Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování mužů
Nákupní chování mužů
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Dvořáková |
---|---|
Šetření: | 14. 01. 2011 - 28. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 99 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 67,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník zkoumá nákupní chování mužů, proto je určen pouze mužům!
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete radi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 53 | 53,54 % | 53,54 % |
ne | 36 | 36,36 % | 36,36 % |
nevím | 10 | 10,1 % | 10,1 % |
2. Kam chodíte nejčastěji nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obchodní centrum | 65 | 65,66 % | 65,66 % |
Internetový obchod | 16 | 16,16 % | 16,16 % |
Maloobchod | 13 | 13,13 % | 13,13 % |
Velkoobchod | 5 | 5,05 % | 5,05 % |
3. Jak často chodáte nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Několikrát do měsíce | 42 | 42,42 % | 42,42 % |
Minimálně 2x v měsíci | 33 | 33,33 % | 33,33 % |
Několikrát týdně | 20 | 20,2 % | 20,2 % |
Každý den | 4 | 4,04 % | 4,04 % |
4. Jak dlouho trvá v průměru Váš 1 nákup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 - 30 minut | 37 | 37,37 % | 37,37 % |
30 - 60 minut | 31 | 31,31 % | 31,31 % |
60 minut a více | 19 | 19,19 % | 19,19 % |
Méně než 10 minut | 12 | 12,12 % | 12,12 % |
5. Jaký sortiment nakupujete nejčastěji
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oblečení | 40 | 40,4 % | 40,4 % |
Ostatní (výjma potravin) | 30 | 30,3 % | 30,3 % |
Elektronika | 18 | 18,18 % | 18,18 % |
Drogerie | 11 | 11,11 % | 11,11 % |
6. Zohledňujete při nákupu cenu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 81 | 83,51 % | 81,82 % |
ne | 16 | 16,49 % | 16,16 % |
7. Zohledňujete při nákupu značku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 73 | 73,74 % | 73,74 % |
ne | 26 | 26,26 % | 26,26 % |
8. Je pro Vás důležitá kvalita nebo kvantita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvalita | 88 | 88,89 % | 88,89 % |
Kvantita | 11 | 11,11 % | 11,11 % |
9. Jak nejčastěji platíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V hotovosti | 56 | 56,57 % | 56,57 % |
Kartou | 39 | 39,39 % | 39,39 % |
Převodem | 4 | 4,04 % | 4,04 % |
10. Kolik přibližně jste ochotni utratit za 1 nákup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1000 - 5000 Kč | 42 | 42,42 % | 42,42 % |
500 - 1000 Kč | 36 | 36,36 % | 36,36 % |
Do 500 Kč | 15 | 15,15 % | 15,15 % |
10 000 Kč a více | 4 | 4,04 % | 4,04 % |
5000 - 10 000 Kč | 2 | 2,02 % | 2,02 % |
11. Věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 | 68 | 68,69 % | 68,69 % |
26 - 35 | 20 | 20,2 % | 20,2 % |
36 - 45 | 9 | 9,09 % | 9,09 % |
46 - 55 | 2 | 2,02 % | 2,02 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (43,8 %)
- facebook.com (32,9 %)
- vyplnto.cz (8 %)
- vzkaznik.lide.cz (4,4 %)
- google.cz (2,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.