Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní centra v Praze

Nákupní centra v Praze

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Kmoníčková
Šetření:18. 12. 2015 - 10. 01. 2016
Počet respondentů:148
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,  jsem studentkou  Provozně ekonomické fakulty na ČZU a ráda

bych Vás požádala o vyplnění anonymního dotazníku na téma Nákupní centra

v Praze.  Dotazník je zacílen na respondenty, kteří navštěvují pražská nákupní

centra. Data budou využita pro mou bakalářskou práci Faktory úspěchu nákupních

center v Praze. Vyplnění dotazníku trvá přibližně 5 minut.

 

Odpovědi respondentů

1. Jsem :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11074,32 %74,32 %  
muž3825,68 %25,68 %  

Graf

2. Jaká je Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let7550,68 %50,68 %  
26 – 40 let5436,49 %36,49 %  
41 – 55 let1610,81 %10,81 %  
56 let a více32,03 %2,03 %  

Graf

3. Je Vaše trvalé bydliště v Praze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8557,43 %57,43 %  
Ne (pokračujte otázkou č. 5)6342,57 %42,57 %  

Graf

4. Vypište prosím číslo pražské městské části, ve které bydlíte.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101215,19 %8,11 %  
91113,92 %7,43 %  
6810,13 %5,41 %  
578,86 %4,73 %  
878,86 %4,73 %  
467,59 %4,05 %  
1356,33 %3,38 %  
345,06 %2,7 %  
1222,53 %1,35 %  
1822,53 %1,35 %  
ostatní odpovědi 1
2
11
11000
20
15500
10100
14
10900
15
7
19015
21
25
1518,99 %10,14 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:296.33
Minimum:3
Maximum:10900
Variační rozpětí:10897
Rozptyl:2978010.95
Směrodatná odchylka:1725.69
Medián:9
Modus:10

Graf

5. Navštěvujete nějaké pražské nákupní centrum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14094,59 %94,59 %  
ne85,41 %5,41 %  

Graf

6. Navštívil(a) jste někdy nákupní centrum z níže uvedených? (lze označit více možností) *zkratky: OC = Obchodní centrum, OP=Obchodní pasáž, NC= Nákupní centrum, NG=Nákupní galerie

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Palladium12584,46 %84,46 %  
Centrum Černý Most11275,68 %75,68 %  
OC Nový Smíchov10268,92 %68,92 %  
OC Chodov10168,24 %68,24 %  
OC Letňany10067,57 %67,57 %  
Galerie Harfa9866,22 %66,22 %  
Arkády Pankrác9564,19 %64,19 %  
Metropole Zličín9060,81 %60,81 %  
OC Atrium Flora8154,73 %54,73 %  
OC Galerie Butovice5637,84 %37,84 %  
OC Quadrio5537,16 %37,16 %  
NC Eden5537,16 %37,16 %  
OC Europark5436,49 %36,49 %  
OC Šestka4933,11 %33,11 %  
OC DBK Budějovická4832,43 %32,43 %  
NC Galerie Fenix4832,43 %32,43 %  
OP Černá Růže4329,05 %29,05 %  
NG Myslbek4228,38 %28,38 %  
OC Novodvorská4027,03 %27,03 %  
OC Park Hostivař3725 %25 %  
NG Slovanský dům3523,65 %23,65 %  
OC Lužiny1912,84 %12,84 %  
NG Atrium149,46 %9,46 %  
OC Spektrum64,05 %4,05 %  
Ne, žádné z uvedených nákupních center jsem nikdy nenavštívil(a).32,03 %2,03 %  

Graf

7. Navštěvujete konkrétní nákupní centrum/centra ze seznamu uvedeného v otázce č. 6 více než jiné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne (pokračujte otázkou č. 9)4329,05 %29,05 %  
Palladium149,46 %9,46 %  
Letňany74,73 %4,73 %  
Černý most74,73 %4,73 %  
OC Letňany53,38 %3,38 %  
Chodov53,38 %3,38 %  
nový smíchov42,7 %2,7 %  
Centrum Černý Most32,03 %2,03 %  
atrium flora21,35 %1,35 %  
Arkady21,35 %1,35 %  
Flora21,35 %1,35 %  
OC Nový Smíchov21,35 %1,35 %  
Arkády Pankrác21,35 %1,35 %  
Metropole Zličín21,35 %1,35 %  
OC Lužiny21,35 %1,35 %  
C10,68 %0,68 %  
Palladium OC Letňany10,68 %0,68 %  
Nový Smíchov, palladium10,68 %0,68 %  
OC Šestka10,68 %0,68 %  
Palladium, Chodov10,68 %0,68 %  
OC Atrium Flora, Palladium10,68 %0,68 %  
zlicin10,68 %0,68 %  
Lužiny, Zličín, Nový Smíchov10,68 %0,68 %  
Šterboholy10,68 %0,68 %  
chodov, palladium, cčm10,68 %0,68 %  
OC Nový Smíchov, OC Šestka, Palladium10,68 %0,68 %  
Eden10,68 %0,68 %  
OC Park Hostivař, OC Chodov, Centrum Černý Most10,68 %0,68 %  
OC DBK Budějovická10,68 %0,68 %  
Quadrio, NC Eden , OC Novodvorská10,68 %0,68 %  
oc smíchov10,68 %0,68 %  
Centrum Černý most, Zlatý Anděl10,68 %0,68 %  
OC610,68 %0,68 %  
Europark10,68 %0,68 %  
Palladium, Arkády, Flora10,68 %0,68 %  
Flora, Palladium10,68 %0,68 %  
OC Černý most10,68 %0,68 %  
Zličín, Černý most, Smíchov10,68 %0,68 %  
Budějárna10,68 %0,68 %  
Eden, Arkády Pankrác10,68 %0,68 %  
Arkády Pankrác, OC Novodvorská, DBK Budějovická10,68 %0,68 %  
Park Hostivař10,68 %0,68 %  
ČM10,68 %0,68 %  
černý most, harfa10,68 %0,68 %  
Palladium, Arkády Pankrác, Chodov10,68 %0,68 %  
centrum chodov10,68 %0,68 %  
čermý most10,68 %0,68 %  
CČM10,68 %0,68 %  
oc chodov10,68 %0,68 %  
Palladium, OC Novy Smichov10,68 %0,68 %  
Lužiny10,68 %0,68 %  
Cerny most10,68 %0,68 %  
Fenix10,68 %0,68 %  
quadrio10,68 %0,68 %  
Letňany, Chodov, Arkády, dříve i Flora10,68 %0,68 %  
Palladium, Krakov10,68 %0,68 %  
NC Eden,NC Europark10,68 %0,68 %  
Myslbek10,68 %0,68 %  
Palladium, Zličín, Chodov10,68 %0,68 %  
Palladium, OC Letňany, Galerie Harfa, Arkády Pankrác, Centrum Černý Most10,68 %0,68 %  
Butovice10,68 %0,68 %  

Graf

8. Z jakého důvodu jste si vybral(a) právě toto/tyta nákupní centra? (Čím větší číslo označíte, tím je pro Vás daný faktor významnější : 1=nevýznamný, 7= velmi významný)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dostupnost pěšky4.0096.336
Dostupnost autem3.7526.289
Dostupnost městskou hromadnou dopravou4.8685.149
Výskyt supemarketu nebo hypermarketu4.3194.424
Nachází se zde mé oblíbené značky a obchody4.9224.175
Nachází se zde kromě obchodů i služby, které využívám3.9914.095
NC nabízí i zábavu (kino, sport, relaxace)3.4574.386
Výskyt restauračního zařízení, které i vyhovuje (restaurace, rychlé občerstvení, kavárny)4.134.461
Pořádané akce v NC (akce, soutěže, výstavy, přehlídky, show, koncerty)2.2873.7
Komfort při nakupování4.4483.196
Komfort při parkování3.6465.592
Cítím se zde příjemně4.7333.127

Graf

9. Kolik času strávíte průměrně při jedné návštěvě nákupního centra?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 1 hodinu až 2 hodiny5739,04 %38,51 %  
Půl hodiny až 1 hodinu4732,19 %31,76 %  
Více než 2 hodiny až 4 hodiny2819,18 %18,92 %  
Půl hodiny85,48 %5,41 %  
Více než 4 hodiny64,11 %4,05 %  

Graf

10. Vaše čisté příjmy jsou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 Kč a méně5537,16 %37,16 %  
10 001 - 20 000 Kč3725 %25 %  
20 001 - 30 000 Kč3523,65 %23,65 %  
30 001 - 40 000 Kč117,43 %7,43 %  
Více než 40 000 Kč106,76 %6,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaká je Vaše věková kategorie?

  • odpověď 18 – 25 let:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Palladium na otázku 7. Navštěvujete konkrétní nákupní centrum/centra ze seznamu uvedeného v otázce č. 6 více než jiné?

3. Je Vaše trvalé bydliště v Praze?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 8 - 9 > na otázku 4. Vypište prosím číslo pražské městské části, ve které bydlíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 9 - 12 > na otázku 4. Vypište prosím číslo pražské městské části, ve které bydlíte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 12 - 10900 > na otázku 4. Vypište prosím číslo pražské městské části, ve které bydlíte.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 5 - 8 > na otázku 4. Vypište prosím číslo pražské městské části, ve které bydlíte.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NC nabízí i zábavu (kino, sport, relaxace)=2 na otázku 8. Z jakého důvodu jste si vybral(a) právě toto/tyta nákupní centra? (Čím větší číslo označíte, tím je pro Vás daný faktor významnější : 1=nevýznamný, 7= velmi významný)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 001 - 40 000 Kč na otázku 10. Vaše čisté příjmy jsou:
  • odpověď Ne (pokračujte otázkou č. 5):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výskyt supemarketu nebo hypermarketu=3 na otázku 8. Z jakého důvodu jste si vybral(a) právě toto/tyta nákupní centra? (Čím větší číslo označíte, tím je pro Vás daný faktor významnější : 1=nevýznamný, 7= velmi významný)

4. Vypište prosím číslo pražské městské části, ve které bydlíte.

  • odpověď < 1 - 5 >:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výskyt supemarketu nebo hypermarketu=3 na otázku 8. Z jakého důvodu jste si vybral(a) právě toto/tyta nákupní centra? (Čím větší číslo označíte, tím je pro Vás daný faktor významnější : 1=nevýznamný, 7= velmi významný)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne (pokračujte otázkou č. 5) na otázku 3. Je Vaše trvalé bydliště v Praze?

6. Navštívil(a) jste někdy nákupní centrum z níže uvedených? (lze označit více možností) *zkratky: OC = Obchodní centrum, OP=Obchodní pasáž, NC= Nákupní centrum, NG=Nákupní galerie

  • odpověď Arkády Pankrác:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi OC DBK Budějovická na otázku 6. Navštívil(a) jste někdy nákupní centrum z níže uvedených? (lze označit více možností) *zkratky: OC = Obchodní centrum, OP=Obchodní pasáž, NC= Nákupní centrum, NG=Nákupní galerie
  • odpověď Galerie Harfa:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost městskou hromadnou dopravou=5 na otázku 8. Z jakého důvodu jste si vybral(a) právě toto/tyta nákupní centra? (Čím větší číslo označíte, tím je pro Vás daný faktor významnější : 1=nevýznamný, 7= velmi významný)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 001 - 40 000 Kč na otázku 10. Vaše čisté příjmy jsou:
  • odpověď OC Atrium Flora:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výskyt restauračního zařízení, které i vyhovuje (restaurace, rychlé občerstvení, kavárny)=2 na otázku 8. Z jakého důvodu jste si vybral(a) právě toto/tyta nákupní centra? (Čím větší číslo označíte, tím je pro Vás daný faktor významnější : 1=nevýznamný, 7= velmi významný)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 001 - 40 000 Kč na otázku 10. Vaše čisté příjmy jsou:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem :

2. Jaká je Vaše věková kategorie?

3. Je Vaše trvalé bydliště v Praze?

4. Vypište prosím číslo pražské městské části, ve které bydlíte.

5. Navštěvujete nějaké pražské nákupní centrum?

6. Navštívil(a) jste někdy nákupní centrum z níže uvedených? (lze označit více možností) *zkratky: OC = Obchodní centrum, OP=Obchodní pasáž, NC= Nákupní centrum, NG=Nákupní galerie

7. Navštěvujete konkrétní nákupní centrum/centra ze seznamu uvedeného v otázce č. 6 více než jiné?

8. Z jakého důvodu jste si vybral(a) právě toto/tyta nákupní centra? (Čím větší číslo označíte, tím je pro Vás daný faktor významnější : 1=nevýznamný, 7= velmi významný)

9. Kolik času strávíte průměrně při jedné návštěvě nákupního centra?

10. Vaše čisté příjmy jsou:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem :

2. Jaká je Vaše věková kategorie?

3. Je Vaše trvalé bydliště v Praze?

4. Vypište prosím číslo pražské městské části, ve které bydlíte.

5. Navštěvujete nějaké pražské nákupní centrum?

6. Navštívil(a) jste někdy nákupní centrum z níže uvedených? (lze označit více možností) *zkratky: OC = Obchodní centrum, OP=Obchodní pasáž, NC= Nákupní centrum, NG=Nákupní galerie

7. Navštěvujete konkrétní nákupní centrum/centra ze seznamu uvedeného v otázce č. 6 více než jiné?

8. Z jakého důvodu jste si vybral(a) právě toto/tyta nákupní centra? (Čím větší číslo označíte, tím je pro Vás daný faktor významnější : 1=nevýznamný, 7= velmi významný)

9. Kolik času strávíte průměrně při jedné návštěvě nákupního centra?

10. Vaše čisté příjmy jsou:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kmoníčková, Z.Nákupní centra v Praze (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://nakupni-centra-v-praze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.