Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování mladých mužů. (dotazník POUZE PRO MUŽE)

Nákupní chování mladých mužů. (dotazník POUZE PRO MUŽE)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Trang Pham
Šetření:06. 03. 2015 - 03. 04. 2015
Počet respondentů:217
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určen pouze mužům do 40 let, protože se jedná o průzkum týkající se chování mladých mužů při nakupování pánské módy. 

Dále preferuji spíše respondenty, kteří žijí v Praze nebo zde částečně pobývají či do Prahy často jezdí

 

Odpovědi respondentů

1. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2513964,06 %64,06 %  
26-303013,82 %13,82 %  
31 a starší2913,36 %13,36 %  
19 a mladší198,76 %8,76 %  

Graf

2. Jaká je Vaše národnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká16274,65 %74,65 %  
Asijská198,76 %8,76 %  
Ruská146,45 %6,45 %  
Slovenská83,69 %3,69 %  
Vietnam10,46 %0,46 %  
Americká10,46 %0,46 %  
Moravská10,46 %0,46 %  
prešporská10,46 %0,46 %  
Africká10,46 %0,46 %  
Chorvatská 10,46 %0,46 %  
Ukrajina10,46 %0,46 %  
ukrajinská10,46 %0,46 %  
Ázerbájdžán10,46 %0,46 %  
Moravská, Rusínská10,46 %0,46 %  
Afroamerická10,46 %0,46 %  
německá10,46 %0,46 %  
Řecká10,46 %0,46 %  
Brazilská10,46 %0,46 %  

Graf

3. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující student8639,63 %39,63 %  
Nepracující student7132,72 %32,72 %  
Pracující ale už nestudujete5625,81 %25,81 %  
Nepracující a ani nestudujete41,84 %1,84 %  

Graf

4. Žijete v Praze nebo zde částečně pobýváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13160,37 %60,37 %  
Ne4822,12 %22,12 %  
Ne, ale často do Prahy jezdím3817,51 %17,51 %  

Graf

5. Kolik korun jste ochotni měsíčně utratit za oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 – 2000 Kč11050,69 %50,69 %  
500 Kč a méně6429,49 %29,49 %  
2001 – 4000 Kč2511,52 %11,52 %  
4001 Kč a více188,29 %8,29 %  

Graf

6. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

Pro výzkum jsou relevantní jen tyto 3 možnosti, prosím, vyberte tu nejčastější.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [V jednotlivých módních prodejnách (např. typu v ulici Na Příkopě, na Václavském náměstí, ulice Pařížská, atd.)otázka č. 7, V nákupních centrech (např. Palladium, Arkády Pankrác, OC Chodov, OC Nový Smíchov, atd.)otázka č. 7, V e-shopechotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V nákupních centrech (např. Palladium, Arkády Pankrác, OC Chodov, OC Nový Smíchov, atd.)15671,89 %71,89 %  
V jednotlivých módních prodejnách (např. typu v ulici Na Příkopě, na Václavském náměstí, ulice Pařížská, atd.)3214,75 %14,75 %  
V e-shopech2913,36 %13,36 %  

Graf

7. Kdy nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou o víkendech10153,72 %46,54 %  
Většinou ke konci týdne (Čt-Pá)4825,53 %22,12 %  
Většinou začátkem týdne (Po-St)3920,74 %17,97 %  

Graf

8. V jaký čas nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou odpoledne (12-17h)10857,45 %49,77 %  
Většinou k večeru (17-22h)5830,85 %26,73 %  
Většinou dopoledne (9-12h)2211,7 %10,14 %  

Graf

9. Jak často nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou jen na začátku nějakého období (jaro-léto-podzim-zima)10053,19 %46,08 %  
1-2krát do měsíce6534,57 %29,95 %  
Většinou jen když jsou slevy2111,17 %9,68 %  
1-2krát do týdne21,06 %0,92 %  

Graf

10. S kým nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sam7439,36 %34,1 %  
S partnerkou/partnerem5328,19 %24,42 %  
S rodinou (s některým z členů rodiny)3217,02 %14,75 %  
S kamarádem2915,43 %13,36 %  

Graf

11. Kolik času obvykle věnujete nákupu oblečení v obchodech/obchodních centrech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud možno co nejméně času (max. 2 hodiny)12767,55 %58,53 %  
Tak jedno odpoledne (3-4h)4322,87 %19,82 %  
Klidně celý den189,57 %8,29 %  

Graf

12. Co si většinou koupíte v obchodě s oblečením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou to, co se mi líbí (nezáleží moc na tom, jestli to potřebuji či nikoliv)9550,53 %43,78 %  
Jen to, co potřebuji8042,55 %36,87 %  
Většinou to, co mi doporučí (kamarád/ka, přítelkyně, člen rodiny, prodavač)84,26 %3,69 %  
Jen to co potřebuji21,06 %0,92 %  
Většinou to co se mi líbí (nezáleží moc na tom jestli to potřebuji či nikoliv)21,06 %0,92 %  
Většinou to co mi doporučí (kamarád/ka, přítelkyně, člen rodiny, prodavač)10,53 %0,46 %  

Graf

13. Co nejvíce oceňujete v obchodech s oblečením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Široký sortiment (oblečení různých značek) na jednom místě10455,32 %47,93 %  
Hezké a příjemné prostředí s možností odpočinku (interiér, hudba, prostor)4021,28 %18,43 %  
Milý a profesionální personál, který Vám dokáže vždy poradit3418,09 %15,67 %  
Dlouhou otevírací dobu (např. nákupy po 22h)105,32 %4,61 %  

Graf

14. Proč raději nakupujete v e-shopech než v kamenných obchodech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nerad chodím do obchodů1242,86 %5,53 %  
Na e-shopech je větší výběr1139,29 %5,07 %  
Nemám čas chodit do obchodů310,71 %1,38 %  
Přes e-shopy je to levnější27,14 %0,92 %  

Graf

15. Co je pro vás rozhodující při nákupu oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita/značka oblečení12155,76 %55,76 %  
Cena9644,24 %44,24 %  

Graf

16. Z jakého důvodu nejčastěji nakupujete oblečení?

(seřaďte od nejčastěšího-1. důvodu po nejméně častý-3. důvod)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Když se mi něco zrovna líbí1.6040.313
Jen pokud něco opravdu potřebuji, jinak nenakupuji oblečení1.650.541
Občas tím rád trávím svůj volný čas2.7470.309

Graf

17. Co pro vás představuje nakupování oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Normální činnost13662,67 %62,67 %  
Stresující a nepříjemnou činnost5424,88 %24,88 %  
Oblíbená činnost2712,44 %12,44 %  

Graf

18. Jaký máte vztah ke značkám oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi jedno jakou značku nosím, hlavně že se mi to líbí.10046,08 %46,08 %  
Líbí se mi značkové oblečení, ale kvůli cenové dostupnosti dávám přednost spíše mainstream značkám typu Zara, Bershka, Pull & Bear, H&M, Reserved, C&A.4520,74 %20,74 %  
Preferuji spíše značkové oblečení, které mě bude reprezentovat.4219,35 %19,35 %  
Líbí se mi styl značek typu Zara, Bershka, Pull & Bear, H&M, Reserved, C&A.3013,82 %13,82 %  

Graf

19. Líbí se Vám značkové oblečení? (typu Boss, Tommy hilfiger, Deisel, Armani, Gant, G-strar, Calvin Klein, Scoth and soda, Napapijry, Super dry, ...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6630,41 %30,41 %  
Ano6027,65 %27,65 %  
Spíše ne5927,19 %27,19 %  
Ne3214,75 %14,75 %  

Graf

20. Kdybyste si mohli Váš čas strávený v obchodě nějakým způsobem zpříjemnit, co by váš nejvíce potěšilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bar s pitím.12055,3 %55,3 %  
Drobné občerstvení.11050,69 %50,69 %  
Nákupy s profesionálním stylistou.8438,71 %38,71 %  
Nápaditý a originální interiér typu -interiér ve futuristickém, královském, tokijském, africkém, ... stylu.8338,25 %38,25 %  
Live soutěže, kde mohu něco vyhrát.5424,88 %24,88 %  
Cítit se jako VIP (červený koberec, šampaňské a půvabné hostesky).4520,74 %20,74 %  
Živá hudba (Dj)4420,28 %20,28 %  
Živá hudba (malé pódium s pianistou a klavírem)3717,05 %17,05 %  
Možnost profesionálního focení ve vybraném outfitu.209,22 %9,22 %  
Živá hudba (malé pódium s kytaristou s akustickou kytarou)209,22 %9,22 %  
Nákupy ve společnosti celebrit/y.188,29 %8,29 %  
Účast na módní přehlídce prodávaných oděvů.115,07 %5,07 %  
Živá hudba (malé pódium s kytarista s akustickou kytarou)52,3 %2,3 %  

Graf

Jen pokud Vás ještě něco napadá a nebylo zmíněno v předchozí otázce :)

21. Navrhněte další činnosti a aktivity, které by Vám zpříjemnily proces nakupování pánské módy.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aby ty ženský za pultem POPRAVDĚ řekly, jak v tom vypadám a případně nepřinesly něco jinýho - větší menší jinou barvu, střih, vhodný doplněk. Pokud by požadovaná věc nebyla na prodejně, tak by mi zavolaly, že jí už mají a můžu si jí přijít vyzkoušet. Líbí se mi zkušenost ze zahraničí, kde se nabízí celý outfit s doplňky na danou sezonu v několika variantách.

Ahoj Lenooooo

Co největší klid a minimální kontakt s personálem.

Co takhle nechat mě v klidu vybírat? V otázce výše jsem vybíral spíše, co by mě otravovalo nejméně, než co bych uvítal.

Cokoliv, ať je to rychlé a bezbolestné (co třeba čtení myšlenek zákazníkům?)

flirtování s příjemnou prodavačkou

Gauč.

Inteligentnější prodávající personál

Jenom to ne proboha

Klid, žádné otravování od zaměstnanců.

KOMPLETNÍ výběr velikostí u většiny nabízeného zboží

Krásné prodavačky :)

Mezitím co bych si vybíral co si koupim za ponožky tak by se mi líbilo kdyby mi u toho nějaká pěkná štětka hulila péro.

Moznost vejit s pitim do prodejny.

možnost odbýt vše velmi rychle a snadno - rychle najdu co hledám, rychle vyzkouším a zaplatím, nikde na nic nečekám a nemusím nic hledat

Možnost úpravy oblečeni na míru

nabita zbran

Nakupuju v zahranici. A nakupuju tak 1 za ROK. Vas dotaznik na me vubec nepasoval.

Nejvíce by pomohlo kdyby prodavači/ky byli vstřícnější, usměvavější, ochotnější (neplatí všude, ale když si např. chci vyzkoušet košili a paní se to evidentně nechce vyndávat a zase - teoreticky - zandávat do obalu, tak pravděpodobně znovu do toho obchodu nepřijdu)

neustále by se mne personál neptal, zda-li mohou pomoci. stresuje to. když něco chci, sám je vyhledám.

Nevím :(

nic

nic mě nenapadá

oblečení zadarmo :)

odborný názor stylistů/celebrit

pivo

profesionální personál, který mi umí dobře poradit mít s sebou přítelkyni :D ne moc lidí, aby měl/a prodavač/ka možnost se mi opravdu věnovat

přehledné řazení, abych bych co nejrychleji hotov s nákupem

Příjemné prostředí jako v Le-premier - perfektní moderní obchod.

přístup personálu, v ČR je zboží zbytečně předražené

SEX

Sex

Sjednocené a jasně definované velikosti!!!

sleva pro studenty

Sortiment, jaký mají k dispozici v zahraničních obchodech.

Tak pro mě je důležitá efektivita, tak opravdu nechci být žádnými triky zdržován v prodejně více než je nutné.

tento dotazník je fakt plný chyb, např. předchozí otázka - spousta kravin ale pořádná možnost (např. ostatní, jiné, nic) chybí... a navíc 3 možnosti.. a navíc to je POVINNÁ otázka.. je vidět že to vymýšlela pražská pipka. Bohužel.

To je dotazník pro buzeranty ne?

už nijak, odvěd v předchozí otázce :)

V bodě 20 jsem vybral to nejdebilnější, co se našlo. Tři body na pokrytí celé škály zdaleka nestačily... Co takhle místo těch nesmyslů doplnit alespoň několik věcí, které mají reálný přínos pro nakupování? :) Vaše odtrženost od reality trhá rekordy. :D

v přechozí otázce byly kraviny

Vadia mi dotieravé predavačky. Vadia mi skúšobné "kabínky", ktoré sú vlastne len nejaké priehradky v predajni kde mi vidieť nohy od kolien dole, a hlavu - čiže som prekrytý len nejakými metrovými dverami cez stred tela.. (bohužial je to bežné v modernejších obchodoch).. V týchto prípadoch kašlem na celý nákup a idem odtiaľ preč, a je mi jedno aké oblečenie a značky a ceny majú...

Vsechny velikosti, ne jen pro anorektiky

vzdělaný personál

WC v každém obchodě, kuřácký koutek, kotec pro psy

WiFi spot :)

zeny nahore bez, gauc, vesak na odlozeni kabatu, samoobsluha ... platba v kabinkach

Žádné fronty při placení

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Žijete v Praze nebo zde částečně pobýváte?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ruská na otázku 2. Jaká je Vaše národnost?

6. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

  • odpověď V e-shopech:
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na e-shopech je větší výběr na otázku 14. Proč raději nakupujete v e-shopech než v kamenných obchodech?
    • 7.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nerad chodím do obchodů na otázku 14. Proč raději nakupujete v e-shopech než v kamenných obchodech?

12. Co si většinou koupíte v obchodě s oblečením?

  • odpověď Většinou to, co se mi líbí (nezáleží moc na tom, jestli to potřebuji či nikoliv):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klidně celý den na otázku 11. Kolik času obvykle věnujete nákupu oblečení v obchodech/obchodních centrech?

15. Co je pro vás rozhodující při nákupu oblečení?

  • odpověď Kvalita/značka oblečení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4001 Kč a více na otázku 5. Kolik korun jste ochotni měsíčně utratit za oblečení?

16. Z jakého důvodu nejčastěji nakupujete oblečení?

  • odpověď Jen pokud něco opravdu potřebuji, jinak nenakupuji oblečení=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se mi něco zrovna líbí=2 na otázku 16. Z jakého důvodu nejčastěji nakupujete oblečení?
  • odpověď Když se mi něco zrovna líbí=1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jen pokud něco opravdu potřebuji, jinak nenakupuji oblečení=2 na otázku 16. Z jakého důvodu nejčastěji nakupujete oblečení?
  • odpověď Když se mi něco zrovna líbí=2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jen pokud něco opravdu potřebuji, jinak nenakupuji oblečení=1 na otázku 16. Z jakého důvodu nejčastěji nakupujete oblečení?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

2. Jaká je Vaše národnost?

3. Jste:

4. Žijete v Praze nebo zde částečně pobýváte?

5. Kolik korun jste ochotni měsíčně utratit za oblečení?

6. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

7. Kdy nejčastěji nakupujete?

8. V jaký čas nejčastěji nakupujete?

9. Jak často nakupujete oblečení?

10. S kým nejčastěji nakupujete?

11. Kolik času obvykle věnujete nákupu oblečení v obchodech/obchodních centrech?

12. Co si většinou koupíte v obchodě s oblečením?

13. Co nejvíce oceňujete v obchodech s oblečením?

14. Proč raději nakupujete v e-shopech než v kamenných obchodech?

15. Co je pro vás rozhodující při nákupu oblečení?

16. Z jakého důvodu nejčastěji nakupujete oblečení?

17. Co pro vás představuje nakupování oblečení?

18. Jaký máte vztah ke značkám oblečení?

19. Líbí se Vám značkové oblečení? (typu Boss, Tommy hilfiger, Deisel, Armani, Gant, G-strar, Calvin Klein, Scoth and soda, Napapijry, Super dry, ...)

20. Kdybyste si mohli Váš čas strávený v obchodě nějakým způsobem zpříjemnit, co by váš nejvíce potěšilo?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

2. Jaká je Vaše národnost?

3. Jste:

4. Žijete v Praze nebo zde částečně pobýváte?

5. Kolik korun jste ochotni měsíčně utratit za oblečení?

6. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

7. Kdy nejčastěji nakupujete?

8. V jaký čas nejčastěji nakupujete?

9. Jak často nakupujete oblečení?

10. S kým nejčastěji nakupujete?

11. Kolik času obvykle věnujete nákupu oblečení v obchodech/obchodních centrech?

12. Co si většinou koupíte v obchodě s oblečením?

13. Co nejvíce oceňujete v obchodech s oblečením?

14. Proč raději nakupujete v e-shopech než v kamenných obchodech?

15. Co je pro vás rozhodující při nákupu oblečení?

16. Z jakého důvodu nejčastěji nakupujete oblečení?

17. Co pro vás představuje nakupování oblečení?

18. Jaký máte vztah ke značkám oblečení?

19. Líbí se Vám značkové oblečení? (typu Boss, Tommy hilfiger, Deisel, Armani, Gant, G-strar, Calvin Klein, Scoth and soda, Napapijry, Super dry, ...)

20. Kdybyste si mohli Váš čas strávený v obchodě nějakým způsobem zpříjemnit, co by váš nejvíce potěšilo?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pham, T.Nákupní chování mladých mužů. (dotazník POUZE PRO MUŽE) (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://nakupni-chovani-mladych-muzu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.