Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup wellness balíčků na slevových portálech

Nákup wellness balíčků na slevových portálech

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Drábečková
Šetření:21. 03. 2014 - 06. 04. 2014
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

obracím se na Vás s žádostí o vyplnění dotazníku, který slouží jako podklad k mé diplomové práci s názvem Analýza kolektivního nakupování jako fenoménu současnosti a jeho vliv na segment wellness a spa. Tento dotazník je anonymní, proto prosím o co nejpravděpodobnější odpovědi.

 

Předem Vám děkuji za Vaši pomoc.

 

Bc. Petra Drábečková

Pokyny k vyplnění

U odpovědí uvádějte prosím jen jednu možnou odpověď 

Odpovědi respondentů

1. Setkali jste se již s pojmem wellness?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano120100 %100 %  

Graf

2. Zakoupili jste někdy wellness pobyt v plné ceně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8369,17 %69,17 %  
ano3730,83 %30,83 %  

Graf

Pokud jste zvolili možnost "ne", klikněte prosím na tlačítko "ukončit dotazník"

3. Využili jste při nákupu wellness balíčku někdy zvýhodněnou nabídku na slevovém portále?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10486,67 %86,67 %  
ne1613,33 %13,33 %  

Graf

4. Voucher jste si vybrali z nabídky na:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Konkrétním slevovém portále (Slevomat.cz, Zapakatel.cz, Vykupto.cz, atd.)otázka č. 5, Slevovém agregátoru (Skrz.cz, SlevyDnes.cz, Slevin.cz,atd.)otázka č. 5, Newsletteru slevového portáluotázka č. 5, Newsletteru agregátoruotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Konkrétním slevovém portále (Slevomat.cz, Zapakatel.cz, Vykupto.cz, atd.)8066,67 %66,67 %  
Slevovém agregátoru (Skrz.cz, SlevyDnes.cz, Slevin.cz,atd.)1815 %15 %  
Newsletteru slevového portálu1512,5 %12,5 %  
Newsletteru agregátoru75,83 %5,83 %  

Graf

5. Jaký wellness pobyt jste zakoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Tuzemskýotázka č. 6, Zahraničníotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tuzemský9881,67 %81,67 %  
Zahraniční2218,33 %18,33 %  

Graf

6. Jakou částku jste za balíček pro dvě osoby ochotni utratit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 1 999,-Kčotázka č. 7, od 2 000 do 2 999,-Kčotázka č. 7, od 3 000,-Kčotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 2 000 do 2 999,-Kč6150,83 %50,83 %  
od 3 000,-Kč3125,83 %25,83 %  
do 1 999,-Kč2823,33 %23,33 %  

Graf

7. Pročítáte si recenze zákazníků, kteří rezort navštívili?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9579,17 %79,17 %  
ne2520,83 %20,83 %  

Graf

8. Ověřujete si plnou cenu balíčku před slevou na stránkách poskytovatele?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8167,5 %67,5 %  
ne3932,5 %32,5 %  

Graf

9. Čtete důkladně obchodní podmínky slevového portálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6554,17 %54,17 %  
ano5545,83 %45,83 %  

Graf

10. Zjišťujete, jaká je výše dodatečných poplatků? (vzdušné, parkovné, domácí mazlíčci a jiné nestandarty)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8772,5 %72,5 %  
ne3327,5 %27,5 %  

Graf

11. Zjišťujete možnosti, jakým způsobem je možné zrušit rezervaci, případně změnit termín?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8772,5 %72,5 %  
ne3327,5 %27,5 %  

Graf

12. Jak na Vás zapůsobil pobyt v porovnání s inzerovanou nabídkou na slevovém portále?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zaplatil/a jsem polovinu cenu, tak co bych čekal/aotázka č. 13, Byl/a jsem spokojen/aotázka č. 13, Příjemné překvapení, ubytování i poskytované služby odpovídaly nabídceotázka č. 13, Předčilo mé očekávání, rád/a doporučímotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem spokojen/a7764,17 %64,17 %  
Příjemné překvapení, ubytování i poskytované služby odpovídaly nabídce2117,5 %17,5 %  
Zaplatil/a jsem polovinu cenu, tak co bych čekal/a1210 %10 %  
Předčilo mé očekávání, rád/a doporučím108,33 %8,33 %  

Graf

13. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ženaotázka č. 14, Mužotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8167,5 %67,5 %  
Muž3932,5 %32,5 %  

Graf

14. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [od 16 do 26 let → konec dotazníku, od 27 do 36 let → konec dotazníku, od 37 do 46 let → konec dotazníku, 47 a více let → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 16 do 26 let6554,17 %54,17 %  
od 27 do 36 let2722,5 %22,5 %  
od 37 do 46 let1815 %15 %  
47 a více let108,33 %8,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkali jste se již s pojmem wellness?

2. Zakoupili jste někdy wellness pobyt v plné ceně?

3. Využili jste při nákupu wellness balíčku někdy zvýhodněnou nabídku na slevovém portále?

4. Voucher jste si vybrali z nabídky na:

5. Jaký wellness pobyt jste zakoupili?

6. Jakou částku jste za balíček pro dvě osoby ochotni utratit?

7. Pročítáte si recenze zákazníků, kteří rezort navštívili?

8. Ověřujete si plnou cenu balíčku před slevou na stránkách poskytovatele?

9. Čtete důkladně obchodní podmínky slevového portálu?

10. Zjišťujete, jaká je výše dodatečných poplatků? (vzdušné, parkovné, domácí mazlíčci a jiné nestandarty)

11. Zjišťujete možnosti, jakým způsobem je možné zrušit rezervaci, případně změnit termín?

12. Jak na Vás zapůsobil pobyt v porovnání s inzerovanou nabídkou na slevovém portále?

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkali jste se již s pojmem wellness?

2. Zakoupili jste někdy wellness pobyt v plné ceně?

3. Využili jste při nákupu wellness balíčku někdy zvýhodněnou nabídku na slevovém portále?

4. Voucher jste si vybrali z nabídky na:

5. Jaký wellness pobyt jste zakoupili?

6. Jakou částku jste za balíček pro dvě osoby ochotni utratit?

7. Pročítáte si recenze zákazníků, kteří rezort navštívili?

8. Ověřujete si plnou cenu balíčku před slevou na stránkách poskytovatele?

9. Čtete důkladně obchodní podmínky slevového portálu?

10. Zjišťujete, jaká je výše dodatečných poplatků? (vzdušné, parkovné, domácí mazlíčci a jiné nestandarty)

11. Zjišťujete možnosti, jakým způsobem je možné zrušit rezervaci, případně změnit termín?

12. Jak na Vás zapůsobil pobyt v porovnání s inzerovanou nabídkou na slevovém portále?

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Drábečková, P.Nákup wellness balíčků na slevových portálech (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://nakup-wellness-balicku-na-sl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.