Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní rozhodování při pořizování stínící techniky
Nákupní rozhodování při pořizování stínící techniky
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Pelková |
---|---|
Šetření: | 27. 11. 2009 - 12. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 102 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.22 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 59,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:24 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jsem studenkou fakulty Podnikatelské na VUT v Brně a chtěla bych Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku. Tento marketingový průzkum je ke studijním účelům, konkrétně diplomové práci. Předem moc děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Znáte firmu Systra JM?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 91 | 89,22 % | 89,22 % |
ano | 11 | 10,78 % | 10,78 % |
2. Pokud ano, odkud:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přes známé | 6 | 54,55 % | 5,88 % |
z internetu | 2 | 18,18 % | 1,96 % |
jsem jejich zákazník (bývalý) | 1 | 9,09 % | 0,98 % |
z reklam | 1 | 9,09 % | 0,98 % |
viděla jsem reklamu na jejich firemním autě | 1 | 9,09 % | 0,98 % |
3. Doporučili byste svému známému firmu Systra JM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 7 | 63,64 % | 6,86 % |
ne | 4 | 36,36 % | 3,92 % |
4. Znáte některé z následujících firem? Prosím označte je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádnou neznám | 47 | 46,08 % | 46,08 % |
Žaluzie Mika | 23 | 22,55 % | 22,55 % |
Solar-Technik | 19 | 18,63 % | 18,63 % |
Centrum stínící techniky | 13 | 12,75 % | 12,75 % |
Žaluzie Hakl | 12 | 11,76 % | 11,76 % |
Euro Sun | 10 | 9,8 % | 9,8 % |
Isotra | 6 | 5,88 % | 5,88 % |
Žaluzie Erli | 5 | 4,9 % | 4,9 % |
Sun Point | 4 | 3,92 % | 3,92 % |
Lika - CZ | 4 | 3,92 % | 3,92 % |
Colortop | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Alten 96 | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
5. Máte nějaké zkušenosti s nákupem stínění v posledních 1-5 letech?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 62 | 60,78 % | 60,78 % |
ano | 40 | 39,22 % | 39,22 % |
6. Nakoupili jste již u některé z uvedených firem nějaké výrobky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 93 | 91,18 % | 91,18 % |
ano | 9 | 8,82 % | 8,82 % |
7. Řídíte se při nákupu stínící techniky (žaluzie, rolety..) reklamou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 73 | 71,57 % | 71,57 % |
ano | 29 | 28,43 % | 28,43 % |
8. Preferovali byste při výběru stínění firmu, která nabízí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
montáž zdarma | 29 | 28,43 % | 28,43 % |
slevu x% na výrobek | 19 | 18,63 % | 18,63 % |
ne, nepreferoval/a | 15 | 14,71 % | 14,71 % |
rozhoduji se podle konečné ceny | 11 | 10,78 % | 10,78 % |
rozhoduji se podle kvality výrobku | 10 | 9,8 % | 9,8 % |
kalkulaci zdarma | 7 | 6,86 % | 6,86 % |
zaměření zdarma | 7 | 6,86 % | 6,86 % |
dopravu zdarma | 3 | 2,94 % | 2,94 % |
doplňkové služby zdarma mě neovlivní | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
9. Kdyste si chtěli pořídit žaluzie či jiné stínění, kde byste hledali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet (google, seznam...) | 65 | 63,73 % | 63,73 % |
zeptal/a bych se známých na doporučení a zkušenosti | 33 | 32,35 % | 32,35 % |
časopisy (odborné, dům a byt aj.) | 2 | 1,96 % | 1,96 % |
noviny (inzerce) | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
zlaté stránky | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
10. Čím byste se při výběru stínění řídil/a? (Ohodnoťte jako ve škole.)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
design | 1.745 | 1.151 |
vysoká kvalita | 1.627 | 1.116 |
široký sortiment výrobků | 2.627 | 1.449 |
široká barevná paleta | 2.51 | 1.25 |
dobrá kvalita za rozumnou cenu | 1.696 | 1.172 |
servis | 2.049 | 1.145 |
nejnižší cena | 2.971 | 1.538 |
funkčnost výrobku | 1.471 | 1.171 |
11. Při rozhodování, ve které firmě nakoupit stínění, bych ocenil/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zkušený personál | 24 | 23,53 % | 23,53 % |
rychlost výroby výrobku | 16 | 15,69 % | 15,69 % |
možnost zaměření/montáže ve večerních hodinách nebo o víkendu | 16 | 15,69 % | 15,69 % |
snadnou dostupnost firmy | 13 | 12,75 % | 12,75 % |
rychlost montáže | 13 | 12,75 % | 12,75 % |
rychlost zpracování nabídky | 11 | 10,78 % | 10,78 % |
milý personál | 8 | 7,84 % | 7,84 % |
profesionalitu při jednání, montáži a fakturaci | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
12. Uveďte prosím místo vašeho bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Brno a okolí | 65 | 63,73 % | 63,73 % |
jiné | 24 | 23,53 % | 23,53 % |
Jižní Morava | 13 | 12,75 % | 12,75 % |
13. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25-35 let | 43 | 42,16 % | 42,16 % |
méně než 25 let | 21 | 20,59 % | 20,59 % |
35-50 let | 19 | 18,63 % | 18,63 % |
50-60 let | 13 | 12,75 % | 12,75 % |
více než 60 let | 4 | 3,92 % | 3,92 % |
méně než 24 let | 2 | 1,96 % | 1,96 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (71,7 %)
- facebook.com (12,9 %)
- search.seznam.cz (4 %)
- mail.google.com (2,9 %)
- vyplnto.cz (2,2 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.