Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní atmosféra hypermarketu Globus Zličín
Nákupní atmosféra hypermarketu Globus Zličín
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Scheubová |
---|---|
Šetření: | 10. 05. 2010 - 14. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 25 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 14.68 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:59 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem mého dotazníku je zjistit názory zákazníků na nákupní atmosféru prodejny, tj, jak jsou spokojeni s nákupním prostředním prodejny a jak se jim nakupuje. Následně poznatky porovnám s prodejnou TESCO Zličín. Zjištěné informace použiji do mé bakalářské práce a po skončení šetření bude možné si prohlédnout výsledky.
Odpovědi respondentů
1. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x měsíčně | 17 | 68 % | 68 % |
2x měsíčně | 4 | 16 % | 16 % |
více jak 2x týdně | 2 | 8 % | 8 % |
2x týdně | 1 | 4 % | 4 % |
1x týdně | 1 | 4 % | 4 % |
2. Jakou dopravní variantu volíte pro návštěvu prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [MHD + autobus zdarma → otázka č. 6, vlastní vozidlo → otázka č. 3, pěšky → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vlastní vozidlo | 14 | 56 % | 56 % |
MHD + autobus zdarma | 10 | 40 % | 40 % |
pěšky | 1 | 4 % | 4 % |
3. Dostanete se snadno na parkoviště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, není problém | 12 | 85,71 % | 48 % |
Ne, přístup je složitý | 1 | 7,14 % | 4 % |
Jak kdy | 1 | 7,14 % | 4 % |
4. Jak hodnotíte orientaci na parkovišti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Velmi dobrá, nemám problém | 9 | 64,29 % | 36 % |
Dostačující, ale mohla by být lepší | 4 | 28,57 % | 16 % |
Nevím kudy kam | 1 | 7,14 % | 4 % |
5. Máte problémy se zaparkováním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vůbec, vždy zaparkuji | 9 | 64,29 % | 36 % |
Skoro vždy zaparkuji | 4 | 28,57 % | 16 % |
Mívám problémy zaparkovat | 1 | 7,14 % | 4 % |
6. Jak hodnotíte dostupnost této prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Snadný přístup, dobrá orientace | 16 | 64 % | 64 % |
Zdá se snadný přístup, ale špatná orientace | 5 | 20 % | 20 % |
Měl/a jsem problémjy se dostat k prodejně | 4 | 16 % | 16 % |
7. Umožňuje Vám prodejna snadný vstup do prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, průchod je dostatečně průchozí a prostorný | 22 | 88 % | 88 % |
Ne, mívám potíže se dostat dovnitř | 3 | 12 % | 12 % |
8. Jak hodnotíte vybavenost prodejny vozíky a košíky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jsem spokojený/á | 16 | 64 % | 64 % |
Občas chybí | 7 | 28 % | 28 % |
Vždy chybí | 1 | 4 % | 4 % |
Většinou chybí | 1 | 4 % | 4 % |
9. Dokážete se v prodejně rychle zorientovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vše je přehledné | 12 | 48 % | 48 % |
Potřebuji trochu času | 10 | 40 % | 40 % |
Ne, nevím co kde najít | 3 | 12 % | 12 % |
10. Jak jste spokojeni s prodejním personálem? (tj. u pokladen, pultů apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nemohu posoudit, mám neutrální názor | 14 | 56 % | 56 % |
Personál je ochotný nemám problém | 8 | 32 % | 32 % |
Nejsem spokojený/á, nevychází mi vstříc | 3 | 12 % | 12 % |
11. Jste spokojeni s prostorovým řešením prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, prodejna mi umožňuje pohodlný nákup | 13 | 52 % | 52 % |
Nemám výhrady | 8 | 32 % | 32 % |
Ne, mám problémy se pohybovat mezi regály a ostatním zařízením | 4 | 16 % | 16 % |
12. Jak jste spokojeni s hudební kulisou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevnímám ji | 17 | 68 % | 68 % |
Nevadí mi | 5 | 20 % | 20 % |
Velmi, zpříjemňuje mi nákup | 3 | 12 % | 12 % |
13. Líbí se Vám grafické vybavení prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale ne vše | 10 | 40 % | 40 % |
Nevím, moc to nevnímám | 8 | 32 % | 32 % |
Ne, volil/a bych jiné barvy, design apod. | 4 | 16 % | 16 % |
Ano, vytváří to příjemné prostředí | 3 | 12 % | 12 % |
14. Přijde Vám prodejna čistá a dobře udržovaná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas mám k něčemu výhrady | 13 | 52 % | 52 % |
Ano, jsem spokojený/á | 11 | 44 % | 44 % |
Prodejna mi přijde nanedbávaná | 1 | 4 % | 4 % |
15. Jak hodnotíte mikroklimatické podmínky? (teplota, prašnost, větrání)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Celkem dobře, ale ne vše | 12 | 48 % | 48 % |
Kladně, nemám k ničemu výhrady | 12 | 48 % | 48 % |
Necítím se v prodejně kvůli těmto podmínkám dobře | 1 | 4 % | 4 % |
16. Jak se celkově cítíte v prodejně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Celkem dobře, nemám výhrady | 17 | 68 % | 68 % |
Velmi dobře, příjemně se nakupuje | 6 | 24 % | 24 % |
Ne moc dobře | 2 | 8 % | 8 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (66,7 %)
- search.seznam.cz (21,5 %)
- google.cz (6,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.