Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování žen

Nákupní chování žen

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alžběta Dolečková
Šetření:02. 05. 2012 - 06. 05. 2012
Počet respondentů:334
Počet otázek (max/průměr):8 / 5.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:92,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

dotazník je jen pro slečny a ženy, takže pánové mají volno:) předem děkuji za vyplnění dotazníku. Vyplňování Vám nezabere moc času. 

 

Děkuji

Alžběta Dolečková

Odpovědi respondentů

1. Máte ráda nákupy oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26178,14 %78,14 %  
ne7321,86 %21,86 %  

Graf

2. Jak často chodíte nakupovat oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než jednou měsičně12336,83 %36,83 %  
jednou měsíčně10631,74 %31,74 %  
několikrát měsíčně9127,25 %27,25 %  
několikrát týdně144,19 %4,19 %  

Graf

3. Když jdete nakupovat, většinou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [máte vždy rozmyšleno, co chcete koupit.otázka č. 4, máte hrubou představu o tom, co hledáte, ale klidně koupíte i něco jiného.otázka č. 6, jdete "naslepo", ale vždy si něco koupíte.otázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
máte hrubou představu o tom, co hledáte, ale klidně koupíte i něco jiného.25375,75 %75,75 %  
máte vždy rozmyšleno, co chcete koupit.4413,17 %13,17 %  
jdete "naslepo", ale vždy si něco koupíte.3711,08 %11,08 %  

Graf

4. Pokud nenajdete přesně to, pro co jste do obchodu přišla:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [odejdete, nekoupíte si přece něco, co nepotřebujeteotázka č. 8, občas Vás zaujme něco, co je vystaveno na figuríně, nebo co Vám doporučí prodavačkaotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odejdete, nekoupíte si přece něco, co nepotřebujete2250 %6,59 %  
občas Vás zaujme něco, co je vystaveno na figuríně, nebo co Vám doporučí prodavačka2250 %6,59 %  

Graf

5. Koupíte něco, co vybočuje z Vašeho stylu oblékání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale ne žádný módní výstřelek1150 %3,29 %  
ne, jsem věrná svému stylu940,91 %2,69 %  
ano, občas i nějaký módní výstřelek29,09 %0,6 %  

Graf

6. Kupujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jen oblečení, které odpovídá Vašemu styluotázka č. 8, občas i módní výstřelekotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen oblečení, které odpovídá Vašemu stylu16055,17 %47,9 %  
občas i módní výstřelek13044,83 %38,92 %  

Graf

7. Pokud vidíte v módním časopise, v televizi, na billboardu nějaký nový módní prvek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neovlivní to ihned a bezpodmínečně Váš styl9270,77 %27,54 %  
pokud jej zahlédnete v obchodě, koupíte si jej3023,08 %8,98 %  
musíte ho mít a sháníte ho ve všech obchodech86,15 %2,4 %  

Graf

8. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2524874,25 %74,25 %  
více než 30329,58 %9,58 %  
25-30298,68 %8,68 %  
15-18257,49 %7,49 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Když jdete nakupovat, většinou:

  • odpověď máte vždy rozmyšleno, co chcete koupit.:
    • 7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas Vás zaujme něco, co je vystaveno na figuríně, nebo co Vám doporučí prodavačka na otázku 4. Pokud nenajdete přesně to, pro co jste do obchodu přišla:
    • 7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi odejdete, nekoupíte si přece něco, co nepotřebujete na otázku 4. Pokud nenajdete přesně to, pro co jste do obchodu přišla:
    • 7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale ne žádný módní výstřelek na otázku 5. Koupíte něco, co vybočuje z Vašeho stylu oblékání?

4. Pokud nenajdete přesně to, pro co jste do obchodu přišla:

  • odpověď občas Vás zaujme něco, co je vystaveno na figuríně, nebo co Vám doporučí prodavačka:
    • 15.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale ne žádný módní výstřelek na otázku 5. Koupíte něco, co vybočuje z Vašeho stylu oblékání?

6. Kupujete:

  • odpověď občas i módní výstřelek:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neovlivní to ihned a bezpodmínečně Váš styl na otázku 7. Pokud vidíte v módním časopise, v televizi, na billboardu nějaký nový módní prvek:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pokud jej zahlédnete v obchodě, koupíte si jej na otázku 7. Pokud vidíte v módním časopise, v televizi, na billboardu nějaký nový módní prvek:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte ráda nákupy oblečení?

2. Jak často chodíte nakupovat oblečení?

3. Když jdete nakupovat, většinou:

4. Pokud nenajdete přesně to, pro co jste do obchodu přišla:

5. Koupíte něco, co vybočuje z Vašeho stylu oblékání?

6. Kupujete:

7. Pokud vidíte v módním časopise, v televizi, na billboardu nějaký nový módní prvek:

8. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte ráda nákupy oblečení?

2. Jak často chodíte nakupovat oblečení?

3. Když jdete nakupovat, většinou:

4. Pokud nenajdete přesně to, pro co jste do obchodu přišla:

5. Koupíte něco, co vybočuje z Vašeho stylu oblékání?

6. Kupujete:

7. Pokud vidíte v módním časopise, v televizi, na billboardu nějaký nový módní prvek:

8. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dolečková, A.Nákupní chování žen (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakupni-chovani-zen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.