Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní atmosféra hypermarketu TESCO Zličín
Nákupní atmosféra hypermarketu TESCO Zličín
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Scheubová |
---|---|
Šetření: | 10. 05. 2010 - 14. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 20 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 14.25 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 53,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:03 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem mého dotazníku je zjistit názory zákazníků na nákupní atmosféru prodejny, tj, jak jsou spokojeni s nákupním prostředním prodejny a jak se jim nakupuje. Následně poznatky porovnám s prodejnou Globus Zličín. Zjištěné informace použiji do mé bakalářské práce a po skončení šetření bude možné si prohlédnout výsledky.
Odpovědi respondentů
1. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 x měsíčně | 17 | 85 % | 85 % |
1 x týdně | 2 | 10 % | 10 % |
2 x měsíčně | 1 | 5 % | 5 % |
2. Jakou dopravní variantu volíte pro návštěvu prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [MHD + autobus zdarma → otázka č. 6, vlastní vozidlo → otázka č. 3, pěšky → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
MHD + autobus zdarma | 13 | 68,42 % | 65 % |
vlastní vozidlo | 6 | 31,58 % | 30 % |
3. Dostanete se snadno na parkoviště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, není problém → otázka č. 4, Ne, přístup je složitý → otázka č. 4, Jak kdy → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, není problém | 5 | 83,33 % | 25 % |
Ne, přístup je složitý | 1 | 16,67 % | 5 % |
4. Jak hodnotíte orientaci na parkovišti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velmi dobrá, nemám problém → otázka č. 5, Dostačující, ale mohla by být lepší → otázka č. 5, Nevím kudy kam → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Velmi dobrá, nemám problém | 4 | 66,67 % | 20 % |
Dostačující, ale mohla by být lepší | 2 | 33,33 % | 10 % |
5. Máte problémy se zaparkováním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vůbec, vždy zaparkuji → otázka č. 6, Skoro vždy zaparkuji → otázka č. 6, Mívám problémy zaparkovat → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vůbec, vždy zaparkuji | 3 | 50 % | 15 % |
Skoro vždy zaparkuji | 2 | 33,33 % | 10 % |
Mívám problémy zaparkovat | 1 | 16,67 % | 5 % |
6. Jak hodnotíte dostupnost prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Snadný přístup, dobrá orientace | 13 | 68,42 % | 65 % |
Zdá se snadný přístup, ale špatná orientace | 6 | 31,58 % | 30 % |
7. Umožňuje Vám prodejna snadný vstup do prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vchod je dostatečně průchozí a prostorný | 19 | 100 % | 95 % |
8. Jak hodnotíte vybavenost prodejny vozíky a košíky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas chybí | 11 | 57,89 % | 55 % |
Jsem spokojený/a | 8 | 42,11 % | 40 % |
9. Dokážete se v prodejně rychle zorientovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vše je přehledné | 9 | 47,37 % | 45 % |
Potřebuji trochu času | 8 | 42,11 % | 40 % |
Ne, nevím co kde najít | 2 | 10,53 % | 10 % |
10. Jste spokojeni s prostorovým řešením prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nemám výhrady | 8 | 42,11 % | 40 % |
Ano, prodejna mi umožňuje pohodlný nákup | 8 | 42,11 % | 40 % |
Spíše ne, mívám problémy se pohybovat mezi regály a ostatním zařízením | 3 | 15,79 % | 15 % |
11. Jak jste spokojeni s hudební kulisou v prodejně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevnímám ji | 12 | 63,16 % | 60 % |
Nevadí mi | 4 | 21,05 % | 20 % |
Velmi, zpříjemňuje mi nákup | 2 | 10,53 % | 10 % |
Rozčiluje mne, ruší mne | 1 | 5,26 % | 5 % |
12. Líbí se Vám grafické provedení prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím, moc to nevnímám | 8 | 42,11 % | 40 % |
Ano, ale ne vše | 7 | 36,84 % | 35 % |
Ne, volil/a bych jiné barvy, design apod. | 3 | 15,79 % | 15 % |
Ano, vytváří to příjemné prostředí | 1 | 5,26 % | 5 % |
13. Jak jste spokojeni s prodejním personálem? (tj, u pokladen, pultů apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nemohu posoudit | 13 | 68,42 % | 65 % |
Personál je ochotný, nemám problém | 6 | 31,58 % | 30 % |
14. Přijde Vám prodejna čistá a dobře udržovaná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas mám k něčemu výhrady | 10 | 52,63 % | 50 % |
Ano, jsem spokojený/á | 9 | 47,37 % | 45 % |
15. Jak hodnotíte mikroklimatické podmínky? (tj. teplota, prašnost, větrání)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Celkem dobře, ale ne vše | 10 | 52,63 % | 50 % |
Kladně, nemám k ničemu výhrady | 8 | 42,11 % | 40 % |
Necítím se v prodejně kvůli těmto podmínkám dobře | 1 | 5,26 % | 5 % |
16. Jak se celkově cítíte v prodejně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Celkem dobře, nemám výhrady | 14 | 73,68 % | 70 % |
Velmi dobře, příjemně se nakupuje | 3 | 15,79 % | 15 % |
Některé věci jsou mi nepříjemné | 2 | 10,53 % | 10 % |
17. Znáte nové samoobslužné pokladny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale raději upřednostňuji klasické pokladny | 12 | 63,16 % | 60 % |
Ne, ještě jsem se s nimi nesetkal/a | 4 | 21,05 % | 20 % |
Ano, usnadňují mi nákup | 3 | 15,79 % | 15 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.