Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní rozhodování při pořizování stínící techniky

Nákupní rozhodování při pořizování stínící techniky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Pelková
Šetření:27. 11. 2009 - 12. 12. 2009
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studenkou fakulty Podnikatelské na VUT v Brně a chtěla bych Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku. Tento marketingový průzkum je ke studijním účelům, konkrétně diplomové práci. Předem moc děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu Systra JM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9189,22 %89,22 %  
ano1110,78 %10,78 %  

Graf

2. Pokud ano, odkud:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přes známé654,55 %5,88 %  
z internetu218,18 %1,96 %  
jsem jejich zákazník (bývalý)19,09 %0,98 %  
z reklam19,09 %0,98 %  
viděla jsem reklamu na jejich firemním autě19,09 %0,98 %  

Graf

3. Doporučili byste svému známému firmu Systra JM?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano763,64 %6,86 %  
ne436,36 %3,92 %  

Graf

4. Znáte některé z následujících firem? Prosím označte je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou neznám4746,08 %46,08 %  
Žaluzie Mika 2322,55 %22,55 %  
Solar-Technik1918,63 %18,63 %  
Centrum stínící techniky1312,75 %12,75 %  
Žaluzie Hakl1211,76 %11,76 %  
Euro Sun109,8 %9,8 %  
Isotra65,88 %5,88 %  
Žaluzie Erli54,9 %4,9 %  
Sun Point43,92 %3,92 %  
Lika - CZ43,92 %3,92 %  
Colortop10,98 %0,98 %  
Alten 9610,98 %0,98 %  

Graf

5. Máte nějaké zkušenosti s nákupem stínění v posledních 1-5 letech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6260,78 %60,78 %  
ano4039,22 %39,22 %  

Graf

6. Nakoupili jste již u některé z uvedených firem nějaké výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9391,18 %91,18 %  
ano98,82 %8,82 %  

Graf

7. Řídíte se při nákupu stínící techniky (žaluzie, rolety..) reklamou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7371,57 %71,57 %  
ano2928,43 %28,43 %  

Graf

8. Preferovali byste při výběru stínění firmu, která nabízí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
montáž zdarma2928,43 %28,43 %  
slevu x% na výrobek1918,63 %18,63 %  
ne, nepreferoval/a1514,71 %14,71 %  
rozhoduji se podle konečné ceny1110,78 %10,78 %  
rozhoduji se podle kvality výrobku109,8 %9,8 %  
kalkulaci zdarma76,86 %6,86 %  
zaměření zdarma76,86 %6,86 %  
dopravu zdarma32,94 %2,94 %  
doplňkové služby zdarma mě neovlivní10,98 %0,98 %  

Graf

9. Kdyste si chtěli pořídit žaluzie či jiné stínění, kde byste hledali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet (google, seznam...)6563,73 %63,73 %  
zeptal/a bych se známých na doporučení a zkušenosti3332,35 %32,35 %  
časopisy (odborné, dům a byt aj.)21,96 %1,96 %  
noviny (inzerce)10,98 %0,98 %  
zlaté stránky10,98 %0,98 %  

Graf

10. Čím byste se při výběru stínění řídil/a? (Ohodnoťte jako ve škole.)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
design1.7451.151
vysoká kvalita1.6271.116
široký sortiment výrobků2.6271.449
široká barevná paleta2.511.25
dobrá kvalita za rozumnou cenu1.6961.172
servis2.0491.145
nejnižší cena2.9711.538
funkčnost výrobku1.4711.171

Graf

11. Při rozhodování, ve které firmě nakoupit stínění, bych ocenil/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkušený personál2423,53 %23,53 %  
rychlost výroby výrobku1615,69 %15,69 %  
možnost zaměření/montáže ve večerních hodinách nebo o víkendu1615,69 %15,69 %  
snadnou dostupnost firmy1312,75 %12,75 %  
rychlost montáže1312,75 %12,75 %  
rychlost zpracování nabídky1110,78 %10,78 %  
milý personál87,84 %7,84 %  
profesionalitu při jednání, montáži a fakturaci10,98 %0,98 %  

Graf

12. Uveďte prosím místo vašeho bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno a okolí6563,73 %63,73 %  
jiné2423,53 %23,53 %  
Jižní Morava1312,75 %12,75 %  

Graf

13. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-35 let4342,16 %42,16 %  
méně než 25 let2120,59 %20,59 %  
35-50 let1918,63 %18,63 %  
50-60 let1312,75 %12,75 %  
více než 60 let43,92 %3,92 %  
méně než 24 let21,96 %1,96 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pelková, M.Nákupní rozhodování při pořizování stínící techniky (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://nakupni-rozhodovani-pri-porizovani-stinici-techniky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.