Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Nákup v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karolína Míková |
---|---|
Šetření: | 14. 01. 2021 - 31. 01. 2021 |
Počet respondentů: | 318 |
Počet otázek (max/průměr): | 27 / 20.46 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:07 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
děkuji vám, že jste se rozhodli věnovat několik minut svého času k vyplnění dotazníku o spotřebitelských postojích a preferencích při nákupu v rámci obchodního konceptu "bez obalu". Dotazník je určen osobám narozeným v letech 1965 - 1996. Výsledky dotazníku budou použity pro diplomovou práci na toto téma.
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelně → otázka č. 4, Ano, občas → otázka č. 4, Ne → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, pravidelně | 228 | 71,7 % | 71,7 % |
Ano, občas | 79 | 24,84 % | 24,84 % |
Ne | 11 | 3,46 % | 3,46 % |
2. Jaký je váš postoj k jednorázovým plastovým výrobkům (obaly, nádobí, brčka apod.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nepřemýšlím nad nimi, nevadí mi | 6 | 54,55 % | 1,89 % |
Záleží na druhu výrobku (některé jsou nezbytné) | 3 | 27,27 % | 0,94 % |
Nekupuji jednorázové plastové výrobky, ani nepoužívám alternativy | 1 | 9,09 % | 0,31 % |
Používám alternativy (papír, látka apod.) | 1 | 9,09 % | 0,31 % |
3. Třídíte běžný odpad?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vždy třídím běžný odpad → otázka č. 21, Ano, často třídím běžný odpad → otázka č. 21, Ano, zřídka třídím běžný odpad → otázka č. 21, Ne, vůbec odpad netřídím → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, často třídím běžný odpad | 4 | 36,36 % | 1,26 % |
Ne, vůbec odpad netřídím | 3 | 27,27 % | 0,94 % |
Ano, zřídka třídím běžný odpad | 2 | 18,18 % | 0,63 % |
Ano, vždy třídím běžný odpad | 2 | 18,18 % | 0,63 % |
4. Zajímáte se o to, v jakém obalu je vámi kupované zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, spíše se zajímám | 127 | 41,37 % | 39,94 % |
Spíše se nezajímám | 93 | 30,29 % | 29,25 % |
Ano, velmi se zajímám | 66 | 21,5 % | 20,75 % |
Ne, vůbec se nezajímám | 21 | 6,84 % | 6,6 % |
5. Co je pro vás důležité při nákupu potravin? Seřaďte prosím, 1. = nejdůležitější, 5. = nejméně důležité.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Cena produktu | 2.381 | 1.78 |
Původ produktu | 2.899 | 1.531 |
Složení produktu | 2.309 | 1.465 |
Velikost balení | 3.59 | 2.014 |
Obal, ve kterém je produkt zabalen (z hlediska materiálu) | 3.821 | 1.32 |
6. Jaký je váš postoj k jednorázovým plastovým výrobkům (obaly, nádobí, brčka apod.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Záleží na druhu výrobku (některé jsou nezbytné) | 143 | 46,58 % | 44,97 % |
Používám alternativy (papír, látka apod.) | 97 | 31,6 % | 30,5 % |
Nekupuji jednorázové plastové výrobky, ani nepoužívám alternativy | 34 | 11,07 % | 10,69 % |
Nepřemýšlím nad nimi, nevadí mi | 30 | 9,77 % | 9,43 % |
Vyhledávám je | 3 | 0,98 % | 0,94 % |
7. Třídíte běžný odpad?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vždy třídím běžný odpad | 177 | 57,65 % | 55,66 % |
Ano, často třídím běžný odpad | 98 | 31,92 % | 30,82 % |
Ano, zřídka třídím běžný odpad | 20 | 6,51 % | 6,29 % |
Ne, vůbec odpad netřídím | 12 | 3,91 % | 3,77 % |
8. Používáte k přepravě nákupu vlastní tašky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, nákupní tašky si nosím vždy své | 167 | 54,4 % | 52,52 % |
Ano, nákupní tašky se snažím nosit své | 116 | 37,79 % | 36,48 % |
Ne, nákupní tašky si kupuji | 24 | 7,82 % | 7,55 % |
9. Používáte k nákupu ovoce a zeleniny tzv. "nekonečné sáčky" (znovupoužitelné látkové sáčky)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nikdy | 121 | 39,41 % | 38,05 % |
Ano, vždy | 76 | 24,76 % | 23,9 % |
Ano, často | 60 | 19,54 % | 18,87 % |
Občas | 50 | 16,29 % | 15,72 % |
10. Jak se nejčastěji dopravujete na nákup potravin?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Autem, na motorce, skútru apod. | 150 | 48,86 % | 47,17 % |
Pěšky | 136 | 44,3 % | 42,77 % |
Hromadnou dopravou | 101 | 32,9 % | 31,76 % |
Na kole, koloběžce apod. | 22 | 7,17 % | 6,92 % |
dovoz potravin | 1 | 0,33 % | 0,31 % |
rohlik.cz | 1 | 0,33 % | 0,31 % |
online | 1 | 0,33 % | 0,31 % |
Na vesnici bez obchodu pouze autem,zato jednou za 14dní a beru ssebou děti na výlet (hřiště atd) | 1 | 0,33 % | 0,31 % |
Pokud je to cestou(například z práce) a velký nákup, tak autem. Menší nákupy pešky | 1 | 0,33 % | 0,31 % |
Nakupuji nejčastěji online s dovozem | 1 | 0,33 % | 0,31 % |
na kole i autem | 1 | 0,33 % | 0,31 % |
Košík.cz, jiné e-shopy | 1 | 0,33 % | 0,31 % |
Do blízkého obchodu pěšky, na velký nákup nebo při cestě z práce autem | 1 | 0,33 % | 0,31 % |
11. Nakupujete produkty bez obalu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nakupuji pouze produkty bez obalu → otázka č. 12, Ano, pravidelně nakupuji vybrané produkty bez obalu → otázka č. 12, Ano, občas → otázka č. 12, Nakupoval(a) jsem, ale kvůli koronavirové krizi jsem přestal(a) → otázka č. 21, Koupil(a) jsem, ale tento typ produktů mi nevyhovoval → otázka č. 21, Ne, ale zvažuji to → otázka č. 21, Ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, občas | 117 | 38,11 % | 36,79 % |
Ano, pravidelně nakupuji vybrané produkty bez obalu | 93 | 30,29 % | 29,25 % |
Ne | 40 | 13,03 % | 12,58 % |
Ne, ale zvažuji to | 30 | 9,77 % | 9,43 % |
Nakupoval(a) jsem, ale kvůli koronavirové krizi jsem přestal(a) | 12 | 3,91 % | 3,77 % |
Ano, nakupuji pouze produkty bez obalu | 11 | 3,58 % | 3,46 % |
Koupil(a) jsem, ale tento typ produktů mi nevyhovoval | 4 | 1,3 % | 1,26 % |
12. Kde nejčastěji nakupujete produkty bez obalu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Farmářské a jiné trhy | 100 | 44,64 % | 31,45 % |
Supermarket/hypermarket | 99 | 44,2 % | 31,13 % |
Specializované prodejny, jako jsou řeznictví, pekařství apod. | 93 | 41,52 % | 29,25 % |
Specializované bezobalové prodejny | 90 | 40,18 % | 28,3 % |
Farmářské prodejny, prodejny zdravé výživy | 72 | 32,14 % | 22,64 % |
Rohlík.cz | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
internetové prodejny (Rohlík, Košík) | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
Online | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
13. Jaký máte k nakupování produktů bez obalu důvod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Šetřím životní prostředí díky menší spotřebě obalů | 136 | 60,99 % | 42,77 % |
Celková kvalita produktů | 107 | 47,98 % | 33,65 % |
Dobrý pocit | 101 | 45,29 % | 31,76 % |
Produkty bez obalu jsou takových značek, které vyhledávám | 46 | 20,63 % | 14,47 % |
Lepší cena - neplatím za obal | 31 | 13,9 % | 9,75 % |
Dostupnost obchodu s produkty bez obalu | 27 | 12,11 % | 8,49 % |
Hygiena | 8 | 3,59 % | 2,52 % |
koupím jen množství, které vím, že spotřebuji | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
Koupě množství které potřebuji = žádné zbytky | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
původně to byla výzva zkusit žít bez odpadu, pak už jsem u toho zůstala a baví mě to | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
např. na banány nebo celer obal nepotřebuji | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
Atmosféra prodejen a farmářských trhů | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
některé ovoce a zelenina nepotřebuje obal | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
nevidím důvod brát si sáček | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
nemusím balit některé ovoce a zeleninu - ananas, banány... | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
14. Jaké nádoby používáte pro nákup produktů bez obalu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Látkové | 114 | 51,58 % | 35,85 % |
Papírové | 106 | 47,96 % | 33,33 % |
Skleněné | 97 | 43,89 % | 30,5 % |
Plastové | 79 | 35,75 % | 24,84 % |
žádné | 2 | 0,9 % | 0,63 % |
žádné - když to jde tak zeleninu a ovoce bez sáčku | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
žádné - nezabalím ovoce a zeleninu | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
Zadne | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
žádné, např. pro některé ovoce a zeleninu | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
Podle druhu produktu a taky co mám zrovna ssebou, látkové,papírové tašky, průhledné sáčky,sklenička. | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
Dřevěné bedýnky na ovoce a zeleninu | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
žádné - nebalím např. okurky, zelí, celer, banány... | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
žádné, některé ovoce a zelenina nemusí být v obalu | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
Prouteny kosik na ovoce a zeleninu | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
např. dřevěná bedýnka | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
Drevene bedynky, keramicky dzban, ovoce a zelenina uplne bez obalu | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
proutěný koš | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
bedýnka | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
někdy žádné | 1 | 0,45 % | 0,31 % |
15. Změnila se frekvence vašich nákupů produktů bez obalu během koronavirové krize?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 94 | 42,34 % | 29,56 % |
Ano, snížila se | 77 | 34,68 % | 24,21 % |
Ano, zvýšila se | 51 | 22,97 % | 16,04 % |
16. Změnilo se množství produktů bez obalu, které nakupujete, během koronavirové krize?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 115 | 51,8 % | 36,16 % |
Ano, snížilo se | 71 | 31,98 % | 22,33 % |
Ano, zvýšilo se | 36 | 16,22 % | 11,32 % |
17. Obáváte se při nakupování produktů bez obalu vyššího rizika nákazy koronavirem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 19, Ano, ale pouze při nákupu některých produktů → otázka č. 18, Spíše ne → otázka č. 19, Vůbec ne → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vůbec ne | 110 | 49,55 % | 34,59 % |
Spíše ne | 92 | 41,44 % | 28,93 % |
Ano, ale pouze při nákupu některých produktů | 13 | 5,86 % | 4,09 % |
Ano | 7 | 3,15 % | 2,2 % |
18. U nákupu jakých produktů bez obalu se obáváte vyššího rizika nákazy koronavirem?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pečivo | 3 | 23,08 % | 0,94 % |
u těch, na které lidí sahají a prskají | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
obecně, hlavně u ovoce a zeleniny, ale to nakupuji bez obalu i tak, také pečivo | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
Pečivo, ovoce, zelenina | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
U tech, ktere nandava obsluha | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
Ovoce a zelenina | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
Pečivo, ovoce, zelenina, uzeniny na váhu | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
Nebalené uzeniny, pečivo | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
pečivo, pultový prodej lahůdek | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
nebalené pečivo | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
ostatní odpovědi | 1 | 7,69 % | 0,31 % |
19. Pocítil(a) jste rozdíl v cenách produktů bez obalu před a během koronavirové krize?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 191 | 86,04 % | 60,06 % |
Ano, ceny se zvýšily | 31 | 13,96 % | 9,75 % |
20. Pocítil(a) jste rozdíl v kvalitě nabízených produktů bez obalu před a během koronavirové krize?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 192 | 86,49 % | 60,38 % |
Ano, kvalita se zvýšila | 27 | 12,16 % | 8,49 % |
Ano, kvalita se snížila | 3 | 1,35 % | 0,94 % |
21. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 177 | 55,66 % | 55,66 % |
Muž | 141 | 44,34 % | 44,34 % |
22. Do jaké kategorie patří rok vašeho narození?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1987 - 1991 | 67 | 21,07 % | 21,07 % |
1992 - 1996 | 65 | 20,44 % | 20,44 % |
1981 - 1986 | 52 | 16,35 % | 16,35 % |
1976 - 1980 | 48 | 15,09 % | 15,09 % |
1965 - 1970 | 44 | 13,84 % | 13,84 % |
1971 - 1975 | 42 | 13,21 % | 13,21 % |
23. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 119 | 37,42 % | 37,42 % |
Středoškolské | 114 | 35,85 % | 35,85 % |
Vyšší odborné | 55 | 17,3 % | 17,3 % |
Vyučen(a) | 30 | 9,43 % | 9,43 % |
24. Žijete
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V hlavním městě Praha | 122 | 38,36 % | 38,36 % |
V jiném městě s 60 tisíci obyvateli a více | 122 | 38,36 % | 38,36 % |
Ve městě s méně než 60 tisíci obyvateli nebo na vesnici | 74 | 23,27 % | 23,27 % |
25. V jakém žijete kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hlavní město Praha | 122 | 38,36 % | 38,36 % |
Středočeský kraj | 36 | 11,32 % | 11,32 % |
Plzeňský kraj | 19 | 5,97 % | 5,97 % |
Pardubický kraj | 17 | 5,35 % | 5,35 % |
Jihočeský kraj | 16 | 5,03 % | 5,03 % |
Liberecký kraj | 15 | 4,72 % | 4,72 % |
Kraj Vysočina | 15 | 4,72 % | 4,72 % |
Moravskoslezský kraj | 14 | 4,4 % | 4,4 % |
Olomoucký kraj | 13 | 4,09 % | 4,09 % |
Ústecký kraj | 12 | 3,77 % | 3,77 % |
Jihomoravský kraj | 12 | 3,77 % | 3,77 % |
Zlínský kraj | 10 | 3,14 % | 3,14 % |
Královéhradecký kraj | 10 | 3,14 % | 3,14 % |
Karlovarský kraj | 7 | 2,2 % | 2,2 % |
26. Byl(a) jste koronavirovou krizí dotčen(a) některou z následujících změn?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Omezil(a) jsem pohyb venku včetně běžných nákupů | 153 | 48,11 % | 48,11 % |
Zvýšily se mé hygienické nároky | 127 | 39,94 % | 39,94 % |
Nic z uvedeného se mě netýká | 76 | 23,9 % | 23,9 % |
Snížily se mé příjmy | 61 | 19,18 % | 19,18 % |
Zvýšily se mé příjmy | 15 | 4,72 % | 4,72 % |
27. Prostor pro jakékoliv doplnění k tématu:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Během koronakrize se objevilo převážně pečivo jednotlivě balené, takže to už jsem nekoupila.
Bez obalu je hloupost, top jsou jednorázové plastové sáčky, které pak mají možnost si volně létat v okolí popelnic a beztrestně migrovat až do volné přírody a tím ji kulturně obohacovat, což je prý správný.
Bioodpad kompostuji, jiny odpad nemam, takze netridim
Chtěl bych nakupovat bez obalu ještě více, ale musím vážit i další hlediska, jako např. dostupnost speciálního bezobalového obchodu. Z ekologického hlediska nedává smysl, abych kvůli několika položkám jel autem 9 km do nejbližšího bezobalového obchodu a pak zase 9 km zpět, když mohu tytéž položky nakoupit v obalu během cesty do práce.
Jenom poznámka - narodila jsem se rok 1999, ale možnost tam není :(
Jsem na rodičovský s dvojčaty. Peču chleba, takže pečivo téměř nekupuju, brambory a zeleninu jsem koupila na uskladnění od souseda, o otázky ekologie vč.problematiky odpadů se zajímám přirozeně od dětství.. jediný co mě limituje jsou finance,bohužel. Jeden bezobalový obchod mají mí kamarádi,přesto tam zavítám spíš výjimečně
Otázka 9 - používám jednorázové igelitové sáčky opakovaně (použitý sáček si nosím s sebou a znovu použiji, např. na pečivo či ovoce, zeleninu). Nákupy "bez obalu" mají hezkou ideu, ale vážně je jednodušší zajít do supermarketu a naházet do košíku vše co potřebuji, než přemýšlet, kde seženu jednotlivé suroviny "bez obalu". Snažím se kupovat vždy velké balení zejména kvůli ceně, ale i kvůli úspoře obalového materiálu, nicméně nakupování bez obalu nevyhledávám.
Pokud bych měla v docházkové vzdálenosti bezobalovou prodejnu, dávala bych jí přednost před běžnými obchody. V této situaci(koronavirus) raději dojdu do nejbližšího obchodu, než abych jela mhd do bezobalové prodejny
Prijde mi zde malo otazek na tema bezobalu.presnejsi receno jen jedna otazka se mne ptala zda tyto potreciny nakupuji, takzr mi to spise prijde jako dotaznik na chovani spotrebitelu nez bezobalove nakupovani.asi bych zde ocekacal otazky typu: proc je nenakupujete, kolik obchodu mate v okoli, jak daleko jste ochotna jet atd ale itak preji uspesne zakonceni studia
Ráda bych nakupovala v bezobalových obchodech, ale ceny zboží jsou zde několikanásobně vyšší (např. u mouky, oleje apod.).
Váš dotazník bohužel člověku vnucuje jistý typ odpovědi. Hned u první otázky, kde mám volit pořadí důležitosti toho, co jsou relevantní parametry nákupu, způsobí, že obal je v důležitosti až třetí. Jenže Vy jste mohla otázku položit několika lepšími, v seriózním výzkumu lépe strukturovanými možnostmi.
Viz otázka č. 12 Problém je v dostupnosti prodejen Bez obalu v okolí mého bydliště, nakup je potom časově velmi náročný. Viz. otázka č. 13 Bohužel jsou paradoxně produkty bez obalu často výrazně dražší, než běžně dostupná balení.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.