Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní prostředí drogérií

Nákupní prostředí drogérií

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Horutová
Šetření:29. 01. 2012 - 14. 02. 2012
Počet respondentů:535
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den!

 

Chci Vás požádat o vyplnění dotazníčku, který se týká nákupního prostředí v drogériích DM, Schlecker a Rossmann. Dotazník slouží pro mou diplomovou práci a bude sloužit ke zlepšení služeb v drogeriích.

Odpovědi respondentů

1. Kterou zkoumanou drogerii jste naposledy navštívil(-a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM - drogerie markt34163,74 %63,74 %  
Rossmann15829,53 %29,53 %  
Schlecker366,73 %6,73 %  

Graf

2. Proč jste si vybral(-a) k návštěvě právě tento řetězec? Vyberte prosím maximálně 5 odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny, akce32961,5 %61,5 %  
blízkost prodejny30757,38 %57,38 %  
široký sortiment28152,52 %52,52 %  
příjemné prostředí22542,06 %42,06 %  
věrnostní program21339,81 %39,81 %  
kvalita zboží18935,33 %35,33 %  
dostatečný prostor pro pohodlný nákup11922,24 %22,24 %  
příjemný personál11421,31 %21,31 %  
blízkost parkovacích ploch, zastávky MHD7213,46 %13,46 %  
doporučení známých203,74 %3,74 %  
venkovní reklama71,31 %1,31 %  

Graf

3. Jak hodnotíte venkovní vzhled navštívené prodejny? Vyberte prosím všechna tvrzení, se kterými souhlasíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevnímal(-a) jsem vstup z vnějšího prostoru do prodejny.29655,33 %55,33 %  
Architektura jednotky láká ke vstupu do prodejny.11521,5 %21,5 %  
Vnější nápisy na prodejně mi poskytly všechny potřebné informace.8816,45 %16,45 %  
Prodejna má přístupné bezplatné parkoviště s dostatečnou kapacitou.8616,07 %16,07 %  
Výkladní skříň mne oslovila a dala mi důvod pro vstup do prodejny.6912,9 %12,9 %  

Graf

4. Jak hodnotíte interiér navštívené prodejny? Vyberte prosím všechna tvrzení, se kterými souhlasíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Po dobu mé návštěvy byla v prodejně příjemná teplota.33562,62 %62,62 %  
Osvětlení prodejny, zejména jeho intenzitu, považuji za příjemné.26950,28 %50,28 %  
Materiál použitý uvnitř prodejny je v souladu s prodávaným sortimentem a image prodejny.26248,97 %48,97 %  
Zařízení obchodu (košíky, vozíky, pokladní pásy,…) mi usnadnilo a zpříjemnilo nákup.25247,1 %47,1 %  
Barvy použité v prodejně ladí se sortimentem.19035,51 %35,51 %  
Interiér prodejny je příjemně provoněn.14927,85 %27,85 %  
Myslím si, že hudba v prodejně ovlivnila tempo mého pohybu.376,92 %6,92 %  

Graf

5. Jak hodnotíte personál navštívené prodejny? Vyberte prosím všechna tvrzení, se kterými souhlasíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanci prodejny zdraví zákazníka při příchodu i odchodu, jejich komunikace je přátelská.31859,44 %59,44 %  
Personál prodejny je upravený – vlasy, oblečení, celkový vzhled.29855,7 %55,7 %  
Na prodejně je dostatečný počet zaměstnanců.26749,91 %49,91 %  
Personál má potřebné vzdělání a dokáže mi poradit.17833,27 %33,27 %  

Graf

6. Jak hodnotíte celkovou úroveň nákupního prostředí navštívené prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi dobrá25948,41 %48,41 %  
výborná14226,54 %26,54 %  
dobrá11020,56 %20,56 %  
dostatečná203,74 %3,74 %  
nedostatečná40,75 %0,75 %  

Graf

7. Které prvky podpory prodeje by Vás v drogerii nejvíce upoutaly? Vyberte prosím maximálně 3 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkušební vzorky produktu zdarma34263,93 %63,93 %  
slevy a poukázky na prodávané výrobky28052,34 %52,34 %  
dárkové a reklamní předměty17833,27 %33,27 %  
členství v zákaznickém klubu16631,03 %31,03 %  
předváděcí akce, např. líčení kosmetičkami, testování parfémů11922,24 %22,24 %  
slosovací akce a soutěže8716,26 %16,26 %  
vlastní časopis pro zákazníky6011,21 %11,21 %  
umístění výrobků na zajímavých stojanech s atraktivním designem5911,03 %11,03 %  
stylový interiér prodejny5510,28 %10,28 %  
letáky539,91 %9,91 %  
obsluha v kostýmech142,62 %2,62 %  
netradiční podoba reklamních poutačů – chodící reklama v podobě plyšového zvířete, napodobeniny výrobků101,87 %1,87 %  

Graf

8. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena49692,71 %92,71 %  
muž397,29 %7,29 %  

Graf

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let30557,01 %57,01 %  
26 - 35 let13725,61 %25,61 %  
36 - 45 let468,6 %8,6 %  
do 18 let224,11 %4,11 %  
46 - 55 let173,18 %3,18 %  
56 a více let81,5 %1,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kterou zkoumanou drogerii jste naposledy navštívil(-a)?

2. Proč jste si vybral(-a) k návštěvě právě tento řetězec? Vyberte prosím maximálně 5 odpovědí.

3. Jak hodnotíte venkovní vzhled navštívené prodejny? Vyberte prosím všechna tvrzení, se kterými souhlasíte.

4. Jak hodnotíte interiér navštívené prodejny? Vyberte prosím všechna tvrzení, se kterými souhlasíte.

5. Jak hodnotíte personál navštívené prodejny? Vyberte prosím všechna tvrzení, se kterými souhlasíte.

6. Jak hodnotíte celkovou úroveň nákupního prostředí navštívené prodejny?

7. Které prvky podpory prodeje by Vás v drogerii nejvíce upoutaly? Vyberte prosím maximálně 3 odpovědi.

8. Jste:

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kterou zkoumanou drogerii jste naposledy navštívil(-a)?

2. Proč jste si vybral(-a) k návštěvě právě tento řetězec? Vyberte prosím maximálně 5 odpovědí.

3. Jak hodnotíte venkovní vzhled navštívené prodejny? Vyberte prosím všechna tvrzení, se kterými souhlasíte.

4. Jak hodnotíte interiér navštívené prodejny? Vyberte prosím všechna tvrzení, se kterými souhlasíte.

5. Jak hodnotíte personál navštívené prodejny? Vyberte prosím všechna tvrzení, se kterými souhlasíte.

6. Jak hodnotíte celkovou úroveň nákupního prostředí navštívené prodejny?

7. Které prvky podpory prodeje by Vás v drogerii nejvíce upoutaly? Vyberte prosím maximálně 3 odpovědi.

8. Jste:

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Horutová, V.Nákupní prostředí drogérií (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://nakupni-prostredi-drogerii.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.