Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní preference

Nákupní preference

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Ježková
Šetření:10. 10. 2019 - 17. 10. 2019
Počet respondentů:91
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží jako podklad pro praktickou část mé bakalářské práce a bude sloužit pro studijní účely. 

 

Tímto vám předem děkuji za jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-305156,04 %56,04 %  
31-503032,97 %32,97 %  
51-991010,99 %10,99 %  

Graf

2. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7076,92 %76,92 %  
Muž2123,08 %23,08 %  

Graf

3. Jak často sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5x a vícekrát týdně3336,26 %36,26 %  
Méně2527,47 %27,47 %  
1x – 4x týdně2325,27 %25,27 %  
2x měsíčně1010,99 %10,99 %  

Graf

4. Jak často používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5x a víckrát týdně6672,53 %72,53 %  
1x – 4x týdně1314,29 %14,29 %  
Méně99,89 %9,89 %  
2x měsíčně33,3 %3,3 %  

Graf

5. Máte na počítači blokované reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4852,75 %52,75 %  
Ne4145,05 %45,05 %  
Nevím22,2 %2,2 %  

Graf

6. Jak často chodíte nakupovat potraviny či jiné produkty pro domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x – 4x týdně6874,73 %74,73 %  
5x a víckrát týdně1415,38 %15,38 %  
2x měsíčně66,59 %6,59 %  
Méně33,3 %3,3 %  

Graf

7. Pokud chcete vyzkoušet nový produkt (například arašídové máslo), jaký zvolíte postup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zkusíte ten, který se prodává ve vašem oblíbeném obchodě, a pokud vám vyhovuje, jiný již nezkoušíte5156,04 %56,04 %  
Zkoušíte sami více produktů a srovnáváte jejich kvalitu1718,68 %18,68 %  
Hledáte výsledky testování1516,48 %16,48 %  
Zkusíte produkt, který znáte z reklamy22,2 %2,2 %  
přečtu si složení a podle toho koupím/nekoupím11,1 %1,1 %  
vyzkouším v obchodě, který mám nejblíž, pak případně zkoumám dtest apod.11,1 %1,1 %  
čtu si recenze od skutečných zákazníků11,1 %1,1 %  
Udělám si vlastní průzkum. Okukuji daný produkt a jemu podobný a koupím dle mých kritérií.11,1 %1,1 %  
Vybírám čistě dle složení.11,1 %1,1 %  
doporučení11,1 %1,1 %  

Graf

8. Srovnáváte ceny z více obchodů při nákupu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji pouze ve svém oblíbeném obchodě, akce nesleduji4347,25 %47,25 %  
Nakupuji pouze ve svém oblíbeném obchodě, ale především akční zboží2021,98 %21,98 %  
Sleduji akce na svém telefonu či počítači1617,58 %17,58 %  
Sleduji všechny papírové letáky1213,19 %13,19 %  

Graf

9. Byli byste za základě reklamy ochotni změnit vaši oblíbenou značku? Zaškrtněte, pokud ano:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná z uvedených možností4448,35 %48,35 %  
Mouka2325,27 %25,27 %  
Šampon na vlasy2123,08 %23,08 %  
Prací prášek1819,78 %19,78 %  
Těstoviny1819,78 %19,78 %  
Počítač1112,09 %12,09 %  
Telefon1010,99 %10,99 %  

Graf

10. Při výběru mléka v obchodě se zaměřujete nejvíce na:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní zkušenost5054,95 %54,95 %  
Nejnižší cenu2021,98 %21,98 %  
Kvalitu 22,2 %2,2 %  
nekupuji mléko22,2 %2,2 %  
jsem vegan11,1 %1,1 %  
bezlaktózovou variantu - v ní není moc z čeho vybírat11,1 %1,1 %  
nekupuji11,1 %1,1 %  
na chut11,1 %1,1 %  
Jestli je rostlinné.11,1 %1,1 %  
Hledám krabici s nápisem mléko11,1 %1,1 %  
3,5%11,1 %1,1 %  
koupím to, co má nejdelší trvanlivost11,1 %1,1 %  
složení11,1 %1,1 %  
Vlastní zkušenost a nejnižší cenu.11,1 %1,1 %  
nezaměřuji, beru co je :)11,1 %1,1 %  
bio produkce11,1 %1,1 %  
Jedna z potravin, na kterou jsem alergický - nekupuji.11,1 %1,1 %  
kvalitu - bio11,1 %1,1 %  
Kvalitu, Čerstvost.11,1 %1,1 %  
zkušenost a cena dohromady11,1 %1,1 %  
Doporučení známého11,1 %1,1 %  

Graf

11. Máte-li jakýkoli komentář, prosím nebojte se ho zde napsat:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Byl bych naivní, pokud bych tvrdil, že mě reklama neovlivňuje. Mám vědomou snahu její vliv potlačit a rozhodovat se podle svého rozumu.

Otázka 8: nakupuji ve více obchodech, ale akce téměř nesleduji.

otazka 9 - bez vybrani neceho nesel odeslat dotaznik

Otázka 9 by neměla být povinná.

reklamy vůbec nesleduji. je to otravné, ubohé a ztráta času. Kvůli nim jižnesleduji televizi, ale pouze nahrané pořady, kde se dají reklamy přetočit. na něco tak hnusného jako jsou reklamy je ztráta času se dívat.

U otázky č. 9 jsem nechtěl zaškrtnout nic, žel otázka je povinná.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je váš věk?

2. Jste:

3. Jak často sledujete televizi?

4. Jak často používáte sociální sítě?

5. Máte na počítači blokované reklamy?

6. Jak často chodíte nakupovat potraviny či jiné produkty pro domácnost?

7. Pokud chcete vyzkoušet nový produkt (například arašídové máslo), jaký zvolíte postup?

8. Srovnáváte ceny z více obchodů při nákupu potravin?

9. Byli byste za základě reklamy ochotni změnit vaši oblíbenou značku? Zaškrtněte, pokud ano:

10. Při výběru mléka v obchodě se zaměřujete nejvíce na:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je váš věk?

2. Jste:

3. Jak často sledujete televizi?

4. Jak často používáte sociální sítě?

5. Máte na počítači blokované reklamy?

6. Jak často chodíte nakupovat potraviny či jiné produkty pro domácnost?

7. Pokud chcete vyzkoušet nový produkt (například arašídové máslo), jaký zvolíte postup?

8. Srovnáváte ceny z více obchodů při nákupu potravin?

9. Byli byste za základě reklamy ochotni změnit vaši oblíbenou značku? Zaškrtněte, pokud ano:

10. Při výběru mléka v obchodě se zaměřujete nejvíce na:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ježková, M.Nákupní preference (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://nakupni-preference.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.