23. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Žijete

25. V jakém žijete kraji?

26. Byl(a) jste koronavirovou krizí dotčen(a) některou z následujících změn?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete potraviny?

4. Zajímáte se o to, v jakém obalu je vámi kupované zboží?

5. Co je pro vás důležité při nákupu potravin? Seřaďte prosím, 1. = nejdůležitější, 5. = nejméně důležité.

6. Jaký je váš postoj k jednorázovým plastovým výrobkům (obaly, nádobí, brčka apod.)?

7. Třídíte běžný odpad?

8. Používáte k přepravě nákupu vlastní tašky?

9. Používáte k nákupu ovoce a zeleniny tzv. "nekonečné sáčky" (znovupoužitelné látkové sáčky)?

10. Jak se nejčastěji dopravujete na nákup potravin?

11. Nakupujete produkty bez obalu?

12. Kde nejčastěji nakupujete produkty bez obalu?

13. Jaký máte k nakupování produktů bez obalu důvod?

14. Jaké nádoby používáte pro nákup produktů bez obalu?

15. Změnila se frekvence vašich nákupů produktů bez obalu během koronavirové krize?

16. Změnilo se množství produktů bez obalu, které nakupujete, během koronavirové krize?

17. Obáváte se při nakupování produktů bez obalu vyššího rizika nákazy koronavirem?

19. Pocítil(a) jste rozdíl v cenách produktů bez obalu před a během koronavirové krize?

20. Pocítil(a) jste rozdíl v kvalitě nabízených produktů bez obalu před a během koronavirové krize?

21. Jaké je vaše pohlaví?

22. Do jaké kategorie patří rok vašeho narození?

23. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Žijete

25. V jakém žijete kraji?

26. Byl(a) jste koronavirovou krizí dotčen(a) některou z následujících změn?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Míková, K.Nákup v rámci obchodního konceptu "bez obalu" (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://nakup-v-ramci-obchodniho-kon.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.