Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování žen ve věku 18-24 let při koupi sportovního oblečení

Nákupní chování žen ve věku 18-24 let při koupi sportovního oblečení

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Hrubcová
Šetření:26. 02. 2011 - 12. 03. 2011
Počet respondentů:214
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.48
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká nákupního chování dívek a žen ve věku 18-24 let při koupi sportovního oblečení/obuvi, a dále jejich povědomí o firmě NIKE. Dotazník je zcela anonymní, tak prosím odpovídejte pravdivě a úplně. Výsledky využiji ve své bakalářské práci.
Tereza Hrubcová, studentka 3. ročníku FTVS, Univerzity Karlovy.
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

V případě škálování na stupnici od 1 do 5, znamená: 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce ovlivňuje.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je váš vztah ke sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Aktivní sportovkyně - na vrcholové nebo amatérské úrovniotázka č. 2, Rekreační sportovkyně – sportu se věnuji příležitostněotázka č. 2, Pasivní sportovkyně – sport mě zajímá, sleduji ho, ale aktivně ho neprovádímotázka č. 4, Sport mě ani v jednom případě nezajímáotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rekreační sportovkyně – sportu se věnuji příležitostně12056,07 %56,07 %  
Aktivní sportovkyně - na vrcholové nebo amatérské úrovni8137,85 %37,85 %  
Pasivní sportovkyně – sport mě zajímá, sleduji ho, ale aktivně ho neprovádím73,27 %3,27 %  
Sport mě ani v jednom případě nezajímá 62,8 %2,8 %  

Graf

2. Kterým sportům se aktivně nebo rekreačně věnujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aerobní/fitness cvičení11557,21 %53,74 %  
Plavání10351,24 %48,13 %  
Lyžování 9647,76 %44,86 %  
Cyklistika9145,27 %42,52 %  
Běh4924,38 %22,9 %  
Volejbal4823,88 %22,43 %  
Tenis4019,9 %18,69 %  
Badminton2411,94 %11,21 %  
tanec209,95 %9,35 %  
Atletika94,48 %4,21 %  
Gymnastika 83,98 %3,74 %  
squash83,98 %3,74 %  
Házená73,48 %3,27 %  
Fotbal52,49 %2,34 %  
Basketbal52,49 %2,34 %  
Florbal52,49 %2,34 %  
Snowboarding52,49 %2,34 %  
turistika31,49 %1,4 %  
jezdectví31,49 %1,4 %  
Cheerleading21 %0,93 %  
Pilates 21 %0,93 %  
Lední hokej21 %0,93 %  
Joga21 %0,93 %  
Ragby21 %0,93 %  
balet21 %0,93 %  
Softball10,5 %0,47 %  
street dance10,5 %0,47 %  
pillates10,5 %0,47 %  
vodáctví10,5 %0,47 %  
in-line brusle10,5 %0,47 %  
freeski10,5 %0,47 %  
bruslení10,5 %0,47 %  
windsurfing10,5 %0,47 %  
pilates, pokud se to da sportem;-)10,5 %0,47 %  
In-line bruslení10,5 %0,47 %  
sportovní střelba10,5 %0,47 %  
Golf10,5 %0,47 %  
běžky, wakeboard10,5 %0,47 %  
kanoistika10,5 %0,47 %  
snb10,5 %0,47 %  
lakros10,5 %0,47 %  
pěší turistika10,5 %0,47 %  
snowboard10,5 %0,47 %  
snowboard, zumba10,5 %0,47 %  
heat program10,5 %0,47 %  
LyŠ¾ování 10,5 %0,47 %  
kol. brusle10,5 %0,47 %  
jumping10,5 %0,47 %  
horolezectví10,5 %0,47 %  
tanec - swing10,5 %0,47 %  
vodni turistika10,5 %0,47 %  
kickbox10,5 %0,47 %  
Spinning10,5 %0,47 %  
jiu jitsu 10,5 %0,47 %  
Yoga10,5 %0,47 %  
požární sport10,5 %0,47 %  
kynologické sporty, jóga10,5 %0,47 %  
inline10,5 %0,47 %  
jízda na koni10,5 %0,47 %  
horská turistika10,5 %0,47 %  
fitness10,5 %0,47 %  
surfing, inline10,5 %0,47 %  

Graf

3. Jak často chodíte sportovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x – 2x týdně8642,79 %40,19 %  
Více než 2x týdně 7537,31 %35,05 %  
3x měsíčně 209,95 %9,35 %  
Méně než 2x měsíčně 199,45 %8,88 %  
Více neŠ¾ 2x týdně 10,5 %0,47 %  

Graf

4. Máte nějaké sportovní vzory/idoly? Pokud ano, vypište kteří to jsou. Pokud ne, přejděte k otázce č.5.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Alexej Jagudin

Anita Görbitz (HUN) - házenkářka

Asafa Powell, Jevgenij Pluscenko, Brian Joubert, Blanka Vlasic,

Bratři Bubeníčkové

David Belle

Diana Taurasi

Gina Grant

Hana Schlangrová, Jonny Wilkinson

Henrik Lunquist, Dušan Salfocký, Petr Bříza, Petr Přikryl

Chloe Bruce

Lance Armstrong, Edmund Hillary

Lukas Bauer, martina navrátilova

Martin Černík, Danny Fuller, Martha a Niki

Martina Sáblíková, Aleš Valenta

Martina Sáblíková, Kateřina Neumannová

Merlene Oteyová

Nadal, Clijstersova, Graffova, Agassi, Jagr

Ne

Olga Šípková

Roman Šebrle

Roman Šebrle, Barbora Špotáková

Ronaldo Luis Nazario de Lima

Sáblíková

Sáblíková

Stéphane Lambiel, Thomas Morgenstern, Lewis Hamilton, Kiira Korpi

Tomáš Dvořák

Venus Williams

5. Kupujete si oblečení určené na sport?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17380,84 %80,84 %  
ne4119,16 %19,16 %  

Graf

6. Jak vás ovlivňují jednotlivé vlastnosti/atributy při koupi sportovního oblečení/obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Barva3.5721.158
Značka3.221.281
Cena3.9251.052
Módní trendy2.5951.143
Účinnost4.1451.106
Vrstevníci, okolí2.2081.009
Rodiče, rodina1.8791.032
Tipy z časopisů1.9360.938
Sportovní vzory1.7921.182
Design3.7511.146

Graf

7. Jaký vliv na vás mají následující komunikační média při rozhodování o koupi sportovního oblečení/ obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Internet3.2371.418
Rozhlas1.4740.897
Televize2.3641.203
Venkovní reklama (billboardy)2.4391.194
Časopisy2.6991.378
Noviny1.8550.933

Graf

8. Jaké značky sportovního oblečení/obuvi si nejvíce kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike6638,15 %30,84 %  
Na značku nekoukám 4023,12 %18,69 %  
Adidas3620,81 %16,82 %  
Reebok74,05 %3,27 %  
nic52,89 %2,34 %  
Alpine Pro21,16 %0,93 %  
Puma21,16 %0,93 %  
ruzne21,16 %0,93 %  
hudy sport,rejoice,husky10,58 %0,47 %  
west scout10,58 %0,47 %  
Bloch, Capezio10,58 %0,47 %  
od kazdeho neco, na znacku nekdy koukam, nekdy ne10,58 %0,47 %  
alpinepro, burton10,58 %0,47 %  
solomon10,58 %0,47 %  
většinou neznačkové10,58 %0,47 %  
Wilson10,58 %0,47 %  
top ten10,58 %0,47 %  
Loap10,58 %0,47 %  
Hannah, Salomon, Rejoice, Garmont10,58 %0,47 %  
hilfiger10,58 %0,47 %  
Husky, Meindl10,58 %0,47 %  

Graf

9. Kde si nejčastěji kupujete sportovní oblečení/obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportovní obchody s různými značkami (např. Hervis sport, Sportisimo, Intersport atd.)8448,55 %39,25 %  
Autorizované prodejny5531,79 %25,7 %  
Outlety – obchody se zlevněným zbožím minulých sezón 2313,29 %10,75 %  
Internet – E-shopy74,05 %3,27 %  
jak kdy, nemuzu jednoznacne rict10,58 %0,47 %  
různé robchody nejen se sportovním oblečením10,58 %0,47 %  
nic10,58 %0,47 %  
Internet – E-bay, aukro10,58 %0,47 %  

Graf

10. Sledujete propagační kampaně sportovních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16376,17 %76,17 %  
ano5123,83 %23,83 %  

Graf

11. Jaký vliv na vás mají konkrétní komunikační média společnosti NIKE? 1 = nejméně mě ovlivňují, 5 = nejvíce mě ovlivňují.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Články v časopisech2.8430.877
Články na webech2.5881.027
Články v novinách2.0980.834
Reklamní billboardy2.7841.346
Reklama na facebooku2.1181.594
Reklama na webových stránkách2.5691.383
Reklamní bannery na internetu2.2751.023
Reklama v prodejnách3.1961.373
Oblečení na profesionálních sportovcích2.8631.569
Reklama na dresech/startovních číslech sportovců2.0980.99
Reklama na mantinelu, sportovním nářadí/náčiní1.7650.533

Graf

12. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha 13764,02 %64,02 %  
Středočeský 2712,62 %12,62 %  
Liberecký94,21 %4,21 %  
Moravskoslezský83,74 %3,74 %  
Jihomoravský 52,34 %2,34 %  
Ústecký 52,34 %2,34 %  
Karlovarský 41,87 %1,87 %  
Královehradecký41,87 %1,87 %  
Jihočeský 31,4 %1,4 %  
Plzeňský31,4 %1,4 %  
Zlínský 31,4 %1,4 %  
Olomoucký 20,93 %0,93 %  
Vysočina20,93 %0,93 %  
Pardubický 20,93 %0,93 %  

Graf

13. Jaká je velikost vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 000 obyvatel 14266,36 %66,36 %  
do 20 000 obyvatel2310,75 %10,75 %  
do 5 000 obyvatel188,41 %8,41 %  
do 100 000 obyvatel188,41 %8,41 %  
do 1000 obyvatel136,07 %6,07 %  

Graf

14. Pokud studujete, uveďte prosím školu a obor studia. Pokud nestudujte, uveďte své zaměstnání.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

administrativní pracovník

Antropologie

Asistentka ředitele

Autopůjčovna

CMI ESMA, manažerská fakulta

Česká zemědělská univerzita Regionální environmentální správa

Česká zemědělská univerzita Hospodářská a kulturní studia

Česká Zemědělská univerzita Speciální chovy

Česká zemědělská univerzita v Praze, obor Veřejná správa a regionální rozvoj

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická faktulta, obor Podnikání a administrativa - navazující magisterské

Česká zemědělská univerzita, Provozně ekonomická fakulta - Podnikaní a administrativa

ČVUT, Masarykuv Ustav Vyssich Studii, Projektove rizeni inovaci podniku

čzu

ČZU - Economics and Management

ČZU - Pae

ČZU - PEF; agricultural economics and management

ČZU - PROVOZ A EKONOMIKA

ČZU - Veřejná správa a regionální rozvoj

čzu paa

ČZU Praha, obor Podnikání a administrativa

ČZU v Praze - provoz a ekonomika

ČZU v Praze, obor Územní technická a správní služba

ČZU VSRR

ČZU, PAA

ČZU, PEF

ČZU, PEF - VSRR

ČZU, Provoz a Ekonomie

editor

EYOWF 2011

Fakulta socialnich ved UK, obor Sociologie a socialni politika

Fakulta Sociálních Věd Univerzity Karlovy Sociologie

Farmaceutická fakulta University Karlovy

FF UK

FF UK - nová média

FFUK

FFUK- filmové studia sociální a medilní komunikace- ujak

FFUK, historie - archivnictví a PVH

FHS UK - studium humanitni vzdelanosti

FHS Zlín

Filosofická fakulta UK, obor: pedagogika

FMK, UTB Zlín

FSV UK - Sociologie a sociální antropologie FSV UK - Mediální studia

FSV UK - SOSA

FSV UK, obor Sociologie a sociální antropologie

FSV UK, Sociologie

FSV UK, Sociologie

FSV UK, sociologie

FSV UK, sociologie a sociální antropologie

FSV UK, Sociologie a sociální politika

FSV UK, Sociologie a sociální politika

FSV UK, sociologie a sociální politika

FSV UK: Sociologie a sociální politika

FTK OLOMOUC

FTVS

FTVS - mng

ftvs - TVS

FTVS management sportu

FTVS MNG

FTVS mng TVS

FTVS MNG TVS

FTVS sportovní management

FTVS UK - management sportu

FTVS UK - MNG TVS

FTVS UK, Management TVS

FTVS UK, Management TVS

FTVS- MNG

FTVS-UK, TVS

FTVS, Management sportu

FTVS, MNG

FTVS, SM

FTVS, TVS

Grafička

guest services

Gymnázium

Gymnázium

gymnázium Českolipská

gYMNAZIUM oMSKA

Gymnázium Postupická; zaměření florbal, biologie Praha Spořilov

Gymnázium Přípotoční

Gymnázium-víceleté všeobecné

Gymnázium, všeobecné zaměření

gymnázuim

Karlova Univerzita-sociologie

Karlova univerzita, Fakulta sociálních věd, Sociologie a sociální politika

Karlova Univerzita, Mediální studia (magistr)

knihovnice

konzultant

Management obchodních činností, ZČU

Management sportu, FTVS, UK

Marketingová agentura

Masarykova univerzita - fakulta sportovních studií, managment sportu

masarykova univerzita brno, angličtina a literatura

Masarykova univerzita v Brně Filozofická fakulta Učitelství německého jazyka a literatury a ruského jazyka a literatury

Masarykova univerzita, Bezpečnostní a strategická studia + Politologie

mateřská dovolená

mcdonalds

n

Národohospodářská fakulta Vysoké školy ekonomické, obor Ekonomická analýza

nestuduji

novinář

OA Heroldovy Sady

Obchodní akademie Dušní, ekonomické lyceum

obchodní zástupce

OPF SLU marketing a management

OSVČ

OSVČ, studium na FMK UTB, marketingové komunikace

oz

PB VOŠ Managementu, obor cestovní ruch

Péče o klíčové zákazníky v mezinárodní společnosti

PEF, PaE dálkově; AVE CZ

Pokladní

práce zdravotnísesta-chirurgie studium yšší škola-zdravotní záchranar

Pracuji jako kuchařka na studené kuchyni s rybkama a mořskýma plodama :-)

Právnická fakulta UK, 4. ročník

product manager

product manager, environmentální studia UK

recepce

reklamní tvorba

Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - obor Veřejná ekonomika a správa

SLU v Opavě, OPF v Karviné, obor finance

Sociologie a sociální antropologie (UK)

sociologie a sociální antropologie na FSV UK

Sociologie a sociální antropologie, FSV UK

sociologie a sociální antropologie, FSV UK

Sociologie a sociální antropologie, FSV, UK v Praze

SŠ-ekonomického zaměření

Střední soukromá škola reklamní tvorby Michael, obor: Výtvarná fotografie v reklamě

Střední škola hotelnictví a gastronomie, SČMSD Praha s.r.o., obor hotelnictví a cestovní ruch

Střední škola hotelnictví, gastronomie a služeb Litoměřice - hotelnictví a turismus

studentka ekonomie, Univerzita Karlova

studentka lékařské fakulty v hradci, univerzity karlovy v praze

studium: Česká zemědělská univerzita v Praze - obor Regionální a enviromentální správa práce - zkrácený úvazek: vysoká škola Unicorn College

Studuji Vysokou čkolu finanční a správní, obor: ekonomie a management. A zároveň Pracuji jako mngr v McDonald´s

tanečnice v divadlech

Technická univerzita Liberec, Sportovní management

Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, obor Podniková ekonomika

Tipsport a.s.

TUL - Ekonomická fakulta - Podniková ekonomika / EYOWF 2011, o.p.s.

učitel

UJAK - Management cestovního ruchu

UJAK - Univerzita Jana Amose Komenského v Praze - Manažerská studia obor: Řízení lidských zdrojů

UK - bakalarske ma FTVS, ted magisterske na FSV; prace - Red Bull

UK Fakulta sociálních věd, Sociologie a sociální antropologie

UK FF Informační studia a knihovnictví

UK FSV - obor Sociologie a sociální politika

UK FSV - Sociologie a sociální politika

uk fsv sociologie

UK FTVS , management TVS

UK FTVS Management sportu

UK FTVS, MNG TVS

UK medialni studia

UK MNG TVS

UK- pedagogická fakulta- Učitelství

UK, FTVS - Management TVS

UK, FTVS management TVS

UK, FTVS MNG

UK, Humanitní studia

UK, sociologie

University of New York in Prague, Psychologie

Univerzita Hradec Králové .Medíalní a komunikační studia

Univerzita Jana Amose Komenského - sociální a masová komunikace

Univerzita Karlova - FSV Sociologie a sociální politika

Univerzita Karlova - Sociologie a sociální politika

Univerzita Karlova, Andragogika a personální řízení

Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Sociologie a sociální politika (bakalářský obor)

Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

univerzita karlova, sociologie

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta multimediálních komunikací obor marketingové komunikace

Univerzita Tomáše Bati Zlín, porodní asistentka

UPOL, editorství

UTB ve Zlíně, obor finance

VOŠ Březnice - sociálněsprávní činnost

VOŠ Cestovního Ruchu

VOŠ CR

VOŠES Podskalská, Personální řízení

VSB - TU Ostrava, ekonomická fakulta

VŠ Fakulta ekonomická

VŠ Právo UK

VŠ sociální práce

VŠ, Management cestovního ruchu

VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta, obor Účetnictví a daně

VŠE

VŠE - Ekonometrie

VŠE - fakulta podnikohospodářská - obor podniková ekonomika

VŠE - Informační management

VŠE - Podnikohospodářství

VŠE Arts management

VŠE Management

VŠE, Arts management

VŠE, F2 MO

Vše, management

VŠE, Národohospodářská fakulta, obor Ekonomie

VŠE, NF

VŠE, obor Podnikání a právo

VŠE, podniková ekonomika a management

VŠE,ekonomie

všeobecné gymnázium

všeobecné gymnázium

Vysoká škola ekonomická, Mezinárodní studia - Diplomacie

Vysoká škola ekonomická, obor hospodářská politika + ekonomická žurnalistika

Vysoká škola ekonomická, obor Zdanění a daňová politika

Vysoká škola ekonomická, Statistika a ekonometrie

Vysoká škola Karlovy Vary - právo

Vysoká škola obchodní

Vysoká škola obchodní - cestovní ruch

Vysoká škola obchodní v Praze, obor Management cestovního ruchu

Vysoká škola obchodní, obor: management cestovního ruchu

Vysoká škola Polytechnická Jihlavy, obor Cestovní ruch

Vysoká škola Regionálnjího rozvoje - Management a regionální rozvoj

Vyšší obchodní škola podnikatelská, obor cestovní ruch

ZČU v plzni fakulta ekonomická

Zdravotní sestra

Zprostředkovatelka na Úřadu Práce


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaký je váš vztah ke sportu?

  • odpověď Rekreační sportovkyně – sportu se věnuji příležitostně:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3x měsíčně na otázku 3. Jak často chodíte sportovat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 2x měsíčně na otázku 3. Jak často chodíte sportovat?

5. Kupujete si oblečení určené na sport?

  • odpověď ne:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označte u každé varianty jedno číslo na stupnici od 1 do 5. Kdy 1= nejméně mě ovlivňuje, 5= nejvíce mě ovlivňuje. na otázku 6. Jak vás ovlivňují jednotlivé vlastnosti/atributy při koupi sportovního oblečení/obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označte u každé varianty jedno číslo na stupnici od 1 do 5. Kdy 1= nejméně mě ovlivňuje, 5= nejvíce mě ovlivňuje. na otázku 7. Jaký vliv na vás mají následující komunikační média při rozhodování o koupi sportovního oblečení/ obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

6. Jak vás ovlivňují jednotlivé vlastnosti/atributy při koupi sportovního oblečení/obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

  • odpověď Označte u každé varianty jedno číslo na stupnici od 1 do 5. Kdy 1= nejméně mě ovlivňuje, 5= nejvíce mě ovlivňuje. :
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označte u každé varianty jedno číslo na stupnici od 1 do 5. Kdy 1= nejméně mě ovlivňuje, 5= nejvíce mě ovlivňuje. na otázku 7. Jaký vliv na vás mají následující komunikační média při rozhodování o koupi sportovního oblečení/ obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

7. Jaký vliv na vás mají následující komunikační média při rozhodování o koupi sportovního oblečení/ obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

  • odpověď Noviny=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časopisy =1 na otázku 7. Jaký vliv na vás mají následující komunikační média při rozhodování o koupi sportovního oblečení/ obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.
  • odpověď Označte u každé varianty jedno číslo na stupnici od 1 do 5. Kdy 1= nejméně mě ovlivňuje, 5= nejvíce mě ovlivňuje. :
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označte u každé varianty jedno číslo na stupnici od 1 do 5. Kdy 1= nejméně mě ovlivňuje, 5= nejvíce mě ovlivňuje. na otázku 6. Jak vás ovlivňují jednotlivé vlastnosti/atributy při koupi sportovního oblečení/obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

11. Jaký vliv na vás mají konkrétní komunikační média společnosti NIKE? 1 = nejméně mě ovlivňují, 5 = nejvíce mě ovlivňují.

  • odpověď Články v novinách=1:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Články v časopisech=1 na otázku 11. Jaký vliv na vás mají konkrétní komunikační média společnosti NIKE? 1 = nejméně mě ovlivňují, 5 = nejvíce mě ovlivňují.
  • odpověď Reklama na dresech/startovních číslech sportovců=1:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na profesionálních sportovcích=1 na otázku 11. Jaký vliv na vás mají konkrétní komunikační média společnosti NIKE? 1 = nejméně mě ovlivňují, 5 = nejvíce mě ovlivňují.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je váš vztah ke sportu?

2. Kterým sportům se aktivně nebo rekreačně věnujete?

3. Jak často chodíte sportovat?

5. Kupujete si oblečení určené na sport?

6. Jak vás ovlivňují jednotlivé vlastnosti/atributy při koupi sportovního oblečení/obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

7. Jaký vliv na vás mají následující komunikační média při rozhodování o koupi sportovního oblečení/ obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

8. Jaké značky sportovního oblečení/obuvi si nejvíce kupujete?

9. Kde si nejčastěji kupujete sportovní oblečení/obuv?

10. Sledujete propagační kampaně sportovních značek?

11. Jaký vliv na vás mají konkrétní komunikační média společnosti NIKE? 1 = nejméně mě ovlivňují, 5 = nejvíce mě ovlivňují.

12. V jakém kraji žijete?

13. Jaká je velikost vašeho bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je váš vztah ke sportu?

2. Kterým sportům se aktivně nebo rekreačně věnujete?

3. Jak často chodíte sportovat?

5. Kupujete si oblečení určené na sport?

6. Jak vás ovlivňují jednotlivé vlastnosti/atributy při koupi sportovního oblečení/obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

7. Jaký vliv na vás mají následující komunikační média při rozhodování o koupi sportovního oblečení/ obuvi? 1 = nejméně mě ovlivňuje, 5 = nejvíce mě ovlivňuje.

8. Jaké značky sportovního oblečení/obuvi si nejvíce kupujete?

9. Kde si nejčastěji kupujete sportovní oblečení/obuv?

10. Sledujete propagační kampaně sportovních značek?

11. Jaký vliv na vás mají konkrétní komunikační média společnosti NIKE? 1 = nejméně mě ovlivňují, 5 = nejvíce mě ovlivňují.

12. V jakém kraji žijete?

13. Jaká je velikost vašeho bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hrubcová, T.Nákupní chování žen ve věku 18-24 let při koupi sportovního oblečení (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://nakupni-chovani-zen-ve-veku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.