Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní zvyklosti při nákupu nealkoholických nápojů.

Nákupní zvyklosti při nákupu nealkoholických nápojů.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Krausová
Šetření:03. 06. 2010 - 10. 06. 2010
Počet respondentů:37
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane,
dovolte mi, abych vám položila několik otázek týkajících se nákupních zvyklostí při nákupu nealkoholických nápojů. Jsem studentka VŠEM a provádím průzkum pro svou bakalářskou práci týkající marketingového plánu vybrané značky - ledového čaje Puerh. Vyplnění dotazníku by Vám nemělo trvat déle než 5 minut. Děkuji za vyplnění.
Jana Krausová
 

Odpovědi respondentů

1. Jak hodnotíte nabídku nealkoholických nápojů (např. cola, fanta, cappy, fresh, ledový čaj...) do objemu 0.5 l v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi dobrá1540,54 %40,54 %  
spíše dobrá1335,14 %35,14 %  
spíše špatná821,62 %21,62 %  
velmi špatná12,7 %2,7 %  

Graf

2. Dáváte při nákupu nealkoholických nápojů (např. cola, fanta, cappy, fresh...) přednost ledovému čaji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1643,24 %43,24 %  
ano, více mi chutnají924,32 %24,32 %  
ano, uhasí mi lépe žízeň616,22 %16,22 %  
ano, jsou nesycené513,51 %13,51 %  
ano, mám pocit, že jsou zdravější410,81 %10,81 %  
ano, pro jejich energetický obsah38,11 %8,11 %  
ne, vyhýbám se cukru12,7 %2,7 %  
nepiji čaj12,7 %2,7 %  
jak kdy mám chuť12,7 %2,7 %  
Kupuji jen vody.12,7 %2,7 %  

Graf

3. Je pro Vás důležitější druh čaje nebo příchuť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příchuť2464,86 %64,86 %  
druh821,62 %21,62 %  
nepiju čaj12,7 %2,7 %  
nepiji čaj12,7 %2,7 %  
kvalita12,7 %2,7 %  
podle toho na co mám aktuálně chuť12,7 %2,7 %  
jakýkoli12,7 %2,7 %  
spis je mi to jedno12,7 %2,7 %  
oBOJÍ12,7 %2,7 %  

Graf

4. Jaké druhy ledového čaje upřednostňujete při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zelený2464,86 %64,86 %  
černý924,32 %24,32 %  
bílý821,62 %21,62 %  
rooibos410,81 %10,81 %  
puerh12,7 %2,7 %  
nepiju12,7 %2,7 %  
žádný12,7 %2,7 %  
nezajímám se12,7 %2,7 %  
nekupuji12,7 %2,7 %  

Graf

5. Podle jakých kritérií vybíráte ledový čaj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příchuť 2464,86 %64,86 %  
Druh čaje (černý, zelený...)2156,76 %56,76 %  
Cena2054,05 %54,05 %  
Sladkost (čím je slazen)821,62 %21,62 %  
Bio produkt513,51 %13,51 %  
Fair Trade (podpora výrobců z rozvojových zemích, spravedlivé ceny, pracovní právo a ochrana životního prostředí)513,51 %13,51 %  
Sycenost (CO2)513,51 %13,51 %  
Kalorie38,11 %8,11 %  
Obal38,11 %8,11 %  
nepiju12,7 %2,7 %  
žádných12,7 %2,7 %  
nekupuji12,7 %2,7 %  
NEsycenost - caj NESMI byt syceny12,7 %2,7 %  

Graf

6. Je něco, co u nealkoholických nápojů postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

???

.

Caje s minimem pridaneho cukru

hovno

jablečný mošt

Když už tak vanilkovou colu.

levny cerny sladky caj bez prichuti

méně cukru

méně sladké chuti

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Nějaký, který by nebyl tak přeslazený

Neperlivá voda v litrových lahvích.

nevím

nevím o ničem

nevim, nemohu na nic přijít

nevim...

nic

nic

nic mě nenapadá

Nie

nyní už ne, ale dříve mi na trhu chyběly slazené nesycené nápoje

Přivítala bych méně slazené.

širší nabídka

Vadí mi elké množství cukru

větší nabídku neperlivých nápojů

větší výběr nepřeslazených a nesycených nápojů

více nápojů v litrových lahvích

více příchutí

více příchutí ledových čajů

zdravost

7. Pokud budete chtít utratit 50,- Kč za nealkoholický nápoj, pak si koupíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5 l Nestea1540,54 %40,54 %  
6 l vody1335,14 %35,14 %  
350 ml fresh džusu513,51 %13,51 %  
350 ml Numi Puerh12,7 %2,7 %  
2 piva12,7 %2,7 %  
1 l Coca coly12,7 %2,7 %  
4l pepsi12,7 %2,7 %  

Graf

8. Věk respondenta:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-29 let2978,38 %78,38 %  
30-44 let616,22 %16,22 %  
45-59 let25,41 %5,41 %  

Graf

9. Pohlaví respondenta:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2978,38 %78,38 %  
Muž821,62 %21,62 %  

Graf

10. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maturita2362,16 %62,16 %  
1232,43 %32,43 %  
Základní25,41 %5,41 %  

Graf

11. Sociální pozice:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student, učeň2259,46 %59,46 %  
Zaměstnanec821,62 %21,62 %  
Nezaměstnaný, MD410,81 %10,81 %  
Soukromý podnikatel38,11 %8,11 %  

Graf

12. Čistý měsíční osobní příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20.000 Kč3286,49 %86,49 %  
do 40.000 Kč25,41 %5,41 %  
50.001 Kč a více25,41 %5,41 %  
do 30.000 Kč12,7 %2,7 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Krausová, J.Nákupní zvyklosti při nákupu nealkoholických nápojů. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://nakupni-zvyklosti-pri-nakupu-nealkoholickych-napoju.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.