Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování spotřebitele týkající se cigaret

Nákupní chování spotřebitele týkající se cigaret

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nora Jarošová
Šetření:22. 03. 2013 - 27. 03. 2013
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):25 / 16.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:78,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,


Tento dotazník je zaměřen na výzkum chování spotřebitelů při nákupu cigaret. Ráda bych Vás touto cestou poprosila o jeho vyplnění. Výsledky budou sloužit jako podkladový materiál pro pro psaní mé Diplomové práce. Prosím, aby dotazník vyplňovali pouze respondenti starší 18 let.


Předem děkuji za Vaši pomoc a čas strávený při vyplňování tohoto dotazníku.


Nora Jarošová, studentka ČZU

 

Odpovědi respondentů

1. Jste kuřák?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 20, Příležitostnýotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3842,7 %42,7 %  
Ano3741,57 %41,57 %  
Příležitostný1415,73 %15,73 %  

Graf

2. Jak dlouho kouříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více3466,67 %38,2 %  
5 let815,69 %8,99 %  
2 roky35,88 %3,37 %  
3 roky35,88 %3,37 %  
4 roky23,92 %2,25 %  
Méně než rok11,96 %1,12 %  

Graf

3. Kolik cigaret v průměru denně vykouříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 - 101529,41 %16,85 %  
1 – 51121,57 %12,36 %  
Kouřím pouze příležitostně několikrát v měsíci1019,61 %11,24 %  
16-20815,69 %8,99 %  
11 - 15713,73 %7,87 %  

Graf

4. Jakou délku cigaret preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Standardní3568,63 %39,33 %  
Slim713,73 %7,87 %  
Krátkou611,76 %6,74 %  
Dlouhou35,88 %3,37 %  

Graf

5. Jak silnou chuť cigaret preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Normální2243,14 %24,72 %  
Slabou2141,18 %23,6 %  
Silnou59,8 %5,62 %  
Extra slabou35,88 %3,37 %  

Graf

6. Jakou značku cigaret preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marlboro1427,45 %15,73 %  
L&M1019,61 %11,24 %  
Start59,8 %5,62 %  
Lucky Strike35,88 %3,37 %  
Davidoff35,88 %3,37 %  
Philip Morris23,92 %2,25 %  
Kiss23,92 %2,25 %  
Viceroy23,92 %2,25 %  
Red&White11,96 %1,12 %  
Djarum11,96 %1,12 %  
karelia11,96 %1,12 %  
Petra11,96 %1,12 %  
Karelia Slims11,96 %1,12 %  
Camel11,96 %1,12 %  
Kent11,96 %1,12 %  
mix dvou vysse uvedenych11,96 %1,12 %  
Benson&Hedges11,96 %1,12 %  
Paramouth11,96 %1,12 %  

Graf

7. Víte, jaká společnost Vámi preferovanou značku vyrábí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2752,94 %30,34 %  
Ano – prosím uveďte vlastní odpověď2141,18 %23,6 %  
Philip Morris815,69 %8,99 %  
Phillip Morris35,88 %3,37 %  
Philip Moris23,92 %2,25 %  
teď si nevzpomenu11,96 %1,12 %  
Tobacco industry11,96 %1,12 %  
British American Tobacco11,96 %1,12 %  
PM11,96 %1,12 %  
BAT11,96 %1,12 %  
JT International11,96 %1,12 %  

Graf

8. Kupujete si i jinou než Vámi preferovanou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3262,75 %35,96 %  
Ne1937,25 %21,35 %  

Graf

9. Jak často si jinou než preferovanou značku kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát ročně1237,5 %13,48 %  
Jednou za měsíc721,88 %7,87 %  
Několikrát měsíčně721,88 %7,87 %  
Jednou za rok412,5 %4,49 %  
Jednou za týden26,25 %2,25 %  

Graf

10. Jaká je další značka cigaret, které patří mezi Vaše oblíbené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marlboro721,88 %7,87 %  
Camel618,75 %6,74 %  
Lucky Strike515,63 %5,62 %  
Davidoff412,5 %4,49 %  
L&M39,38 %3,37 %  
Viceroy39,38 %3,37 %  
Benson & Hedges13,13 %1,12 %  
Petra13,13 %1,12 %  
Pall Mall13,13 %1,12 %  
Philip Morris13,13 %1,12 %  

Graf

11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena4.4124.674
Design krabičky6.1375.452
Délka cigarety4.9613.057
Doporučení přátel/ kolegů5.7065.698
Chuť cigarety2.4716.524
Kvalita tabáku4.1185.751
Společnost, která na trhu značku distribuuje7.0984.128
Zkušenost3.6473.64
Zvědavost spojená s uvedením novinky6.4513.424

Graf

12. Jaké další faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Akce -hostesky

dostupnost

možnost koupě, dostupnost

Nálada

nic

předchozí zkušenost

žádné jiné mě neovlivňují...

13. Jaká je pro Vás cenová hranice, kterou byste při koupi cigaret nebyli ochotni překročit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 Kč1427,45 %15,73 %  
80 Kč1427,45 %15,73 %  
90 Kč1427,45 %15,73 %  
200 Kč611,76 %6,74 %  
Zaplatím jakoukoliv cenu23,92 %2,25 %  
70 Kč11,96 %1,12 %  

Graf

14. Pokud by nezáleželo na ceně, kterou značku byste si rádi kupovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marlboro1325,49 %14,61 %  
Davidoff1121,57 %12,36 %  
L&M611,76 %6,74 %  
Start47,84 %4,49 %  
Camel35,88 %3,37 %  
Lucky Strike23,92 %2,25 %  
Dunhill23,92 %2,25 %  
Davidoff-kvalitnejsi tabak, ale moc silne cigarety11,96 %1,12 %  
Djarum11,96 %1,12 %  
Kiss11,96 %1,12 %  
Gauloises Blondes11,96 %1,12 %  
stejnou jako teď11,96 %1,12 %  
Viceroy11,96 %1,12 %  
karelia11,96 %1,12 %  
nezáleží mi na značce11,96 %1,12 %  
Kouřím příležitostně, proto si kupuji z mého pohledu nejlepší cigarety - cena mě neovlivňuje.11,96 %1,12 %  
paramouth11,96 %1,12 %  

Graf

15. Jaký způsob propagace cigaret Vás oslovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný, nevšímám si jí3058,82 %33,71 %  
Akce typu „kup 2 krabičky a získej dárek“ jako je zapalovač, tričko, USB1529,41 %16,85 %  
Reklamní materiály rozmístěné v prodejně (reklamní spoty na LCD, stojany, atrapy s krabičkami cigaret, plakáty)59,8 %5,62 %  
Prezentace výrobku hosteskou v místě prodejně a s tím spojená soutěž o ceny11,96 %1,12 %  

Graf

16. Změnil(a) jste již někdy značku cigaret na základě její propagace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, ale po čase jsem se vrátil(a) k původní značceotázka č. 17, Ano, ke staré jsem se nikdy nevrátil(a)otázka č. 17, Ne, jen jsem si kvůli výhře jednorázově krabičku koupil(a)otázka č. 17, Nikdyotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy2141,18 %23,6 %  
Ne, jen jsem si kvůli výhře jednorázově krabičku koupil(a)1529,41 %16,85 %  
Ano, ale po čase jsem se vrátil(a) k původní značce1121,57 %12,36 %  
Ano, ke staré jsem se nikdy nevrátil(a)47,84 %4,49 %  

Graf

17. O jakou značku/značky cigaret se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Camel620 %6,74 %  
Chesterfield310 %3,37 %  
Lucky strike310 %3,37 %  
L&M26,67 %2,25 %  
pall mall26,67 %2,25 %  
LM26,67 %2,25 %  
phillip morris13,33 %1,12 %  
nevím jako příležitostný kuřák nedokážu posoudit13,33 %1,12 %  
marlboro13,33 %1,12 %  
Pallmall13,33 %1,12 %  
ostatní odpovědi marlboro black
Marlboro Touch
Malboro
Philip Morris
zadnou
red white
camel, marlboro
Viceroy
826,67 %8,99 % 

Graf

18. Odrazují Vás od koupě cigaret zákonem nařízené nápisy o škodlivosti kouření uvedené na krabičce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4690,2 %51,69 %  
Ano59,8 %5,62 %  

Graf

19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena1.7451.092
Kvalita tabáku2.3920.905
Propagace2.5690.794
Vzhled krabičky včetně současných varovných nápisů3.2940.992

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6674,16 %74,16 %  
Muž2325,84 %25,84 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-254853,93 %53,93 %  
26-303033,71 %33,71 %  
36 a více88,99 %8,99 %  
31-3533,37 %3,37 %  

Graf

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské4550,56 %50,56 %  
Středoškolské3640,45 %40,45 %  
Základní44,49 %4,49 %  
Vyučení s maturitou33,37 %3,37 %  
Vyučení bez maturity11,12 %1,12 %  

Graf

23. Zaměstnanecký status

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec3337,08 %37,08 %  
Student3134,83 %34,83 %  
Pracující student1314,61 %14,61 %  
Nezaměstnaný1213,48 %13,48 %  

Graf

24. Z čeho plynou Vaše měsíční příjmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnání na plný úvazek3640,45 %40,45 %  
Brigády2123,6 %23,6 %  
Kapesné1617,98 %17,98 %  
Zaměstnání na částečný úvazek1011,24 %11,24 %  
Státní podpora66,74 %6,74 %  

Graf

25. Jak vysoké jsou Vaše měsíční příjmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5.000 Kč2932,58 %32,58 %  
Více než 25.000 Kč1719,1 %19,1 %  
5.000 – 10.000 Kč1314,61 %14,61 %  
10.001 – 15.000 Kč1213,48 %13,48 %  
15.001 – 20.000 Kč1112,36 %12,36 %  
20.001 – 25.000 Kč77,87 %7,87 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste kuřák?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 - 10 na otázku 3. Kolik cigaret v průměru denně vykouříte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka cigarety=4 na otázku 11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design krabičky=8 na otázku 11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marlboro na otázku 14. Pokud by nezáleželo na ceně, kterou značku byste si rádi kupovali?
  • odpověď Příležitostný:
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kouřím pouze příležitostně několikrát v měsíci na otázku 3. Kolik cigaret v průměru denně vykouříte?

8. Kupujete si i jinou než Vámi preferovanou značku?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát ročně na otázku 9. Jak často si jinou než preferovanou značku kupujete?

18. Odrazují Vás od koupě cigaret zákonem nařízené nápisy o škodlivosti kouření uvedené na krabičce?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 - 10 na otázku 3. Kolik cigaret v průměru denně vykouříte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Kupujete si i jinou než Vámi preferovanou značku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka cigarety=4 na otázku 11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design krabičky=9 na otázku 11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 Kč na otázku 13. Jaká je pro Vás cenová hranice, kterou byste při koupi cigaret nebyli ochotni překročit?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marlboro na otázku 14. Pokud by nezáleželo na ceně, kterou značku byste si rádi kupovali?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, jen jsem si kvůli výhře jednorázově krabičku koupil(a) na otázku 16. Změnil(a) jste již někdy značku cigaret na základě její propagace?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace=2 na otázku 19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Jste kuřák?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano – prosím uveďte vlastní odpověď na otázku 7. Víte, jaká společnost Vámi preferovanou značku vyrábí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 16. Změnil(a) jste již někdy značku cigaret na základě její propagace?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita tabáku=3 na otázku 19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný, nevšímám si jí na otázku 15. Jaký způsob propagace cigaret Vás oslovuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled krabičky včetně současných varovných nápisů=4 na otázku 19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marlboro na otázku 6. Jakou značku cigaret preferujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita tabáku=2 na otázku 11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušenost=2 na otázku 11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více na otázku 2. Jak dlouho kouříte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Normální na otázku 5. Jak silnou chuť cigaret preferujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled krabičky včetně současných varovných nápisů=3 na otázku 19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slabou na otázku 5. Jak silnou chuť cigaret preferujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť cigarety=1 na otázku 11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?

19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?

  • odpověď Cena=1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušenost=2 na otázku 11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?
  • odpověď Vzhled krabičky včetně současných varovných nápisů=4:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design krabičky=8 na otázku 11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?

21. Věk

  • odpověď 18-25:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapesné na otázku 24. Z čeho plynou Vaše měsíční příjmy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 5.000 Kč na otázku 25. Jak vysoké jsou Vaše měsíční příjmy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 23. Zaměstnanecký status

23. Zaměstnanecký status

  • odpověď Zaměstnanec:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15.001 – 20.000 Kč na otázku 25. Jak vysoké jsou Vaše měsíční příjmy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste kuřák?

2. Jak dlouho kouříte?

3. Kolik cigaret v průměru denně vykouříte?

4. Jakou délku cigaret preferujete?

5. Jak silnou chuť cigaret preferujete?

6. Jakou značku cigaret preferujete?

7. Víte, jaká společnost Vámi preferovanou značku vyrábí?

8. Kupujete si i jinou než Vámi preferovanou značku?

9. Jak často si jinou než preferovanou značku kupujete?

11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?

13. Jaká je pro Vás cenová hranice, kterou byste při koupi cigaret nebyli ochotni překročit?

14. Pokud by nezáleželo na ceně, kterou značku byste si rádi kupovali?

15. Jaký způsob propagace cigaret Vás oslovuje?

16. Změnil(a) jste již někdy značku cigaret na základě její propagace?

18. Odrazují Vás od koupě cigaret zákonem nařízené nápisy o škodlivosti kouření uvedené na krabičce?

19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

23. Zaměstnanecký status

24. Z čeho plynou Vaše měsíční příjmy?

25. Jak vysoké jsou Vaše měsíční příjmy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste kuřák?

2. Jak dlouho kouříte?

3. Kolik cigaret v průměru denně vykouříte?

4. Jakou délku cigaret preferujete?

5. Jak silnou chuť cigaret preferujete?

6. Jakou značku cigaret preferujete?

7. Víte, jaká společnost Vámi preferovanou značku vyrábí?

8. Kupujete si i jinou než Vámi preferovanou značku?

9. Jak často si jinou než preferovanou značku kupujete?

11. Jaké faktory ovlivňují Vaše rozhodnutí při výběru značky?

13. Jaká je pro Vás cenová hranice, kterou byste při koupi cigaret nebyli ochotni překročit?

14. Pokud by nezáleželo na ceně, kterou značku byste si rádi kupovali?

15. Jaký způsob propagace cigaret Vás oslovuje?

16. Změnil(a) jste již někdy značku cigaret na základě její propagace?

18. Odrazují Vás od koupě cigaret zákonem nařízené nápisy o škodlivosti kouření uvedené na krabičce?

19. Co má podle Vás vliv na úspěch prodeje značky cigaret?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Nejvyšší dosažené vzdělání

23. Zaměstnanecký status

24. Z čeho plynou Vaše měsíční příjmy?

25. Jak vysoké jsou Vaše měsíční příjmy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jarošová, N.Nákupní chování spotřebitele týkající se cigaret (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://nakupni-rozhodnuti-spotrebit.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.