Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní průzkum

Nákupní průzkum

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Fara
Šetření:30. 12. 2012 - 10. 01. 2013
Počet respondentů:149
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku, který mi pomůže při ročníkové práci.

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Jak často chodíte nakupovat potraviny

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3x týdně7550,34 %50,34 %  
Každý den3322,15 %22,15 %  
nepravidelně2114,09 %14,09 %  
1x týdně2013,42 %13,42 %  

Graf

2. Vaše průměrná útrata za potaviny se pohybuje

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 200 Kč4630,87 %30,87 %  
200 - 350 Kč3724,83 %24,83 %  
350 - 500 Kč2919,46 %19,46 %  
500 - 1000 Kč2416,11 %16,11 %  
Více138,72 %8,72 %  

Graf

3. Jaké potraviny nejčastěji nakupujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pečivo8758,39 %58,39 %  
Ovoce a zeleninu1912,75 %12,75 %  
Mléčné výrobky85,37 %5,37 %  
Maso, ryby74,7 %4,7 %  
Uzeniny74,7 %4,7 %  
Sladkosti32,01 %2,01 %  
Nealkoholické nápoje32,01 %2,01 %  
Mražené potraviny21,34 %1,34 %  
všechno21,34 %1,34 %  
Cereálie.. nebo semtam twister v KFC10,67 %0,67 %  
od všeho něco10,67 %0,67 %  
mix10,67 %0,67 %  
alkoholické nápoje10,67 %0,67 %  
více z výše možných10,67 %0,67 %  
Podle toho, co vařím. Kdo si to má pamatovat?10,67 %0,67 %  
nejčastěji pečivo a mléčné výrobky, v létě zeleninu10,67 %0,67 %  
slané pečivo10,67 %0,67 %  
vse10,67 %0,67 %  
včechno, velký nákup, hlavně zeleninu, mléčné výrobky, pečivo, těstoviny, rýži apod.10,67 %0,67 %  
nealko, zelenina, maso, uzeniny, pivo10,67 %0,67 %  

Graf

4. Čekání ve frontách Vás irituje (1-nejméně, 10-nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
83120,81 %20,81 %  
52315,44 %15,44 %  
102315,44 %15,44 %  
72013,42 %13,42 %  
91610,74 %10,74 %  
4117,38 %7,38 %  
6117,38 %7,38 %  
3106,71 %6,71 %  
221,34 %1,34 %  
121,34 %1,34 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.95
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.12
Směrodatná odchylka:2.03
Medián:7
Modus:8

Graf

5. Věci které nakoupím převážně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vybírám doma podle množství zásob8355,7 %55,7 %  
Vybírám až v obchodě3724,83 %24,83 %  
Vybírám v obchodě, hlavně se řídím akcemi1610,74 %10,74 %  
Vybírám doma podle letáku138,72 %8,72 %  

Graf

6. Vaše průměrná doba nákupu potravin je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10-20 min6241,61 %41,61 %  
20-30 min4127,52 %27,52 %  
0-10 min2114,09 %14,09 %  
30-40 min106,71 %6,71 %  
50- 60 min64,03 %4,03 %  
delší než 1 hodina53,36 %3,36 %  
40-50 min42,68 %2,68 %  

Graf

7. Vadí Vám dlouhé chození po obchodě a čas strávený nakupováním

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8355,7 %55,7 %  
ne4731,54 %31,54 %  
nevím1912,75 %12,75 %  

Graf

8. Využíváte nákupu potravin přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14093,96 %93,96 %  
ano96,04 %6,04 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často chodíte nakupovat potraviny

2. Vaše průměrná útrata za potaviny se pohybuje

3. Jaké potraviny nejčastěji nakupujete

4. Čekání ve frontách Vás irituje (1-nejméně, 10-nejvíce)

5. Věci které nakoupím převážně

6. Vaše průměrná doba nákupu potravin je

7. Vadí Vám dlouhé chození po obchodě a čas strávený nakupováním

8. Využíváte nákupu potravin přes internet?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často chodíte nakupovat potraviny

2. Vaše průměrná útrata za potaviny se pohybuje

3. Jaké potraviny nejčastěji nakupujete

4. Čekání ve frontách Vás irituje (1-nejméně, 10-nejvíce)

5. Věci které nakoupím převážně

6. Vaše průměrná doba nákupu potravin je

7. Vadí Vám dlouhé chození po obchodě a čas strávený nakupováním

8. Využíváte nákupu potravin přes internet?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Fara, M.Nákupní průzkum (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nakupni-pruzkum.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.