Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > nákup zájezdu přes slevové poráty

nákup zájezdu přes slevové poráty

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Tylová
Šetření:07. 07. 2013 - 31. 07. 2013
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):12 / 7.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vítám Vás u vyplňování dotazníku na téma nákup zájezdů přes slevové portály.

Informace získané z dotazníkového šetření využiji při zpracování své diplomové práci. Vyplnění dotazníku Vám zabere 5-10 minut.

 

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7572,82 %72,82 %  
Muž2827,18 %27,18 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 28 let6563,11 %63,11 %  
29 - 38 let2423,3 %23,3 %  
39 - 48 let109,71 %9,71 %  
49 - 58 let21,94 %1,94 %  
59 - 99 let10,97 %0,97 %  
15 - 18 let10,97 %0,97 %  

Graf

3. Využíváte nákupy pomocí slevových portálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7168,93 %68,93 %  
Ne3231,07 %31,07 %  

Graf

4. Jak často prostřednictvím slevových portálů nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát do roka4038,83 %38,83 %  
Vyjímečně2423,3 %23,3 %  
Nikdy2423,3 %23,3 %  
Několikrát za měsíc98,74 %8,74 %  
Jednou měsíčně65,83 %5,83 %  

Graf

5. Zakoupili jste někdy přes slevový porátl zájezd?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6966,99 %66,99 %  
Ano3433,01 %33,01 %  

Graf

6. Jaký zájezd jste zakoupili/nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víkendové pobyty (2-3 dny)2468,57 %23,3 %  
Letní dovolená720 %6,8 %  
Poznávací pobyty411,43 %3,88 %  

Graf

7. Byli jste se zakoupeným zájezdem spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, spokojeni1748,57 %16,5 %  
Docela spokojeni1748,57 %16,5 %  
Ne, nespokojeni12,86 %0,97 %  

Graf

8. S čím jste nebyli spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slibované aktivity neproběhly515,63 %4,85 %  
Fotky v nabídce neodpovídaly skutečnosti412,5 %3,88 %  
Špatný pokoj (nevhodné umístění v hotelu - např. hluk)412,5 %3,88 %  
vše v pořádku26,25 %1,94 %  
Špatné chování zaměstnanců hotelu26,25 %1,94 %  
byla jsem spokojena26,25 %1,94 %  
nic13,13 %0,97 %  
byla jsem spkojena13,13 %0,97 %  
přehnaná suprtlativa13,13 %0,97 %  
doprava na místo13,13 %0,97 %  
Horší organizovanost v průběhu cesty na zájezd13,13 %0,97 %  
Žádné13,13 %0,97 %  
ne13,13 %0,97 %  
byli jsme spokojeni, co to je za pitomej dotazník13,13 %0,97 %  
několikrát vždy spokojenost13,13 %0,97 %  
jídlo13,13 %0,97 %  
ťrošínku vlastní vina - chtělo by to lepší znalost cizích jazyků ...13,13 %0,97 %  
žádný problém se nevyskytl13,13 %0,97 %  
příšerný průvodce13,13 %0,97 %  

Graf

9. Jak jste řešili případné reklamace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamace jsme neřešili3294,12 %31,07 %  
Přes slevový portál, kde byl zájezd zakoupen25,88 %1,94 %  

Graf

10. Byla vaše reklamace řešena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2882,35 %27,18 %  
Ano, k mé spokojenosti514,71 %4,85 %  
Ano, bohužel nebyla uznána12,94 %0,97 %  

Graf

11. Budete v budoucnu opět nakupovat zájezdy přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možná ano, pokud bude zajímavá nabídka2264,71 %21,36 %  
Ano určitě1029,41 %9,71 %  
Ne, zájezd přes slevový portál již nezakoupím25,88 %1,94 %  

Graf

12. Proč jste nikdy nezakoupili zájezd přes slevový portál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes slevové portály nakupuji, zatím jsem neměl odvahu zakoupit zájezd3652,17 %34,95 %  
Nevěřím nákupům přes slevové portály1826,09 %17,48 %  
Ještě mě to nenapadlo1217,39 %11,65 %  
Nevěřím všeobecně nákupům přes internet34,35 %2,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Využíváte nákupy pomocí slevových portálů?

  • odpověď Ne:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 4. Jak často prostřednictvím slevových portálů nakupujete?

5. Zakoupili jste někdy přes slevový porátl zájezd?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, spokojeni na otázku 7. Byli jste se zakoupeným zájezdem spokojeni?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamace jsme neřešili na otázku 9. Jak jste řešili případné reklamace?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Byla vaše reklamace řešena?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano určitě na otázku 11. Budete v budoucnu opět nakupovat zájezdy přes slevové portály?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možná ano, pokud bude zajímavá nabídka na otázku 11. Budete v budoucnu opět nakupovat zájezdy přes slevové portály?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Víkendové pobyty (2-3 dny) na otázku 6. Jaký zájezd jste zakoupili/nejčastěji kupujete?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Docela spokojeni na otázku 7. Byli jste se zakoupeným zájezdem spokojeni?

9. Jak jste řešili případné reklamace?

  • odpověď Reklamace jsme neřešili:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Byla vaše reklamace řešena?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano určitě na otázku 11. Budete v budoucnu opět nakupovat zájezdy přes slevové portály?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Zakoupili jste někdy přes slevový porátl zájezd?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, spokojeni na otázku 7. Byli jste se zakoupeným zájezdem spokojeni?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možná ano, pokud bude zajímavá nabídka na otázku 11. Budete v budoucnu opět nakupovat zájezdy přes slevové portály?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Využíváte nákupy pomocí slevových portálů?

4. Jak často prostřednictvím slevových portálů nakupujete?

5. Zakoupili jste někdy přes slevový porátl zájezd?

6. Jaký zájezd jste zakoupili/nejčastěji kupujete?

7. Byli jste se zakoupeným zájezdem spokojeni?

9. Jak jste řešili případné reklamace?

10. Byla vaše reklamace řešena?

11. Budete v budoucnu opět nakupovat zájezdy přes slevové portály?

12. Proč jste nikdy nezakoupili zájezd přes slevový portál?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Využíváte nákupy pomocí slevových portálů?

4. Jak často prostřednictvím slevových portálů nakupujete?

5. Zakoupili jste někdy přes slevový porátl zájezd?

6. Jaký zájezd jste zakoupili/nejčastěji kupujete?

7. Byli jste se zakoupeným zájezdem spokojeni?

9. Jak jste řešili případné reklamace?

10. Byla vaše reklamace řešena?

11. Budete v budoucnu opět nakupovat zájezdy přes slevové portály?

12. Proč jste nikdy nezakoupili zájezd přes slevový portál?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tylová, L.nákup zájezdu přes slevové poráty (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nakup-zajezdu-pres-slevove-p.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.