Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupné správanie spotrebiteľov pri nákupe obuvi

Nákupné správanie spotrebiteľov pri nákupe obuvi

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Sabaková
Šetření:21. 04. 2016 - 03. 05. 2016
Počet respondentů:92
Počet otázek (max/průměr):30 / 28.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, 

touto cestou by som Vás rada požiadala o pár minút Vášho času a vyplnenie dotazníka, ktorý mi pomôže ako podklad pre spracovanie bakalárskej práce.

Cieľom prieskumu je zistiť na základe akých kritérií sa spotrebitelia rozhodujú pri nákupe obuvi a ako hodnotia ponúkané služby.

Svojimi odpoveďami tak môžete pomôcť k zlepšeniu kvality služieb a nabudúce odchádzať nie len s novým párom topánok, ale aj s nákupným zážitkom.

Výskumu sa môže zúčastniť každý spotrebiteľ, ktorý nakupuje obuv.

Odpovědi respondentů

1. Nakupovali ste už niekedy v predajni ECCO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 4, Nieotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie8491,3 %91,3 %  
Áno88,7 %8,7 %  

Graf

2. Čo bolo dôvodom, prečo ste nikdy nenakúpili v ECCO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepoznám spoločnosť ECCO6982,14 %75 %  
vysoká cena22,38 %2,17 %  
Drahá obuv11,19 %1,09 %  
Nelibi se mi je vyrobky11,19 %1,09 %  
nevím co to je11,19 %1,09 %  
So spoločnosťou mám zlé skúsenosti11,19 %1,09 %  
not maj stajl11,19 %1,09 %  
Má poměrně drahé zboží11,19 %1,09 %  
nepáči sa mi ich obuv11,19 %1,09 %  
nemám v dosahu11,19 %1,09 %  
Sportisimo zvyk11,19 %1,09 %  
drahá11,19 %1,09 %  
nemám refencie11,19 %1,09 %  
není blízko a při občasné návštěvě v cizím městě mě zrovna nic nezaujalo11,19 %1,09 %  
Nic jsem nevybrala11,19 %1,09 %  

Graf

3. V akej predajni najčastejšie nakupujete obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Deichmann2529,76 %27,17 %  
CCC1922,62 %20,65 %  
Baťa89,52 %8,7 %  
Office shoes33,57 %3,26 %  
Sportisimo33,57 %3,26 %  
Humanic22,38 %2,17 %  
Sportissimo22,38 %2,17 %  
Hervis, A311,19 %1,09 %  
Foot locker11,19 %1,09 %  
Internet - Nike ID11,19 %1,09 %  
internetový obchod11,19 %1,09 %  
internet11,19 %1,09 %  
A3 sport11,19 %1,09 %  
kaje taje 11,19 %1,09 %  
sneakerbarber11,19 %1,09 %  
Na internetu (dle nelepší ceny)11,19 %1,09 %  
různě, nemám oblíbený obchod11,19 %1,09 %  
Sports direct11,19 %1,09 %  
CCC, A3, Converse Store11,19 %1,09 %  
Tamaris11,19 %1,09 %  
Spotrissimo, A3, Urban Store11,19 %1,09 %  
Zebra Stores11,19 %1,09 %  
Lacoste11,19 %1,09 %  
e-shop 11,19 %1,09 %  
Snaha11,19 %1,09 %  
Levně u Vetnámců.11,19 %1,09 %  
Salamander11,19 %1,09 %  
Obchod s botami11,19 %1,09 %  
Decathlon11,19 %1,09 %  

Graf

4. Akú formu nákupu uprednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenné predajne8289,13 %89,13 %  
Online nakupovanie1010,87 %10,87 %  

Graf

5. Ako často nakupujete obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polročne3234,78 %34,78 %  
Štvrťročne2729,35 %29,35 %  
Ročne1819,57 %19,57 %  
Mesačne44,35 %4,35 %  
podla potreby22,17 %2,17 %  
Raz som tam nakupovala11,09 %1,09 %  
když je to potřeba11,09 %1,09 %  
Když předchozí pár dosluhuje, zhruba po 2—3 letech11,09 %1,09 %  
méně než ročně11,09 %1,09 %  
když je potřeba11,09 %1,09 %  
podle vlastní potřeby11,09 %1,09 %  
Když se předešlé boty rozbijí - jednou za pár let11,09 %1,09 %  
ako kedy niekedy raz za pol roka niekedy s odstupom mesiaca - o je zrovna treba na sezónu11,09 %1,09 %  
příležitostně, pokud se mi něco líbí11,09 %1,09 %  

Graf

6. Koľko párov obuvi nakúpite priemerne za rok ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-34953,26 %53,26 %  
3-51819,57 %19,57 %  
0-11617,39 %17,39 %  
5 a viac99,78 %9,78 %  

Graf

7. Podľa akého kritéria sa pri nákupe obuvi rozhodujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena2527,17 %27,17 %  
Komfort2426,09 %26,09 %  
Kvalita2223,91 %23,91 %  
Aktuálny trend55,43 %5,43 %  
Materiál obuvi33,26 %3,26 %  
Vzhled22,17 %2,17 %  
Kombinacia ceny a kvality11,09 %1,09 %  
Vzhled, kvalita, cena11,09 %1,09 %  
Cena, kvalita, komfort11,09 %1,09 %  
komfortu a vzhľadu11,09 %1,09 %  
Cena, komfort11,09 %1,09 %  
podľa toho, či sa mi páči alebo nie11,09 %1,09 %  
Vlastnosti obuvi (vzorek na podrážce, čistitelnost, zapínání, tvar, pohodlnost) a trvanlivost na základě zkušeností s výrobcem.11,09 %1,09 %  
trendy, kvalita, cena a komfort - z toho nevybriem len jedno11,09 %1,09 %  
kombinace vyse uvedenych11,09 %1,09 %  
POměr cena versus kvalita, komfort, materiál, vše je důležité. Trendy tolik neřeším, kupuji spíše nadčasovou obuv.11,09 %1,09 %  
všechno dohromady, musí to být módní, ne úplně nepohodlné a ne moc drahé11,09 %1,09 %  

Graf

8. Akú finančnú čiastku ste ochotní vynaložiť za jeden nákup obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500-1500 Kč5660,87 %60,87 %  
1500-3000 Kč2830,43 %30,43 %  
0-500 Kč66,52 %6,52 %  
3000 Kč a viac22,17 %2,17 %  

Graf

9. Ako často navštevujete predajňu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mesačne2527,17 %27,17 %  
Polročne2426,09 %26,09 %  
Štvrťročne2325 %25 %  
Ročne1010,87 %10,87 %  
příležitostně11,09 %1,09 %  
nenavštevujem11,09 %1,09 %  
až když musím11,09 %1,09 %  
méně než ročně11,09 %1,09 %  
Nekdy i tydne11,09 %1,09 %  
viz 511,09 %1,09 %  
online často11,09 %1,09 %  
podle potřeby11,09 %1,09 %  
Jednou za pár let11,09 %1,09 %  
viď bod 5!!11,09 %1,09 %  

Graf

10. Spomínate si čo ste si kúpili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tenisky77,69 %7,61 %  
Boty66,59 %6,52 %  
kozačky44,4 %4,35 %  
ano44,4 %4,35 %  
Botasky22,2 %2,17 %  
nie22,2 %2,17 %  
baleríny22,2 %2,17 %  
lodičky22,2 %2,17 %  
sandále22,2 %2,17 %  
topánky na opätku 11,1 %1,09 %  
ostatní odpovědi jarni obuv
Boty Nike
Botsky
topanky v style oxford
letné tenisky
Boty do terénu
Ne
boty děvenko, boty
kotníkové boty na jaro, botasky
Letní boty
zimnú obuv
podzimní boty
Zimní kozačky
ani ne
Naposledy tenisky na beh
Žabky
Obuv, kabelka
mikina
conversy
topánky na ples
New Ballance
nevzpomínám si
nevim
Balerínky na jaro/léto
Derby shoes black
Stribrne tenisky
zimné topánky
nic
tričko
nenavštevujem
Ne (jen bohužel nechápu zda to myslíš na ECCO nebo všeobecně)
trejlove boty
otázka je poněkud vytržena z kontextu, moc jí nerozumím
boty?
béživé boty na podpatku
Obuv (??)
Conversky
lodičky, čižmy, botasky, sandále
běžecké boty, vycházkové boty
Naposledy dnes botky Lacoste green za 3500kc
Kdy, kde? Naposled rohliky ;-) z bot tenisky o'neil
obuv
kotníkové Lasocki
zimní boty
naposled plátěné tenisky
Zde bohužel moc nerozumím, pokud se ptáte, co jsme si naposledy koupila, byla to vycházková obuv, pokud se ptáte, co jsem si naposledy koupila ve vybraném obchodě, potom to jsou lodičky.
vycházkovou obuv
no boty né
Nike boty
Ne.
pro sebe nic, dětem jarní obuv
Nepamátují co jsem již vůbec kupovál za boty.
n
ano :)
dnes to boli krajkové topánky na vyššej gumenej topánke čierne na leto strih neičo medzi balerinkami a platenkami a cvičkami
No... boty?
nerozumiem otázke
polobotky
Boty, trika...
5964,84 %64,13 % 

Graf

11. Koľko peňazí ste v priemere utratili za jeden nákup?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10001213,04 %13,04 %  
150099,78 %9,78 %  
50044,35 %4,35 %  
200044,35 %4,35 %  
70044,35 %4,35 %  
300033,26 %3,26 %  
60033,26 %3,26 %  
80033,26 %3,26 %  
120033,26 %3,26 %  
35033,26 %3,26 %  
ostatní odpovědi 30 eur
1000 kč
900
1800
2500
20 €
1000kc
200 eur
1200 Kč
600,-
60
80 eur
60e
nevím
nepamatuji se
700,-Kč
899
malo
nenavštevujem
2 000 Kč
1500 kc
400
cca 1200 Kč
1500-3000 Kč
250
50
1500 kč
Za boty 4000 ... Celkove 15000
přiměřeně
cca 500 - 700 Kč
85€
Různě dle účelu bot.
1000Kč
Pětset korun Českých.
n
To sa naozaj dosť liší.
Víc, než bych ráda :-/ Ale když jiné mi nepadnou...
CZK 3500
1600
4447,83 %47,83 % 

Graf

12. Bola predajňa ktorú ste navštívili situovaná na dostupnom mieste? ( 1- dostupná, 5- nedostupná )

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16166,3 %66,3 %  
21718,48 %18,48 %  
399,78 %9,78 %  
444,35 %4,35 %  
511,09 %1,09 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.45
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:1
Modus:1

Graf

13. Boli produkty v predajni umiestnené prehľadne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8592,39 %92,39 %  
ne77,61 %7,61 %  

Graf

14. Privítali Vás zamestnanci po príchode do predajne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6065,22 %65,22 %  
ne3234,78 %34,78 %  

Graf

15. Bolo v predajni dostatok personálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7884,78 %84,78 %  
ne1415,22 %15,22 %  

Graf

16. Venovali sa Vám zamestnanci predajne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5458,7 %58,7 %  
ne2223,91 %23,91 %  
nevím1617,39 %17,39 %  

Graf

17. Mali zamestnanci profesionálnu znalosť o ponúkanom sortimente?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4852,17 %52,17 %  
ano4043,48 %43,48 %  
ne44,35 %4,35 %  

Graf

18. Ponúkli Vám zamestnanci pri nákupe okrem produktu ktorý ste si vybrali aj alternatívu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5559,78 %59,78 %  
ano3740,22 %40,22 %  

Graf

19. Boli zamestnanci predajne vhodne upravení? (uniforma, vizitka, vizáž)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8289,13 %89,13 %  
ne1010,87 %10,87 %  

Graf

20. Boli ste pri nákupe informovaný o možnosti online nákupu a webových stránkach spoločnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7379,35 %79,35 %  
ano1920,65 %20,65 %  

Graf

21. Rozlúčili sa s Vami zamestnanci pri odchode?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8693,48 %93,48 %  
ne66,52 %6,52 %  

Graf

22. Ste ochotný/á zaplatiť vyššiu sumu za odpovedajúcu kvalitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skôr áno5458,7 %58,7 %  
Rozhodne áno2223,91 %23,91 %  
Skôr nie1213,04 %13,04 %  
Neviem33,26 %3,26 %  
Rozhodne nie11,09 %1,09 %  

Graf

23. Boli ste spokojný so zakúpeným produktom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodne áno4447,83 %47,83 %  
Skôr áno3942,39 %42,39 %  
Skôr nie77,61 %7,61 %  
Neviem22,17 %2,17 %  

Graf

24. V prípade, ak ste s produktom neboli spojný/á, čo bolo príčinou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

kvalita

kvalita nebola až taká dobrá ako som očakával

nekvalita

Nízká kvalita obuvi. Vzhledem k její ceně je to ovšem v pořádku.

Rozlepily se špice po půl roce

roztrhla sa podrážka, po nekolik mesiacov

sss

25. V prípade, že ste zakúpený produkt reklamovali, bola Vaša reklamácia vybavená rýchlo a bez problémov? ( 1- rýchlo a bez problémov, 5- pomaly a s problémami )

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2832 %8,7 %  
1728 %7,61 %  
3728 %7,61 %  
428 %2,17 %  
514 %1,09 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.22
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:2
Modus:2

Graf

26. Ako by ste ohodnotili celkový dojem z nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chválitebný4043,48 %43,48 %  
dobrý2527,17 %27,17 %  
výborný2426,09 %26,09 %  
dostatočný22,17 %2,17 %  
nedostatočný11,09 %1,09 %  

Graf

27. Navštívili by ste predajňu znova?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8693,48 %93,48 %  
ne66,52 %6,52 %  

Graf

28. Ste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5256,52 %56,52 %  
Muž4043,48 %43,48 %  

Graf

29. Aký je Váš vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-244650 %50 %  
25-443740,22 %40,22 %  
46-6088,7 %8,7 %  
0-1811,09 %1,09 %  

Graf

30. Aký je Váš rodinný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slobodný/á7783,7 %83,7 %  
Ženatý/ vydatá99,78 %9,78 %  
Rozvedený/á55,43 %5,43 %  
Vdovec/ vdova11,09 %1,09 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Koľko párov obuvi nakúpite priemerne za rok ?

  • odpověď 1-3:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Polročne na otázku 5. Ako často nakupujete obuv?

8. Akú finančnú čiastku ste ochotní vynaložiť za jeden nákup obuvi?

  • odpověď 500-1500 Kč:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 na otázku 11. Koľko peňazí ste v priemere utratili za jeden nákup?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupovali ste už niekedy v predajni ECCO?

2. Čo bolo dôvodom, prečo ste nikdy nenakúpili v ECCO?

3. V akej predajni najčastejšie nakupujete obuv?

4. Akú formu nákupu uprednostňujete?

5. Ako často nakupujete obuv?

6. Koľko párov obuvi nakúpite priemerne za rok ?

7. Podľa akého kritéria sa pri nákupe obuvi rozhodujete?

8. Akú finančnú čiastku ste ochotní vynaložiť za jeden nákup obuvi?

9. Ako často navštevujete predajňu?

11. Koľko peňazí ste v priemere utratili za jeden nákup?

12. Bola predajňa ktorú ste navštívili situovaná na dostupnom mieste? ( 1- dostupná, 5- nedostupná )

13. Boli produkty v predajni umiestnené prehľadne?

14. Privítali Vás zamestnanci po príchode do predajne?

15. Bolo v predajni dostatok personálu?

16. Venovali sa Vám zamestnanci predajne?

17. Mali zamestnanci profesionálnu znalosť o ponúkanom sortimente?

18. Ponúkli Vám zamestnanci pri nákupe okrem produktu ktorý ste si vybrali aj alternatívu?

19. Boli zamestnanci predajne vhodne upravení? (uniforma, vizitka, vizáž)

20. Boli ste pri nákupe informovaný o možnosti online nákupu a webových stránkach spoločnosti?

21. Rozlúčili sa s Vami zamestnanci pri odchode?

22. Ste ochotný/á zaplatiť vyššiu sumu za odpovedajúcu kvalitu?

23. Boli ste spokojný so zakúpeným produktom?

26. Ako by ste ohodnotili celkový dojem z nákupu?

27. Navštívili by ste predajňu znova?

28. Ste:

29. Aký je Váš vek?

30. Aký je Váš rodinný stav?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupovali ste už niekedy v predajni ECCO?

2. Čo bolo dôvodom, prečo ste nikdy nenakúpili v ECCO?

3. V akej predajni najčastejšie nakupujete obuv?

4. Akú formu nákupu uprednostňujete?

5. Ako často nakupujete obuv?

6. Koľko párov obuvi nakúpite priemerne za rok ?

7. Podľa akého kritéria sa pri nákupe obuvi rozhodujete?

8. Akú finančnú čiastku ste ochotní vynaložiť za jeden nákup obuvi?

9. Ako často navštevujete predajňu?

11. Koľko peňazí ste v priemere utratili za jeden nákup?

12. Bola predajňa ktorú ste navštívili situovaná na dostupnom mieste? ( 1- dostupná, 5- nedostupná )

13. Boli produkty v predajni umiestnené prehľadne?

14. Privítali Vás zamestnanci po príchode do predajne?

15. Bolo v predajni dostatok personálu?

16. Venovali sa Vám zamestnanci predajne?

17. Mali zamestnanci profesionálnu znalosť o ponúkanom sortimente?

18. Ponúkli Vám zamestnanci pri nákupe okrem produktu ktorý ste si vybrali aj alternatívu?

19. Boli zamestnanci predajne vhodne upravení? (uniforma, vizitka, vizáž)

20. Boli ste pri nákupe informovaný o možnosti online nákupu a webových stránkach spoločnosti?

21. Rozlúčili sa s Vami zamestnanci pri odchode?

22. Ste ochotný/á zaplatiť vyššiu sumu za odpovedajúcu kvalitu?

23. Boli ste spokojný so zakúpeným produktom?

26. Ako by ste ohodnotili celkový dojem z nákupu?

27. Navštívili by ste predajňu znova?

28. Ste:

29. Aký je Váš vek?

30. Aký je Váš rodinný stav?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sabaková, N.Nákupné správanie spotrebiteľov pri nákupe obuvi (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakupne-spravanie-spotrebite.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.