Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování žen a mužů

Nákupní chování žen a mužů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Sekyrová
Šetření:20. 02. 2012 - 27. 02. 2012
Počet respondentů:213
Počet otázek (max/průměr):28 / 26.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

 

v rámci mé diplomové práce bych Vás ráda požádala o vyplnění dotazníku, který se týka nákupního chování. Dotazník Vám zabere pouze pár minut. Moc mi tím pomůžete.

 

Předem děkuji za Vaši pomoc :-)

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 24

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete rádi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak kdy9846,01 %46,01 %  
Ano9645,07 %45,07 %  
Ne198,92 %8,92 %  

Graf

2. Kam chodíte nejraději nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní centrum16477 %77 %  
Internetový obchod2310,8 %10,8 %  
Maloobchod167,51 %7,51 %  
Velkoobchod104,69 %4,69 %  

Graf

3. Proč zde nejraději nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

- nemusím se mačkat mezi lidmi - je to nejrychlejší a zároveň nejlevnější - rychlé porovnání nabídky - prodávající se mě nesnaží narvat další blbosti, které nechci

.

..

...

"vše pod jednou střechou"

ani nevím.

ani sám nevím

anonimita a hned po mě nejdou prodavačky

bg

cena, úspora času - vše na jednom místě

dobré ceny

Dostupnost / výběr / člověk si může zboží "osahat"

dostupnost přímo z domova

g

Hodně možností v krátkém časovém rozmezí.

Hodne obchodu

hodne obchodu blizko sebe

hodně obchodů na jednom místě

Hodně obchodů na jednom místě, dá se tam i najíst a třeba zajít i do kina.

Hodně obchodů na výběr.

hodne obchodů pod jednou strechou :o)

hodně obchodů pohromadě

hodně obchodů pohromadě

hodně obchodů pohromadě, ráda věci vidím a osahám

hodně věcí

hodně věcí na jednom místě

Je tam dost obchodů které můžu projít, velký výběr. A můžu si v klidu projít všechny obchody ve kterých je/může být věc kterou sháním a pak se rozhodnout.

je tam kafe a dětský koutek

je tam spousta obchodů

je tam spoustu obchodů na jednom místě

je tam vela obchodov a vela roznych obchodov na jednom mieste, nemusim chodit po celom meste, aby som nasla spravny obchod. V obchodnom centre je zvacsa moznost sa aj najest, ist do kina alebo zahrat si bowling.

Je tam velký výběr a správná nákupní atmosféra, hned si připadám jako v módním časopise.

je tam vše

je tam vše co potřebuji na jednom místě, je tam velký výběr

je tam vše co potřebuji na jednom místě, velký výběr surovin a všeho co potřebuji

Je tam vše.

je to nejblíž

je to nejrychlejší a nejpohodlnější

je to po cestě

je to rychle

Je to rychlé a dostupné....člověk si vybere snadno, má mnoho možnností

je to velký

je tu vše při ruce

je vše pohromadě

Je zde hodně obchodů pohromadě

Je zde mnoho obchodů na jednom místě.

je zde široký výběr obchodů

Je zde většinou vše na jednom místě a pod jednou střechou.

je zde více krámů pohromadě

je zde vše na jednom místě

je zde vše po hromadě.

Je zde vše pohromadě

Je zde vše, co potřebuji/chci.

Je zde všechno

Jezdíme tam celá rodina

jsou zde, vsechny obcody pohromedě

klid, pohodlí, rychlost, nízké ceny

kontakt s prodejcem, snažší orientace, možnost rady od prodejce...

lepší výběr

Mají vše z daného okruhu

Maloobchod - je to poklidnější a tradičnější.

mám na to klid a čas

Mám tu vše pěkně pohromadě.

Mám všechno pohromadě, narozdíl od internetu si všechno mohu vyzkoušet a mám přehled o tom, které obchody jsem již navštívila.

Mám všechny obchody na dosah.

méně lidí, specializace, příjemnější obsluha

mnoho druhů obchodů na jednom místě

mnoho obchodů

mnoho obchodů na jednom místě

mnoho obchodů pod jednou střechou není tam zima jsou nejdostupnější

mohu nakoupit v klidu domova, nemusím nikam jezdit, nemusím se prodírat davy nakupujících

moznost vyberu

Môžem si vyskúšať tovar

Možnost navštívit více obchodů

možnost vyzkoušení

Muzu to videt vlastnimi ocima

Můžu porovnat parametry nakupovaného zboží a ušetřím čas.

můžu si oblečení prohlédnout a vyzkoušet

Na jednom místě můžu nakoupit mnoho různého zboží.

najdu vše na jednom místě

Najdu zde všechno co potřebuji a přitom zde není tolik lidí jako v obchodním centru.

nakupování je dostatečně anonymní a přitom si zboží mohu fyzicky prohlédnout/vyzkoušet

nejblíž

nejlepší výběr, pohodlí domova, možnost vybrat si nejnižší cenu

Nejrychlejsi

Nejvetsi vyber - co se tyka nakupu obleceni a potravin. Elektroniku a jine uprednostnuji nakupem pres internet.

největší výběr, možnost si zboží prohlédnout

nejvíce nákupních možností

nemačkám se rychlost

Nemám rád chození po obchodech a nákupních centrech, je to pro mě ztráta času.

nemám ráda obchodní domy, maloobchody jsou osobnější, příjemnější a je tam méně lidí

Nemusím do krámu :)

nemusím navštěvovat přelidněná nákupní centra najde si věci, které potřebuji za výhodnější cenu

Neobtěžuje mě přítomnost dalších nakupujících, pohodlný nákup z domova

neřeknu

nevím

nevím

nezabere to tolik času, vím, kde co je, co je a v jaké kvalitě, méně lákadel na utrácení

ni

Obchody jsou větší, je zde víc sortimentu, často se dá nakoupit ve více obchodech najednou, popř. i v lékárně. Ušetří to čas i palivo.

pohodlí

pohodlí domova

pohodlí, nižší ceny

pohodlnost

potřebuje nakoupit - splnění primárního cíle pořídit si něco, co potřebuje odreagování

potřebuju zboží

predpokladám vyšší kvalitu a lepší přístup personálu

protože je zde vše v jednom

protože jsou tam všechny obchody pohromadě

protože mě tam nikdo zbytečně neotravuje když si to nepřeji a maloobchod má určité a specifické zaměření. Tzn. když si chci koupit okružní pilu, tak jdu tam, kde tomu dobře rozumí a ne třeba do obchodního domu, kde mají spíše obecné informace.

Protože mi to vyhovuje

Protože miluju oblečení :) a strašně mě baví nakupovat

Protože rád utrácím a dělám si radost, být in mne uspokojuje:)

Protože si můžu hned vše prohlédnout

protože si tam mohu vše prohlédnout...a můžu si to třeba i vyzkoušet...

Příjemné prostředí, kvalitní potraviny.

příjemný lidi se kterými se znám, všechno je hned po ruce

Rozmanitá nabídka.

Rozmanité zboží které lze vidět i vyzkoušet

rozmanitý výběr

rychlejší nákup - všechno v jenom místě

Rychlejší, levnější.

rychlost

Rychlost, klid, nižší ceny

seženu vše co potřebuju na jednom místě

Seženu vše, co potřebuji, na jednom místě.

siroky sortiment, vse na jednom miste

socializace

širší možnost výběru

Tento druh obchodu je přístupný z jakéhokoliv místa a jakoukoliv dobu. V případě online nákupu mám k dispozici delší čas na rozhodování a větší množství informací k danému výrobku.

úspora času

vela obchodov na jednom mieste

velká nabídka obchodů na jednom místě = vše najdu na jednom místě, nemusím cestovat po celým městě, vše je pod jednou střechou

velké množství obchodů

Velké množství obchodů na jednom místě a větší množství lidí, nemusím se bát situace - jsem sama v obchodě tudíž se prodavačka zaměří čistě jenom na mě

velké množství obchodů, snadnější a rychlejší výběr

velké množství různých obchodů a značek

velký počet obchodů na jednom místě

Velký výběr

velký výběr

velký výběr

velky vyber

Velký výběr

velký výběr

velký výběr

velký výběr

velky vyber

Velký výběr

velký výběr a potřebuji si věci prohlédnout a osahat

velký výběr hned na očích

velký výběr na jednom místě a na rozdíl od internetu si věci mohu i "ošahat"

velký výběr obchodů

Velký výběr obchodů tzn, velký výběr zboží

Velký výběr obchodů z různých oblastí

velký výběr zboží

Velký výběr zboží

velký výběr, nižší ceny

velký výběr, pohodlné nakupování, možnost odpočinku v restauracích

velký výběr, slevy

Velký výběr, specializované obchody.

Větší prostor - není to tak stísněné + více obchodů pohromadě.

Větší sortiment zboží.

větší výběr a různý sortiment výrobků

větší výběr obchodů a zboží

vic věcí

Více možností nákupu

více možností na jednom místě

více obchodů na jednom místě

více obchodů pohromadě

vse je na jednom miste, doplnkove sluzby

Vse je tu po ruce :)

Vse na jednom miste. Moznost si vyzkouset

Vse pod jednou strechou

vše co potřebuji je v jednom centru

Vše je na jednom místě

Vše je na jednom místě.

Vše je pěkně pohromadě, různé druhy obchodů jsou na dosah

vše je pohromadě, mám jej v blízkosti domova

Vše je zde pohromadě, pod střechou...

Vše mám na jednom místě.

vše na jednom mísstě

vše na jednom místě možnost věci vidět na vlastní oči (což u internet. obchodu nelze)

vše na jednom místě

vše na jednom místě

vše na jednom místě

vše na jednom místě

vše na jednom místě

vše na jednom místě

Vše na jednom místě pod jednou střechou.

vše na jednom místě, úspora času

Vše na jednom místě,můžu si věci vyzkoušet.

Vše na jednom místě.

vše pohormadě

vše pohromadě

vše v jedné budově

Vše v jednom.

vše vidím na vlastní oči

Všecko na jednom místě, obvykle dobré ceny, zaměřené na to, co chci, ale přesto dobrý výběr

všechno je po ruce

Všechno na jednom místě

všechno na jednom místě.

všechno pod jednou střechou

Všechny druhy obchodů na jednom místě

všechny druhy zboží jsou k dostání na jednom místě

všechny obchody jsou na jednom místě

Výběr

výběr

výběr

Vyberu jsi podle svého a mohu si vybrat výrobek, který vidím na vlastní oči. Obchodní centra mají velký výběr zboží.

vyhovuje mi velká možnost výběru mezi různými obchody

záleží na tom, co nakupuju!

znám se s prodavačka, je to v místě bydliště, nemusí se nikam dojíždět, mají tam všechno co potřebuju

4. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete? (známkujte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Potraviny1.6951.329
Oblečení2.3761.324
Drogerie2.5161.001
Elektronika3.8361.424

Graf

5. Jak dlouho Vám trvá jeden nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 - 30 minut8941,78 %41,78 %  
36-60 minut8037,56 %37,56 %  
60 minut a více4420,66 %20,66 %  

Graf

6. Považujete cenu vždy za míru kvality?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16175,59 %75,59 %  
ano3315,49 %15,49 %  
nevím198,92 %8,92 %  

Graf

7. Považujete značku vždy za míru kvality?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13965,26 %65,26 %  
ano6229,11 %29,11 %  
nevím125,63 %5,63 %  

Graf

8. Kupujete často značkové výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10247,89 %47,89 %  
ne9243,19 %43,19 %  
nevím198,92 %8,92 %  

Graf

9. Kupujete často výrobky, které jste neměli v plánu koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas11353,05 %53,05 %  
Ano6630,99 %30,99 %  
Ne3415,96 %15,96 %  

Graf

10. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku? (známkování jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Televize3.1082.134
Internet2.8261.702
Časopisy3.3991.601
Rozhlas4.3710.919
Noviny3.9671.299

Graf

11. Důvěřujete reklamám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11051,64 %51,64 %  
Někdy9846,01 %46,01 %  
Ano52,35 %2,35 %  

Graf

12. Zaujala Vás reklama natolik, že jste se rozhodli koupit si výrobek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11252,58 %52,58 %  
ne7233,8 %33,8 %  
nevím2913,62 %13,62 %  

Graf

13. Vzpomeňte si, který výrobek to byl a které značky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

---

---

---

?

.

.

.

..

...

actimel od danone

Activia od Danone

activie

almete

antiperspirant, značku si nepamatuji

Asi nějaká služba (hele veru dej si bacha na termín výrobek, v reklamním sdělení se jedná i o služby)

aviváž lenor

baby born - když mi bylo tak 12 let

barva na vlasy zn. Loreal

bělící přípravek na zuby

biokozmetka Yves rocher

BMW

bohemia chips- penne

Bylo jich víc, ale vždycky samé drobnosti, a skoro vždycky se k něčemu hodily.

bylo toho hodně:) např holící strojek Gilette

bytove vybaveni ikea

Clean and Clear - čistící voda proti černým tečkám

coca-cola

čaj saga

čokoláda Milka

čokoláda Milka

Dolce kávovar

drogistické zboží

DVD Televarieté od Český muziky

Elektronika

Externí harddisk z alza.cz.

fakt nevím - s pamětí je to těžký. Reklama mě moc neovlivňuje

Garnier krém

Grandiosa pizza

H a M

iPhone

jelikož nevím, tak si nevspomenu

Jogurt- Activia

jogurty dobrá máma

jupí sirup

kávovar Tassimo

Kerastase - šampon

kofola

Kofola

Kofola extra bylinková

kondom - Durex

Koupě automobilu. Značka Volvo

krem na celulitidu

Krem, garnier

lak na vlasy, Nivea

Maggi,šťavnaté kuře

mléčný produkt

mobilní telefon, sony Ericsson

n

nanuk Mrož

naposled lak na nehty

napsala jsem, že ne.

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne kurva

NE?

Nebyl

nebyl

nebyl

nebyl

nebyl žádný

Nedám na reklamy

nějaká kosmetika

nějaký alkoholický nápoj

nejčastěji oblečení

nekoupila sem si výrobek podle reklamy

nemam

Nemám potřebu si to pamatovat

neovlivňují mne reklamy

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím konkrétně

nevzpomenu

Nevzpomenu si přesně, ale jednalo se o nějakou kosmetiku.

Nevzpomenu.

nevzpomínám si

nevzpomínám si, nejspíš žádný

nezaujal, vždy nakupuji podle potřeby a ne značky

nic

nic

Nie

Nový krém od Garnier

Oblečení - HM

oblek (když krachovalo OP Prostějov)- 50% sleva na všechno...celý oblek za 1500kč.

Oreo

Oreo! Sušenky mlékem milované.

oscillococcinum

parfém

Pasta na zuby

pistáciová čokoláda od orionu:D

piškotík

Podprsenka Ahh Bra.

potraviny

prací prášek

pripravky na kucerave vlasy znacky John Frieda

Proč je tohle povinná otázka, když jsem odpověděla "ne"?!

Prolinie

při nákupu se neřídím reklamou

pudr na vlasy

Pudr ne objem vlasů

reklama mě nepřinutí si něco koupit

roll on od garnier

řasenka

řasenka maybeline

řasenka, loreal

skittles

sladkost - tyčinka

SodaStream

sportovní podprsenka, triumph

Stopex - na kašel, Wartner tyčinka - na bradavice

susenky

sušenky

sušenky oreo

sušenky Oreo

sušenky Oreo

sušenky oreo

Sušenky Oreo

sušenky, myslím že se jmenovaly Oreo nebo tak nějak.

Syoss - suchý šampon

syoss suchý šampon

šampón

šampón head and shoulders

šampon na vlasy - Gliss kur

šampon od loreal

šampón Pantene a jsem s ním spokojená

šampon značky Syoss

Teď si nevybavuji, asi čaj.

Tefal fritovací hrnec bez užití nadměrného množství oleje.

tekutý bujon do polévky - značka Knorr nebo Vitana

tělové mléko dove

trikoláda od Milky

už nevím

V poslední době se tomu tak nestalo.

Vaniš špíny a skvrn se zbavíš ;)

Většinou jídlo, ale co, to nevím.

Vitamín CEM-M

voda rajec

voucher

x

Zadny

Zadny

zatím mne reklama nezaujala na tolik,abych si výrobek koupila

Zubní pasta - Elmex

zubní pasta sensodyne

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

žádný

Žádný

žádný

žádný

žádný

Žádný

žádný říkám

Žádný to nebyl.

žádný, nakupuji na základě faktů zjištěných ze spolehlivých zdrojů (ne reklamy) a na základě vlastní zkušenosti

Žádný, zásadně nekupuji podle reklam

žehlička na vlasy

Želatinové multivitamínové bonbony s rakytníkem.

Žvýkačky 5, od Wrigley.

14. Co vás motivovalo k jeho koupi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

chtěla jsem vědět, jak voní

je to dobrý výrobek ;)

-

-

-

-

-

-

-

-

-

---

---

---

?

.

.

.

..

...

aktuální nálada

Byl hezký

byla to inspirace

cena

cena a vzhled

cena/kvalita...to že koupí nikdo nevydělá, ale že jen můžou vyplatit věřitelům jejich podíl.

co to je za dotazník????

černé tečky na obličeji

dárek k Vánocům

Dobrá reklama, znalost značky zaručující kvalitu a také znalost produktů této značky

dobře zpracovaná reklama

dostala jsem na to chuť

efekt

funkce tohoto přístroje

hezká reklama

Hezky podana reklama.

hezký vzhled

Chtěl jsem jí zkusit

Chtěla jsem to vyzkoušet.

chuť

chuť

chuť

chuť

chuť na ně (povídá se o nich v amerických filmech :-)))

Chytlavá reklama

jedná se o novinku

jeho kvalita

jelikož nevím, tak si nevspomenu

když žádný , tak nic:)

Kvalita

kvalita

Kvalita, prestiž a historie značky

lákavě vyrobený spot

líbil se mi

Líbil se mi

Líbila se mi žena v reklamě na tento výrobek.

líbilo se mi

make up s hydratačním krémem v jednom ... už dlouho o něčem takovém sním :-D

Moje lenost, ale zároveň i ulehčení s řešením otázky mytí vlasů např. při cestování, hudební festivaly...

Možnost připravit např. hranolky zdravěji, ale stále chutně.

n

Na tuto otázku nelze odpovědět, vzhledem k odpovědi uvedené výše.

ne

ne

ne

ne

Nedostatek paměti na počítači.

nekoupila sem si výrobek podle reklamy

neovlivňují mne reklamy

Nepamatuju si přesně, ale určitě jsem to chtěla prostě vyzkoušet.

netradičnost, novinka

neviem

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nezaujal, vždy nakupuji podle potřeby a ne značky

nezbytnost výrobku

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic jsem nekupoval pod vlivem reklamy

nic kurva

nic nekoupila jsem si ho

nic sem si nekoupila

NIC?

Nic.

Nič

nízká cena

nízká cena

Nová příchuť.

nová forma výrobku

nová chuť

nový způsob užití vitamínů - vitamín, který se nepolyká.

nutnost

odbrě ppostavená reklama a vzhled vlasů v reklamě

ověření reklamy

Pocit nafoukleho bricha :)

podruhé odpovídám, že jsem si na základě reklamy nic nekoupila

Pokud něco koupím, tak ne podle reklamy Ke koupi mě motivuje potřeba (nutnost nebo chuť udělat radost)

Poměr mezi objemem a cenou, důraz kladený na kvalitu

popularita

potreba, cena

Potřeba

potřeba se přemisťovat

potřeba změnit produkt

potřebnost

potřebovala jsem šampón, co mi bude vyhovat

prave bio produkt

prostě čokoládová sušenka, ve které je viditělně hodně kakaa, s mléčnou náplní - no mňam!

představa, že bude fungovat jako v tv

při nákupu se neřídím reklamou

připomněl mi se a chutná mi

příroda v reklamě

reklama

reklama

reklama

Reklama

reklama

reklama

reklama

Reklama

reklama :-P

reklama mě informovala o jeho existenci a přesně toto jsem hledala

reklama mě nepřinutí si něco koupit

reklama v televizi

reklama v tv

reklama v tv

reklama v tv

Reklama, bolest zubních krčků

reklama, byla hezka, muzikalni

Rozeznat rozdílnou chuť od ostatních výrobků

Roztomilá a vtipná reklama.

sexy chlapi v reklamě a chuťově je skvělý

Sexy pán v reklamě.:) Prostě mě zajímalo, jestli se v chuti liší od ostatních žvýkaček.

sleva

spojení tří chutí do jedné čokolády

suchá kůže:)

tv reklama

účinek

Už jsem nevěděla co jiného, tak jsem to zkusila

Už si nevzpomínám.

větší objem

Viz. 13

všestrannost

vtipná reklama

vtipná reklama

vtipná reklama a touha ochutnat

vypadala že by mohla fungovat :-)

vyzkoušení

Vzoreček v časopise

x

zájem o homeopatiku

zajímala mě jeho chuť

zajimava reklama

Zajimava reklama

zaujal mě

Zkušenost s nákupem obyčejných podprsenek, které se těžko shánějí v mé velikosti 65D.

Zlepšení stavu úst.

zmíněná reklama

zvedavost

zvědavost

Zvědavost a zdravý životní styl

zvířátka

žádný

že něco takového je.

že zaručovalo nápravu vlasů

želatina je dobrá na srůst kostí, co ted dcera potřebuje a ještě jsou v nich vitamíny a jsou dobré

žluté zuby

15. Byl/a jste s tímto výrobkem spojen/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10147,42 %47,42 %  
nevím8037,56 %37,56 %  
ne3114,55 %14,55 %  
110,47 %0,47 %  

Graf

16. Jestli jste s výrobkem spokojen/a a nebyl/a, ztratilo/a jste důvěru k reklamě po této špatné zkušenosti?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5946,83 %27,7 %  
ne4938,89 %23 %  
ano1814,29 %8,45 %  

Graf

17. Koupil/a jste si raději neznámý výrobek, nebo výrobek, který znáte z reklam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, je mi to jedno9042,25 %42,25 %  
Kupuji jen své osvědčené výrobky, které dobře znám6731,46 %31,46 %  
Raději výrobek propagovaný reklamnou3616,9 %16,9 %  
Spíše neznámý výrobek104,69 %4,69 %  
Raději neznámý výrobek, nedůvěřuji reklamám104,69 %4,69 %  

Graf

18. Kupujete si často nové výrobky, abyste je vyzkoušeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas14769,01 %69,01 %  
Ano, zajímají mě nové výrobky3717,37 %17,37 %  
Ne, kupuji jen své osvědčené výrobky2913,62 %13,62 %  

Graf

19. Když v obchodě máte na výběr z více produktů stejného druhu, ale od různých výrobců, který si raději koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak kdy5525,82 %25,82 %  
Kupuji jen své osvědčené výrobky5425,35 %25,35 %  
Ten, který je levnější4621,6 %21,6 %  
Rozhoduji se podle emocí3415,96 %15,96 %  
Výrobek, který má atraktivnější obal198,92 %8,92 %  
Výrobek propagovaný reklamnou52,35 %2,35 %  

Graf

20. Která reklama vás v poslední době zaujala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

na sušenky oreo

-

-

---

?

???

.

.

.

activie

Armani Code

Asi na čínský týden v Lidlu.

Audi-superbowl

automobilová reklama - škoda

Bebe dobre rano

Coca cola

česká pojiišotvna

Fio banka

google

Grandiosa pizza - Norsko

chytré telefony od T-Mobile

internet

já nemusim .... já už ho vidim

Jedna z upoutávek televizní projekt - Hotel Paradise.

jupí -lahvninka

jupí a oreo

kecky - v reklamě na Vodafone

Kinder čolokoláda , romantická

kofola

Kofola

kofola

kofola bylinková

kofola- prasátko

Magnezia

masox

Mattoni, Kinder Bueno

milka - fialové telátko

Možná na sušenky Oreo... které jsou vážně dobré.

na auto

na automobil

Na automobil citroen! Jak to malé dítě opakuje slova po prodávajícím a nakonec řekne cenu a všichni jen koukají....

na banku s těma dvouma kryplama... jak ejden je super cool a drží úrok mezi třema nejvyšíma bankama v čr!!!

na BMW

na kávovar

na kofolu

na kofolu

na old spice

na oreo sušenky

Na Pedigree, s Brunem, který dělá pevná hovínka.

na prací prášek

na sirupy Jupí

na skittles

Na supermarket.

Na sušenky Oreo.

Na šťávu, ale značku si nepamatuju.

Na štávy Jupí "Přinesl jsem ti llllahvinku"

na T-mobile

na T-Mobile s Kotkem

na T-mobilke s Vojtou Kotkem

na telefony a tablety s Vojtou Kotkem

Na tv se dívam minimalne.

na vodku amundsen

na vysokou školu

nedívám se na tv

nejčastěji je to reklama na nový film

nemám televizi

nepamatuji se

neřeknu

Nesledujem reklamy

nesleduji reklamu

nesleduji reklamy

nesleduji televizi

nesleduji tv

neviem

neviem, nepamatam si

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevim

nevím, asi žádná

nevím, moc na reklamy nekoukám

nevím.. nejspíš žádná

nevím...téměř všechny jsou nic moc, ale tak většin utech blbých si člověk zapamatuje

nevzpomenu si

nevzpomínám si

Nezaujala me zadna pro jeho vyrobek ci poskytovanou sluzbu.

nic

nic

O2 Vánoce

Old spice

Old Spice

old spice Jsem na koni

OPel

oreo

Oreo

Oreo sušenky

Oreo sušenky

Oreo sušenky mlékem milované

Our jokes aren't like your jokes - Intel Plus

pivo Starobrno

posilovna :-)

první bankovní styk

Red Bull - street dance

reklama na cestovní kancelář firo

reklama na čokoládu

Reklama na Kofolu, kde tatínek s malou dcerkou v lese shání vánoční stromeček a posléze utíkají před divokým prasetem.

reklama na krmení pro kočky

reklama na Lindl

Reklama na Oreo

reklama na parfém od roberta cavalliho

Reklama na Peugeot

reklama na spodní prádlo - David Beckham

Reklama na sušenky Oreo.

reklama na T-mobile

reklama na t-mobile

Reklama na T-mobile

Reklama na T-mobile s Kotkem.

reklama na Vodafone na víkend v keckách

reklamy na českou spořitelnu

reklamy na prací prostředky

reklamy přepínám

romadůžek

ruzne

Řasenka Maybelline

s plamínkem, jak putuje do takový tý bedny v koupelně - na ČEZ

sirup

sirup Jupí

Spěcháto.cz

sušenky oreo

T mobile

T mobile

T mobile Polívka

T-mobil s Kotkem

T-mobile

T-Mobile

t-mobile

T-Mobile

T-mobile

T-Mobile

T-mobile

T-mobile

T-MOBILE

t-mobile

T-mobile

t-mobile

T-mobile

t-mobile

t-mobile

T-Mobile - posilovna

T-Mobile - tablety

T-mobile s Kotkem

T-mobile, posilovna s Vojtou kotkem

t-mobile,kotek

ta na mobilního operátora s Vojtou Kotkem jako instruktorem v posilovně

ta na sušenky - na tabulích na zastávkách. A na knížky v časopise - vždycky když příjde - máme jej předplacený. Také reklama na zastavárnu

ta na želatinové bonbony s rakytníkem

tic tac

tipos-stieranie, osobna trenerka cibulkova

Tv

TV - hyundai - na předsukdy nevěříme (nebo tak nějak)

V podstatě žádná

vánoční reklama na Kofolu

Vitamín CEM-M

Vodafone

Vodafone- velikoční králíci

Vodafone-kecky, Prolinie

Vodka Amundsen - 6 x destilujeme

Vzdy me zaujmou reklamy na Kofolu

XXX lutz

XXX Lutz

Zadna

zadnou si nevybavuji

zajici pred vanoci od vodafone

žádná

Žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

Žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

Žádná

žádná

žádná

Žádná

žádná

žádná

žádná, nenacházím se v čr

Žádná, při reklamách obvykle usnu

Žádná, reklamy mě obtěžují - protože slouží pouze prodejci k zisku

Žádná, reklamy nesleduji, snažím se je ignorovat.

žádnou si nemůžu vybavit, reklamy moc nesleduji

žiadna, nesledujem

21. Zaujala Vás pozitivně? A čím?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

---

.

..

Ano

ano

Ano ... roztomilost a vtipnost malé slečny.

ano líbí se mi, je to totální hovno :) ale dobrý

ano pozitivně, vtipná,zajímavá,člověka pobaví a zaujme, dobře zapamatovatelná

ano pozitivně; vtipná

Ano tím jak to ta holčička jedla.

Ano, až do konce nebylo jasné na co ta reklama je;)

ano, byla to reklama, která byla vtipná a milá

ano, byla vtipná

Ano, dobré zpracování, vtipné, nenucené

ano, dobrý nápad, vzbudí zájem, jsou vtipné...ale neznamená to, že si půjdu koupit tablet či smart phone od T-Mobilu

Ano, hlavně vtipem

ano, je hezká a pobaví mě

ano, je to legrační...

ano, je vtipná

ano, je vtipná, ale nejsem a nebudu zákazníkem t-mobile

ano, stylem, profesionalitou, nápadem

ano, vesela

ano, vtipem

ano, vtipem

Ano, vtipem.

Ano, zabavná

ano, zábavná

Ano,legrační

Ano. Napadem a nasledne jejim podanim.

Byla roztomilá.

byla vtipná

Byla vtipná.

dítětem, které hrálo jednu z ústředních rolí

energická, jiná než ostatní

hudba a prostředí

humor Lišky

je legrační

Je to milé, sympatické...hezké dítě, hezký pes, není co zkazit...

Je to úžasný :D IT tematika

je vtipná

je vtipná

je vtipná

je vtipná

lagrační

má svoji vtipnost

mám chuť si ten sýr koupit, ale to je tím, že miluji romadur a tvarůžky:D

moderní, přirozená, vtipná a zároveň vypadá důvěryhodně

muzikalni, vesela, vtipna

Nabízenými výrobky, mám ráda sladkokyselé omáčky a dresinky.

nápad

nápadem a vtipností reklamy

Ne

ne

ne

Ne, ale líbí se mi

neřeknu

neviem

nevím

nevím

nezaujala

nezaujala mě

ničím

nie

pěkně zpracovaná, milý nápad, emočně zabarvená

pěkné zpracování

pobavila mě, je nápaditá

pozitivně - pěkná hudba

pozitivně, byla tam roztomilá holčička

Pozitivně, dobře zpracovaná

pozitivně, humor

pozitivně, je vtipná

pozitivně, obsazení v reklamě, mrk přitahující zvolená slova

pozitivně, provedení bylo super

Provedením, nápaditostí, scénářem

především parodiemi, které na reklamu navazují. Doporučuji najít na youtube - Terry Crews Old Spice. :)

Připomínala mi film Avatar.

Reklama mi přijde roztomilá

Reklamy na Kofolu jsou vzdy zajimave, vtipne a zaroven provokativni

relativně vtipná

roztomilá

Roztomilé děti.

Roztomilostí holčičky v reklamě

sloganem "v jakém autě by jezdil ježíš"

sranda, ale nekoupila bych si kofolu

stylem

sušenky - vypadaly poctivě. Knížky - zajímalo mě téma

svou vtipností

svým vtipem

tím jak je milá nenásilná a hezky udělaná

velmi mě rozesmálo, jak malý chlapeček vytáhne lahvinku a maminka roztrhá obal, je to moc hezká reklama

Vodafone-vtipná, Prolinie-písnička

Vojta Kotek a jeho kolegové. Je vtipná.

vtip

vtipem

Vtipem

vtipem

vtipem

vtipem a něžností

vtipná

Vtipná

vtipná

vtipná

vtipna

vtipná, pozitivně

vtipnosti

Výběrem roztomilé herečky

x

zábavná

Zaujala mě pozitivně, byla vtipná

Zaujala mě pozitivně. Byla vtipná a originální

zaujala mě svým provedení a vzhledem

zjištěním, že je na trhu nový typ vitamínu

Zkušenosti mých přátel

želatina a vitamíny

22. Zaujala Vás negativně? A čím?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

---

.

".... a můžu to zkusit?" Ne! Ještě to neumíš! - Co to je jako? To má vybídnout ke koupi?

ano

Dabing

je debilní

kdo nosí v kabelce prací prostředky?

když potřebuje škola reklamu, tak to nebude moc dobrá škola.

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne, má vtip

ne, ničím.

Nedam na reklamu.

neetičností, zvrhlostí

Nějaká sexistická reklama v drogerii. Nevím přesně, na co byla, ale přes celou reklamní plochu byla velká ňadra a nějaký nápis o tom, ať si koupíme latex.

neřeknu

neviem

nevím

nevím

nezaujala

nezaujala mě

nezaujala mě negativně

ničim

Ničím

ničím

Ovlivňuje nás ke koupi jejich výrobku, který není zdravý

Písničkou, kterou jsem nemohla dostat z hlavy.

pitomá, explicitní a vtíravá

Podsunovanim klamnych domenek verejnosti

Sušenky nejdou tak jednodušše otočit jak to zvládá ta holčička v reklamě

Svým důvodem (zisk prodejce) a pak častým opakováním, často stupodností dělající z nás nemyslící stádo...

ta na zastavárnu - hážou do schránek letáčky, na jedné straně je to haraburdí, co prodávají, a na druhé je prostě nahatá ženská co se tváří trapně jakože svůdně... je to urážlivé a směšné. Navíc to může najít každé malé dítě, když se to válí v baráku na zemi. A samozřejmě manžel :)

uee! slizká blondýna a ještě slizovatější chlap!!!

x

zkrátka stejnej shit jako ten zbytek, ale u reklam je to prostě tak, že i nevědomky vás donutí si právě jejich výrobek koupit, ve většině případů

že byla na mobilního operátora

23. Zaujala Vás natolik, že jste byl/a ochoten/a koupit si výrobek nebo službu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12156,81 %56,81 %  
ano5123,94 %23,94 %  
nevím4119,25 %19,25 %  

Graf

24. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou9142,72 %42,72 %  
Vysoká škola8841,31 %41,31 %  
Základní167,51 %7,51 %  
Vyšší odborná škola157,04 %7,04 %  
Střední s výučním listem31,41 %1,41 %  

Graf

25. Pracujete či studuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studuji13261,97 %61,97 %  
Pracuji4621,6 %21,6 %  
Studuji při zaměstnání2411,27 %11,27 %  
Mateřská dovolená62,82 %2,82 %  
Nepracuju52,35 %2,35 %  

Graf

26. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha6229,11 %29,11 %  
Brno125,63 %5,63 %  
vesnice104,69 %4,69 %  
Středočeský kraj73,29 %3,29 %  
město73,29 %3,29 %  
Ostrava62,82 %2,82 %  
Olomouc52,35 %2,35 %  
Pardubice31,41 %1,41 %  
Hradec Králové31,41 %1,41 %  
Plzeň31,41 %1,41 %  
ostatní odpovědi Zlín
V Praze
Moravskoslezský kraj
Vsetín
Karlovy Vary
Bratislava
Jihlava
Vysočina
Liberec
rodiný dům
Jižní čechy
doma
Ve meste
Česká republika
Náchod
otázka se týká kraje? města? velikosti města? typu bydlení?
hodonín
Děčín
luka PRAHA 5
hl.m.Praha
...
České Budějovice
Praha / ålesund
Stodůlky, Praha
u Prahy (momentalně ve Španělsku)
Praha 5
Jičín
rudná
Dolní Újezd
Praha 10
U maminky :) (praha)
okr. Hodonin
Tábor
okres Trutnov
menší město
---
Stará Boleslav
Rakovník
v krajském městě
.
vesnice do 5000 obyvatel, Zlínský kraj
neřeknu
pardubický kraj
město nad 300000 obyvatel
Jeřice
pod mostem
jestli se ptáte na město - Brno, jestli se ptáte na barák - garsonka:)
Královehradecký kraj
východní Čechy
Karlovarský kraj
u Prahy
slovensko
Prostějov
Vesnice.
v domě
jihočeský kraj
Synerov
město Jemnice
cheb
SR žilinsky kraj
Jihomoravský kraj
Uherské Hradiště
jižní Morava
Velké Přítočno
zahraničí
okr. Trutnov
Ústí nad Labem
v bytě v Brně
Venkov poblíž Prahy
na vesnici
Litoměřice
Zlínský kraj
Brno-venkov
Nymburk
Sokolov (KV kraj)
Praha /Přerov
Ústí nad Orlicí
Opava
SR
okres Praha-východ
9544,6 %44,6 % 

Graf

27. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
233616,9 %16,9 %  
243114,55 %14,55 %  
222310,8 %10,8 %  
21167,51 %7,51 %  
25146,57 %6,57 %  
26125,63 %5,63 %  
20115,16 %5,16 %  
2973,29 %3,29 %  
1873,29 %3,29 %  
1973,29 %3,29 %  
ostatní odpovědi 27
16
28
32
40
30
17
35
37
33
15
42
36
52
39
99
50
44
13
4923 %23 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.06
Minimum:17
Maximum:37
Variační rozpětí:20
Rozptyl:16.06
Směrodatná odchylka:4.01
Medián:23
Modus:23

Graf

28. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17180,28 %80,28 %  
Muž4219,72 %19,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku? (známkování jako ve škole)

  • odpověď Noviny=5:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=5 na otázku 10. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku? (známkování jako ve škole)
  • odpověď Rozhlas=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=5 na otázku 10. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku? (známkování jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velkoobchod na otázku 2. Kam chodíte nejraději nakupovat?

11. Důvěřujete reklamám?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 13. Vzpomeňte si, který výrobek to byl a které značky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 14. Co vás motivovalo k jeho koupi?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=5 na otázku 10. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku? (známkování jako ve škole)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Zaujala Vás reklama natolik, že jste se rozhodli koupit si výrobek?

12. Zaujala Vás reklama natolik, že jste se rozhodli koupit si výrobek?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny=1 na otázku 10. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku? (známkování jako ve škole)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Byl/a jste s tímto výrobkem spojen/a?
  • odpověď ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 13. Vzpomeňte si, který výrobek to byl a které značky?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 14. Co vás motivovalo k jeho koupi?

15. Byl/a jste s tímto výrobkem spojen/a?

  • odpověď nevím:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Co vás motivovalo k jeho koupi?

23. Zaujala Vás natolik, že jste byl/a ochoten/a koupit si výrobek nebo službu?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny=5 na otázku 4. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete? (známkujte jako ve škole)

25. Pracujete či studuje?

  • odpověď Studuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 13 - 21 > na otázku 27. Váš věk?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 24. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

27. Váš věk?

  • odpověď < 13 - 21 >:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 24. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete rádi?

2. Kam chodíte nejraději nakupovat?

3. Proč zde nejraději nakupujete?

4. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete? (známkujte jako ve škole)

5. Jak dlouho Vám trvá jeden nákup?

6. Považujete cenu vždy za míru kvality?

7. Považujete značku vždy za míru kvality?

8. Kupujete často značkové výrobky?

9. Kupujete často výrobky, které jste neměli v plánu koupit?

10. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku? (známkování jako ve škole)

11. Důvěřujete reklamám?

12. Zaujala Vás reklama natolik, že jste se rozhodli koupit si výrobek?

13. Vzpomeňte si, který výrobek to byl a které značky?

14. Co vás motivovalo k jeho koupi?

15. Byl/a jste s tímto výrobkem spojen/a?

16. Jestli jste s výrobkem spokojen/a a nebyl/a, ztratilo/a jste důvěru k reklamě po této špatné zkušenosti?

17. Koupil/a jste si raději neznámý výrobek, nebo výrobek, který znáte z reklam?

18. Kupujete si často nové výrobky, abyste je vyzkoušeli?

19. Když v obchodě máte na výběr z více produktů stejného druhu, ale od různých výrobců, který si raději koupíte?

20. Která reklama vás v poslední době zaujala?

22. Zaujala Vás negativně? A čím?

23. Zaujala Vás natolik, že jste byl/a ochoten/a koupit si výrobek nebo službu?

24. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

25. Pracujete či studuje?

26. Kde bydlíte?

27. Váš věk?

28. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete rádi?

2. Kam chodíte nejraději nakupovat?

3. Proč zde nejraději nakupujete?

4. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete? (známkujte jako ve škole)

5. Jak dlouho Vám trvá jeden nákup?

6. Považujete cenu vždy za míru kvality?

7. Považujete značku vždy za míru kvality?

8. Kupujete často značkové výrobky?

9. Kupujete často výrobky, které jste neměli v plánu koupit?

10. Jaké umístění reklamy Vás obvykle motivuje k pořízení služby nebo výrobku? (známkování jako ve škole)

11. Důvěřujete reklamám?

12. Zaujala Vás reklama natolik, že jste se rozhodli koupit si výrobek?

13. Vzpomeňte si, který výrobek to byl a které značky?

14. Co vás motivovalo k jeho koupi?

15. Byl/a jste s tímto výrobkem spojen/a?

16. Jestli jste s výrobkem spokojen/a a nebyl/a, ztratilo/a jste důvěru k reklamě po této špatné zkušenosti?

17. Koupil/a jste si raději neznámý výrobek, nebo výrobek, který znáte z reklam?

18. Kupujete si často nové výrobky, abyste je vyzkoušeli?

19. Když v obchodě máte na výběr z více produktů stejného druhu, ale od různých výrobců, který si raději koupíte?

20. Která reklama vás v poslední době zaujala?

22. Zaujala Vás negativně? A čím?

23. Zaujala Vás natolik, že jste byl/a ochoten/a koupit si výrobek nebo službu?

24. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

25. Pracujete či studuje?

26. Kde bydlíte?

27. Váš věk?

28. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sekyrová, V.Nákupní chování žen a mužů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakupni-chovani-zen-a-muzu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.