Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupná atmosféra Tesco
Nákupná atmosféra Tesco
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Muchová |
---|---|
Šetření: | 21. 03. 2009 - 28. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 80 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 33,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Nasledujúci prieskum je súčasťou diplomovej práce na tému "Dizajn predajne". Cieľom výskumu je zistiť spokojnosť zákazníkov s exteriérom, interiérom a celkovou nákupnou atmosférou hypermarketu Tesco v Petržalke.
Odpovědi respondentů
1. Ako často navštevujete hypermarket Tesco Petržalka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1krát mesačne | 24 | 30 % | 30 % |
1krát týždenne | 23 | 28,75 % | 28,75 % |
menej ako 1krát mesačne | 20 | 25 % | 25 % |
viac ako 1krát týždenne | 13 | 16,25 % | 16,25 % |
2. Prečo navštevujete hypermarket Tesco Petržalka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvôli množstvu a rôznorodosti tovaru | 35 | 43,75 % | 43,75 % |
kvôli dobrej lokaite predajne | 33 | 41,25 % | 41,25 % |
kvôli výhodným cenám tovaru | 25 | 31,25 % | 31,25 % |
kvôli jednoduchej orientácii v predajni | 10 | 12,5 % | 12,5 % |
3. Považujete interiér Tesca z pohľadu handicapovaných, matiek s kočármi a starších ľudí za:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
s prekážkami, ale umožňujúcimi vysokú samoobslužnosť | 39 | 48,75 % | 48,75 % |
bezbariérový a prístupný | 35 | 43,75 % | 43,75 % |
s prekážkami, ktoré znižujú možnosti samostatne využívať predajňu | 5 | 6,25 % | 6,25 % |
vysoko bariérový a neprístupný | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
4. Ako vnímate osvetlenie v predajni Tesco?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vyhovuje mi | 66 | 82,5 % | 82,5 % |
je príliš silné | 12 | 15 % | 15 % |
je nedostatočné | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
5. Na škále 1-5 (1 - výborná, 5 - veľmi zlá) ohodnoťte hudbu v predajni:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 42 | 52,5 % | 52,5 % |
4 | 18 | 22,5 % | 22,5 % |
2 | 10 | 12,5 % | 12,5 % |
5 | 8 | 10 % | 10 % |
1 | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.25 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.53 |
Směrodatná odchylka: | 0.73 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
6. Na škále 1-5 (1 - veľmi tichá, 5 - hlučná) ohodnoťte hlasitosť hudobnej kulisy:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 48 | 60 % | 60 % |
2 | 15 | 18,75 % | 18,75 % |
1 | 7 | 8,75 % | 8,75 % |
4 | 7 | 8,75 % | 8,75 % |
5 | 3 | 3,75 % | 3,75 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.79 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.42 |
Směrodatná odchylka: | 0.65 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
7. Na škále 1-5 (1 - otravujú ma, 5 - páčia sa mi) ohodnoťte znelky a hlásenia Tesco:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 23 | 28,75 % | 28,75 % |
3 | 22 | 27,5 % | 27,5 % |
1 | 19 | 23,75 % | 23,75 % |
4 | 14 | 17,5 % | 17,5 % |
5 | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.43 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.01 |
Směrodatná odchylka: | 1 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
8. Vyhovuje Vám miesto určené na pohyb medzi regálmi a pred pokladňami hypermarketu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno, úplne mi vyhovuje | 63 | 78,75 % | 78,75 % |
nie, uličky sú príliš úzke | 12 | 15 % | 15 % |
priestor je príiš široký a regále sú od seba vo veľkej vzdialenosti | 5 | 6,25 % | 6,25 % |
9. Nakupujete akciový tovar vystavený pri vchode do predajne?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
niekedy, podľa aktuálnej ponuky | 63 | 78,75 % | 78,75 % |
nikdy | 12 | 15 % | 15 % |
áno, často | 5 | 6,25 % | 6,25 % |
10. Všímate si propagačné materiály (letáky, nástenné tabule, vlajky..) upozorňujúce na akciový tovar?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
všimnem si ich, al eneriadim sa nimi | 52 | 65 % | 65 % |
vôbec si ich nevšíam | 17 | 21,25 % | 21,25 % |
áno, často si vďaka ním zakúpim akciový tovar | 11 | 13,75 % | 13,75 % |
11. Demografické údaje:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 47 | 58,75 % | 58,75 % |
muž | 33 | 41,25 % | 41,25 % |
12. Vek
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 35 rokov | 71 | 88,75 % | 88,75 % |
36 a viac rokov | 9 | 11,25 % | 11,25 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.