Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup výrobků přes internet

Nákup výrobků přes internet

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Kristejnová
Šetření:07. 04. 2009 - 16. 08. 2009
Počet respondentů:128
Počet otázek (max/průměr):28 / 16.43
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, jsem studentkou třetího ročníku podnikohospodářské fakulty VŠE v Praze a píšu bakalářskou práci na téma „Ochrana spotřebitele při nákupu výrobků přes internet“. Ráda bych Vás tímto požádala o vyplnění dotazníku. Cílem je zjistit základní informace týkající se právě nákupu výrobků přes internet a případných reklamací. Dotazník je anonymní a údaje z něj získané budou použity pouze pro účely mé bakalářské práce.

Předem děkuji za Vaši spolupráci, Veronika Kristejnová.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11791,41 %91,41 %  
Ne118,59 %8,59 %  

Graf

2. Jak často nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Častěji než 1 krát za rok5244,44 %40,63 %  
Častěji než 1 krát za 3 měsíce3731,62 %28,91 %  
Častěji než 1 krát za měsíc1815,38 %14,06 %  
Méně než 1 krát za rok108,55 %7,81 %  

Graf

3. Vyberte nejdůležitější důvody (nejvýše 3) proč nakupujete přes internet:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nižší ceny zboží8169,23 %63,28 %  
Nákup z pohodlí domova7765,81 %60,16 %  
Snadné vyhledání zboží (nevím, ve kterém kamenném obchodě bych zboží sháněl)5345,3 %41,41 %  
Široká nabídka zboží4841,03 %37,5 %  
Možnost porovnávat zboží s konkurenčním4740,17 %36,72 %  
Možnost nakupovat 24 hodin denně3227,35 %25 %  
Zajištěna doprava1613,68 %12,5 %  
Jiné32,56 %2,34 %  

Graf

4. Ke každému zboží přiřaďte hodnotu 1 až 5 ze škály stanovující frekvenci nákupu: 1 - velmi často 2 - často 3 - občas 4 - zřídka 5 – vůbec

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Drogistické zboží (kosmetika)4.1791.258
Textil, oděvy, obuv3.4362.109
Doplňky (hodinky, šperky, kabelky)4.0771.404
Nábytek, bytové doplňky4.2651.272
Dům, zahrada4.410.994
Knihy, časopisy, filmy, hudba, hry3.1881.606
Jídlo4.8030.534
Zdraví4.1791.241
Domácí spotřebiče3.6841.806
Elektronika (mobil, mp3, foto)2.9151.702
Výpočetní technika3.2222.463
Hračky4.2391.447
Péče o děti4.6320.933
Sportovní potřeby3.8031.662
Erotika4.5640.759
Jiné3.9231.832

Graf

5. Obvyklý způsob placení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobírka – v hotovosti při převzetí zboží7765,81 %60,16 %  
Bankovní převod – zboží zasláno až po jeho zaplacení5042,74 %39,06 %  
Platba při osobním převzetí zboží v „kamenném“ obchodě2823,93 %21,88 %  
Platební kartou přes internet2117,95 %16,41 %  

Graf

6. Pokud jste si objednal/a zboží přes internet, došlo k potvrzení Vaší objednávky prodávajícím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vždy8270,09 %64,06 %  
Častěji ano3126,5 %24,22 %  
Častěji ne32,56 %2,34 %  
Doposud nikdy10,85 %0,78 %  

Graf

7. Obdržel/a jste někdy poškozené zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10589,74 %82,03 %  
ano1210,26 %9,38 %  

Graf

8. Kolikrát jste reklamoval/a zboží koupené přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0 krátotázka č. 20, 1 krátotázka č. 9, 2 krátotázka č. 9, 3-5 krátotázka č. 9, Častějiotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 krát8169,23 %63,28 %  
1 krát2218,8 %17,19 %  
2 krát86,84 %6,25 %  
3-5 krát65,13 %4,69 %  

Graf

9. Podal/a jste reklamaci vždy, když nastal důvod k reklamaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3288,89 %25 %  
Ne411,11 %3,13 %  

Graf

10. V případě, že důvod k reklamaci byl, proč jste zboží nereklamoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Smířil/a jsem se s vadou zbožíotázka č. 11, Nenašel/Nenašla jsem si čas na reklamaci zbožíotázka č. 11, Neměl/a jsem záruční list či jiný doklad (nevydán, ztracen, nenalezen)otázka č. 11, Nevyplatilo se reklamací zaobírat vzhledem k ceně zbožíotázka č. 11, Myslel/a jsem, že se práva stejně nedomůžuotázka č. 11, Jinéotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyplatilo se reklamací zaobírat vzhledem k ceně zboží375 %2,34 %  
Smířil/a jsem se s vadou zboží125 %0,78 %  

Graf

11. Máte zkušenosti se zamítnutými reklamacemi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3083,33 %23,44 %  
Ano616,67 %4,69 %  

Graf

12. Kolikrát Vám byla reklamace zamítnuta?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1360 %2,34 %  
2240 %1,56 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:1.4
Minimum:1
Maximum:2
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.3
Směrodatná odchylka:0.55
Medián:1
Modus:1

Graf

13. Reklamace byla zamítnuta (nejčastěji) z důvodu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vada výrobku se neprojevila350 %2,34 %  
Jiné233,33 %1,56 %  
Vada výrobku byla způsobena spotřebitelem233,33 %1,56 %  
Zboží není v záruční době (popř. na danou vadu se záruka nevztahuje)116,67 %0,78 %  

Graf

14. V případě zamítnutí reklamace se obvykle zachováte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrovek nadále nereklamuji233,33 %1,56 %  
Situaci řeším s pomocí „třetí osoby“ (soud, soudní znalec, mimosoudní řešení sporu)233,33 %1,56 %  
Reklamuji vadu znovu116,67 %0,78 %  
Nechám si výrobek opravit někým jiným116,67 %0,78 %  

Graf

15. Napsal/a jste již někdy dopis prodávajícímu nazývaný „poslední pokus o smír“?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne466,67 %3,13 %  
ano233,33 %1,56 %  

Graf

16. Obrátil/a jste se již někdy na soudního znalce či akreditovanou zkušebnu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6100 %4,69 %  

Graf

17. Obrátil/a jste se již někdy na advokáta či jinou kvalifikovanou osobu např. sdružení obrany spotřebitelů (SOS)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne466,67 %3,13 %  
ano233,33 %1,56 %  

Graf

18. Řešil/a jste některý spor soudní cestou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne583,33 %3,91 %  
ano116,67 %0,78 %  

Graf

19. Řešil/a jste některý spor mimosoudně (prostřednictvím např. rozhodčího řízení či mediace)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6100 %4,69 %  

Graf

20. Jak často využíváte zákonnou lhůtu 14 dnů (od převzetí zboží) na vrácení zboží bez udání důvodu (a bez jakékoliv sankce)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zatím jsem ji nevyužil/a9177,78 %71,09 %  
Zřídka2117,95 %16,41 %  
Občas 32,56 %2,34 %  
Často21,71 %1,56 %  

Graf

21. Znáte certifikaci APEK (Asociace pro elektronickou komerci) Certifikovaný obchod? Zaručuje zákazníkům internetových obchodů, že certifikovaný obchodník splňuje základní pravidla bezpečného a bezproblémového nákupu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10085,47 %78,13 %  
ano1714,53 %13,28 %  

Graf

22. Které z následujících tvrzení Vás nejlépe vystihuje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Raději nakupuji v osvědčených e-obchodech (řídím se vlastními dobrými zkušenostmi) 7061,4 %54,69 %  
Řídím se pouze požadavkem na výrobek, neřeším, v jakém e-obchodu ho koupím3732,46 %28,91 %  
Většinou nakupuji v certifikovaných e-obchodech 43,51 %3,13 %  
Jiné32,63 %2,34 %  

Graf

23. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8572,65 %66,41 %  
Muž3227,35 %25 %  

Graf

24. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 29 let10488,89 %81,25 %  
30 - 49 let1210,26 %9,38 %  
50 a více let10,85 %0,78 %  

Graf

25. Nejvyšší dosažené vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou6656,9 %51,56 %  
2723,28 %21,09 %  
Základní 1210,34 %9,38 %  
SŠ bez maturity76,03 %5,47 %  
VOŠ 43,45 %3,13 %  

Graf

26. Čistý příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neuvádím3733,94 %28,91 %  
Do 5 000 Kč2018,35 %15,63 %  
5 001 - 10 000 Kč1513,76 %11,72 %  
10 001 Kč – 15 000 Kč1311,93 %10,16 %  
Více než 20 001 Kč1211,01 %9,38 %  
15 001 - 20 000 Kč1211,01 %9,38 %  

Graf

27. Velikost místa bydliště (kde trávíte většinu času)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více3934,82 %30,47 %  
Do 4 9993531,25 %27,34 %  
20 000 – 99 99992118,75 %16,41 %  
5 000 – 19 9991715,18 %13,28 %  

Graf

28. Kraj (kde trávíte většinu času)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3228,07 %25 %  
Pardubický1412,28 %10,94 %  
Královéhradecký97,89 %7,03 %  
Jihomoravský97,89 %7,03 %  
Moravskoslezský 87,02 %6,25 %  
Středočeský 87,02 %6,25 %  
Zlínský54,39 %3,91 %  
Jihočeský54,39 %3,91 %  
Zlínský54,39 %3,91 %  
Plzeňský54,39 %3,91 %  
Liberecký43,51 %3,13 %  
Vysočina32,63 %2,34 %  
Ústecký32,63 %2,34 %  
Olomoucký 32,63 %2,34 %  
Karlovarský10,88 %0,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Ke každému zboží přiřaďte hodnotu 1 až 5 ze škály stanovující frekvenci nákupu: 1 - velmi často 2 - často 3 - občas 4 - zřídka 5 – vůbec

  • odpověď Hračky =5:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy, časopisy, filmy, hudba, hry=5 na otázku 4. Ke každému zboží přiřaďte hodnotu 1 až 5 ze škály stanovující frekvenci nákupu: 1 - velmi často 2 - často 3 - občas 4 - zřídka 5 – vůbec

5. Obvyklý způsob placení:

  • odpověď Dobírka – v hotovosti při převzetí zboží:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajištěna doprava na otázku 3. Vyberte nejdůležitější důvody (nejvýše 3) proč nakupujete přes internet:

8. Kolikrát jste reklamoval/a zboží koupené přes internet?

  • odpověď 0 krát:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1 krát za rok na otázku 2. Jak často nakupujete přes internet?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronika (mobil, mp3, foto)=5 na otázku 4. Ke každému zboží přiřaďte hodnotu 1 až 5 ze škály stanovující frekvenci nákupu: 1 - velmi často 2 - často 3 - občas 4 - zřídka 5 – vůbec

9. Podal/a jste reklamaci vždy, když nastal důvod k reklamaci?

  • odpověď Ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Máte zkušenosti se zamítnutými reklamacemi?

11. Máte zkušenosti se zamítnutými reklamacemi?

  • odpověď Ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 krát na otázku 8. Kolikrát jste reklamoval/a zboží koupené přes internet?

25. Nejvyšší dosažené vzdělání

  • odpověď SŠ s maturitou:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1 krát za rok na otázku 2. Jak často nakupujete přes internet?

27. Velikost místa bydliště (kde trávíte většinu času)

  • odpověď 100 000 a více:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 28. Kraj (kde trávíte většinu času)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete přes internet?

2. Jak často nakupujete přes internet?

3. Vyberte nejdůležitější důvody (nejvýše 3) proč nakupujete přes internet:

4. Ke každému zboží přiřaďte hodnotu 1 až 5 ze škály stanovující frekvenci nákupu: 1 - velmi často 2 - často 3 - občas 4 - zřídka 5 – vůbec

5. Obvyklý způsob placení:

6. Pokud jste si objednal/a zboží přes internet, došlo k potvrzení Vaší objednávky prodávajícím?

7. Obdržel/a jste někdy poškozené zboží?

8. Kolikrát jste reklamoval/a zboží koupené přes internet?

9. Podal/a jste reklamaci vždy, když nastal důvod k reklamaci?

11. Máte zkušenosti se zamítnutými reklamacemi?

20. Jak často využíváte zákonnou lhůtu 14 dnů (od převzetí zboží) na vrácení zboží bez udání důvodu (a bez jakékoliv sankce)?

21. Znáte certifikaci APEK (Asociace pro elektronickou komerci) Certifikovaný obchod? Zaručuje zákazníkům internetových obchodů, že certifikovaný obchodník splňuje základní pravidla bezpečného a bezproblémového nákupu.

22. Které z následujících tvrzení Vás nejlépe vystihuje?

23. Pohlaví

24. Věk

25. Nejvyšší dosažené vzdělání

26. Čistý příjem

27. Velikost místa bydliště (kde trávíte většinu času)

28. Kraj (kde trávíte většinu času)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete přes internet?

2. Jak často nakupujete přes internet?

3. Vyberte nejdůležitější důvody (nejvýše 3) proč nakupujete přes internet:

4. Ke každému zboží přiřaďte hodnotu 1 až 5 ze škály stanovující frekvenci nákupu: 1 - velmi často 2 - často 3 - občas 4 - zřídka 5 – vůbec

5. Obvyklý způsob placení:

6. Pokud jste si objednal/a zboží přes internet, došlo k potvrzení Vaší objednávky prodávajícím?

7. Obdržel/a jste někdy poškozené zboží?

8. Kolikrát jste reklamoval/a zboží koupené přes internet?

9. Podal/a jste reklamaci vždy, když nastal důvod k reklamaci?

11. Máte zkušenosti se zamítnutými reklamacemi?

20. Jak často využíváte zákonnou lhůtu 14 dnů (od převzetí zboží) na vrácení zboží bez udání důvodu (a bez jakékoliv sankce)?

21. Znáte certifikaci APEK (Asociace pro elektronickou komerci) Certifikovaný obchod? Zaručuje zákazníkům internetových obchodů, že certifikovaný obchodník splňuje základní pravidla bezpečného a bezproblémového nákupu.

22. Které z následujících tvrzení Vás nejlépe vystihuje?

23. Pohlaví

24. Věk

25. Nejvyšší dosažené vzdělání

26. Čistý příjem

27. Velikost místa bydliště (kde trávíte většinu času)

28. Kraj (kde trávíte většinu času)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kristejnová, V.Nákup výrobků přes internet (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://nakup-vyrobku-pres-internet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.