Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování při výběru parfémů v období Vánoc
Nákupní chování při výběru parfémů v období Vánoc
→ Jak často a kde nakupujete nábytek? Co je pro Vás při nákupu důležité? A koupili jste si někdy retro nábytek? ←
(veřejné výsledky během března)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petr Synek |
---|---|
Šetření: | 27. 10. 2009 - 03. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 137 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník je vytvořen pro potřeby seminární práce do předmětu Marketing. Jeho cílem je odhlalit postoje respondentů k nákupu parfémů. Především v době Vánoc.
Odpovědi respondentů
1. Budete k Vánocům někomu kupovat parfém?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 77 | 56,2 % | 56,2 % |
ano | 60 | 43,8 % | 43,8 % |
2. Chtěl/a byste dostat k letošním Vánocům nějaký parfém?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 96 | 70,07 % | 70,07 % |
ne | 41 | 29,93 % | 29,93 % |
3. Proč byste jej nechtěl/a dostat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vůbec jej nechci | 18 | 43,9 % | 13,14 % |
raději si jej vyberu a koupím sám/sama | 16 | 39,02 % | 11,68 % |
chtel bych neco jiného | 1 | 2,44 % | 0,73 % |
mám jich zatím dostatek | 1 | 2,44 % | 0,73 % |
seeeeeeeeeeeeeeru | 1 | 2,44 % | 0,73 % |
mám nový | 1 | 2,44 % | 0,73 % |
už mám | 1 | 2,44 % | 0,73 % |
potřebuji vypotřebovat staré | 1 | 2,44 % | 0,73 % |
často dostávám, nestíhám spotřebovávat | 1 | 2,44 % | 0,73 % |
4. Tento parfém:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
si předem sám/sama vyberu | 60 | 62,5 % | 43,8 % |
bude pro mne překvapením | 37 | 38,54 % | 27,01 % |
5. Dárky nakupuji nejvíce v období:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 až 2 měsíce před Vánoci | 30 | 21,9 % | 21,9 % |
2 až 3 týdny před Vánoci | 29 | 21,17 % | 21,17 % |
1 až 2 týdny před Vánoci | 27 | 19,71 % | 19,71 % |
3 až 4 týdny před Vánoci | 26 | 18,98 % | 18,98 % |
v průběhu posledního týdne | 19 | 13,87 % | 13,87 % |
4 až 6 měsíců před Vánoci | 4 | 2,92 % | 2,92 % |
6 a více měsíců před Vánoci | 1 | 0,73 % | 0,73 % |
2 až 4 měsíce před Vánoci | 1 | 0,73 % | 0,73 % |
6. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
23 | 22 | 16,06 % | 16,06 % |
22 | 15 | 10,95 % | 10,95 % |
20 | 14 | 10,22 % | 10,22 % |
19 | 12 | 8,76 % | 8,76 % |
24 | 12 | 8,76 % | 8,76 % |
17 | 10 | 7,3 % | 7,3 % |
21 | 8 | 5,84 % | 5,84 % |
18 | 6 | 4,38 % | 4,38 % |
26 | 6 | 4,38 % | 4,38 % |
25 | 5 | 3,65 % | 3,65 % |
ostatní odpovědi | 27 | 19,71 % | 19,71 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 22.69 |
Minimum: | 16 |
Maximum: | 46 |
Variační rozpětí: | 30 |
Rozptyl: | 23.89 |
Směrodatná odchylka: | 4.89 |
Medián: | 22 |
Modus: | 23 |
7. Vaše pohlaví je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 85 | 62,04 % | 62,04 % |
muž | 52 | 37,96 % | 37,96 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (48,9 %)
- facebook.com (18,2 %)
- podfuck.net (9,9 %)
- search.seznam.cz (9,1 %)
- vseborec.cz (3,6 %)
- vyplnto.cz (2,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.