Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní preference gothic subkultury a projekt Gothic Jarmark

Nákupní preference gothic subkultury a projekt Gothic Jarmark

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Rábková
Šetření:28. 03. 2012 - 29. 03. 2012
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):5 / 5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

tento krátký dotazník je určen pro ženy, které se považují za příslušnice gothic subkultury a nakupují gothic zboží. Dotazník se zaměřuje na zjištění nákupních preferncí, spokojenosti s českým trhem s gothic módou a zájmu o nový projekt Gothic Jarmark.

 

Popis projektu Gothic Jarmark:

Gothic Jarmark spojuje hudební festival a tržiště s gothic módou. Hlavní myšlenkou celého projektu je spojení příjemné zábavy v podobě koncertů vybraných gothic kapel a přiblížení českých prodejců gothic módy
(e-shopů ,oděvních a šperkařských ateliérů) potencionálním zákazníkům. Návštěvníci tak mají možnost seznámit se osobně s vybranou nabídkou zboží jednotlivých prodejců a případně ušetřit na poštovném.
 

Odpovědi respondentů

1. Jaké produkty nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sukně1632 %32 %  
Jiné1224 %24 %  
Šperky1122 %22 %  
Korzety918 %18 %  
Rukavičky a jiné podobné dopolňky24 %4 %  

Graf

2. Jakou barvu produktů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Černou3774 %74 %  
Kombinaci dvou barev612 %12 %  
Tmavě červenou48 %8 %  
Rudou12 %2 %  
Jiné12 %2 %  
Tmavě fialovou12 %2 %  

Graf

3. Jste schopná vyčíslit, kolik korun průměrně ročně investujete do tohoto zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2001-50002142 %42 %  
1001-20001734 %34 %  
501-1000816 %16 %  
0-50024 %4 %  
5000 a více24 %4 %  

Graf

4. Myslíte si, že je na českém trhu dostatečná nabídka gothic zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3366 %66 %  
Ano1734 %34 %  

Graf

5. Měla byste zájem o akci Gothic Jarmark?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4794 %94 %  
Ne36 %6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké produkty nejčastěji nakupujete?

2. Jakou barvu produktů preferujete?

3. Jste schopná vyčíslit, kolik korun průměrně ročně investujete do tohoto zboží?

4. Myslíte si, že je na českém trhu dostatečná nabídka gothic zboží?

5. Měla byste zájem o akci Gothic Jarmark?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké produkty nejčastěji nakupujete?

2. Jakou barvu produktů preferujete?

3. Jste schopná vyčíslit, kolik korun průměrně ročně investujete do tohoto zboží?

4. Myslíte si, že je na českém trhu dostatečná nabídka gothic zboží?

5. Měla byste zájem o akci Gothic Jarmark?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rábková, L.Nákupní preference gothic subkultury a projekt Gothic Jarmark (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakupni-preference-gothic.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.