Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup zmrzlin - rodinná balení (take home)

Nákup zmrzlin - rodinná balení (take home)

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Fialová
Šetření:17. 03. 2016 - 31. 03. 2016
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží pro školní projekt Vysoké školy ekonomické, výsledky pomohou s návrhem marketingového plánu analyzovaného výrobku na trhu zmrzlin.

Odpovědi respondentů

1. Jíte zmrzlinu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11896,72 %96,72 %  
ne43,28 %3,28 %  

Graf

2. Kupujete rodinné balení zmrzlin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9779,51 %79,51 %  
ne2520,49 %20,49 %  

Graf

3. Jestli ano, tak nejčastěji:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vaničky (nad 500 ml)7878,79 %63,93 %  
kelímky (do 500 ml)2121,21 %17,21 %  

Graf

4. Preferujete vaničky (před kelímky) z důvodů:


 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena za objem6452,89 %52,46 %  
množství nabízených příchutí3629,75 %29,51 %  
nepreferuji vaničky3125,62 %25,41 %  
větší domácnost2016,53 %16,39 %  
dostupnost97,44 %7,38 %  
obal se da opakovane vyuzivat10,83 %0,82 %  
nemusím tak často do obchodu10,83 %0,82 %  
nechám si kelímky jako krabičky10,83 %0,82 %  
páči sa mi obal :D možné neskôršie využitie 10,83 %0,82 %  
krabičky mají další využití10,83 %0,82 %  
Využití vaničky10,83 %0,82 %  
lépe skladné10,83 %0,82 %  
Lépe se skladuje v mrazáku. Lepší manipulace při servírování.10,83 %0,82 %  

Graf

5. Preferujete kelímky (před vaničkami) z důvodů:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepreferuji kelímky8066,67 %65,57 %  
optimální objem2520,83 %20,49 %  
zajímavé příchutě1714,17 %13,93 %  
nižší cena86,67 %6,56 %  
atraktivní balení86,67 %6,56 %  
chuťově výraznější a kvalitnější10,83 %0,82 %  
kombinace příchutí10,83 %0,82 %  
jde hlavně o kvalitu, vaničková zmrzlina je shit, není ani jedna, která by se dala nazvat zmrzlinou, kdežto kelímková ano10,83 %0,82 %  
znacky, ktore kupujem, som vo vanicke este nevidela (inak mi je to dost jedno, je to len obal)10,83 %0,82 %  
Konkrétní znacku10,83 %0,82 %  
konkrétní značky zmrzlin se prodávají v tomto balení10,83 %0,82 %  

Graf

6. Koupili jste někdy zmrzlinu v kelímku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
už jsem vyzkoušel(a)7863,93 %63,93 %  
ano, kupuji pravidelně2419,67 %19,67 %  
nikdy jsem nezakoupil(a)2016,39 %16,39 %  

Graf

7. Při jaké příležitosti kupujete zmrzliny v kelímku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osvěžení v létě – venku6251,24 %50,82 %  
domácí osvěžení3932,23 %31,97 %  
pochutina (náhrada jiných sladkostí)3327,27 %27,05 %  
kelímky nekupuji2722,31 %22,13 %  
dezert1714,05 %13,93 %  
společné rodinné chvíle1310,74 %10,66 %  
je mi úplně jedno, jestli je zmrzlina ve vaničce nebo kelímku10,83 %0,82 %  

Graf

8. Které z následujících produktů znáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Magnum11291,8 %91,8 %  
Carte d´Or11190,98 %90,98 %  
Big Milk8972,95 %72,95 %  
Häagen-Dazs6855,74 %55,74 %  
Ben & Jerry´s4637,7 %37,7 %  
Zmrzlinový sníh2822,95 %22,95 %  
Grycan32,46 %2,46 %  
další10,82 %0,82 %  
Ballino.10,82 %0,82 %  
žádný10,82 %0,82 %  
Manhattan10,82 %0,82 %  
Míša, Noblissima, Prima10,82 %0,82 %  
znám, ale ne všechny jsem ochutnala. Ben a Jerry´s znám jen z reklam, filmů a knih10,82 %0,82 %  

Graf

9. Kterou značku upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Carte d´Or5141,8 %41,8 %  
Magnum3629,51 %29,51 %  
Häagen-Dazs2923,77 %23,77 %  
Big Milk1915,57 %15,57 %  
Ben & Jerry´s1613,11 %13,11 %  
Zmrzlinový sníh54,1 %4,1 %  
žádnou32,46 %2,46 %  
Prima21,64 %1,64 %  
Zadnou21,64 %1,64 %  
Hájek&Boušová, kupodivu i Albert10,82 %0,82 %  
nepreferuji značku10,82 %0,82 %  
Ballino.10,82 %0,82 %  
zmrzliny kupuji sporadicky, nemám oblíbence10,82 %0,82 %  
?10,82 %0,82 %  
Koloidní10,82 %0,82 %  
Manhattan10,82 %0,82 %  
Prima a Noblissima10,82 %0,82 %  
neznačkové10,82 %0,82 %  
neupřednostňuji žádnou, záleží jaký je sortiment k výběru v daném obchodě a na co mám zrovna chuť10,82 %0,82 %  

Graf

10. Tuto značku (otázka č. 9) preferuji z důvodu:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nabízené příchutě6053,57 %49,18 %  
Kvalita surovin4741,96 %38,52 %  
Dlouhodobě oblíbená značka3833,93 %31,15 %  
Cena1816,07 %14,75 %  
Dostupnost1614,29 %13,11 %  
chuť43,57 %3,28 %  
Chutná mi10,89 %0,82 %  
Chuť, cena i příchuťě.10,89 %0,82 %  
nemám ji10,89 %0,82 %  
Nekupuju10,89 %0,82 %  
nepreferuji10,89 %0,82 %  
výborná chuť, dostatek druhů k výběru10,89 %0,82 %  

Graf

11. Pro koho kupujete kelímkové zmrzliny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen pro sebe4637,7 %37,7 %  
pro 2 osoby3024,59 %24,59 %  
nekupuji kelímkové zmrzliny2822,95 %22,95 %  
pro 3 - 4 osoby1613,11 %13,11 %  
pro 5 a více osob21,64 %1,64 %  

Graf

12. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8670,49 %70,49 %  
muž3629,51 %29,51 %  

Graf

13. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let5645,9 %45,9 %  
26 - 35 let3427,87 %27,87 %  
do 18 let108,2 %8,2 %  
46 - 55 let108,2 %8,2 %  
36 - 45 let75,74 %5,74 %  
více než 56 let54,1 %4,1 %  

Graf

14. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5746,72 %46,72 %  
středoškolské, výuční list5343,44 %43,44 %  
základní108,2 %8,2 %  
žádné21,64 %1,64 %  

Graf

15. Místo bydliště (počet obyvatel):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4839,34 %39,34 %  
50 000 - 99 999 obyvatel2318,85 %18,85 %  
méně než 9999 obyvatel1915,57 %15,57 %  
100 000 - 999 999 obyvatel1613,11 %13,11 %  
10 000 - 49 999 obyvatel1613,11 %13,11 %  

Graf

16. Váš měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001 - 15 000 Kč3629,51 %29,51 %  
15 001 - 25 000 Kč3125,41 %25,41 %  
do 5000 Kč2923,77 %23,77 %  
nad 25 000 Kč2621,31 %21,31 %  

Graf

17. Pracujete v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10989,34 %89,34 %  
ano1310,66 %10,66 %  

Graf

18. Volný čas trávíte převážně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relax/odpočinek8670,49 %70,49 %  
přátelé7359,84 %59,84 %  
rodina6452,46 %52,46 %  
sport4839,34 %39,34 %  
kultura3528,69 %28,69 %  
práce1915,57 %15,57 %  
skola10,82 %0,82 %  
Pes10,82 %0,82 %  
práce na zahrádce10,82 %0,82 %  
chalupaření, příroda10,82 %0,82 %  
koníčky10,82 %0,82 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Při jaké příležitosti kupujete zmrzliny v kelímku?

  • odpověď kelímky nekupuji:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem nezakoupil(a) na otázku 6. Koupili jste někdy zmrzlinu v kelímku?

8. Které z následujících produktů znáte:

  • odpověď Ben & Jerry´s:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ben & Jerry´s na otázku 9. Kterou značku upřednostňujete?
  • odpověď Häagen-Dazs:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Häagen-Dazs na otázku 9. Kterou značku upřednostňujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kelímky (do 500 ml) na otázku 3. Jestli ano, tak nejčastěji:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jíte zmrzlinu?

2. Kupujete rodinné balení zmrzlin?

3. Jestli ano, tak nejčastěji:

4. Preferujete vaničky (před kelímky) z důvodů:

5. Preferujete kelímky (před vaničkami) z důvodů:

6. Koupili jste někdy zmrzlinu v kelímku?

7. Při jaké příležitosti kupujete zmrzliny v kelímku?

8. Které z následujících produktů znáte:

9. Kterou značku upřednostňujete?

10. Tuto značku (otázka č. 9) preferuji z důvodu:

11. Pro koho kupujete kelímkové zmrzliny?

12. Vaše pohlaví:

13. Věk

14. Nejvyšší dosažené vzdělání:

15. Místo bydliště (počet obyvatel):

16. Váš měsíční příjem:

17. Pracujete v oblasti marketingu?

18. Volný čas trávíte převážně:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jíte zmrzlinu?

2. Kupujete rodinné balení zmrzlin?

3. Jestli ano, tak nejčastěji:

4. Preferujete vaničky (před kelímky) z důvodů:

5. Preferujete kelímky (před vaničkami) z důvodů:

6. Koupili jste někdy zmrzlinu v kelímku?

7. Při jaké příležitosti kupujete zmrzliny v kelímku?

8. Které z následujících produktů znáte:

9. Kterou značku upřednostňujete?

10. Tuto značku (otázka č. 9) preferuji z důvodu:

11. Pro koho kupujete kelímkové zmrzliny?

12. Vaše pohlaví:

13. Věk

14. Nejvyšší dosažené vzdělání:

15. Místo bydliště (počet obyvatel):

16. Váš měsíční příjem:

17. Pracujete v oblasti marketingu?

18. Volný čas trávíte převážně:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Fialová, T.Nákup zmrzlin - rodinná balení (take home) (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakup-zmrzlin-rodinna-baleni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.