Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní prostředí drogerie Schlecker

Nákupní prostředí drogerie Schlecker

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Horutová
Šetření:07. 02. 2012 - 26. 02. 2012
Počet respondentů:78
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zajímají mne Vaše názory na nákupní prostředí v drogérii Schlecker. Data budou sloužit pro mou diplomovu práci.

Odpovědi respondentů

1. Proč navštěvujete tento řetězec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
blízkost prodejny4760,26 %60,26 %  
ceny, akce3950 %50 %  
široký sortiment2430,77 %30,77 %  
příjemné prostředí1417,95 %17,95 %  
blízkost parkovacích ploch, zastávky MHD911,54 %11,54 %  
dostatečný prostor pro pohodlný nákup911,54 %11,54 %  
věrnostní program78,97 %8,97 %  
kvalita zboží78,97 %8,97 %  
příjemný personál56,41 %6,41 %  
doporučení známých33,85 %3,85 %  
venkovní reklama22,56 %2,56 %  

Graf

2. Jak hodnotíte venkovní vzhled navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky, se kterými souhlasíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevnímal(-a) jsem vstup z vnějšího prostoru do prodejny.5064,1 %64,1 %  
Vnější nápisy na prodejně mi poskytly všechny potřebné informace.1215,38 %15,38 %  
Výkladní skříň mne oslovila a dala mi důvod pro vstup do prodejny.1215,38 %15,38 %  
Architektura jednotky láká ke vstupu do prodejny.67,69 %7,69 %  
Prodejna má přístupné bezplatné parkoviště s dostatečnou kapacitou.56,41 %6,41 %  

Graf

3. Jak hodnotíte interiér navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky se kterými souhlasíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Po dobu mé návštěvy byla v prodejně příjemná teplota.4355,13 %55,13 %  
Osvětlení prodejny, zejména jeho intenzitu, považuji za příjemné.3646,15 %46,15 %  
Materiál použitý uvnitř prodejny je v souladu s prodávaným sortimentem a image prodejny.2835,9 %35,9 %  
Zařízení obchodu (košíky, vozíky, pokladní pásy,…) mi usnadnilo a zpříjemnilo nákup.2430,77 %30,77 %  
Barvy použité v prodejně ladí se sortimentem.2228,21 %28,21 %  
Interiér prodejny je příjemně provoněn.1519,23 %19,23 %  
Myslím si, že hudba v prodejně ovlivnila tempo mého pohybu.67,69 %7,69 %  

Graf

4. Jak hodnotíte personál navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky, se kterými souhlasíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na prodejně je dostatečný počet zaměstnanců.4760,26 %60,26 %  
Zaměstnanci prodejny zdraví zákazníka při příchodu i odchodu, jejich komunikace je přátelská.3139,74 %39,74 %  
Personál prodejny je upravený – vlasy, oblečení, celkový vzhled.2835,9 %35,9 %  
Personál má potřebné vzdělání a dokáže mi poradit.1114,1 %14,1 %  

Graf

5. Jak hodnotíte celkovou úroveň nákupního prostředí navštívené prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá3747,44 %47,44 %  
velmi dobrá2430,77 %30,77 %  
dostatečná911,54 %11,54 %  
výborná56,41 %6,41 %  
nedostatečná33,85 %3,85 %  

Graf

6. Které prvky podpory prodeje by Vás v drogerii nejvíce upoutaly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkušební vzorky produktu zdarma4861,54 %61,54 %  
slevy a poukázky na prodávané výrobky3342,31 %42,31 %  
dárkové a reklamní předměty2532,05 %32,05 %  
předváděcí akce, např. líčení kosmetičkami, testování parfémů2126,92 %26,92 %  
slosovací akce a soutěže1620,51 %20,51 %  
stylový interiér prodejny1316,67 %16,67 %  
členství v zákaznickém klubu1316,67 %16,67 %  
umístění výrobků na zajímavých stojanech s atraktivním designem1012,82 %12,82 %  
vlastní časopis pro zákazníky911,54 %11,54 %  
letáky810,26 %10,26 %  
obsluha v kostýmech33,85 %3,85 %  
netradiční podoba reklamních poutačů – chodící reklama v podobě plyšového zvířete, napodobeniny výrobků11,28 %1,28 %  

Graf

7. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7292,31 %92,31 %  
muž67,69 %7,69 %  

Graf

8. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let5773,08 %73,08 %  
26 - 35 let1012,82 %12,82 %  
36 - 45 let56,41 %6,41 %  
do 18 let33,85 %3,85 %  
46 - 55 let22,56 %2,56 %  
56 a více let11,28 %1,28 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Proč navštěvujete tento řetězec?

  • odpověď blízkost prodejny:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál má potřebné vzdělání a dokáže mi poradit. na otázku 4. Jak hodnotíte personál navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky, se kterými souhlasíte.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Proč navštěvujete tento řetězec?

2. Jak hodnotíte venkovní vzhled navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky, se kterými souhlasíte.

3. Jak hodnotíte interiér navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky se kterými souhlasíte.

4. Jak hodnotíte personál navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky, se kterými souhlasíte.

5. Jak hodnotíte celkovou úroveň nákupního prostředí navštívené prodejny?

6. Které prvky podpory prodeje by Vás v drogerii nejvíce upoutaly?

7. Jste:

8. Do jaké věkové kategorie patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Proč navštěvujete tento řetězec?

2. Jak hodnotíte venkovní vzhled navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky, se kterými souhlasíte.

3. Jak hodnotíte interiér navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky se kterými souhlasíte.

4. Jak hodnotíte personál navštívené prodejny? Vyberte všechny výroky, se kterými souhlasíte.

5. Jak hodnotíte celkovou úroveň nákupního prostředí navštívené prodejny?

6. Které prvky podpory prodeje by Vás v drogerii nejvíce upoutaly?

7. Jste:

8. Do jaké věkové kategorie patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Horutová, V.Nákupní prostředí drogerie Schlecker (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakupni-prostredi-drogerie-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.