Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup zmrzlin - rodinná balení (take home)

Nákup zmrzlin - rodinná balení (take home)

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Fialová
Šetření:17. 03. 2016 - 31. 03. 2016
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží pro školní projekt Vysoké školy ekonomické, výsledky pomohou s návrhem marketingového plánu analyzovaného výrobku na trhu zmrzlin.

Odpovědi respondentů

1. Jíte zmrzlinu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11896,72 %96,72 %  
ne43,28 %3,28 %  

Graf

2. Kupujete rodinné balení zmrzlin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9779,51 %79,51 %  
ne2520,49 %20,49 %  

Graf

3. Jestli ano, tak nejčastěji:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vaničky (nad 500 ml)7878,79 %63,93 %  
kelímky (do 500 ml)2121,21 %17,21 %  

Graf

4. Preferujete vaničky (před kelímky) z důvodů:


 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena za objem6452,89 %52,46 %  
množství nabízených příchutí3629,75 %29,51 %  
nepreferuji vaničky3125,62 %25,41 %  
větší domácnost2016,53 %16,39 %  
dostupnost97,44 %7,38 %  
obal se da opakovane vyuzivat10,83 %0,82 %  
nemusím tak často do obchodu10,83 %0,82 %  
nechám si kelímky jako krabičky10,83 %0,82 %  
páči sa mi obal :D možné neskôršie využitie 10,83 %0,82 %  
krabičky mají další využití10,83 %0,82 %  
Využití vaničky10,83 %0,82 %  
lépe skladné10,83 %0,82 %  
Lépe se skladuje v mrazáku. Lepší manipulace při servírování.10,83 %0,82 %  

Graf

5. Preferujete kelímky (před vaničkami) z důvodů:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepreferuji kelímky8066,67 %65,57 %  
optimální objem2520,83 %20,49 %  
zajímavé příchutě1714,17 %13,93 %  
nižší cena86,67 %6,56 %  
atraktivní balení86,67 %6,56 %  
chuťově výraznější a kvalitnější10,83 %0,82 %  
kombinace příchutí10,83 %0,82 %  
jde hlavně o kvalitu, vaničková zmrzlina je shit, není ani jedna, která by se dala nazvat zmrzlinou, kdežto kelímková ano10,83 %0,82 %  
znacky, ktore kupujem, som vo vanicke este nevidela (inak mi je to dost jedno, je to len obal)10,83 %0,82 %  
Konkrétní znacku10,83 %0,82 %  
konkrétní značky zmrzlin se prodávají v tomto balení10,83 %0,82 %  

Graf

6. Koupili jste někdy zmrzlinu v kelímku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
už jsem vyzkoušel(a)7863,93 %63,93 %  
ano, kupuji pravidelně2419,67 %19,67 %  
nikdy jsem nezakoupil(a)2016,39 %16,39 %  

Graf

7. Při jaké příležitosti kupujete zmrzliny v kelímku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osvěžení v létě – venku6251,24 %50,82 %  
domácí osvěžení3932,23 %31,97 %  
pochutina (náhrada jiných sladkostí)3327,27 %27,05 %  
kelímky nekupuji2722,31 %22,13 %  
dezert1714,05 %13,93 %  
společné rodinné chvíle1310,74 %10,66 %  
je mi úplně jedno, jestli je zmrzlina ve vaničce nebo kelímku10,83 %0,82 %  

Graf

8. Které z následujících produktů znáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Magnum11291,8 %91,8 %  
Carte d´Or11190,98 %90,98 %  
Big Milk8972,95 %72,95 %  
Häagen-Dazs6855,74 %55,74 %  
Ben & Jerry´s4637,7 %37,7 %  
Zmrzlinový sníh2822,95 %22,95 %  
Grycan32,46 %2,46 %  
další10,82 %0,82 %  
Ballino.10,82 %0,82 %  
žádný10,82 %0,82 %  
Manhattan10,82 %0,82 %  
Míša, Noblissima, Prima10,82 %0,82 %  
znám, ale ne všechny jsem ochutnala. Ben a Jerry´s znám jen z reklam, filmů a knih10,82 %0,82 %  

Graf

9. Kterou značku upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Carte d´Or5141,8 %41,8 %  
Magnum3629,51 %29,51 %  
Häagen-Dazs2923,77 %23,77 %  
Big Milk1915,57 %15,57 %  
Ben & Jerry´s1613,11 %13,11 %  
Zmrzlinový sníh54,1 %4,1 %  
žádnou32,46 %2,46 %  
Prima21,64 %1,64 %  
Zadnou21,64 %1,64 %  
Hájek&Boušová, kupodivu i Albert10,82 %0,82 %  
nepreferuji značku10,82 %0,82 %  
Ballino.10,82 %0,82 %  
zmrzliny kupuji sporadicky, nemám oblíbence10,82 %0,82 %  
?10,82 %0,82 %  
Koloidní10,82 %0,82 %  
Manhattan10,82 %0,82 %  
Prima a Noblissima10,82 %0,82 %  
neznačkové10,82 %0,82 %  
neupřednostňuji žádnou, záleží jaký je sortiment k výběru v daném obchodě a na co mám zrovna chuť10,82 %0,82 %  

Graf

10. Tuto značku (otázka č. 9) preferuji z důvodu:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nabízené příchutě6053,57 %49,18 %  
Kvalita surovin4741,96 %38,52 %  
Dlouhodobě oblíbená značka3833,93 %31,15 %  
Cena1816,07 %14,75 %  
Dostupnost1614,29 %13,11 %  
chuť43,57 %3,28 %  
Chutná mi10,89 %0,82 %  
Chuť, cena i příchuťě.10,89 %0,82 %  
nemám ji10,89 %0,82 %  
Nekupuju10,89 %0,82 %  
nepreferuji10,89 %0,82 %  
výborná chuť, dostatek druhů k výběru10,89 %0,82 %  

Graf

11. Pro koho kupujete kelímkové zmrzliny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen pro sebe4637,7 %37,7 %  
pro 2 osoby3024,59 %24,59 %  
nekupuji kelímkové zmrzliny2822,95 %22,95 %  
pro 3 - 4 osoby1613,11 %13,11 %  
pro 5 a více osob21,64 %1,64 %  

Graf

12. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8670,49 %70,49 %  
muž3629,51 %29,51 %  

Graf

13. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let5645,9 %45,9 %  
26 - 35 let3427,87 %27,87 %  
do 18 let108,2 %8,2 %  
46 - 55 let108,2 %8,2 %  
36 - 45 let75,74 %5,74 %  
více než 56 let54,1 %4,1 %  

Graf

14. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5746,72 %46,72 %  
středoškolské, výuční list5343,44 %43,44 %  
základní108,2 %8,2 %  
žádné21,64 %1,64 %  

Graf

15. Místo bydliště (počet obyvatel):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4839,34 %39,34 %  
50 000 - 99 999 obyvatel2318,85 %18,85 %  
méně než 9999 obyvatel1915,57 %15,57 %  
100 000 - 999 999 obyvatel1613,11 %13,11 %  
10 000 - 49 999 obyvatel1613,11 %13,11 %  

Graf

16. Váš měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001 - 15 000 Kč3629,51 %29,51 %  
15 001 - 25 000 Kč3125,41 %25,41 %  
do 5000 Kč2923,77 %23,77 %  
nad 25 000 Kč2621,31 %21,31 %  

Graf

17. Pracujete v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10989,34 %89,34 %  
ano1310,66 %10,66 %  

Graf

18. Volný čas trávíte převážně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relax/odpočinek8670,49 %70,49 %  
přátelé7359,84 %59,84 %  
rodina6452,46 %52,46 %  
sport4839,34 %39,34 %  
kultura3528,69 %28,69 %  
práce1915,57 %15,57 %  
skola10,82 %0,82 %  
Pes10,82 %0,82 %  
práce na zahrádce10,82 %0,82 %  
chalupaření, příroda10,82 %0,82 %  
koníčky10,82 %0,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Při jaké příležitosti kupujete zmrzliny v kelímku?

  • odpověď kelímky nekupuji:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem nezakoupil(a) na otázku 6. Koupili jste někdy zmrzlinu v kelímku?

8. Které z následujících produktů znáte:

  • odpověď Ben & Jerry´s:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ben & Jerry´s na otázku 9. Kterou značku upřednostňujete?
  • odpověď Häagen-Dazs:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Häagen-Dazs na otázku 9. Kterou značku upřednostňujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kelímky (do 500 ml) na otázku 3. Jestli ano, tak nejčastěji:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jíte zmrzlinu?

2. Kupujete rodinné balení zmrzlin?

3. Jestli ano, tak nejčastěji:

4. Preferujete vaničky (před kelímky) z důvodů:

5. Preferujete kelímky (před vaničkami) z důvodů:

6. Koupili jste někdy zmrzlinu v kelímku?

7. Při jaké příležitosti kupujete zmrzliny v kelímku?

8. Které z následujících produktů znáte:

9. Kterou značku upřednostňujete?

10. Tuto značku (otázka č. 9) preferuji z důvodu:

11. Pro koho kupujete kelímkové zmrzliny?

12. Vaše pohlaví:

13. Věk

14. Nejvyšší dosažené vzdělání:

15. Místo bydliště (počet obyvatel):

16. Váš měsíční příjem:

17. Pracujete v oblasti marketingu?

18. Volný čas trávíte převážně:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jíte zmrzlinu?

2. Kupujete rodinné balení zmrzlin?

3. Jestli ano, tak nejčastěji:

4. Preferujete vaničky (před kelímky) z důvodů:

5. Preferujete kelímky (před vaničkami) z důvodů:

6. Koupili jste někdy zmrzlinu v kelímku?

7. Při jaké příležitosti kupujete zmrzliny v kelímku?

8. Které z následujících produktů znáte:

9. Kterou značku upřednostňujete?

10. Tuto značku (otázka č. 9) preferuji z důvodu:

11. Pro koho kupujete kelímkové zmrzliny?

12. Vaše pohlaví:

13. Věk

14. Nejvyšší dosažené vzdělání:

15. Místo bydliště (počet obyvatel):

16. Váš měsíční příjem:

17. Pracujete v oblasti marketingu?

18. Volný čas trávíte převážně:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fialová, T.Nákup zmrzlin - rodinná balení (take home) (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakup-zmrzlin-rodinna-baleni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.